Kia Modellen
-
- 34 antwoorden
- 4,7k weergaven
Na bijna 2,5 jaar Kia Rio te hebben gereden ben ik toch overgestapt naar de Cee'd Het is de Cee'd GT 5 deurs geworden Ik heb in de afgelopen tijd en nu nog steeds heel veel plezier gehad van dit forum Kia Rio Ik zal nu wat vaker op het forum van de cee'd zijn maar wil niet zeggen dat ik toch stiekem mee kijk hoe Theo en Eelco de pimpmasters de Rio's omtoveren Ik blijf Kia rijden maar ander type Hier wat foto's voor diegenen die van auto's houden gr Cees
Laatste antwoord door Mieske007, -
- 3 antwoorden
- 3,5k weergaven
Heeft iemand ervaringen met deze navigatie i.c.m. naviextras toolbox. Ik dacht laat ik een back-up maken van het microsd kaartje en deze weer terug zetten op een 2e microsd kaartje(8gb) om in het geval van verlies of beschadiging een back-up te hebben. Wat blijkt na het terug zetten en het plaatsen van het backup kaartje krijg ik een licentie foutmelding van het navigatie systeem, als ik het kaartje bekijk is het ook niet identiek aan het originele kaartje er missen bijvoorbeeld 2 bestandjes in de root, handmatig terug zetten van deze bestandjes blijft echter dezelfde foutmelding geven. De 2e vraag gaat over de map update's op mijn systeem staat Europa 2013Q2 ik heb bij n…
Laatste antwoord door verocom, -
- 5 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hello Hello! Sinds enige tijd zit er een fluitend geluid in de hangeschakelde versnellingsbak van mijn 1.4 Rio. Als ik de Rio laat uitrollen in de vijfde versnelling, dus gapedaal los, is er een fluitend geluid te horen vanaf 80kmh tot circa 60 kmh. Al naar de dealer geweest, maar deze weet niet echt wat er aan de hand is. Wel staat er een afspraak om de bak na te kijken. Zelf ben ik heel erg nieuwsgierig wat dit zou kunnen zijn. Model: Rio 1.4 109pk 6-versnellingen. BJ: 2014 KM: 8700 Dank!
Laatste antwoord door Creative Name, -
- 8 antwoorden
- 4,4k weergaven
Goedemiddag, ik hoorde vanaf dat ik mijn rio heb al irritant getik/geratel in mijn auto. Het klonk alsof er 2 sleutels op elkaar trilde. Later ben ik er achter gekomen dat het in de blower zit. Is alleen op stand 1. Wanneer ik hem terug naar 0 zet gaat het geratel/getik slomer tot een soort piepend geluid en dan is het weer stil. Ik erger me er kapot aan en het lijkt bij een hogere snelheid erger te worden. Iemand enig idee wat dit is en hoe het te verhelpen is? Bvd Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Laatste antwoord door Grote Smurf, -
- 26 antwoorden
- 6,3k weergaven
Hallo kia rijders Iemand een idee hoe je van de kofferklep de kia badge eraf kan halen. al een filmpje gezien met tandzijde en even warm maken met een haardroger maar zit de badge ergens vast geklikt ofzo. Is er al iemand op de club die de badge verwijderd heeft.
Laatste antwoord door Frankwij, -
- 7 antwoorden
- 2,2k weergaven
Ik zag op de website van kia.nl een nieuwe versie special World cup Edition. Is dat MJ 2014 nieuwe facelift sportage 3 of MJ 2013? Deze versie heeft volledige leer bekleding en voor-achter stoel verwarming. Prijs € 28.000,- Ik heb zelf vorige maand een businessplusline besteld, ik wou eigenlijk ook leer bekleding maar deze mogelijk alleen bij executiveline en het koste ongeveer €3000 duurder. Ik wil niet voor een bekleding €3000 meer betalen, daarom zonder leer besteld. Vind ik World cup Edition echt voordelig. Heeft deze Edition ook met panaroma dak? Sent from my iPad using Tapatalk
Laatste antwoord door Hunter2907, -
Steenslag
door high power- 9 antwoorden
- 3,6k weergaven
Weet iemand hoe je zo'n puntje onzichtbaar maakt.
-
Lpg g3
door Gast kaysem- 11 antwoorden
- 6,2k weergaven
Nou de klap is gevallen, bij de controle is gebleken dat de kleppen al tot uiterste gesteld waren, dunste plaatjes, met dank aan de verkoper die hier niks over heeft vermeld, staat ook niks in onderhoudsboekje. Kopervisie al gauw 2300 euries helaas maar dan heb je ook weer wat, met geharde kleppen deze keer want de Kia bevalt wel vind dus revisie waard. iemand nog wat te klussen????
-
Wij hebben een witte Rio en ik loop al weken te dubben of ik het dak nou wel of niet hoogglans zwart moet laten plakken. Ik vindt het zelf wel mooi maar misschien ook een beetje over de top. kan je hier mee wegkomen als je de 45 al gepasseerd ben of zeggen jullie zo als hij is is hij mooi genoeg ....chic sportief?
Laatste antwoord door xtra40, -
- 2 antwoorden
- 3,4k weergaven
Vandaag de bandenplakset van onze Picanto vervangen voor een echt reservewiel. Was ook nodig omdat de pot 'lijm' zijn houdbaarheidsdatum inmiddels met ruim 5 jaar had overschreden. Pot opengemaakt....was één blok rubber, niet vloeibaar meer. Dat had dus langs de kant van de weg geheid een probleem gegeven. Vond het een beetje vreemd dit te moeten vaststellen bij een dealeronderhouden Kia die zijn laatste onderhoud in januari van dit had gehad. Misschien dus best handig eens te kijken in je eigen Picanto of die bandenplakset (als je hem hebt) nog wel 'up to date' is. Het bij elkaar scharrelen van de onderdelen was fun. Brandnieuwe velg via Marktplaats € 10; bandje via …
Laatste antwoord door oude, -
- 8 antwoorden
- 2k weergaven
Ik heb deze auto aangeschaft, ik heb een vraag over die Comfort pack. Ik zie een aantal Picantos met comfort pack met die USB aansluiting. Maar ook vele zonder USB, hoort dit nou wel of niet bij de comfort pack.? Ik kan mij niet herinneren dit gezien te hebben in mijn auto.
Laatste antwoord door Leonocento, -
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
Autovisie heeft de pro_ceed gt opgenomen in hun garage. We zullen dus de komende tijd kunnen lezen wat de heren van autovisie vinden van de pro_cee'd gt. Ze hebben in ieder geval wel de juiste kleur gekozen Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Laatste antwoord door Sander GT, -
terugroepactie 1 2
door mika kjelld- 39 antwoorden
- 8,2k weergaven
http://www.autoweek.nl/nieuws/28168/kias-sportage-soul-terug-naar-dealer
Laatste antwoord door Smart, -
- 18 antwoorden
- 2,5k weergaven
Ik vind het een heel gaaf wagentje wat jullie? http://www.autoweek.nl/nieuws/27175/toyota-aygo-kiest-zn-eigen-weg Begint zelfs zo te kriebelen dat ik overweeg mijn Picanto in te ruilen.. Do or Dont?
Laatste antwoord door jelledeboer, -
- 27 antwoorden
- 9,2k weergaven
Over anderhalve week een afspraak gemaakt om een rvs uitlaat op maat te laten maken. Het wordt een dubbele uitlaat een links en een rechts die een stuk in de bumper komen. Hiervoor zal aan beide kanten een uitsparing worden gemaakt. Ik ben heel benieuwd hoe dit er uit komt te zien best moeilijk dat er nergens voorbeelden te vinden zijn. Ben ik dan de enige (gek) die dit wil?
Laatste antwoord door Jeroensw, -
- 13 antwoorden
- 3,3k weergaven
Goede dag allen Ik rij nu nog kia rio maar ga over naar de cee'd GT 5 deurs Mijn vraag wat voor speakers zitten er standaard in is het nodig om die te vernieuwen En is het slim of nodig om er een sub in te bouwen In mijn rio was dit nodig omdat het geluid slecht was
Laatste antwoord door cees, -
- 1 antwoord
- 4,3k weergaven
Deze avond een grote bui, de ruitenwisser aan en deze gaf een tikje omhoog en een lawaai en deze stopte met werken. Gevolg geen ruitenwisser meer, klinkt dit voor iemand bekend? Het betreft een carens II diesel 113 pk bwj 2005
Laatste antwoord door Ivan40, -
We rijden mee met............................ 1 2
door Gast Warmentuuter- 27 antwoorden
- 5k weergaven
We rijden mee met de Warmentuuter. Ja, ja in de ViaKia magazine.
Laatste antwoord door oude, -
- 9 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hoi, Woensdag hebben we onze Kia Cee'd Sportwagen BusinessLine opgehaald in de kleur Sand Track. Nu had de verkoper ons voor lichtmetalen velgen geadviseerd om niet de dure KIa velgen te pakken a 1200 maar naderhand neutrale velgen te kiezen waar je dan gemiddeld 500 euro voor kwijt bent. Zijn er hier adviseren of voorkeuren voor merken/modellen welke mooi bij de KIa cee'd zijn?
Laatste antwoord door PatrickPR, -
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
Vandaag bij de dealer geweest na een klacht die gisterenavond ontstond. Op de terug weg van mijn vriendin bleek opeens dat mijn GT totaaaaaaal niet meer vooruit kwam. In alle snelligheid even onder de kap gegeven, maar alles was goed voor zover mijn blinde ogen konden waarnemen. Er branden geen lampjes op 't dashboard, dus geen "gedetecteerde" storingen. Vanmorgen de dealer gebeld (Content Autogroep te Eindhoven) en 't verhaal uitgelegd. Dealer heeft mij meteen gevraagd (indien mogelijk) om langs te komen met de auto. Na een test rit, zijn ze in de werkplaats gaan kijken. Oorzaak.. turboslang los geschoten c.q. defect. Turboslang is tijdelijk profesorisch gemaakt om …
Laatste antwoord door dhabets, -
- 22 antwoorden
- 8k weergaven
Is het mogelijk iTunes bestanden af te spelen op de ingebouwde radio?
Laatste antwoord door rocksoff, -
Webasto Zonnedak 1 2 3
door Jack_z- 67 antwoorden
- 10,1k weergaven
vandaag was het zover de Picanto gaat naar Alphen a\d Rijn om bij Ace te worden voorzien van een Webasto dak wat zijn ze super vriendelijk daar bij Ace, en ik kon van heel dichtbij de marteling van mijn Pica meemaken en alles werd uitgebreid uitgelegd hiebij wat foto's
Laatste antwoord door blankie01, -
trekhaak monteren
door Gast St1300- 4 antwoorden
- 3,1k weergaven
Ik wil graag zelf een trekhaak monteren onder mijn Venga van 2012, weet iemand hoe de achterbumper eraf gehaald moet worden en waar ik op moet letten bij de aansluiting op de achterschermen, hoe zit daar vast????
Laatste antwoord door Crum, -
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
Hallo vrienden, Weet iemand hoe ik met kabels van het interieur naar de motorruimte moet geraken,is er ergens een rubbertje voorzien waar ik door kan of langs waar is de simpelste weg,wat moet ik allemaal los maken ? Moet van aan de omgeving van de schakelaar down hill assist naar de motorruimte geraken... Iemand raad? Groetjes mike
Laatste antwoord door skoebidoe, -
- 8 antwoorden
- 3k weergaven
Hallo allen, De volgende vraag is al een keer eerder gesteld, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik ben sinds een aantal weken de eigenaar van een sportage 2.0 benzine 4wd uit 2006 (augustus). Ik heb daar een 2din radio ingebouwd en wil daar nu ook een achteruitrijcamera op aansluiten. Nou moet de radio een signaal krijgen als de achteruit rij word ingeschakeld. Die aansluiting zou ergens voorin te vinden moeten zijn, maar ik zoek me een breuk. Volgens http://www.kiaclub.nl/topic/9852-electrisch-schema-voor-achteruitrij-verlichting/ en http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=199811 zou het een witte kabel moeten zijn aan de passagierskant onder het…
Laatste antwoord door paullussie,