Kia Modellen
-
- 23 antwoorden
- 1,7k weergaven
http://youtu.be/vin_qUmwqhg
Laatste antwoord door Picanto Bram, -
- 3 antwoorden
- 4,1k weergaven
Hoe gaat het u met je Ceed? Ben wel benieuwd wat er uitgekomen is. Het bonken in het onderstel kan komen als je er grote wielen en platte banden opzet. Had ik ook last van met mijn Focus.
Laatste antwoord door Twente70, -
- 5 antwoorden
- 3,1k weergaven
Ik heb een achteruitrijcamera geïnstalleerd (met dank aan dit forum) maar nu zoek ik de kabel waar ik de reverse draad van de avic-f550bt op moet aansluiten. Dat is de roze draad uit de Avic. Het lijkt mij dat de kabelboom bij de radio van de Rio deze standaard moet hebben. Kia gebeld maar die kunnen me ook niet helpen. Iemand een idee?
Laatste antwoord door Moi, -
- 5 antwoorden
- 7,3k weergaven
Hebben jullie hier ook een how-to van?
-
- 1 antwoord
- 2,7k weergaven
Heeft er iemand tips (en of een demontage handleiding) om de deurpanelen van de achterdeur eraf te halen ivm nieuwe speakers.
Laatste antwoord door xtra40, -
- 10 antwoorden
- 7,7k weergaven
Ik heb net deze radio besteld: http://www.caraudioexpert.nl/a-451075/kia-picanto-radio-navigatie-multimedia-8-inch-touchscreen-s100-a8-cortex-3g-wifi/ Zodat ik mn subwoofer kan aansluiten. en af ben van die bagger standaard radio. Maar wat hebben jullie voor speakers achterin?(graag een linkje) en ligt daar al bekabeling voor? of moet ik ze op mn versterker aansluiten? Ik hang een monoblok versterker erin dus achterspeakers erop aansluiten kan niet.
Laatste antwoord door Marco1968, -
- 2 antwoorden
- 2,8k weergaven
Nu bij de Kia dealer. http://www.kia.com/nl/modellen/kia-ceed-sportswagon-2012/accessories-2012/
Laatste antwoord door Albert jan & Brigitte, -
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
http://youtu.be/OrYszSqqUd0
Laatste antwoord door John Kanon, -
- 2 antwoorden
- 3,8k weergaven
Wie kan mij vertellen hoe ik het middenconsole kan verwijderen van de picanto (2012)? Ik moet de usb aansluiting voorzien van een nieuw aansluiting op een net geplaatste pioneer appradio. Ik vind alleen twee schroeven bij de voeten ruimte aan beide zijden. maar daar komt de console niet mee los.
Laatste antwoord door dutchronnie, -
Deurverlichting bij opendeur
door Gast Stief- 17 antwoorden
- 4,8k weergaven
Ennnnnn???
Laatste antwoord door Ki'aad, -
- 1 antwoord
- 2,5k weergaven
Zo hèhè eindelijk eindelijk een bericht binnen gekregen dat alles afgerond is. In positieve zin gelukkig. Het heeft even geduurd maar goed het heeft dus wel geholpen. Ik heb niks meer gehoord van de politie dus ben er vanuit gegaan dat dat niks geworden is. Ik ben dus erg blij dat ik dus niet meer premie per maand hoef te betalen en ook mijn schadevrije jaren zijn niet verloren gegaan. Al met al ben ik wel tevreden. Iedereen bedankt voor het meeleven
Laatste antwoord door Wimis on, -
- 9 antwoorden
- 4,3k weergaven
vandaag helaas afscheid moeten nemen door omstandigheden van de cee'd sw.. Top auto! en als het straks weer beter gaat dan meteen weer een kia!
Laatste antwoord door Sander GT, -
- 22 antwoorden
- 5,4k weergaven
Goedemorgen allemaal, Mijn dag is wat minder begonnen, deze maand gaan we op wintersport en zodoende toch even langs de dealer voor een wintercheck. Deze kwam met een aantal punten dat vervangen moet worden te weten: Goedemorgen Michael, Hierbij stuur ik je een overzicht voor dekosten. Wiellagers voorzijde € 700,- Remschijven + remblokken € 430,- (in combinatie met de lagers) Katalysators vervangen € 3200,- Dit zijn de prijzen inclusief arbeidsloon. Zoals jullie wel zullen begrijpen is dit niet het beste nieuws dat je in de ochtend kan krijgen.. Op internet net gekeken en zie wel heel veel producten (gezoch…
Laatste antwoord door Mikeman, -
Wat is dit.. 1 2
door Geerenstein- 28 antwoorden
- 4,8k weergaven
Kan iemand mij vertellen wat dit kastje is. Het zat in de bestuurdersdeur. En weet iemand dan ook toevallig de aansluit volgorde van de draden.
Laatste antwoord door Geerenstein, -
- 1 antwoord
- 6k weergaven
weer een facelift http://www.autoweek.nl/nieuws/26839/kia-showt-opgefriste-optima-hybrid
Laatste antwoord door Smart, -
Niet zo smart key 1 2
door Picanto Bram- 30 antwoorden
- 8,7k weergaven
Ik heb het keyless entry pakket, en daar krijg je een sleutel/hanger (smartkey) bij die je in je tas kan stoppen of bij je kunt dragen,......maar eerlijk gezegd vind ik hem niet zo smart. Ik heb hem aan mijn sleutelbos hangen samen met mijn andere sleutels. Helaas ligt hij meer op straat dan dat hij aan mijn sleutelbos blijft hangen. Dit komt doordat het knopje (om de sleutel los te koppelen) aan de achterkant uitsteekt. Zodra, iets, of één van de andere sleutels er tegen aan drukt, dan schuift hij uit elkaar en valt hij van mijn sleutelbos. Heb de smartkey inmiddels met dubbelzijdig tape in elkaar gezet, dit voorkomt dat hij los komt als je het knopje in d…
Laatste antwoord door Smart, -
- 9 antwoorden
- 6,2k weergaven
Op de Avic-f550BT draait IGO-navigatiesoftware. Ik heb vorige week m'n nieuwe Rio gehaald en direct de software (op het sd-kaartje) aangepast. Nu draait ie probleemloos met kaarten van Q2 2013 en een uitgebreide database van flispalen, POI's en gebouwen. Laat maar even weten of ik daar iemand mee kan helpen.
Laatste antwoord door sander-utreg, -
kaart update
door ikke127- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
voor de liefhebbers. de nieuwste kaart update staat op spotnet met instructie om hem er op te zetten.
Laatste antwoord door Jack_z, -
Sneeuwkettingen
door Mikeman- 4 antwoorden
- 2k weergaven
Goedemorgen allemaal, Vandaag zijn de sneeuwkettingen binnengekomen voor de Sorento! Maar nu zit ik met een vraag, wellicht heel simpel maar de dealer / automat / halfords had hier geen antwoord op... Oostenrijk heeft kettingplicht, TENMINSTE om de aangedreven as. Voor zover ik weet heb ik permanent 4 wiel aandrijving, dus om welke as moeten de kettingen? a) Voor want bij de sturende wielen wil je wel graag grip hebben... Achter want hiermee duw je het gewicht naar boven (maar hoe zit het dan als je naar beneden gaat) Dit was het antwoord van halfords c) Zowel achter als voor Dit was het antwoord van automat Ik zou vast niet de eerste zijn die met een…
Laatste antwoord door masimo, -
speakers inbouwen
door pk24- 1 antwoord
- 2,7k weergaven
goede avond ik wil graag nieuwe speakers inbouwen in mijn deuren van mijn venga,alleen loop ik tegen een paar vragen aan zoals 1 wie weet wat er standaard in zit aan speakers {watt} 2 kan ik de inbouwringen waar nu de standaard speaker inzitten weer gebruiken of moet ik nieuwe kopen . 3 wat voor maat speaker heb ik nodig zag op het forum dat iemand nieuwe speakers heeft ingebouwd met een hele mooie uitleg {dank daar voor } alleen werd er een ring gemaakt van mdf en dat vind ik niet mooi. met vriendelijke groet john
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
- 15 antwoorden
- 2,1k weergaven
Vandaag teruggekomen van een lang weekend Winterberg. Ook even de toeristische route Willingen-Winterberg gereden,letterlijk berg en dal. Na aankomst gaf mijn Pioneer navigatie het rapportcijfer 2 en de opmerking ´valt nog veel te verbeteren´. Wist niet eens dat de navigatie rapportcijfers gaf over zuinig rijden. Deze houdt duidelijk geen rekening met bergop rijden. Geef wel toe dat ik dat half uur zeer sportief gereden heb op de stukken waar het niet al te bergop ging. Wie deze route kent,weet dat dat hier lekker kan en een beetje noodzakelijk is het ook wel met een Picanto,om de vaart er in te houden. Acceleren is immers relatief onvoordelig met een Pica. …
- 1 antwoord
- 5,1k weergaven
We hebben het probleem gevonden. De radio had geen massa.
Laatste antwoord door HMB, -
- 10 antwoorden
- 3,3k weergaven
Hoi, Ik moet mijn KIA nu ook wegbrengen voor zijn eerste jaarlijkse beurt. Ik doe het maar bij de KIA dealer (zal wel vragen om die speciale regeling, heb maar 8000 km gereden afgelopen jaar) omdat ik een aantal garantie issues heb: 1) De middelste gordel op de achterbank kan niet worden dichtgedaan. Deze heeft het nog nooit gedaan. (Niet dat ik vaak met 5 man in de auto zit, maar bij die ene keer zijn we er dus erachter gekomen) 2) De achterdeur aan de bestuurderskant weigert bijna altijd om open te gaan. De deurvergrendeling gaat niet altijd (compleet) van zijn slot af. Volgens mij gaat de vergrendeling maar half open, dan moet je weer op de "alle deuren ontgrendel…
Kia in sneeuw?
door i.paulusma- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
Hallo, ik heb in Zweden gereden in de sneeuw op winter banden.Geen probleem! Zelfs na 9 uur continu rijden in losse sneeuw en aangereden sneeuw heb ik totaal geen problemen ondervonden. Heb vertrouwen. P.s. snowtrack 3 is het type banden.
Laatste antwoord door Ki'aad, -
- 23 antwoorden
- 5,3k weergaven
Goedemiddag, In verband met het 'bloemetjes en bijtjes" verhaal waarbij wij het oefenen willen omzetten in het eggie zij we ons wat aan het oriënteren om de Rio in te ruilen voor een Sportage. (goed excuus niet? ) Nu heb ik een vraag in de categorie "Durf te vragen" Wij missen op de Rio de climate control welke wij op onze vorige auto wel hadden dus in onze zoektocht naar een Sportage is dit iets wat we er wel graag op zouden willen hebben. Nu is dat niet in elk geval zo en kwam ik het volgende tegen op ebay: http://www.ebay.com/itm/KIA-SPORTAGE-CLIMATE-HEATER-TEMP-CONTROL-SWITCH-11-12-13-97250-3W131BLH-NEW-OEM-/360816504128?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Ac…