Kia Modellen
-
- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
Ik kreeg zojuist een mail van mijn kia dealer. ze hadden een leuke test gezien in Topgear magazine tussen de Kia pro_cee'd gt en de golf gti. Ze dachten dat ik dat wel graag wilde lezen dus hadden ze het artikel bijgevoegd. Ik weet het stelt niet zoveel voor maar ik vind het toch een leuk gebaar van mijn dealer. Ps de pro_cee'd scoorde heel erg goed. Gr Arjan. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Laatste antwoord door Ki'aad, -
- 12 antwoorden
- 5,4k weergaven
Bijna iedereen vindt het bakje in het dashboard minder geslaagd. Ook als fotolijstje niet. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat de plek prima kan dienen als telefoonbasis. En dan zonder bouwtekeningen of iets dergelijks. Het is namelijk gebleken dat de Brodit Proclip die bedoeld is om te klemmen in 1 van de 2 ventilatieroosters, ook prima past op de opening van het bakje. De proclip komt dan praktisch vlak met het dashboard. Toestelspecifieke houder erop en het geheel ziet er prima uit. Klemt goed en is er zo weer af te halen en dan heb je weer een bakje.
Laatste antwoord door Sjonster, -
ISG & Pioneer F940BT
door HMB- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Ik heb precies hetzelfde alleen i.c.m. standaard radio / parrot carkit? Wat moet ik aanpassen? Nu verloopkabel vanuit radio en daartussen de parrot gelinkt. Alleen valt de radio uit i.c.m. ISG.
Laatste antwoord door HMB, -
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
Zou wel fijn zijjn om type enz en vraagprijs te vermelden ja 2005 en nu net 65.000km dan is ie wel aan de mutyriem vervangen toe,daar kijken mensen wel naar,maar voor een goede nette V6 automaat op benzine op zn minst je kleur neit mee maar voorrruit rond de 4.dzd
Laatste antwoord door Henk Harmsen, -
Deze volslagen leek op auto electronia wil graag weten waar je een scangauge aansluit in een picanto. Vast bedankt voor het antwoord.
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
Cuppende banden
door Bardje-x- 18 antwoorden
- 8k weergaven
Beste Forum leden. Sinds kort ben ik er ook achter gekomen dat ik ook last heb van dit probleem. Ik ging naar de garage omdat ik last had van veel geluid in de auto en trillingen die niet horen. Ik dacht eerst dat het aan de wiellagers zou liggen, maar de monteur zag meteen dan ik last had van Cuppende banden. Maar ik had het niet alleen aan de achterkant maar ook aan de voorkant. Ik heb nog nooit de banden laten wisselen en rijd er nu al zoon 42500 km op. Is er een manier om dit te voorkomen? Of is het enigste wat je kan doen is de banden van voor naar achteren wisselen. Maar ik denk dat dit niet zoveel zin bij mij heeft omdat het bij alle vier te wielen is. Zo…
Laatste antwoord door karelesther, -
- 12 antwoorden
- 3,5k weergaven
Hallo, Op een andere auto wil ik de lampen gaan verwisselen (dit ivm vochtproblemen). Nu had ik van verschillende mensen het advies gekregen om de nieuwe lampen te kitten met siliconenkit. Afgelopen weekend heb ik dit gedaan en vandaag gekeken na uitharding of alles goed is gegaan. Echter bleek dat de kit niet hecht op het zwarte gedeelte. Het doorzichtige gedeelte hecht prima. Hebben jullie tips en advies voor mij. Tnx
Laatste antwoord door LED-Lightning, -
- 5 antwoorden
- 7,4k weergaven
Hallo, Mijn Sportage iTouch 1.7 CRDi heb ik nu in maart precies één jaar in bezit. Het is een geweldige wagen en tot nu toe nog geen noemenswaardige problemen gehad, behalve het volgende.... Sinds mijn aankoop heb ik ondertussen al een 8-tal keer voor gehad dat mijn - van fabriek af ingebouwde - LG-KIA Navigatie/Entertaiment systeem, op onregelmatige tijdstippen volledig vast loopt (crasht). Het aan/uitzetten van het toestel of het opnieuw starten van de Sportage geeft geen oplossing. Het vastlopen heb ik zowel al voorgehad bij het gebruik van de Bluetooth functie met mijn GSM (mobieltje... ), tijdens het achteruitrijden en de weergave van de achteruitrijcamera op…
Laatste antwoord door Smart, -
gt ride game
door richardthai- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
Slechte verbinding met server. Meer mensen met dat probleem. Jammer hoor kan geen punten maken hier door. Groet richard
Laatste antwoord door richardthai, -
kleine beurt gehad :( 1 2 3
door picafan- 57 antwoorden
- 9,3k weergaven
Mensen mijn auto heeft zijn eerste kleine beurt gehad Picanto 1.2 benzine.... Ik verwachtte een prijs van ongeveer 150 euro INCL BTW maar kreeg dus een factuur van 220 INCL BTW omdat de wisserbladen kapot waren en de motorkap gepoetst is. Vinden jullie dit normaal? kleine beurt motorkap poetsen wisbladen vervangen Arbeidsloon 94,50 Oliefilter 8,95 Motorolie 45,50 Wisbladenset 27,27 Klein mat.milieu toeslag 4,50 Ruitensproeier vloeistof 1,60 Totaal Excl. 182,32 Totaal BTW 38,32 Totaal 220,63 hoeveel kost een wisbladenset eigenlijk?34 EURO !!! en dan r…
Laatste antwoord door Stimpy, -
- 15 antwoorden
- 2,9k weergaven
Ik ga morgen opzoek naar een afneembare trekhaak,.....nou lijkt me dat niet zo'n probleem. Ik zoek echter een model waarbij ook die lelijke stekker uit het zicht kan worden gemonteerd/gedraaid/verwijderd/enz. Zodat je dus helemaal niks meer ziet als je de trekhaak demonteerd. Weet iemand of dat mogelijk is?, en of dit wel kan?
Laatste antwoord door xtra40, -
klinkende review
door Ki'aad- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Opt Internet kwam ik dit tegen http://www.autoweek.nl/autoreview/35669/kia-rio-12-cvvt-super-pack Een review, welleke klinkt als een klok en geen detail onbelicht laat. Statussignalering, gebruikservaring, dealerervaring, zwakke punte, sterke punt, concurrentiepositie. Neem ff de tijd hiervoor.
Laatste antwoord door bruintjebeer1111, -
- 13 antwoorden
- 3,5k weergaven
Heey iedereen, ben ik weer! Omdat een mens al eens naar de lente/zomer toe dromen mag , was ik al aan het rondkijken voor een set velgen met zomerbanden. Momenteel heb ik op mijn winterbanden 16" velgen. Nu was mijn vraag, omdat die 16" velgjes toch wel wat van het sportieve uiterlijke wegnemen, als ik naar 17" of 18" inch ga, moet ik dan qua comfort veel inleveren, wordt ie stuitigger? en hoe zit het met het stuurgedrag, word ie gevoeliger en heeft ie meer bijsturing nodig, of word het net beter? (zeker om dit nogal een gevoelig punt kan zijn met de elektronische stuurbekrachtiging). Voor de nieuwsgierigen als het om de 17" inchers gaat, dan gaat het om d…
Laatste antwoord door Smart, -
- 13 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hallo, ik ben benieuwd of dit standaard is, de radio gaat na ca. 30 seconden vanzelf uit als de motor uitstaat bij het stoplicht bijvoorbeeld. (ISG) Als hij weer start gaat de radio ook vanzelf weer aan. Beetje apart vind ik, je kan het nergens instellen. Bij een draaiende motor gaat de radio trouwens nooit uit. De radio werkt i.c.m. met een parrot car-kit.
Laatste antwoord door xtra40, -
- 8 antwoorden
- 2k weergaven
Hoi Picanto rijders Het viel mij vandaag ineens heel erg op dat de picanto aardig wat steentjes vangt hoe zit dit bij jullie en houden jullie er een beetje rekening mee? Ik hou sowieso wel wat afstand ten opzichte van mijn voorligger maar zie toch wel wat putjes zitten tis natuurlijk niet onvoorkomelijk en ze zijn niet groot natuurlijk maar wel zonde. Gr
-
- 14 antwoorden
- 2k weergaven
Beste forumleden, Ik heb een picanto plus pack met een mp3 speler. Hij speelt mp3-cd's meestal feilloos af. Nou probeer ik al drie dagen nieuwe mp3 cd te maken. Maar hij geeft telkens een error aan. Ik heb dit geprobeerd met rewritables en normale recordable cd's. Ik gebruik Nero brandprogramma. Wat doe ik verkeerd? Waarom speelt ie de nieuwe cd's niet af. met vriendelijke groet,
Laatste antwoord door Jack_z, -
Vanavond met mijn Rio de 100.000 km aangetikt. Gekocht in maart 2012 en dus nu probleemloos de 100.000 gepasseerd.
Laatste antwoord door Jordan, -
Carens 4 als trekauto
door jmo- 8 antwoorden
- 5,7k weergaven
heeft er al iemand ervaring met de Carens 4 als trekauto? Ik zal er ook mijn caravan mee trekken en volgens trekauto.nl zou de Carens 4 het als trekauto behoorlijk goed doen. Kan iemand dit intussen bevestigen?
Laatste antwoord door jmo, -
- 14 antwoorden
- 3,7k weergaven
Hallo, Onze bestelde ceed sw zou geleverd worden op 18/1. Tot op heden nog steeds niet bij de dealer. Volgens hem zou hij nu reeds 2 weken in rotterdam staan met als status klaar voor transport. Heeft iemand een idee hoe lang het dan normaal nog duurt vooraleer hij bij de dealer in België is? Deze beweert daar geen zicht op te hebben en bij Kia België willen ze ons niet helpen en verwijzen ze steeds door naar de dealer. We verlangen om er in rond te toeren en worden nu toch wat ongeduldig door de onwetendheid! Mvg, Rulen
Laatste antwoord door Rulen, -
- 10 antwoorden
- 12,8k weergaven
Hoewel al een oud topic, het probleem komt vaker voor dus hierbij mijn ervaring. Veel problemen worden veroorzaakt door een afgebroken veertje in het slot. De deur / het deurslot wil dan niet meer ontgrendelen. Aangezien de deur niet open kan, kun je de binnenbekleding er ook niet afhalen... Bij de Picanto van mij vriendin als volgt opgelost. Mijn advies is om eerst de bekleding van de andere deur te verwijderen en heel goed het mechanisme te bestuderen. Dan snap je wat ik hierna bedoel. Neem van deze andere deur het binnenpaneel er af. Snij of knip het witte plastic los op plaatsen waar een harde ondergrond zit (makkelijker dichtplakken met tape als je klaar ben…
Laatste antwoord door bigwade, -
kia rio wegenbelasting ? 1 2 3
door cees- 56 antwoorden
- 15,2k weergaven
wat gaan we betalen aan wegenbelasting met onze Kia Rio's Noord-Holland 78 euro
Laatste antwoord door Geronimo-Kia, -
Hulpveren
door Sportagezilver- 7 antwoorden
- 16,7k weergaven
Ik heb sedert april 2012 de nieuwe Sportage, ook ik heb geen zicht naar achteren en kijk tegen asfalt aan in plaats tegen de voorzijde van mijn achterligger. De dealer heeft toen plaats genomen en had geen probleem met het zicht naar achteren. Wel stelde hij voor dat voor (kosten 400 euro) om er hulpveren onder te brengen Zou mogelijk wel ten koste kunnen gaan van het weggedrag. Een nieuwe auto !! Niet gedaan dus. Tevens af en toe aan de rechterachterzijde een poink geluid. Bij kleine oneffenden heden en of zo nu en dan bij dempels hoorbaar. Men heeft toen hulpstangetjes geplaatst bij de stabilisator stang. Hielp ook niet, het geluid bleef. Moet wel zeggen dat het de laat…
Laatste antwoord door Ysie, -
Mooi gedaan hoor, sportief zo'n zwart dakje . Ik heb een R-Cross 1.25 nummer 302! Gisteren gehaald en rijdt super! Waar koop je die dubbele uitlaat?
Laatste antwoord door DTP2, -
Wegenbelasting 1 2
door pica3deur- 43 antwoorden
- 8,9k weergaven
Of ook wel houderschap belasting . Ik kreeg een poos geleden een brief van de belastingdienst. Hierin stond dat de belasting automatisch zou worden afgeschreven omdat ik een motorfiets heb waar ik ook automatisch belasting voor betaal. Ik heb tot nu nog geen afschrijving gezien voor mijn picanto. Zijn er hier meer mensen die dit hebben, of wel betaald hebben?
Laatste antwoord door Leonocento, -
- 6 antwoorden
- 4,9k weergaven
De rechter-ruitenwisser hangt weer half aan flarden....
Laatste antwoord door John Kanon,