Kia Modellen
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Ik heb de onderstaande led lampen besteld voor kenteken, interieur, kofferbak, kaartlees en dashboard verlichting. Kan iemand mij vertellen of dit de juiste zijn. Op het forum las ik dat iemand anders deze ook voor zijn Rio had gekocht. alvast bedankt voor de reacties gr elmar
Laatste antwoord door Nicelmar, -
Led verlichting
door Nicelmar- 2 antwoorden
- 2,5k weergaven
Goedenavond, ik wil graag mijn Kia Rio uit 2012 voorzien van led bochtverlichting, led stadslicht, led interieurverlichting, led kofferbak verlichting en led kentekenverlichting. Welke led lampen kan ik het beste kopen en moet ik nog ergens om denken? alvast bedankt voor de adviezen. mgr elmar
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hoi Kialogen, vraagje: van een kennis met een Picanto Rio uit 2005 zit een afwijkende sigaretten aansteker. Hier past dus met geen mogelijkheid de oplaadplug van de TomTom in! De aansluiting die in deze Picanto Rio zit is kleiner. Iets kleiner! Weet iemand hoe dit kan? Is dat standaard die dingen? Ik verneem graag van jullie!
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
Kan de ringtoon veranderd worden...?
Laatste antwoord door broekske, -
- 12 antwoorden
- 6,4k weergaven
Hallo, Iemand enig idee waar ik de aansluiting kan vinden onder de stuurkolom naar de knipperlichten? het relais heb ik wel gevonden maar de achterliggende bedrading niet. Ik zoek de verbindingen naar de lampen zelf om cv op aan te sluiten. Het is een Picanto uit 2005. Weet iemand welke connector of welke kleur draden ik moet zoeken? Kan nergens iets vinden, heb geprobeerd te meten, maar ook zo niets kunnen vinden. alvast bedankt!
Laatste antwoord door xtra40, -
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo , ik heb een Kia Picanto 5 deurs uit 2015 , nu heb ik mijn boxen laten vervangen door een beunhaas die zich inbouwstation noemde....in m'n achtdeur mis ik daar door nu een onderdeeltje dat is het klepje waar je schroefje onder zit waar je je zij paneel er vanaf kan halen nu ben ik naar de kiadealer geweest en die zegt gewoon dat ik een hele nieuwe paneel moet bestellen . Maar dat lijkt me sterk .. Weet iemand een adresje waar ik zoiets kan bestellen . Ik hoor het graag .... mvg , Willem
- 12 antwoorden
- 3k weergaven
Kijk en huiver....
Laatste antwoord door BvE, -
- 11 antwoorden
- 3,5k weergaven
Ik heb vandaag een poging gedaan om mijn mistlampen aan de voorzijde van mijn Rio te vervangen door GP Thunder lampen. Nou heb ik helaas geen beschikking over een brug oid, us het was nogal gedoe om er uberhaupt bij te komen. Toen ik eindelijk zo ver was dat ik de beschermingskap los had en de stekker er af had, was er geen beweging te krijgen in de lamp. Heeft er iemand tips of een idee hoe ik dit het beste kan doen zonder brug? Sent from my iPhone using Tapatalk
Laatste antwoord door pk24, -
- 10 antwoorden
- 3,8k weergaven
Omdat ik zelf in Duitsland woon en in een Sorento rij in een Duitse uitvoering vraag ik me af of ook de Nederlandse uitvoering geen automatische niveauregeling heeft? Ik meen namelijk een keer gelezen te hebben dat in tegenstelling tot de Duitse uitvoering de Sorento in Nederland hier wèl over beschikt. Maar in de brochure of de prijslijst kan ik dit nergens uur terugvinden. In België wordt de Sorento wel met automatische niveauregeling geleverd (duurste uitvoering). In de Belgische brochure wordt dit althans expliciet vermeld.
Laatste antwoord door der Rudi, -
- 28 antwoorden
- 21,2k weergaven
op mijn wagen zit die rotzooi er niet op en ik wil het er niet op
Laatste antwoord door Vengatje12, -
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Gisteren heb ik de Cee'd GT achter gelaten bij de dealer en daar weggereden in een gloednieuwe Cee'd SW GT line. Ondanks de vele liefhebbers, cq fans van de kleur wit heb ik nu echter gekozen voor de kleur rood. De GT heb ik ruim een jaar lang met veel plezier gereden maar de brandstofkosten waren de voornaamste reden om hem van de hand te doen. Ik was blij als ik een verbruik van 1 op 11,5 haalde maar gemiddeld genomen lag het verbruik onder de 1 op 10. Met in het achterhoofd dat ik meer dan 30.000 km per jaar rijd, in 14 maanden bijna 35.000 km had alleen maar vadertje staat profijt van m'n GT. Nu is het ff wennen aan het 120 pk driepittertje maar deze kan heel goed in …
Laatste antwoord door Raymond GT-Line, -
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Wij hebben zaterdag onze pro ceed (2010) opgehaald nu mis ik de piep piep u lampen staan nog aan piep. als ik de lampen aan laat als ik de auto stil zet en uit stap. de vraag is waar is de piep waar zet ik het aan of is het niet aanwezig in de auto.??
Laatste antwoord door RonaldMe, -
nieuw logo
door Jeroensw- 23 antwoorden
- 7k weergaven
Vandaag de logo's van mijn cee'd vervangen was even prutsen maar het viel me niks tegen om de oude logo's te verwijderen Smaken verschillen natuurlijk maar ik vind het mooi
Laatste antwoord door HJH, -
- 9 antwoorden
- 5k weergaven
Wij hebben een Kia Sportage First Edition uit maart 2016. vandaag ineens een rare storing op het scherm toen we de auto vanuit achteruit in de 1e versnelling zetten. Program Memory is Critically Low. You must select one taskto terminate (unsaved changes will be lost), or increase the amount of program memory, if available. en dan kun je kiezen tussen: - Blue -Position - Convert some Storage Memory to Program Memory. (You can use the System control panel to adjust memory later.) We zijn meteen naar de Kia dealer gegaan (nadat we wel ff een foto hadden genopmen) het beeldscherm ging hierna op zwart en we hoorde de radio …
Laatste antwoord door Zijltjes, -
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hoi, Ik heb de volgende vraag. Ik heb niet zo lang geleden een 2 din Pioneer navigatie in mijn Sportage (2006) geinstalleerd. Nu zou ik graag willen weten waar ik de aansluiting kan vinden voor de Reverse Gear Signal & Speed Signal wire. Alvast bedankt!
Laatste antwoord door Nasser, -
- 6 antwoorden
- 3,7k weergaven
Ik kreeg zojuist een belletje van de Kia dealer dat mijn Cee'd SW GT-line 1.0 deel uitmaakt een terugroepactie van Kia, de injectoren moeten gecontroleerd worden. Is jullie daar iets van bekend? Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Laatste antwoord door HJH, -
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
IK heb een kia picanto CVVT uit 2013 en deze heeft maar 1 12V aansluiting (sigarettenaansteker). Nu zit er naast deze nog een gat die is afgedicht met een stuk plastic. Bij sommige zit hier een USB aansluiting oid in. Mijn vraag is eigenlijk is het mogelijk hier nog een 12V aansluiting in te (laten) bouwen en hebben mensen hier ervaring mee, ook qua kosten? Ongeveer deze situatie:
Laatste antwoord door timmert26, -
- 15 antwoorden
- 7,9k weergaven
Beste Niro rijders, Ik heb een proefrit in de Niro gemaakt en dat is me goed bevallen. Maar zoals vaak kom je er dan later achter dat je niet alles hebt uitgeprobeerd. De parkeerrem is er daar één van. Hoe bevalt de parkeerrem in de praktijk? Het leek mij een wat onhandige opstelling en ik moet ook zeggen dat ik na de proefrit de automaat in P heb gezet en daarna ben weggelopen.
Laatste antwoord door rick_m, -
- 2 antwoorden
- 2,8k weergaven
Goedemorgen, Volgende week zaterdag mag ik bij nieuwe Kia halen. Nu zit er nog geen navigatiesysteem in. Ik ben nu een beetje aan het zoeken op internet. Heb nu 2 systemen gezien wat mij zeer aanspreekt. Ik kan niet goed onderscheiden als beide systemen nu hetzelfde zijn of toch iets anders. Wie kan naar de onderstaande linkjes kijken en zeggen welke ik het beste kan kopen, ik zoek een systeem met de meeste opties. https://www.navaudio.nl/autoradio-s-gespecificeerd-op-mogelijkheden/autoradio-s-met-android/kia-rio-2011-android-autoradio-navigatie-full-europa-incl-hd-scherm-5884 http://www.inbouwnavigatie.com/kia-navigatie/navigatie-kia-…
- 30 antwoorden
- 9,8k weergaven
Op dit moment rijd ik een Honda Civic Hybrid. Als opvolger ben ik naar de Kia Niro aan het kijken en informatie aan het verzamelen. Heeft iemand antwoord op de volgende vragen: 1. Wat zijn de onderhoudsintervals van de Niro en heeft iemand een idee wat voor een onderhoudsbeurt betaald moet worden? 2. Backup startmotor: als ik het goed begrijp rijdt de Niro eerst weg op elektromotor en neemt de benzinemotor het bij hogere snelheden over. Wat gebeurt er als de hybride-accu bij het starten volledig leeg is? Start dan de verbrandingsmotor met behulp van de startmotor als backup?
Laatste antwoord door bigwade, -
spatlappen
door eddomania- 5 antwoorden
- 2,3k weergaven
Cee'd SW GT-Line 1.0 turbo ik zoek spatlappen voorkant of setje. Bedankt alvast ed
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hoi, Heeft iemand een ander duplex onder Cee'd SW GT-Line 1.0 turbo zitten met een mooi geluid laat het me weten en evt waar je het laten doen evt ook de kosten. De Cee'd SW GT-Line 1.0 turbo wil ik horen een lekker brommetje. Bedankt alvast voor de info. Eddomania
Laatste antwoord door eddomania, -
- 10 antwoorden
- 3,7k weergaven
Hoi allemaal. Ik ben vorige week de eigenaar geworden van een KIA VENGA SEVEN. Het is een tweedehands en ik heb hem gekocht bij de kia dealer. Gisteren heb ik er 500 km mee gereden en heb de ingebouwde navigatie systeem gebruikt. Ik ontdekte dat er heel veel wegen niet juist aangegeven werden. Heb toen uitgevogeld hoe ik de software versie kon achterhalen van de navigatie. Ik heb het vermoede dat deze erg verouderd is, hoewel hij altijd dealer onderhouden is en dus de software ook wel geüpdatet zou zijn. Het is nu februari 2017 en volgens mij is de software van 2012 dus 5 jaar oud. Maar omdat ik het dus niet zeker weet vraag ik het maar aan jullie. Wat ik afge…
Laatste antwoord door Valthermond0599, -
Kia Kerres limburg
door Rick70- 11 antwoorden
- 3k weergaven
Best Kia rijders Limburg, hebben jullie ook slechte ervaringen met klantvriendelijkheid en zeer slechte hulpvaardigheid bij Kia dealer Kerres in Limburg, en dan voornamelijk in Sittard. Ik wilde mijn tweede hands gekochte Kia (Ceed met 14000 km, alle onderhoudsboekjes en stempels volgens Kia regels onderhouden) in onderhoud geven bij Kia Kerres. Maar helaas, na enkele vragen mijnerzijds, blijkt dat ze er helemaal geen zin in hebben. Steeds weer antwoord dat ik de auto maar bij hen had moeten kopen. Kerres heeft monopolie in Limburg. Steeds minder officiële Kia dealers en dit is het gevolg. Je wordt een nummer en niet serieus genomen, geen hulp, geen informatie. Zelfs ins…
Laatste antwoord door klosjos, -
- 2 antwoorden
- 3,8k weergaven
De flitsmeldingen in de ingebouwde navigatie van een Optima PHEV kloppen vrijwel nooit. Reden is, dat afmelden van een flitsmelding nauwelijks mogelijk is. Vlak voor een flitsmelding verandert aan de rechterkant het flitsers symbool en kun je een flitser afmelden. Dan moet je wel eerst controleren of de flitser weg is. Als je dan op de knop druk is die weer verandert in een flits melding. Het gevolg is dat je meestal een reeks flitsmeldingen achter elkaar krijgt van rijders die tevergeefs geprobeerd hebben een flitsmelding af te melden. Oplossing: het symbool om een flitser af te melden langer laten staan of (tijdelijk) een apart symbool voor het afmelden van een fl…
Laatste antwoord door Tzeunis,