Kia Modellen
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hoi, Wie weet of er nog meer verschillen zijn als de gedeeltelijk leren, oranje/bruine bekleding, tussen de Adventure en de X-treme? Ik vind anders het prijsverschil van ? 2500 zoveel
Laatste antwoord door Mauser.Net, -
De Sorento's die eind 2004, begin 2005 zijn uitgeleverd hebben bijna allemaal een defecte klok. Als de sleutel langer dan een half uur uit het contact is klopt de ingestelde tijd niet meer. Dit is bekend zij de importeur en er wordt aan een oplossing gewerkt.
Laatste antwoord door Yunicx, -
- 4 antwoorden
- 2,4k weergaven
Mensen, zo na de eerste paar honderd kilometers worden langzaamaan de velgen voor een beetje zwarter; nu staat er in de folder iets over een beschermende laklaag etc en geen grove schoonmaakmiddelen gebruiken etc. Nu heb ik iets van een speciale velgenreinigspray; die moet je erop spuiten 1 minuut wachten en dan afspoelen. Is dit wel okay? Hoe krijg je anders die zwarte aanslag eraf?
Laatste antwoord door Tazteam, -
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Als je af mag gaan op het aantal berichten en de hierop afgegeven reacties op dit forum is vandaag het moment aangebroken dat de Sportagerijders de Sorentorijders overtroeven... Nee hoor geintje..... We horen allemaal thuis in de Kiastal.... No hard feelings........
Laatste antwoord door xHansx, -
demper`s trillingen etc
door Gast rob nicolai- 14 antwoorden
- 2,6k weergaven
hallo sorento rijder`s, naar aanleiding van mijn stukje`s over koni dempers het volgende: na lang nadenken(dit valt niet mee) heb ik toch de orginele dempers weer laten monteren. en het resultaat is het vogende: de auto is veel rustiger geworden met het rijden,echter het trillen op hogere snelheid is niet verdwenen(wel een stuk minder). het comfort is toe genomen echter de strakheid van de auto is veel minder geworden. dat de trillingen minder zijn geworden is logisch omdat de koni`s veel stugger zijn. wat is opgevallen is dat de auto met orginele demper`s ca.2,5 cm hoger is gaan staan. ik ben wel van mening dat de koni demper`s een verbetering van het weggedrag k…
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
Ik heb met intereste de discussie over de levertijd gevolgd. Hier in Canada kan je nog bij de dealer binnenlopen en de volgende dag met een Sportage wegrijden zolang je niet kieskeurig ben over de kleur of het model. Het meeste word een 4 wiel aangedreven V6 verkocht. Ik las ergens dat Kia verwacht om ongeveer 80% een V6 te verkopen in North America dus 4cyl zijn moelijk aan te komen. Hier in Canada is Kia een redelijk onbekent merk maar dat verandert snel, kwalitijd is goed en de garantie..5 jaar op bijna de hele auto. Het benzine verbruik is een beetje hoog (computer zegt ongeveer 11 ltr/100km) maar ja, wat doe je er aan, misschien zal ik het luchtfilter vervangen m…
Laatste antwoord door Hans Bom, -
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hoe is het mogelijk? Bel ik net de KIA dealer om te vragen hoe het staat met de prijsverhoging, vertelt hij me doodleuk dat mijn sportage die vanaf 11 maart in bestelling staat al op 6 augustus binnenkomt. Hoe is het mogelijk??? Binnen 5 maanden. Zouden de levertijden nu terug aan het lopen zijn, of heb ik gewoon mazzel? Eerst nog even op vakantie en dan in augustus in de sportage toeren. O ja, de prijsverhoging wordt niet doorgerekend aan auto's die al in bestelling staan. groet van Hans
Laatste antwoord door Bent-it, -
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
Ook dat nog; een prijsverhoging komt eraan......... "Prijsverhogingen aanstaande voor Kia Sportage door onze redactie VIANEN - De prijzen van de Kia Sportage gaan in september voor de tweede maal binnen zes maanden omhoog. Dit maal doet Kia er ? 500,- bovenop. Volgens de woordvoerster van de importeur heeft een en ander te maken met vraag en aanbod, alsmede prijsverhogingen die vanuit de fabriek worden doorgevoerd. De Sportages zijn volgens Kia niet aan te slepen. Door de enorme vraag is de levertijd inmiddels opgelopen tot vier maanden voor de 2.0 diesel en 2.7 V6 benzine. Op de versie met 2.0 benzinemotor moet nog langer gewacht worden. Vandaar dat Kia…
Laatste antwoord door MvG, -
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Nog een paar uurtjes en dan gaat de avensis naar de Kia dealer en mag ik een Kia meenemen..... Weer even een paar plaatjes schieten straks, ik zal ze bij thuiskomst gelijk plaatsen! Spannend hoor! ----------------------------------------------------------------------------------- En hier zijn dan de (gecensureerde) plaatjes van de nieuwe Sportage! W?t een heerlijke kar is dat (na 40 kilometer!). Eerst was het deze...... En toen was er deze! En hier de rest van de plaatjes! Oh ja, bestel je sidebars ROND zetten ze er sidebars op met steps, 'omdat ze die altijd monteren' ach ja, over een paar dagen komen de ronde erop.... lezen h? moeilijk …
Laatste antwoord door Doktor, -
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
Was zaterdag bij de dealer en zag daar een rode staan. Hierbij de foto's Erg mooi ook.
Laatste antwoord door Frans, -
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
Vandaag bij de dealer wat spullen afgegeven en meteen even de eerste plaatjes geschoten van de auto! Wow mooie kar! Er moeten nog sidebars op (rvs rond) en parkdistance achter. Gaaf h
audio in sorento
door Gast acspeeder- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
Om nog even verder te gaan met een ander onderwerp, hoe zit het met de audio in de Sorento, ik moet wel zeggen dat ik nogal kieskeurig ben qua geluid, en ben dan ook eigenlijk van plan om de speakers uit te wisselen voor een paar pioneers. weet iemand welke maat de standaard speakers hebben en hoe makkelijk deze zijn om te wisselen
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
Ik ga voor een zwarte Sportage. Zal ik nou wel of niet de bumpers in dezelfde kleur meespuiten?? Wat is jullie mening? Waarschijnlijk komen er ook sidetrays op en xenon lampen en ik twijfel nog over 17" of 18" chromen velgen. (Misschien een beetje te Bling Bling, maar het staat natuurlijk wel erg mooi bij dat zwart )
- 9 antwoorden
- 3k weergaven
om gek van te worden. wat duurt wachten lang zeg. wij hebben een sportage adventure 4wd,kleur zwart besteld. dat was 28 dec,zou drie tot vier maand duren. is nu juni,en nada niets dus. de dealer kan ons ook niets vertellen. en wie weet hoe het verbruik is van deze auto,ik las iets van 1 op 8,zal toch niet waar zijn he. maar een ding is zeker,wil hem wel hebben. gr. marja
- 3 antwoorden
- 2,6k weergaven
http://www.auto123.com/en/info/news/videos,wmv.spy?artid=37967
Weet iemand of die boot met Sportage's die in april zou komen al onderweg is? M.a.w. heeft iemand als iets gehoord over levering in mei? Arjen
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
wie heeft de autoweek waarin het testverslag tussen de x trail en sportage v6 staat? http://www.autoweek.nl/magazineorder.php?ID=9556 http://www.autoweek.nl/magazineorder.php?ID=9685 je kan em kopen maar misschien heeft iemand de autoweek wel liggen
Laatste antwoord door Jheroen, -
- 13 antwoorden
- 3,8k weergaven
Hallo sportage eigenaar, Ik heb een Sportage besteld met trekhaak in december 2004. Heeft iemand een foto van een Sportage met trekhaak? Ik ben zeer benieuwd hoe dat eruit ziet. groeten doktor
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
Zo, nog even wachten en dan is ie er als het goed is; de v6 adventure! alleen de radio is nog even een kwestie, ik heb nog een bijna nieuwe kenwood rdc 5080r die ik er denk ik maar in laat bouwen, alleen zit daar geen navigatie op....... heeft iemand een tip mbt een mobiele navigatieoplossing die bv ook in een andere auto gebruikt kan worden maar toch handig in gebruik is? dus goed te verstaan makkelijke kaart en eenvoudig in te stellen enzo? en natuurlijk ook een beetje betaalbaar?? ik ben benieuwd naar jullie reacties! Jheroen, Soest.
Laatste antwoord door Jheroen, -
- 7 antwoorden
- 3,9k weergaven
Wat voor Radio /dvd /tv is op je Sprtage?? is de Electronic Stability Program (ESP) op de 2.0 CVVT Adventure 4WD ? groetjes Antivirus
Laatste antwoord door Mauser.Net, -
- 15 antwoorden
- 3,3k weergaven
Is er al iemand die een sorento X-treme 2,5 autom. heeft geleverd gekregen? Ik zelf heb deze eind januari 2005 besteld en staat nu nog niet op de boot. Dit betekend dat als hij nu ingescheept wordt de leverlijd al 4,5 maand is. Kia Nederland heeft mij te kennen gegeven, voordat ik de auto had besteld, dat er voldoende op voorraad stonden en de levertijden 3 maanden zou zijn.
Laatste antwoord door Timo, -
- 3 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hoi, ben helemaal nieuw op dit forum; Als ik er uit kom det de dealer wil ik graag een sportage kopen; klopt het dat de 2 liter 2wd executive uitvoering beschikt over bekleding van vinyl gecombineerd met stof? En wie kan me enigzins gerust stellen als het gaat om het benzineverbruik van deze uitvoering? groetjes en alsvast bedankt, Hans
Laatste antwoord door MvG, -
- 3 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik heb problemen met mijn gordelspanner: als ik vergeet mijn gordel aan te doen gaat er standaard een signaal af. Tevens gaat er op het dashboard een lampje branden. Als ik vervolgens tijdens het rijden mijn gordel alsnog om doe dan gaat het dasboardlampje uit en stopt meestal het signaal maar niet altijd. Ongeveer 1 op de 10 keer blijft dit signaal door gaan (totdat het signaal automatisch na ongeveer 2 minuten stopt). Dit is behoorlijk irritant: het signaal moet altijd direct ophouden als ik mijn gordel om doe. Volgens mijn garage is dit een bekend probleem en is hier niets aan te doen. Ik vraag me af of dit echt zo is. Herkend iemand dit probleem? En zo ja, is…
Laatste antwoord door Peter97461, -
GERELATEERD AAN KONI DEMPERS
door Gast rob nicolai- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
HIERBIJ EEN VRAAG OVER KONI DEMPERS, BIJ HET VERWIJDEREN VAN MIJN WIELEN IS MIJ HET VOLGENDE OPGEVALLEN. OP MIJN VOOR DEMPERS (KONI) STOND EEN OMSCHRIJVING VAN "HEAVY DUTY 4X4" ECHTER OP MIJN ACHTER DEMPERS (KONI)STOND NIKS. IK WEET NIET OF DAT ER VERSCHILENDE DEMPERS LEVERBAAR ZIJN VOOR DE SORENTO. VR.GR. ROB NICOLAI.
Laatste antwoord door AZ, -
ervaring met LPG?
door Gast Albert Jager- 2 antwoorden
- 2k weergaven
Beste Sorento lotgenoot , Ik rijd een sorento 2.4. en zal binnenkort meer kilometers moeten rijden i.v.m. woon/werkverkeer. Ik overweeg een LPG installatie. Heeft iemand ervaring met dit fenomeen?
Laatste antwoord door xurf4xs,