Kia Modellen
-
goede avond vraag velgen voor kia sportage wat voor velgen en banden kunnen en passen onder de sportage graag de et en de inch ik wil kijken voor 20 inch of 21 inch wie heb er foto,s van gr kees
Laatste antwoord door Jack_z, -
- 7 antwoorden
- 5,6k weergaven
Ik heb mijn rammeltje eindelijk gevonden ....... Na de hele auto te hebben na gekeken onder motorkap dashboard kastje leeg gegooid Het vakje onder de passagiers stoel rammelt als een malle als hij helemaal ingeschoven zit Trek je hem een halve cm aan dan zit hij klem en heb je geen rammel meer
Laatste antwoord door bokjordi, -
- 47 antwoorden
- 7k weergaven
Hallo Jheroen, bedankt voor het welkom! Geachte dames en heren, Ik ben van plan een Kia Rio 1.2 CVVT, 2014 Super Pack te kopen. Heb uitvoerig gekeken op de Kia-site, maar kon helaas de volgende dingen/specificaties niet vinden. Ben van plan om een Kia Rio 1.2 CVVT te kopen met: Super Pack, i.c.m. Plus Pack, i.c.m. 5-deurs Ben van plan om ook een Autovolgsysteem aan te schaffen: Deze module (GPS/GPRS) die in uw Kia wordt geplaatst, waarna gegevens worden geregistreerd en in real-time worden doorgestuurd naar een Internet platform. Het Kia Autovolgsysteem heeft vele voordelen vraag uw dealer voor nadere informatie. Prijs: € 699,00 incl…
-
- 3 antwoorden
- 2,4k weergaven
Mijn vraag is hoe kun je de binnenspiegel verwijderen, want in een ouder topic was de oplossing om een stukje rubber er tussen te doen wat mogelijk het probleem zou oplossen. Voordat ik de boel kapot maak - zit de spiegel vastgeklikt of moet ik hem links of rechts om losdraaien of omhoog drukken????. Bij voorbaat dank.
Laatste antwoord door plattie, -
- 6 antwoorden
- 4,1k weergaven
Ik vind alles super aan de rio, maar er was 1 ding wat ik niet begreep en dat is dat fotolijstje. Daarom heb ik hem vervangen voor het bakje wat normaal in de plus-pack en standaard zit. Veel beter dit bakje! Zelf vond ik het bakje onder de temperatuurregelaar vaak erg donker en kon niet zien wat er in ligt, vooral in de avond. Niet dat het een ramp is, maar ik heb toch maar een klein led-lampje geplaatst.
Laatste antwoord door xtra40, -
- 5 antwoorden
- 9,2k weergaven
hoi allemaal.. ik weet niet of ik "gewoon "mag in springen in dit probleem. Maar ik heb exact hetzelfde probleem als syl.... Alleen dat PrrrrrrrrRRRrrrrrrrrrr geluid is gekomen agv het gehobby aan de Centrale deurrvergrendeling..Deze wilde ik draadloos aansturen..Wat btw nog niet gelukt is...en waar ik al enkele dagen mee bezig ben...En waardoor mi kia nu niet meer rijdt...... Nu ben ik bang dat agv mijn gehobby er een relais oid is doorgegebrandt. Natuurlijk kijk ik dan in de zekeringen kast en vind daar dat start relaisding wat er maar niet uit wil.. Of krijg je dat prachtig pRRRRRRRRRRRR geluid ook als je accu leeg is? echt?.. groetjes Dais
Laatste antwoord door John Kanon, -
- 51 antwoorden
- 9,7k weergaven
Nu het nog steeds niet echt winter is (gelukkig) begint het toch wel erg verleidelijk te worden om de zomer wielen er op te zetten. Zijn er al meerdere die dit gedaan hebben ?
Laatste antwoord door Smart, -
Koelvloeistof G12+
door Musky- 5 antwoorden
- 4,7k weergaven
Ik ben van plan om de koelvloeistof te vervangen van mijn Sorento 3.3 V6 met aluminiumradiator Nu zag ik bij de Action koelvloeistof staan van het merk Carex G12+ (roze kleur) die speciaal voor aluminiummotorblokken en aan de specs (Ethylene glycol base for aluminum radiator} van Kia voldoet Heeft iemand hier ervaring mee? Groeten John
Laatste antwoord door Creative Name, -
- 4 antwoorden
- 3,8k weergaven
Goedendag mede Sorento rijders. Wie kan mij helpen met mijn probleem betreffende de afstandsbediening van de centrale deurvergrendeling. Bij mooi weer doet alles het en zogauw het wat vochtig wordt moet e.e.a met desleutel geopend worden. Wie kan mij zeggen wat het probleem kan zijn en hoe dit eventueel te verhelpen is. Gr Billboy.
Laatste antwoord door billboy, -
- 16 antwoorden
- 6k weergaven
Heeft er iemand enig idee hoe ik de navigatie unit kan verwijderen? Een handleiding, want ik zie nergens schroefjes of wat dan ook....
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 14 antwoorden
- 2,9k weergaven
Ik kwam dit net tegen: http://www.autoweek.nl/video/3845/rij-impressie-kia-sportage
Laatste antwoord door willem57, -
- 48 antwoorden
- 26,1k weergaven
Hoi Allemaal, Ik was druk aan het rondzoeken waar ik op het internet accessoires kon vinden voor de Picanto. Veel websites kon je alleen producten aan je wish list toevoegen zonder ze echt te kopen. Ik heb nu een website gevonden waar je zelfs de originele velgen kunt kopen voor 100 pond. De website is: http://www.caraccessoriesplus.co.uk/manufacturer/kia/accessories.html Je moet 17 pond verzendkosten betalen naar Nederland toe. Ze hebben op dit moment mooie aanbiedingen. Ik was zelf opzoek naar de striping in het wit voor mijn zwarte Picanto. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Laatste antwoord door Ed-Car, -
- 8 antwoorden
- 2,4k weergaven
Beste Kiaclub members, Ik heb sinds een piepende raam. Als ik de raam op auto naar beneden laat zakken piept deze enorm. Heel erg vervelend geluid. Het geluid word wel erger als het heeft geregend. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Laatste antwoord door kia_21, -
- 39 antwoorden
- 21,3k weergaven
Goedemorgen mede Rio-Rijders, Ik heb via Google en de forum zoekfunctie gezocht maar niks kunnen vinden, dus bij deze dit topic. Zijn er meer mensen die last hebben van groene aanslag in de raamrubbers van de Kia Rio? En heeft iemand tips om het schoon te krijgen en/of te voorkomen? Of kan ik het best naar de dealer gaan voor tekst en uitleg? Alvast bedankt voor de reacties!
Laatste antwoord door bigwade, -
Wat een rood streepje al niet kan doen
door Gast Vitara 2- 1 antwoord
- 4,2k weergaven
Donderdag komt onze witte Rio busnessline, Ik wilde ook iets met rood aan de voorkant, dus had ik al een rode moldingstrip op ebay gekocht. Deze strip is een paar millimeter dik en 3mm breed, En kost voor 5 meter nog geen 2 euro incl verzendkosten http://www.ebay.com/itm/111246714926?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
- 4 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hallo Mensen, Als ik inlog op Mijn Kia en kijk bij mijn autogegevens dan zie ik Datum eerste toelating Datum eerste toelating 29-08-2012 Vervaldatum K.I.W 29-08-2014 WANNEER HEEFT U RECHT OP DE GRATIS KIA INTERNATIONALE WEGENHULPGARANTIE? Na aankoop van uw Kia krijgt u 3 jaar gratis K.I.W. indien u elk jaar langs komt bij de kia-dealer of Kia-reparateur om uw K.I.W. te verlengen en een nieuwe MijnKia klantenkaart op te halen. Ook na die 3 jaar kan de K.I.W. jaarlijks verlengd worden bij een onderhoudsbeurt. Vraag uw Kia-dealer of Kia-reparateur naar de voorwaarden. Waarom staat er geen 3 jaar maar 2 jaar bij mij? Wat staat er bij j…
- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
Ik had zonet de dealer aan de lijn en vroeg gelijk naar de onderhoudsprijzen voor een groot onderhoud van volgend jaar. Nou kenteken had hij bij de hand Picanto 1.2 benzine ...uhhhhhmmm even kijken meneer. Dat is dan ongeveer 350 EURO!! Als ik op de website van Kia kijk dan staat er wel leuk Werkzaamheden 1.0 1.2 Benzine Benzine Kleine beurt € 165,50 € 177,00 Grote beurt € 244,50 € 256,00 Zijn de prijzen op de website van Kia inclusief BTW of Exclusief?
Kia mini beurt
door picafan- 4 antwoorden
- 4,2k weergaven
Ik haal de 15.000 km niet voor de jaarlijkse onderhouds interval en nu las ik op de site iets van Kia Mini Beurt Minder kilometers, minder kosten Rijdt u weinig kilometers per jaar, maar is uw Kia wel toe aan de reguliere onderhoudsbeurt? Dan kunt u kiezen voor de Kia Mini Beurt. De Kia Mini Beurt is speciaal voor Kia-rijders die minder dan de helft van het voorgeschreven onderhoudsinterval rijden. Hiermee bespaart u kosten en weet u zeker dat uw Kia voldoet aan het minimale voorgeschreven onderhoud. Vraag uw Kia-dealer of Kia-reparateur naar meer informatie. Wat houdt een Kia Mini Beurt in? Tijdens de Kia Mini Beurt wordt de motorolie ververst en het olief…
Laatste antwoord door jeroen66475, -
Trilt bij kouwe start 1 2
door Gast e49memling- 30 antwoorden
- 5,1k weergaven
Wat ze vroeger "de choke" noemden, maar hetzelfde principe. Betere verbranding bij koude motor door een rijker mengsel.
Laatste antwoord door Ki'aad, -
- 1 antwoord
- 8,6k weergaven
Weet iemand 100% wat het juiste aanhaalmoment is voor de momentsleutel? In dit topic komt zowel 88-107 nm als 120 nm voorbij. Dit ligt mij net iets te ver uit elkaar om van uit te gaan. Voor de Kia Rio standaard velgen! Inmiddels het antwoord gevonden in de digitale gebruiksaanwijzing op dit forum op pagina 84: Juiste aanhaalmoment is 88-107 nm voor de Kia Rio!
Laatste antwoord door Smart, -
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
Dag Frans, Ook mijn sportage is van 2006. Zeker geen slecht bouwjaar. Ook ik hou deze voorlopig nog maar even. Inmiddels 123K op de teller staan. Bij een grote beurt vorig jaar de nodige snaren laten vervangen. Inmiddels begint ze wel wat last van kleine ouderdom kwaaltjes te krijgen. Bekleding bestuurdersstoel (half sky / half stof) begint wat te scheuren. Raampje links achter bij de kofferbak lekt een rubber. Dat soort ongemak. Hoe houdt die van jou het? Ga als zomersloffen waarschijnlijk Michelin Latitude Cross (SUV Band) eronder leggen.
Laatste antwoord door steamduck, -
- 12 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hebben er meer mensen offertes gehad van hun dealer voor hun 2 jaar oude picanto
- 48 antwoorden
- 12k weergaven
Link werkt wel, maar kan niet bijwerken naar softwareversie 7.3.2. Iemand een andere oplossing?
Laatste antwoord door rightone, -
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Is er iemand die beschikt over de bedradingsschema's van de kia picanto? Ik wil graag een paar ledstrips in de picanto monteren, en die laten schakelen als de interieurverlichting wordt ingeschakeld. Op dat moment moeten de ledstrips gaan branden in een witte kleur. Als vervolgens de interieurverlichting uitgaat maar de auto is wel aan, dan moet de ledstrip gaan branden in een zachte rode kleur. Dit kan ik allemaal voor elkaar krijgen met een arduino. Maar ik moet wel kunnen detecteren wanneer de interieurverlichting aan is en wanneer van de picanto het contactslot is aangezet. Misschien is er ook nog wat mogelijk om het can-bus systeem uit te lezen, maar d…
Laatste antwoord door dutchronnie, -
- 37 antwoorden
- 6,9k weergaven
Zijn er mensen die ondertussen denken om weer te wisselen naar de zomer wielen? Ik wel
Laatste antwoord door Smart,