Kia Modellen
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hallo, [Mijn setup] Ik heb vorige week een W2-C204 laten inbouwen in mijn auto. Nadat ik achter kwam dat de navigatie geen TMC had heb ik IGO primo erop gezet om zo gebruik te kunnen maken van de Live traffic. Ik maak nu gebruik van een wifi dongle en de internet krijg ik van mijn telefoon die ik een wifi hotspot heb gemaakt. Edit: Ik gebruik een generic wifi N module dat ik thuis had liggen. Er staat geen merk op. En mijn telefoon is een Nexus 4 met Android 4.4.2 [Wat is het probleem] Het probleem dat ik nu ervaar is dat mijn IGO primo de TMC data niet meer update. Ook heb ik gemerkt dat als ik met de browser google opdrachten uitvoer dat deze uitvoerd word…
Laatste antwoord door taniman, -
ventilatieroosters
door merel- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hallo, ik heb een vraag . Ik ben het middenconsole waar de versnellingspook zit aan het spuiten. nu wil ik ook de ventilatieroosters spuiten weet iemand hoe ik die eruit krijg? de twee aan de linker kant en die boven op het dashboard zit. Alvast bedankt Groetjes Merel
Laatste antwoord door Jack_z, -
- 11 antwoorden
- 4,4k weergaven
Ik zou heel graag gebruik willen maken van DAB+ in mijn Picanto. Ik vind het ontvangst van de witson niet zo aan de beste kant. Misschien is dit wel de oplossing. Ik zag al een kastje voor €50,- Ik heb alleen geen idee wat je verder nog nodig hebt Mijn vragen aan jullie: - Heeft iemand hier ervaring mee? - Wat heb je nodig? - Hoeveel kost het uiteindelijk (of wat waren jullie kosten)?
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 0 antwoorden
- 4,5k weergaven
Lowrider....
Laatste antwoord door Smart, -
- 10 antwoorden
- 4,5k weergaven
Hallo , ik overweeg om in mijn picanto ( meest uitgebreide versie) lpg te laten leggen . Ik rijd elke 90 km en het lijkt mij een stukj goedkoper. De dealer en kia nederland geven geen info of dit kan. Zijn er mensen die lpg hebben laten inbouwen en wat zijn hun ervaringen ( kleppen) en hebben jullie een klepsmeersysteem. De nieuwe kia op lpg is helaas niet zo uitgebreid. gr. Roland
Koppeling.
door Ysie- 3 antwoorden
- 2,4k weergaven
Ik heb mijn wagen terug. Probleem is opgelost. De garage geeft een nieuwe koppeling gestoken. Ze zagen niets aan de oude koppeling. Ze vermoeden dat het de veren zijn die open gaan. Heel technisch ben ik niet . De wagen rijd weer perfect alleen neemt de koppeling heel vlug als ik de pedaal loslaat. Op zich geen probleem , kwestie van aanpassing.
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo ik ben opzoek naar verlagingsveren voor mijn pro ceed van 2013 het is een 1.4 benzine kan ze nergens vinden hopelijk jullie wel Alvast bedankt
ramen tinten
door nederrat- 10 antwoorden
- 3,5k weergaven
Hallo allemaal We hebben nu 1 week de ceed in ons bezit Dat bevalt prima Alleen de kinderen achterin vinden het iets minder Onze vorige auto had getinte ramen achter Nu bin ik aan het oriënteren op internet Maar weet iemand hier waar ik op moet letten En wie weet een goed adres in de buurt van wageningen
Laatste antwoord door xtra40, -
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
Of zie ik iets over het hoofd ? Prijzen zijn nogal (fors) hoger dan die van Kia. AW heeft nu een duurtester en ik heb meerdere enthousiaste berichten over dit gebakkie gehoord. Ook w.b. verbruik 3 pitter, en datzelfde torretje zit toch ook in de gehaktstaaf ! Snap het even niet.
Laatste antwoord door Jiskefet, -
(MIDDEN-) ARMSTEUN
door Ri026- 7 antwoorden
- 9,7k weergaven
Ondertussen al iemand die een aftermarket armsteun heeft geplaatst én daar goede ervaringen mee heeft?
Laatste antwoord door djendura, -
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
Weet iemand soms of er een mogelijkheid is om de armsteun in de superpack uitvoering te verstellen . Staat voor mij gewoon te hoog , maar zie geen knop of zo om te verstellen
Laatste antwoord door wil buis, -
goede avond mannen vraag wat voor velgen kunnen er onder een sportage welke et welke inch ik wil 20 of 22 inch wie heb er foto,s van zoon set onder de kis sportage laat maar zien gr kees
Laatste antwoord door plattie, -
goede avond vraag velgen voor kia sportage wat voor velgen en banden kunnen en passen onder de sportage graag de et en de inch ik wil kijken voor 20 inch of 21 inch wie heb er foto,s van gr kees
- 7 antwoorden
- 5,7k weergaven
Ik heb mijn rammeltje eindelijk gevonden ....... Na de hele auto te hebben na gekeken onder motorkap dashboard kastje leeg gegooid Het vakje onder de passagiers stoel rammelt als een malle als hij helemaal ingeschoven zit Trek je hem een halve cm aan dan zit hij klem en heb je geen rammel meer
Laatste antwoord door bokjordi, -
- 47 antwoorden
- 7,3k weergaven
Hallo Jheroen, bedankt voor het welkom! Geachte dames en heren, Ik ben van plan een Kia Rio 1.2 CVVT, 2014 Super Pack te kopen. Heb uitvoerig gekeken op de Kia-site, maar kon helaas de volgende dingen/specificaties niet vinden. Ben van plan om een Kia Rio 1.2 CVVT te kopen met: Super Pack, i.c.m. Plus Pack, i.c.m. 5-deurs Ben van plan om ook een Autovolgsysteem aan te schaffen: Deze module (GPS/GPRS) die in uw Kia wordt geplaatst, waarna gegevens worden geregistreerd en in real-time worden doorgestuurd naar een Internet platform. Het Kia Autovolgsysteem heeft vele voordelen vraag uw dealer voor nadere informatie. Prijs: € 699,00 incl…
-
- 3 antwoorden
- 2,5k weergaven
Mijn vraag is hoe kun je de binnenspiegel verwijderen, want in een ouder topic was de oplossing om een stukje rubber er tussen te doen wat mogelijk het probleem zou oplossen. Voordat ik de boel kapot maak - zit de spiegel vastgeklikt of moet ik hem links of rechts om losdraaien of omhoog drukken????. Bij voorbaat dank.
Laatste antwoord door plattie, -
- 6 antwoorden
- 4,2k weergaven
Ik vind alles super aan de rio, maar er was 1 ding wat ik niet begreep en dat is dat fotolijstje. Daarom heb ik hem vervangen voor het bakje wat normaal in de plus-pack en standaard zit. Veel beter dit bakje! Zelf vond ik het bakje onder de temperatuurregelaar vaak erg donker en kon niet zien wat er in ligt, vooral in de avond. Niet dat het een ramp is, maar ik heb toch maar een klein led-lampje geplaatst.
Laatste antwoord door xtra40, -
- 5 antwoorden
- 9,3k weergaven
hoi allemaal.. ik weet niet of ik "gewoon "mag in springen in dit probleem. Maar ik heb exact hetzelfde probleem als syl.... Alleen dat PrrrrrrrrRRRrrrrrrrrrr geluid is gekomen agv het gehobby aan de Centrale deurrvergrendeling..Deze wilde ik draadloos aansturen..Wat btw nog niet gelukt is...en waar ik al enkele dagen mee bezig ben...En waardoor mi kia nu niet meer rijdt...... Nu ben ik bang dat agv mijn gehobby er een relais oid is doorgegebrandt. Natuurlijk kijk ik dan in de zekeringen kast en vind daar dat start relaisding wat er maar niet uit wil.. Of krijg je dat prachtig pRRRRRRRRRRRR geluid ook als je accu leeg is? echt?.. groetjes Dais
Laatste antwoord door John Kanon, -
- 51 antwoorden
- 10,1k weergaven
Nu het nog steeds niet echt winter is (gelukkig) begint het toch wel erg verleidelijk te worden om de zomer wielen er op te zetten. Zijn er al meerdere die dit gedaan hebben ?
Laatste antwoord door Smart, -
Koelvloeistof G12+
door Musky- 5 antwoorden
- 4,9k weergaven
Ik ben van plan om de koelvloeistof te vervangen van mijn Sorento 3.3 V6 met aluminiumradiator Nu zag ik bij de Action koelvloeistof staan van het merk Carex G12+ (roze kleur) die speciaal voor aluminiummotorblokken en aan de specs (Ethylene glycol base for aluminum radiator} van Kia voldoet Heeft iemand hier ervaring mee? Groeten John
Laatste antwoord door Creative Name, -
- 4 antwoorden
- 3,8k weergaven
Goedendag mede Sorento rijders. Wie kan mij helpen met mijn probleem betreffende de afstandsbediening van de centrale deurvergrendeling. Bij mooi weer doet alles het en zogauw het wat vochtig wordt moet e.e.a met desleutel geopend worden. Wie kan mij zeggen wat het probleem kan zijn en hoe dit eventueel te verhelpen is. Gr Billboy.
Laatste antwoord door billboy, -
- 16 antwoorden
- 6,2k weergaven
Heeft er iemand enig idee hoe ik de navigatie unit kan verwijderen? Een handleiding, want ik zie nergens schroefjes of wat dan ook....
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 14 antwoorden
- 3,1k weergaven
Ik kwam dit net tegen: http://www.autoweek.nl/video/3845/rij-impressie-kia-sportage
Laatste antwoord door willem57, -
- 48 antwoorden
- 26,4k weergaven
Hoi Allemaal, Ik was druk aan het rondzoeken waar ik op het internet accessoires kon vinden voor de Picanto. Veel websites kon je alleen producten aan je wish list toevoegen zonder ze echt te kopen. Ik heb nu een website gevonden waar je zelfs de originele velgen kunt kopen voor 100 pond. De website is: http://www.caraccessoriesplus.co.uk/manufacturer/kia/accessories.html Je moet 17 pond verzendkosten betalen naar Nederland toe. Ze hebben op dit moment mooie aanbiedingen. Ik was zelf opzoek naar de striping in het wit voor mijn zwarte Picanto. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Laatste antwoord door Ed-Car, -
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
Beste Kiaclub members, Ik heb sinds een piepende raam. Als ik de raam op auto naar beneden laat zakken piept deze enorm. Heel erg vervelend geluid. Het geluid word wel erger als het heeft geregend. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Laatste antwoord door kia_21,