Kia Modellen
-
- 4 antwoorden
- 5,2k weergaven
Ziet er goed uit. Kun je zeggen waar je de dakkoffer hebt gekocht, of welk merk het is?
Laatste antwoord door Smart, -
Olieverlies.
door Ysie- 14 antwoorden
- 2,2k weergaven
Weet er iemand wat het probleem zou kunnen zijn. Ik heb oliedruppels gevonden in mijn garage. Het komt van mijn wagen. Ik ben echter nergens tegen gereden of blijven haperen. Ik heb de olie aan mijn wagen afgekuist. Op de foto zie je van waar het kwam.
Laatste antwoord door Ysie, -
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hallo, Ben in het bezit van een kia rio van 2013. Nu wil ik hier graag 17 inch wielen er onder hebben, maar zit met een aantal vraagjes hopend dat jullie kia mensen mij verder kan helpen. Als ik 17 inch wielen neem moet dan de kia rio ook verlaagd worden { of kom hij dan te hoog als je dat niet doet?} Rijd hij daar beter op ? want vind met de wind dat hij erg veel schud met nu van de 15 inch. Wordt hij ook veel schadelijker in de benzien? zo een aantal vraagjes Afwachten op jullie reactie Lauw
Laatste antwoord door Nimo, -
- 5 antwoorden
- 3k weergaven
Afgelopen week heen en weer gereden naar de Franse Alpen. Duidelijk verschil met de vier vorige ritten in onze vorige Ceed. 130 km per uur over de Franse tolwegen gaat moeiteloos. In de vorige Ceed was 120 echt wel genoeg, met een hogere snelheid werd a) het motorgeluid binnen te luid en bij in- en uitvoegen/passeren begon bij 130 km per uur de auto onder je weg te schuiven. Twee vragen aan de experts in deze groep: - Rij voor het eerst met cruisecontrol in een auto. Als we met 130 km op de cruisecontrol bergop rijden neemt de snelheid wat af. En dan ineens valt de cruisecontrol, dus de snelheid, weg. Moet ik het gaspedaal weer overnemen. Is dat 'normaal'/ingebouwd in …
Laatste antwoord door blackie, -
- 39 antwoorden
- 8,7k weergaven
Zo de velgen zitten er eindelijk onder
Laatste antwoord door Smart, -
hey kan er mij iemand vertellen hoe ik mijn originele kia radio eruit haal het is een kia dportage van 2007 met een 2din radio zonder navi alvast bedankt
Laatste antwoord door Wimis on, -
- 2 antwoorden
- 2,2k weergaven
Ik zoek een bodembeschermer voor mijn sorento Heeft iemand er misschien nog een liggen die ik kan overnemen
Laatste antwoord door Theo1964, -
- 15 antwoorden
- 4,2k weergaven
Hoi, Bij wisselen van winter- naar zomerbanden zag ik dat er wat weinig profiel op de voorbanden zit. De achterbanden hebben nog ruim voldoende. Ik wil dus 2 nieuwe banden aanschaffen. Op dit moment zitten er rondom Bridgestone Duelers op, voor de H/P sport, acher de H/T 840. De banden bevallen op zich prima, maar ik las laatst dat er mensen zijn die betere ervaringen hebben met de Wranglers van GoodYear Iemand een goed advies ? Rob H
Laatste antwoord door Alex, -
zo juist gespot in volendam ben benieuwd of het een bekende is hier op het forum mooie labels op de deur en een dikke dubbele uitlaat
Laatste antwoord door Seafox, -
- 4 antwoorden
- 5,7k weergaven
56 en nog steeds schadevrij rijder na 36 jaar
Laatste antwoord door the one and only, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
mede rio rijders ik heb men witson binnen en nu zit ik met een probleem de kabel voor men achteruitrijd camera daar zijn de pinnetjes van los gekomen uit het stekkertje weet iemand de juiste volgorde alvast bedankt
Laatste antwoord door the one and only, -
- 15 antwoorden
- 4,2k weergaven
Hoi Picanto drivers, Nog niet in bezit van mijn auto maar merkte al op bij de proefrit dat er geen goed geluid uit de speakers komen. Wie heeft deze speakers al vervangen en voor welke in de plaats. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of veranderingen. Gr. Eduard
Laatste antwoord door kia_21, -
- 4 antwoorden
- 3,1k weergaven
Mijn picanto uit maart 2013 begint ondertussen een klein beetje te piepen bij het intrappen van me koppeling.. Ik dacht dat dit alleen bij oude afgetrapte auto's voorkwam maar mijn picanto brengt daar verandering in.. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken kan ik iets smeren?
Laatste antwoord door John Kanon, -
Superlocker
door Theo1964- 3 antwoorden
- 2,6k weergaven
Hallo allemaal Nu na een paar maanden rijden in de sorento ben ik nog steeds super blij Ik wil graag de superlocker bestellen maar kan deze zelf niet inbouwen. Is er al iemand die het zelf heeft gedaan en het tegen een vergoeding wil doen voor mij? Ik wil het ook wel laten doen door deze Dirk maar wat ik begrijp zit hij in Berlijn en dat is niet naast de deur
- 9 antwoorden
- 2,4k weergaven
Om eerst even offtopic te beginnen: Voor wie er zondag (1 juni 2014) waren bij de Carpoolplaats bij de Meern, HEEL ERG BEDANKT VOOR DE IDEEËN EN DE LEUKE DAG!!! Voor wie er niet bij waren... jullie hebben zeker wat gemist Nu ontopic: Vandaag de vervangende HU gehaald. Kon goedkoop aan een gloednieuwe Pioneer AVIC-F30BT komen Maar als je bij onderdelen gaat kijken bij Pioneer betreft het model Kia Rio (-2011/*) (klik hier) dan heb je de CA-R-K0.00C (HW remote with 2 wirelooms. ISO & KET connectors included) nodig. Maar ook de CA-ECO-KOM.002 (Start/Stop interface) en de A3964DIN-05 (Passive antenna adaptor). Frame is al besteld en de CA-R-K0.…
Laatste antwoord door Ivan40, -
- 11 antwoorden
- 2k weergaven
dat kan omdat de brandstof in de tank de andere kant op word geslingerd met achteruit rijden dus gewoon effe wachten dan in neutraal starten en dan in achteruit
Laatste antwoord door Nieles, -
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
Heren, Sinds enige tijd hoor ik een krakend geluid komen uit de aandrijving rechts voor. Het lijkt een beetje op een krekel en is alleen hoorbaar als er ingestuurd wordt. In eerste instantie (plm jaar geleden) was het alleen hoorbaar bij ver insturen naar links, inmiddels ook hoorbaar bij minder insturen en naar beide kanten. Ik heb de dealer een jaar geleden al eens laten luisteren en deze vertelde me dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Onlangs heb ik hem nog eens laten kijken en na geruime tijd zoeken kunnen ze nog niet met zekerheid te komen over wat de oorzaak precies is. Als mogelijke oorzaak is opgegeven dat er ruimte zit op de spievertand…
Laatste antwoord door robhaverkort, -
- 9 antwoorden
- 2,7k weergaven
Vanmorgen reed ik richting een rotonde en moest onverwachts remmen nu begonnen deze enorm klapperen, of het de remmen waren of iets anders weet ik niet. Het gebeurd mij alleen als ik rem met het stuur een stukje gedraaid, als het stuur gewoon recht staat en en ik rem is er niets aan de hand. Het lijkt er dan ook op of de remkracht wat afneemt. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Laatste antwoord door xtra40, -
- 8 antwoorden
- 5,8k weergaven
Wie heeft er ervaring met een dakspoiler voor de picanto, Ik kreeg vanmorgen van te horen de de spoiler bij het openen van de achterklep tegen de antenne aankomt. Hij vertelde ook dat het opgelost wordt met een stukje tape op de spoiler. Het zou jammer zijn als dat na verloop van tijd gaat beschadigen. Wie heeft er een spoiler op de picanto,en wat is jou ervaring hier mee.
Laatste antwoord door xtra40, -
- 70 antwoorden
- 11,6k weergaven
Kia Rio superpack 1.2 auto nieuw gekocht feb 2013, helaas heb ik veel pech met die auto en heb ik al de bekende problemen van de kia rio in mijn auto zitten, -Auto mist vermogen ontsteking of wat dan ook stond niet goed -motor maakt een tikkend/ratellend geluid bij 3000 toeren er zit nieuwe distributie ketting en rollers op. -Niet opgelost kia kijkt met camera in motorblok bij zuigers blijkt dat er iets beschadigt zuigerwand kan niet hersteld worden moet een nieuwe motor in 3000 km gereden. -koppeling motor/stotteren en achter uitrijden zoemend geluid koppeling vervangen 3 dec 2013 -verlichting binnen kant auto net kerstboom dan weer fel dan weer niet niet opgelo…
Laatste antwoord door RB-, -
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
Ik heb deh&r veren en koni heavytracks besteld zoals zovelen op dit en op het Duitse forum en wat ik niet begrijp is dat koni zegt dat het niet mogelijk is Zie mail:Koni geeft wel volgende aan; Hallo theo ik heb KONI hier nog even over gebeld en zij zeggen: NIET doen. Zij raden het echt af en snappen ook niet dat ze dat bij H&R zeggen (als ze dat al zeggen….) Er wordt hier dan ook geen garantie op gegeven! Als je het toch wilt doorzetten dan is het volgende week vrijdag bij jou. Ik heb het wel in bestelling gezet. Vind jij?
- 23 antwoorden
- 4,7k weergaven
Goeidendag mede rio rijders Ik zit met een vraagje. Aankomende zomer ga naar italie Nu is de bedoeling om 2 motoren mee te nemen op een geremde aanhanger T hele spul zal zo rond de 5-600 kilo wegen(maximaal mag de rio 900 geremd) Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die ervaring hebben met het sleuren van een aanhanger en zo ja hoe bevalt dat. Komt ie nog wel vooruit? Of is het een groote ergenis Ik heb een 1.2 Mvg Rob
Laatste antwoord door mnrtje_michel, -
- 28 antwoorden
- 4,5k weergaven
Ik kan deze velgen kopen en onder mijn ceed zetten. ik ben erg benieuwd wat de meningen zijn. De 18 inch velgen komen van een sportage en zijn helemaal opnieuw gespoten en 3x blanke lak erover heen. zit een soort grof metalic in en het is maar net hoe het zonnetje/licht erop valt.
Laatste antwoord door murky123, -
Kia Rio Navigatie 1 2
door elektrik- 30 antwoorden
- 16,6k weergaven
Hallo allemaal ik zal mij even voorstellen: sinds kort in het bezit van een kia rio super pack uit 2012, nu heb ik hier op dit forum rondgekeken en al veel info opgedaan over allerlei zaken "TOP" Nu ben ik van plan om een navigatie systeem http://www.inbouwnavigatie.com/kia-navigatie/navigatie-kia-rio--dvd--bluetooth-carkit--hd-3g in te bouwen en vraag ik mij af waar de gps ontvanger geplaatst moet worden. alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vraag
Laatste antwoord door Mieske007, -
Benzine Euro 95 0f E10 1 2
door paulus30- 27 antwoorden
- 11,8k weergaven
Zijn er mensen hier die E10 als brandstof gebruiken voor de Kia rio1.2 laatste type? Wat is de ervaring met deze E10 benzine. Is de motor geschikt/zuiniger of is er überhaupt geen verschil te merken. Is het slecht voor de motor of kan het geen kwaad?
Laatste antwoord door bigwade,