Kia Modellen
-
- 3 antwoorden
- 2,9k weergaven
Wanneer ik de carkit wil gebruiken dan herkent deze niet mijn contactpersonen en ook de telefoonnummers niet (nummers +31 ervoor gezet). Is mjin carkit niet juist geïnstalleerd? Ik heb de taal inmiddels kunnen omzetten naar NL. Ik hoor het graag.
Laatste antwoord door Gonda, -
http://interactief.vroom.be/optiext/optiextension.dll?ID=t7Wt2puPmVmuUyiEahtTKtNnO7DPdcQJKkB%2By_J6%2BIjq9vXdBxqqIUqR6QyqxsS%2BG40OJws5hhlmx17EQmBhe0rXMLql4
Laatste antwoord door Wero, -
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, zal me even voorstellen, ik ben een kiarijder die van picanto naar Kia venga is overgestapt. nu zit er in mijn venga een navigatiesysteem die niet werkt het scherm bevriest en je kan drukken wat je wilt hij werkt niet. Mijn Kia dealer heeft dit bij Kia aangekaart, ik krijg een nieuwe navigatiesysteem, maaaaaarrrr die komt dan uit het Kia ruilsysteem. Met andere woorden een navigatiesysteem die waarschijnlijk ook een defect heeft gehad en is gerepareerd. Heeft er iemand ervaring met een vervangende navigatiesysteem die uit dit ruilsysteem van Kia komt. Kan ik er vanuit gaan dat deze inderdaad is gecontroleerd en is gerepareerd en eruit ziet als een nie…
Laatste antwoord door Leonocento, -
- 17 antwoorden
- 6,6k weergaven
wie o wie heeft ook wel eens kraakgeluiden bij het inveren aan de voorkant van een picanto opgemerkt? we hebben een picanto uit 2005 die dit geluid mn op drempels maakt, ik vermoed zelf wat droge rubbers maar zeker weten doe ik het niet.
Laatste antwoord door Rollie, -
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo iedereen, Weet iemand of de achterklep van een Kia Rio 3 deurs hetzelfde is als een 5 deurs? ik vind ook geen onderdeelnummer in de klep zodat ik ze kan vergelijken. Ik hoor het graag als iemand iets (met zekerheid) weet. Alvast bedankt.
Laatste antwoord door bear1982, -
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
ik kwam een foto tegen en vroeg me af of dit de nieuwe ceed zou worden ??\
-
- 13 antwoorden
- 5,5k weergaven
Het thuisbrengertje in mijn nieuwe Niro ligt los in de reservewielkuip, terwijl er wel een schroefgat in het midden van de kuip zit om het wiel d.m.v. een bout te fixeren. Volgens mij mist er bij zo'n bevestigingsbout. Hoe is dit bij mede Niro bezitters? Tevens zit er geen bagagenet in mijn Niro ExecutiveLine (terwijl er wel vier mooie bevestigingsogen in de bagageruimte zitten). Hoort deze er ook niet bij te zitten?
-
Wielen wrappen of toch maar niet….
door Gast Vitara 2- 9 antwoorden
- 2,4k weergaven
Ik zat een beetje te spelen met photoshop en kwam naar aanleiding van de Rio SSR uit Indonesië met het idee om de velgen gedeeltelijk rood te wrappen. Ikzelf vindt het wel mooi maar "de baas" (lees mijn vrouw) vindt het een beetje over de top. poll..... zijn jullie het met "de baas" eens of met mij De zomerwielen liggen in de schuur dus het werk is het niet
-
- 4 antwoorden
- 2,9k weergaven
Goedemorgen, misschien een domme vraag , maar waar is de metalen plaat voor die in de ruimte zit van de autoradio , is dat een massa of zoiets? Het zit aan de dwarsbalk vast , zou dit ook weggehaald kunnen worden?
- 6 antwoorden
- 6,9k weergaven
De 2.4 CVVT in de Sorento XM , heeft die een distributieriem of zoals ik denk een ketting?
- 22 antwoorden
- 9,4k weergaven
Nog steeds zoekende naar leuke dingen voor de Venga raak is soms gefrustreerd dat er zoveel dingen voor andere Kia modellen zijn te vinden Is de Venga soms meer voor de Europese markt ontworpen en niet wereldwijd?
Laatste antwoord door de jean, -
- 13 antwoorden
- 3,6k weergaven
Hallo ik ben Hans, Ik hen een nieuwe Picanto SportsLine gekocht, weet iemand hoe een regensensor in te bouwen?
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
Af fabriek xenon
door rick_m- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
Mijn Niro executive line heeft af fabriek Xenon. Net als mijn vorige auto, een Ford Focus. De Focus had automatische hoogteverstelling en koplamp reiniging, dat is ook conform de regelgeving nodig voor xenon verlichting. Het valt me op dat de Niro dat niet heeft. Mijn vraag: Zijn de regels veranderd? Of hoe zit dit?
Laatste antwoord door xtra40, -
Ik heb onlangs een venga lounge aangekocht. Indien de lichten in automatisch staan, doven die dan na afzetten van contact. Handleiding nogal verwarrend.
Laatste antwoord door Milleke, -
- 12 antwoorden
- 3,3k weergaven
Welke draadloze oplader kan er onder het telefoon vakje bij een rio van 2016 Want de standard draadloze opladers komen niet vergenoeg met hun bereik Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hoi allen, Voor ieder die een Pioneer Avic D3 navigatie in hun Sorento 1 hebben, met iPod aansluiting, waarbij de iPod niet oplaad maar slechts muziek afspeeld totdat accu iPod leeg is, heb ik een handige oplossing gevonden. Werkt ook voor andere radio's die de iPod niet opladen. Voor de duidelijkheid, de Avic D3 is simpelweg niet in staat om de iPod zelf te voeden, dus die hoop kun je opgeven. Heeft niet te maken met oude en nieuwere aansluiting, aantal pinnen, van iPod. http://cablejive.com/dockstubz/ Het gaat om de' Dockstubz+' of plus. Het beste zoek je op Ebay of Amazon voor een goede prijs. 25 euro incl. verzenden is haalbaar. …
Laatste antwoord door spostma85, -
- 11 antwoorden
- 4k weergaven
hey, vanaf welke snelheid (km per uur ) treed het noodremsysteem in werking
Goeiedag Kiarijders, ik ben Lucas uit België en val met deze eerste post maar meteen met de deur in huis. Ik doe onderhoudswerkzaamheden aan de Kia Picanto BA met 1100cc benzinemotor van mijn dochter, die hem bij een tweedehandshandelaar gekocht heeft. Ik ondervind een vreemd probleem met de oliepeilstok. Voor een oliewissel met filter neem ik aan dat ik exact drie liter nodig heb, zoals te lezen valt in de handleiding en op het internet. Telkens na zo'n oliewissel blijkt de oliepeilstok te hoog aan te geven, anderhalve centimeter hoger dan het maximum merkteken. En dit na een rit om oliefilter te laten vollopen en daarna meer dan lang genoeg wachten totdat alle…
Laatste antwoord door LucasEA, -
- 7 antwoorden
- 2,5k weergaven
Mijn vrouw rijd als gekochte firmawagen (geen leasebak) een RIO 1.1 CRDI van maart 2012. Gisteren hebben wij deze binnengebracht voor zijn tweede onderhoud namelijk 60.000 km grote beurt. De factuur wordt opgestuurd naar de firma maar wij kregen te horen dat deze ±440 euro bedroeg. Ik vroeg of hier nieuwe remmen en/of remschijven mee inzaten. Antwoord was neen, want de dealer had een offerte gemaakt van slijtageonderdelen die vrij dringend moesten vervangen worden. Daar stond op Remschijven en -blokken voor, remblokken achter, twee nieuwe voorbanden, nieuwe V-riem. Dit alles voor een prijs van 1280 euro. Mijn vraag is, is dit de normale gang van zaken bij KI…
Laatste antwoord door bigwade, -
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
Ik heb deze Kia sportage bwj 2013 nieuw gekocht en nooit schade gehad. Het is me opgevallen dat als je zijwaarts langs de auto kijkt. Dat je verticale strepen ziet zitten in de deuren nabij de handgrepen. Deze zijn ongeveer 20cm lang. en op iedere deur twee stuks. Als je er recht tegenaan kijkt zie je ze bijna niet. Het is net of op deze plaats iets in de deuren zit van een versteviging of zoiets, wat zich aftekent in het plaatwerk. Is dit normaal ? Wat me opvalt is dat bij koud weer de strepen goed zichtbaar zijn. Zomers zie je niks is het plaatwerk strak. Het stoort enorm.
Laatste antwoord door elmerblues, -
update full map
door pk24- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
heb zins 12 december vorig jaar de eerste update voor mijn fullmap navigatie gekregen, nu ben ik er achter gekomen dat er iets ontbreekt als je de tel heb aangesloten via bleutooht maar ook via het kabeltje mist dan de koppeling ( lijst ) om door je bestanden heen te gaan, het komt wel te voor schijn als je een usb gebruikten, zag dat ik ook wifi heb als ik deze via de hotspot van mijn tel laat lopen. nu ben ik bij de dealer geweest maar die wist niet hoe dit kwam de gemiste (lijst ). heeft iemand hier ook ervaring mee of ook pas laten uitvoeren. want ben nog in september met de auto naar frankrijk geweest ( voor de update ) en toen werkte alles zoal…
Laatste antwoord door pk24, -
- 2 antwoorden
- 4,6k weergaven
Beste Kia (picanto) rijders, Mijn kofferbak lichtje op het dashboard blijft branden, en trekt accu leeg. Accu is max 9 maanden oud. Kofferbak sluit wel goed, als is de weerstand om de klep open te krijgen zeer minimaal. Hard dichtslaan helpt niet. Ondertussen wel het lampje in de kofferbak verwijderd en een zekering eruit getrokken om het brandende dashboard lampje te voorkomen. Sindsdien geen accu problemen meer. Uiteraard wil ik dit verhelpen en ook de zekering weer terugplaatsen, aangezien deze zekering ook voor de binnenverlichting, centrale deurvergrendeling en audio zorgt. Kia picanto 1.1 Bouwjaar 2004 Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 11 antwoorden
- 6,7k weergaven
Iemand ervaring met toevoegen van route uit Google maps in het navigatiesysteem?
Laatste antwoord door JosV, -
zijwindschermen Niro
door Gast Eizo1965- 10 antwoorden
- 3,4k weergaven
Heeft iemand al zijwindschermen voor de zijramen gevonden voor de nieuwe Niro?
Laatste antwoord door HenkM, -
- 3 antwoorden
- 3k weergaven
Goedemorgen, Ik ben nieuw hier en ben van plan om een Kia Picanto aan te schaffen. Nu is mijn vraag is het mogelijk om in een Picanto van mei 2015 met een Clarion NX404E scherm een achteruitrijcamera achteraf nog in te bouwen? En wat voor soort camera heb je dan nodig? Is dat zo eentje die in je kentekenverlichting verwerkt zit? Of zit hij onder dat Kia logo op de achterklep? Alvast bedankt voor jullie hulp en ik hoop snel wat foto's te kunnen laten zien gr. Sebas