Kia Modellen
-
XENON vs LED
door Sawtooth75- 17 antwoorden
- 4,2k weergaven
Ik besef dat het al een enigszins uitgemolken onderwerp is, maar de ontwikkelingen op het gebied van verlichting staan natuurlijk niet stil. Ik wil graag weten wat op dit moment de beste keuze is voor wat betreft verlichting voor mijn Kia Rio Super Pack. Ga ik voor LED of ga ik voor XENON? Ik zie verschillende XENON sets en LED sets, maar ik kan op dit moment moeilijk beoordelen wat een goede keuze zou zijn. Ik wil ook liever niet iets aan gaan passen aan de lampen, maar wil een plug en play set. Ik heb er geen probleem om de ballast ergens te moeten monteren, maar het aanpassen van de lamphouder vind ik geen goed plan. Adviseren jullie LED of XENO…
Laatste antwoord door Sawtooth75, -
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
Goeiedag, Omdat ik met een audio-project in m'n hoofd zit, heb ik een vraag mbt de deurpanelen van de Picanto 2 5-drs (MY2015). Zijn er Picanto's geleverd met deurpanelen waarbij de zgn. flessenhouder ontbreekt maar plaats wordt geboden voor 16,5cm luidspeakers? Na wat zoekwerk op het wereldwijdeweb, heb ik afbeeldingen gevonden van de Kia Morning welke deze optie wel heeft. Vandaar mijn vraag of deze hier in West-Europa ook ooit zijn gesignaleerd. Mocht iemand hier mee bekend zijn, dan hoor ik dat graag. Ik heb namelijk geen zin om (zoals in het verleden) een al te ingrijpende verbouwing van de deurpanelen uit te voeren. Ik zou nl. weer he…
Laatste antwoord door Vadebo71, -
- 20 antwoorden
- 28,1k weergaven
Even een vraagje, de sephia 94' tikt bij de koude start, het klinkt een beetje als kleppen geluid. Als ik dan een keer goed gas geef is het weer weg, als ik geen gas geef blijft het tikken. De motor loopt verder als een zonnetje. Hetgeen wat er al gedaan is: - Wynns valve lifter concentrade aan de olie toegevoegd. Geen resultaat. - Motorolie + alle filters vervangen - Bougies vervangen - Bougiekabels vervangen - Ontsteking laten afstellen - Motor laten afstellen Misschien iemand nog een ideetje? Verder wil ik nog even kwijt dat ik nog nooit zo,n fijne auto heb gehad:mrgreen:
Laatste antwoord door xtra40, -
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hoi, Heeft iemand ervaring met het tunen van een kia sportage benzine 2.0 163 pk. zou met de caravan wel iets meer koppel willen.
Laatste antwoord door Wero, -
- 3 antwoorden
- 5,1k weergaven
Hoi allemaal, ik heb sinds kort een Kia Ceed uit 2010, deze auto is geëxporteerd vanuit Duitsland met een mooi Duitstalig boekje Nu ben ik niet erg goed in Duits en wanneer ik Google naar een Nederlandse gebruiksaanwijzing vind ik nog steeds geen oplossing voor mijn probleem. het probleem is: sinds gisteren gaat mijn verlichting niet meer automatisch uit wanneer ik de auto op slot doe met de sleutel. ik lees wel iets over een stand op je schakelaar dat je deze in de auto stand moet zetten maar die stand heb ik niet. ik rij al 3 maanden in deze auto en kon wanneer ik mijn normale lichten aan had de schakelaar gewoon zo laten staan want…
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 0 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hallo Mijn vrouw heeft een KIA Picanto uit 2006 , nu laat het hemeltje los , hebben meer Picanto's hier last van?zo ja heeft iemand van jullie er al iets aan gedaan?Tips zijn zeer welkom. alvast bedankt. gr
- 0 antwoorden
- 2,4k weergaven
De Skoda Kodiaq ramt namens de Tsjechen het SUV-segment binnen. Versus een Kia Sportage mag de auto laten zien wat hij in huis heeft. http://www.autoweek.nl/video/5715/dubbeltest-skoda-kodiaq-vs-kia-sportage
Laatste antwoord door Albert jan & Brigitte, -
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
Beste mede Kia-ers, Als optie ontbrak in onze Kia Rio 2013 de navigatie. Dus via MP een originele gekocht compleet met frame/luchtroosters enz. (zonder de SD kaart helaas). De 2 witte stekkers van de originele radio passen zonder probleem en het scherm, radio, stuurbediening en telefoon werken gewoon. Nu is het bij model 2013 zo dat, er een aparte stekker voor de waarschuwingslichten en voor de gordellampjes zitten. De aangekochte navigatie van model 2015 heeft maar 1 stekker. Het ombouwen van de huidige luchtroosters is ook geen oplossing, want dat past niet. Is er een verloopkabel o.i.d. zodat ik tenminste de waarschuwingslichten kan gebruiken ? Al…
Laatste antwoord door Kianewbie, -
Verbruik Hybride
door Plumber- 1 antwoord
- 7k weergaven
Ik denk toch dat je korte afstand van 3 km de boosdoener is. Deze wagen is niet gebouwd om regelmatig maar 3 km per dag te rijden. Test hem maar eens goed uit op een langere afstand je zult een opmerkelijk verschil hebben.
Laatste antwoord door msw11, -
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Ik heb een Kia venga en zou graag mijn interieur wat meer oppeppen. Met Chrome accenten , dan denk ik aan deuropenener luchtventilatie roosters. Weet iemand waar ik dit kan aanschaffen. Ik heb bij AliExpress gekeken maar daar is niks voor een Kia venga te vinden , ze werken daar met een code als Kia 3 of 4 ik hoor graag of er iemand een leuke website weet waar dit eventueel te koop is
Laatste antwoord door Leonocento, -
superbowl reclames
door xtra40- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
geweldige nieuwe reclames van de niro 2017 Kia Niro | “Hero’s Journey” Starring Melissa McCarthy
Laatste antwoord door TaMS, -
- 9 antwoorden
- 6,4k weergaven
Hallo, voor mijn Rio ui 2012 ben ik op zoek naar een adres om parkeersensoren in te laten bouwen. Heb op internet al diverse websites gevonden zoals www.parkeersensoreninbouwen.nl, deze doen dat ook op locatie voor 189 euro. wil je ze in de kleur van je auto kost dit 40 extra. Heeft iemand hier ervaring mee?? Kreeg namelijk een offerte van een andere inbouwspeciaalzaak met de optie van originele sensoren, die komen dan IN je bumper in de juiste kleur van je auto voor 499 euro. of een andere set die komen OP je bumper voor 350 euro in de juiste kleur. Nu vraag ik mij af welke set zou je krijgen bij de eerste optie voor 229 euro??? Eventuele an…
-
Nieuwe achteruitrijcamera met parkeersensor
door Gast Vitara 2- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
Ik had hem al even liggen maar vandaag pas gemonteerd (slecht weer en gebrek aan tijd). Monteren was appeltje eitje omdat ik de bedrading van de oude camera kon gebruiken. Wel moest ik even een mooi plekje zoeken voor het speakertje van de parkeersensor.
-
- 13 antwoorden
- 4,2k weergaven
In de Autoweek van deze week wordt aandacht besteed aan de Koreaanse automerken Kia en Hyundai. En in een test wordt de nieuwe Opel Mokka met de grond gelijk gemaakt door de Kia Niro! De Niro is in alles beter (ruimte, besturing, vering/comfort) en zuiniger! En goedkoper! Tevens een mooi artikel over de nieuwe Kia Stinger met een opvallende foto op de voorpagina. Voor de liefhebbers (en dat zijn we toch allemaal?)
Laatste antwoord door JWS, -
Koplamp sproeiers
door BvE- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Zitten er op de Niro ExcuticeLine koplamp sproeiers ?
Laatste antwoord door Bob61, -
- 3 antwoorden
- 2,8k weergaven
Wanneer ik de carkit wil gebruiken dan herkent deze niet mijn contactpersonen en ook de telefoonnummers niet (nummers +31 ervoor gezet). Is mjin carkit niet juist geïnstalleerd? Ik heb de taal inmiddels kunnen omzetten naar NL. Ik hoor het graag.
Laatste antwoord door Gonda, -
http://interactief.vroom.be/optiext/optiextension.dll?ID=t7Wt2puPmVmuUyiEahtTKtNnO7DPdcQJKkB%2By_J6%2BIjq9vXdBxqqIUqR6QyqxsS%2BG40OJws5hhlmx17EQmBhe0rXMLql4
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, zal me even voorstellen, ik ben een kiarijder die van picanto naar Kia venga is overgestapt. nu zit er in mijn venga een navigatiesysteem die niet werkt het scherm bevriest en je kan drukken wat je wilt hij werkt niet. Mijn Kia dealer heeft dit bij Kia aangekaart, ik krijg een nieuwe navigatiesysteem, maaaaaarrrr die komt dan uit het Kia ruilsysteem. Met andere woorden een navigatiesysteem die waarschijnlijk ook een defect heeft gehad en is gerepareerd. Heeft er iemand ervaring met een vervangende navigatiesysteem die uit dit ruilsysteem van Kia komt. Kan ik er vanuit gaan dat deze inderdaad is gecontroleerd en is gerepareerd en eruit ziet als een nie…
Laatste antwoord door Leonocento, -
- 17 antwoorden
- 6,5k weergaven
wie o wie heeft ook wel eens kraakgeluiden bij het inveren aan de voorkant van een picanto opgemerkt? we hebben een picanto uit 2005 die dit geluid mn op drempels maakt, ik vermoed zelf wat droge rubbers maar zeker weten doe ik het niet.
Laatste antwoord door Rollie, -
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo iedereen, Weet iemand of de achterklep van een Kia Rio 3 deurs hetzelfde is als een 5 deurs? ik vind ook geen onderdeelnummer in de klep zodat ik ze kan vergelijken. Ik hoor het graag als iemand iets (met zekerheid) weet. Alvast bedankt.
Laatste antwoord door bear1982, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
ik kwam een foto tegen en vroeg me af of dit de nieuwe ceed zou worden ??\
-
- 13 antwoorden
- 5,4k weergaven
Het thuisbrengertje in mijn nieuwe Niro ligt los in de reservewielkuip, terwijl er wel een schroefgat in het midden van de kuip zit om het wiel d.m.v. een bout te fixeren. Volgens mij mist er bij zo'n bevestigingsbout. Hoe is dit bij mede Niro bezitters? Tevens zit er geen bagagenet in mijn Niro ExecutiveLine (terwijl er wel vier mooie bevestigingsogen in de bagageruimte zitten). Hoort deze er ook niet bij te zitten?
-
Wielen wrappen of toch maar niet….
door Gast Vitara 2- 9 antwoorden
- 2,3k weergaven
Ik zat een beetje te spelen met photoshop en kwam naar aanleiding van de Rio SSR uit Indonesië met het idee om de velgen gedeeltelijk rood te wrappen. Ikzelf vindt het wel mooi maar "de baas" (lees mijn vrouw) vindt het een beetje over de top. poll..... zijn jullie het met "de baas" eens of met mij De zomerwielen liggen in de schuur dus het werk is het niet
-
- 4 antwoorden
- 2,8k weergaven
Goedemorgen, misschien een domme vraag , maar waar is de metalen plaat voor die in de ruimte zit van de autoradio , is dat een massa of zoiets? Het zit aan de dwarsbalk vast , zou dit ook weggehaald kunnen worden?
- 6 antwoorden
- 6,8k weergaven
De 2.4 CVVT in de Sorento XM , heeft die een distributieriem of zoals ik denk een ketting?
Laatste antwoord door Wero,