Kia Modellen
-
- 2 antwoorden
- 7,2k weergaven
Ik ben nog op zoek naar een wintersetje. Heb ze niet aangeschaft bij de dealer want ik heb het idee dat het goedkoper kan. Of ben ik nou gek? Ik ben een vrouw he, en heb van dat soort dingen toch niet heel veel verstand. Maar mocht iemand nog een setje hebben staan, of weet waar ik ze voor een leuk prijsje ken hale dan hoor ik dat graag.
Laatste antwoord door Blond1989, -
brommend geluid
door Merre1973- 6 antwoorden
- 2k weergaven
Mijn Kia Picanto 1.2 automaat maakt een brommend geluid, als ik hem in zijn achteruit zet. Wie heeft dat ook of wie weet wat dat is. Ik ben al bij de dealer geweest en de monteur dacht, dat het geluid zou stoppen als je de airco aan zou doen. Niet dus! Het geluid irriteert mij. De auto is niet eens een maand oud. Binnenkort een afspraak maken om het na te laten kijken. Hij zegt er wel een hele dag voor nodig te hebben, omdat hij de accu 8 uren lang moet laten ontladen. Wie herkent dit?
Laatste antwoord door John Kanon, -
- 14 antwoorden
- 6,6k weergaven
Via de dealer, maar goedkoper via internet, kan je zo een juist wiel met band bestellen. Dat past in de kofferbak als je de bergvakjes eruit haalt. Ook de bovenste bak met afdek kan uit elkaar zodat je het bovendeel kunt gebruiken. Als je winterbanden hebt, gooi je een van die als reserve achterin en andersom. Ik vind zo'n plaksetje maar niks, hoewel ik het nooit heb geprobeerd.
Laatste antwoord door Albert jan & Brigitte, -
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
Je mag met winterbanden een codering lager hebben (zie site ANWB). Van dat stickertje voor Duitsland wist ik niet (lekker afgestemd in Europa). Lagere codering scheelt geld. Via internet banden kopen scheelt t.o.v. de dealer!
Laatste antwoord door Smart, -
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb maar besloten om een navigatie te gaan kopen ipv mijn standaard radio, ben er nog niet uit welke het gaat worden maar dat wordt wat shoppen. Nu ben ik wel benieuwd naar het kapje zegmaar, hoe dat ook heet? het gaat gewoon om het gedeelte om de radio heen zeg maar. Kan je dit ergens bestellen of moet je dit bij de dealer halen? het gaat om een kapje met uitsparing met de start/stop knop groetjes
Laatste antwoord door xtra40, -
- 3 antwoorden
- 2,5k weergaven
Ja... Sorry voor mijn late update. Na ongeveer tien dagen bleek opeens het hoogteverschil verdwenen. Ik was nog niet in de garage geraakt, maar nu staat ie netjes even hoog. Heb intussen zowat 3000 km gereden tijdens mijn eerste Kia Sportage maand. Ik ben erg tevreden tot hiertoe!
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
Nu de eerste maand voorbij is, tijd voor de eerste indrukken met mijn nieuwe kia sportage 1.7 crdi sense+ met wit koetswerk - 3200 km gereden met gemiddeld verbruik van 6,6 l/100 km. Algemeen gesproken is het een heel aangename wagen met veel binnenruimte voor de passagiers, netjes afgewerkt met een hoog comfortniveau. Bijzonder positief vind ik het navigatiesysteem, na TomTom en CoPilot een echte verademing: zowel de kaartweergave als de gesproken aanwijzingen voldoen prima. De motor is voldoende krachtig om het verkeer te volgen, niks spectaculairs en een beetje wollig in de hernemingen tussen 90 en 130 km/u, maar dat is de tol die de ingenieurs ons doen betalen voor a…
Laatste antwoord door bobjectief, -
- 1 antwoord
- 3,6k weergaven
http://www.autoweek.nl/nieuws/26435/voor-eerst-gespot-nieuwe-kia-sorento
Laatste antwoord door Lique, -
- 2 antwoorden
- 3,3k weergaven
Wie kan mij zeggen waar ik voor de Rio 2013 een set Stoelhoezen 6 delig ( incl hoofdsteunen ) kan krijgen ! , en dan wel alleen voor de Rio dus niet universeel want daar heb je niks aan . Ik heb op het internet gekeken maar kan daar alleen maar Sets vinden die universeel zijn , en bij de voorstoelen heb je achter dan NIET meer je bagage rekje meer ( daar gaat het overheen ) .
Laatste antwoord door Creative Name, -
Iphone 5s koppelen
door dekkie- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
Is er al een oplossing voor de koppeling met de iphone 5s? Laatste firmware heb ik geïnstalleerd maar werkt nog niet. gr sander
Laatste antwoord door Wim en Wilma, -
- 14 antwoorden
- 5k weergaven
Ik neem aan dat je mij verward met een zeker heerschap....de heer bigwade? Jammer hoor!
Laatste antwoord door bigwade, -
Kia GT Ride game
door dhabets- 9 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hallo, zijn er op dit forum nog andere mensen die een uitnodiging gekregen hebben van Kia Motors Nederland om de lancering van de Kia GT Ride game bij te wonen in het Kia Experience Center in Breukelen? Zie onderstaande: Geachte heer/mevrouw, Graag nodigen we u uit voor de exclusieve lancering van de nieuwste Kia game, de GT RIDE. Maak uw eigen tracks en race hier als eerste op tijdens deze unieke avond. Race tegen internationale tegenstanders via Facebook en maak kans op mooie prijzen. Uitnodiging: Alleen voor GT-rijders en pers Onder het genot van een hapje en drankje praten over de GT en GT Ride Unieke mogelijkheid om als eerste de game te…
Laatste antwoord door dhabets, -
Navigatie stuk
door rftjanssen- 7 antwoorden
- 2,5k weergaven
Vorige week bij de dealer geweest i.v.m. problemen met mijn navigatie. Het systeem werkte traag en reageerde niet of nauwelijks meer op de toetsen. Systeem is gereset, van de spanning gehaald etc. maar helaas bleek dit geen oplossing. Dealer heeft het navigatiesysteem uitgebouwd om alle nummers te noteren. Nieuwe is besteld en zou binnen 2 weken (verwacht iets langer i.v.m. de feestdagen) binnenkomen. Na +/- 20 minuten stond ik weer buiten en was het kapotte systeem (gelukkig wel radio) weer teruggeplaatst. Het daadwerkelijk vervangen van het systeem zou ook +/- 20 minuten duren. Goed geregeld bij KIA Kerres in Sittard!
Laatste antwoord door MrBubbels, -
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Bij mijn Sportage 2011 doet de rechter stoelverwarming het alleen bij wat zwaardere personen. Als de stoelverwarming van deze stoel aan staat, zonder iemand op de stoel, kan je dat dan aan de zitting voelen? Of zit er een schakelaar in, zodat de verwarming het alleen maar doet als deze bezet is. Fred
Laatste antwoord door baccera, -
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
Kort geleden de update voor het navigatiesysteem laten doen in de werkplaats van de dealer. Nu valt mij op dat er bij deze update wat meer icoontjes verschijnen.. Kia dealer, Tankstation en winkelcentrum herken ik maar er zijn er nog enkele die ik niet begrijp wat ze betekenen. Kan lijstje aan de dealer vragen natuurlijk.... als ze dat hebben behalve de update stick maar misschien kent iemand van jullie de complete lijst of link waar te vinden? Bij "mijn Kia" en Navteq nog niet kunnen vinden.. Alvast bedankt! Cor
Laatste antwoord door Preston, -
Kras op dak 1 2
door belthazor- 36 antwoorden
- 5,5k weergaven
Na mijn fiasco met vuurwerk, heb ik nu gemerkt dat ik een kras op het dak heb van circa 3 cm. Ik heb het niet eerder gezien door de lichtinval en de regen die hier ondertussen gevallen is. Weet iemand wat te doen? Bestaat er een goedkope manier om die kras weg te laten werken? Want het dak opnieuw laten spuiten denk ik dat een duur grapje zou worden.
Laatste antwoord door Master-Care, -
Wat nu weer?
door John Kanon- 8 antwoorden
- 2,4k weergaven
Vorige probleem nog niet opgelost en al weer het volgende. Sinds gisteren maakt mijn Picanto een suisend geluid bij het gasgeven. Dacht eerst aan mijn onlangs gemonteerde winterbanden,maar het speelt alleen als ik gas geef,gas los en het is direkt weg. Het klinkt een beetje alsof je rijdt met een raam op een kier of constant door een plas water,het geluid dat je hoort als het water tegen de bodem komt. Auto rijdt verder normaal,merk er verder niets aan. Hoe hoger de snelheid,hoe harder het geluid,maar vanaf 80 hoor je het minder,omdat ander geluid dan overstemt. Tot 40 km/h hoor je nagenoeg niets. Uiteraard ga ik er mee naar de garage,maar de eerste dagen ge…
Laatste antwoord door John Kanon, -
Hallo Ik heb een cee'd van 04/2013 1.6 gdi. Wat is de onderhoudsinterval voor deze auto. Toen ik de auto afhaalde lag de onderhoudsindicator af en zei de dealer dat ik maar rond de 30000km moest terugkomen. Wat is jullie onderhoudsinterval, let wel het gaat over een benzinemotor.
Laatste antwoord door clm, -
Vandaag kom ik buiten en het leek alsof er iemand een krijt-oorlog had gehouden bij mijn wagen. Met als gevolg dat na het wassen er plekken zijn die ik met gewoon wassen er niet uit krijg. Ook zijn er enkele plekken die zijn ingebrand. Nu is mijn vraag ... 1. Hoe krijg ik die plekken er uit? 2. Wat kan ik doen als ik ze er niet uit krijg?
Laatste antwoord door Smart, -
- 3 antwoorden
- 6,7k weergaven
Deze worden nu op ebay te koop aangeboden,ik heb er zelf ook al 1 besteld. Voor de picanto liefhebbers [KIA BrandCollection] KIA PICANTO MORNING Diecast Model Mini Car 1:38 http://www.ebay.com/itm/KIA-BrandCollection-KIA-PICANTO-MORNING-Diecast-Model-Mini-Car-1-38-/271251584081?ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123
Laatste antwoord door Beos, -
- 69 antwoorden
- 11,3k weergaven
Even kijken hoeveel zijn we (nieuwe Rio-rijders) nu in dit forum Dit is een Show of Strength. #1 1.2 CVVT Super Pack - 1 Feb 2012 de volgende forummer schrijft.... #2 (type Rio) - Wanneer de auto opgehaald (Dus echt wanneer de Rio in bezit gehad) Eventueel de beste foto van je eigen Rio. #3 #4 enzovoort.
Laatste antwoord door sander-utreg, -
- 4 antwoorden
- 8k weergaven
Hallo ,iemand hier ook wel eens last van gehad. Sorento 2,4 ex uit 2006. Lampje motormanagement brand oranje .Niet echt iets merkbaars aan rijden (stotteren e.d) tot afgelopen week een klein beetje inhouden af en toe. Systeem uitgelezen en hierbij foutcodes P0300/P0301/P0302/P0303/P0304 Overslaan van cilinders dus. Ook al vanaf begin een slingerende toerenteller. Inmiddels bougies - bobine en bougie kabels vervangen maar toerenteller blijft slingeren. Aan motor is niet echt wat waar te nemen .Loopt naar mijn idee dan als een zonnetje.Geen grote rookpluimen uit de uitlaat. morgen alleen nog evenmanagment systeem resetten om te kijken of er wat foutcodes we…
Laatste antwoord door momentive1969, -
- 57 antwoorden
- 19,9k weergaven
Beste, Ik heb vandaag mijn nieuwe picanto besteld, en vroeg mij af of in de radio vanaf het comfort pack al wel de bluetooth functie zit. Ik zag namelijk op het internet de volgende pagina waar je de modules voor op het stuur los kunt kopen. http://www.exledshop.com/exled-custom-leds/kia/all-new-morning-picanto/factory-oem-parts-handle-remocon-upgrade-kit-for-all-new-morning-picanto-copy.html Kun je die controlers gewoon aansluiten op de huidige radio en werkt het dan, of heb je daar een geheel andere versie voor nodig? De radio's zijn neem ik aan hetzelfde. Ik hoor graag van jullie.
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
kia sportage
door 12a- 0 antwoorden
- 979 weergaven
beste sportage rijders hier een foto van mijn sportage ik heb hem nu al drie jaar en dit is het beste en het mooiste wat ik al gehad heb en ik ben zelf 64 jaar dus ik heb al veel autos gehad en ik hoop dat er in 2015 een nieuw model uitkomt even mooi als nu of nog mooier groetjes en een gelukkig nieuwjaar aan iedereen photo.htm photo.htm
Laatste antwoord door 12a, -
- 6 antwoorden
- 5,4k weergaven
Hallo, zijn er meer mensen die zijn geconfronteerd met een afgebroken sleutel. Een paar maanden geleden brak de baard van de opklapbare sleutel. Nu is mijn ander sleutel ook afgebroken. Mijn dealer gaf niet thuis en mocht het zelf betalen Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt, laat het dan eens weten.
Laatste antwoord door jscheffers,