Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het stomme is dat in de handleiding die je vanuit de e-Niro app kunt downloaden gewoon verwezen wordt naar de AVN of UVO app om je auto met de smartphone in te stellen. Waarom wordt die niet gewoon beschikbaar gesteld in Nederland?

U kunt een laadschema voor uw auto
instellen met behulp van de AVN of de
UVO-applicatie op uw smartphone.
Raadpleeg de handleiding van de AVN
en de UVO voor informatie over een
geplande laadprocedure.

• 3 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Super goed nieuws! Lijkt bijna te mooi om waar te zijn. Laten we hopen dat dit geen fake news is!

En het belangrijkste: is die App ook backwards compatible?

aangepast door Sigmasailor
Geplaatst
1 uur terug, Niro79 zei:

Leuk hoor voor de mensen die in 2020 een e-niro krijgen/ kopen.

Precies! Leuk voor de toekomstige rijders, maar wij blijven aankloten met de beperkte MijnKia app die nooit remote control zal kunnen ondersteunen.. :|

Geplaatst
8 uur geleden, jwv zei:

Precies! Leuk voor de toekomstige rijders, maar wij blijven aankloten met de beperkte MijnKia app die nooit remote control zal kunnen ondersteunen.. :|

Het lot van de early adopters.....:???:

Geplaatst
5 uur geleden, Sigmasailor zei:

Ik zou enorm teleurgesteld zijn als Kia beloftes of gewekte verwachtingen niet nakomt.

Ik heb geen feestboek, wat zeggen ze precies?

Geplaatst

Neuh, dit ziet er niet uit als een belofte om ook maar iets te doen voor de huidige e-Nirorijders. 

Ja, ze zijn er volop mee bezig.... Met die ontwikkelingen ja. En die komen in de volgende uitvoering van de e-Niro.

Geplaatst

Zal ik je dat nieuws dan maar voorspellen? Er gaat voor ons nix veranderen. Hooguit dat de app er een pietsie anders uit gaat zien, maar hoe dan ook géén tweewegcommunicatie, dus géén voorverwarming in de winter via deze app.

waarom zouden ze er ook nog ontwikkelkosten voor maken? Het werkt (als-ie het doet:whistling:) en de boel wordt verkocht as-is.

Geplaatst

Zou een fraai staaltje klantenbinding zijn bijvoorbeeld. Mooie kans voor Kia om te laten zien dat ze ‘AL’ (dus niet alleen nieuwe) hun klanten serieus nemen.

Geplaatst (aangepast)

Die klantenbinding is er al. Zo hebben ze 7 jaar garantie, waardoor je regelmatig terugkomt omdat je ‘m anders verliest, net zoals die gratis wegenwacht.

Maar ook doordat je nu al zeer tevreden bent met je wagen. En door je nog nét ff een klein beetje te treiteren dat de nieuwe uitvoering nou net díé dingen heeft waar je zo op zat te wachten, zodat je volgende auto wéér zo’n zelfde ding is, waar die (dan alweer bijna achterhaalde) functie wél op zit...

Marketing? <zucht....>

aangepast door Hippe lip
Tikvout...
  • Like 1
  • 3 maanden later...
Geplaatst

Ik ben aan het laden, maar de App meldt dat niet. Batterij laadt wel degelijk, want groen lampje 1 brandt en groen lampje 2 knippert. Batterijpercentage loopt in de auto ook op. Maar niet op de App. Heeft iemand anders dat wel eens mee gemaakt? Of zijn ze 's nachts die App aan het updaten?

Geplaatst
15 minutes ago, DoubleUP said:

Ik ben aan het laden, maar de App meldt dat niet. Batterij laadt wel degelijk, want groen lampje 1 brandt en groen lampje 2 knippert. Batterijpercentage loopt in de auto ook op. Maar niet op de App. Heeft iemand anders dat wel eens mee gemaakt? Of zijn ze 's nachts die App aan het updaten?

Bij mij is ie nu ook aan het laden maar de app laat het niet zien.

Geplaatst
9 uur geleden, DoubleUP zei:

Heeft iemand anders dat wel eens mee gemaakt?

Daarvan is hier al herhaaldelijk melding gemaakt. Het werkt gewoon niet betrouwbaar. Soms is de dienst niet beschikbaar en dan zie je oude gegevens in de app. Het zou toch betere communicatie zijn als de app dan gewoon aangeeft dat er geen (nieuwe) gegevens beschikbaar zijn. Niet dat de beschikbaarheid dan beter is, maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent op dat moment. 

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...