Kia Modellen
-
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
Hoi, Kunnen jullie me verder helpen. Ik wilde me avic-f840bt updaten naar version 8.05 omdat dat dan mijn iphone 5s beter zoude werken met appradio. Nu ging hij update en dat ging helemaal goed ,maar nu blijf hij in het menu hangen en wil niet het start scherm gaan?. wie kan mij hier mee verder helpen a.u.b Lauw
Laatste antwoord door hangbuikie, -
- 20 antwoorden
- 4,1k weergaven
Ja erg jammer. Het motorengamma van Kia wordt nu wel erg magertjes. Ikzelf had wel oog voor de Rio 1.4 CRDi maar die wordt dus niet meer geleverd in Nederland. Ik snap best dat de 1.1 CRDi en de 1.2 CVVT veel verkocht zijn maar dat kwam volgens mij vooral aan het ontbreken van de BPM en MRB. Nu die zijn weggevallen is de 1.4 diesel ineens een stuk aantrekkelijker geworden. Jammer, gemiste kans van Kia Nederland. In België en Duitsland wordt ie nog wel gewoon geleverd. Hun directe concurrent zoals de Polo, Corsa en Fiësta leveren dus wel gewoon 1.4 diesels. Ook jammer dat er geen 1.6 versie (benzine/diesel) in Europa wordt geleverd. Want ik denk echt dat daar belangstellin…
Laatste antwoord door arjan gt, -
- 7 antwoorden
- 3,5k weergaven
Vraagje Ik wil de aluminium treeplanken kopen maar ik vind deze te duur. Wie weet waar ik deze voor een mooi prijsje kan kopen. De dealer vraagt 619 euro incl. montage. Een tweede vraag is heeft iemand deze al eens gemonteerd? alvast bedankt.
Laatste antwoord door martien, -
Leuk filmpje op Autoweek.nl
door Gast Jaap van Deursen- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
Klokje rond met een PIcanto. Gebeurt niet zo heel vaak denk ik. Of zijn er nog meer binnen het forum? Zie: http://www.autoweek.nl/video/4101/klokje-rond-kia-picanto
Laatste antwoord door bigmac, -
- 26 antwoorden
- 3,4k weergaven
Gaan we wedstrijden winnen..... Of verliezen......
Laatste antwoord door Smart, -
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/kia/m826132857-kia-rio-1-2-5-drs-pluspack-7-jaar-garantie.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr ik wist niet eens dat ze bestaan
Laatste antwoord door arjan gt, -
- 10 antwoorden
- 2,5k weergaven
hallo Kia Rio Fans een vraag als ik mijn Kia Rio 1.2 edition 7 met LM velgen standaard R16 die geen bochtverlichting heeft september 2012 km stand 15000 kan inruilen tegen een 1.4 cvvt met PLUS pack februari 2013 en 16000 km op teller en 3000 euro erbij is dat dan slim of dom bereik ik er iets mee ga ik achteruit graag raad info http://www.wassinkopgenoort.nl/Occasions/zoeken/main.html?module=wassinkopgenoort&action=detail&merk=1062&model=2778&company=3595&Submit3=Zoeken&category=Occasions&name=zoeken&message=main&carid=6113823
Laatste antwoord door blackie, -
Dorpelstickers
door Marco1968- 7 antwoorden
- 1,3k weergaven
Heb bij Lid Baggio Dorpelstickers besteld en ben er erg blij mee. Passen perfect en heel makkelijk te plakken. Baggio bedankt.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 7 antwoorden
- 24,5k weergaven
Wim, heb je die Zendai nog? En zo ja, wil je er nog van af? Ik heb misschien wel interesse...!
Laatste antwoord door UFWJ, -
- 5 antwoorden
- 9,2k weergaven
kwam dit tegen http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/nissan-qashqai-gegen-vw-tiguan-und-kia-sportage-kompakt-suv-im-vergleich-8337580.html 38 BilderZoom Nissan Qashqai gegen VW Tiguan und Kia SportageKompakt-SUV im VergleichDer Qashqai ist Nissans Topseller in Deutschland und Zweiter im Segment der Kompakt-SUV – nach dem VW Tiguan. Die Neuauflage, größer, edler und pfiffiger, soll noch mehr Kunden locken. Ein Vergleich mit Tiguan und Kia Sportage zeigt, wie seine Chancen stehen. DOWNLOADVergleichstest: Kia Sportage, Nissan Qashqai, VW Tiguan Artikel als Download (PDF) 2,00 € Ob sie wohl je einen zu Gesicht bekommen haben? Jenes …
Laatste antwoord door mika kjelld, -
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
Kia sorento van 2006 disel 170 PK met 260.000km De auto is nu op de brug .....Ik heb net een nieuwe turbo opgezet de oude had axiale speling ,bij gas geven gingen fluiten en olielekkage . De intercooler is ook lek (en goed smerig van olie die uit de turbo kwam ) nieuwe intercooler besteld, vandaag gearriveerd maar blijkt dat niet hetzelfde is. Schijnt dat 2type er zijn met 2 verschillende blockmaten en "natuurlijk" net de verkeerde besteld, mijn oude intercooler is volledig van aluminium gemaakt en deze is van verzinkte blik met aan beide uiteinden de slangen aansluitingen van plastic. Zal vanavond kijken wat daadwerkelijk de verschillen. Als je een nieuwe turbo opze…
Laatste antwoord door xtra40, -
- 22 antwoorden
- 6,1k weergaven
Hoi, De kogel is door de kerk, de Tucson is ingeruild voor een Cee'd 1.6 GDI SW Plus Pack van 2013 en ik ben er erg blij mee. Wat een mooie auto.... Nu moet ik gaan beslissen of ik dakdragers monteer voor het vervoeren van onze fietsen of een fietsendrager aanschaf voor op de dissel van de caravan. We hebben een vrij zware caravan (1350 kg beladen) en het advies van caravantrekker.nl is om de fietsen op de auto te monteren om de auto zwaarder te maken omdat deze relatief licht is t.o.v. de caravan. Nu heb ik ook begrepen dat de Kia al vrij snel problemen heeft met de belading. Ik weet dus niet goed wat ik moet doen. Kan iemand mij adviseren? Met vriendelij…
Laatste antwoord door pantagifra, -
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
Na ongeveer een half jaar heb ik mijn Kia Rio geruild voor de nieuwe Citroen C4 Cactus Teller staat nog maar op 4000 Km Zeker de laatste 25 jaar Citroen gereden en dat bevalt mij toch beter Levertijd van de Cactus ongeveer 3 maanden, ik heb hem dus nog wel
Laatste antwoord door Gerrie Bijl, -
Parrot CK3100
door coelen- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
Vandaag heb ik geprobeerd om de parrot CK3100 in te bouwen in mijn Picanto. Hiervoor had ik een verlengstuk nodig en deze heb ik gehaald. Nadat ik alles aan had gesloten deed de parrot het nog steeds niet en ook de radio ging niet meer aan zodra ik het contact aanzette. Kan iemand me hierbij helpen?
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 11 antwoorden
- 6,4k weergaven
Dag beste forum leden! Al met veel plezier rijd ik in mijn Kia Sportage 2005 Benzine met ongeveer 175.000 km's en ga over 2 weekjes op vakantie waarbij ik veel kilometers ga maken. Helaas viel mij laatst een probleempje op met betrekking tot 't temperatuur van de auto. Dit is het probleem: De temperatuur metertje in het dashboard: 1. Komt sloom op. 2. Springt regelmatig helemaal naar het rode streepje. 3. Dan met een forse snelheid springt hij weer helemaal omlaag (Eerste witte streep). 4. Dit probleem hierboven herhaald zich wel met regelmaat tijdens het rijden en ook stationair. 5. Soms stopt 't meter ook daadwerkelijk in het midden. 6. Dan loopt hij weer sloom op …
Laatste antwoord door Marjinal, -
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo Allemaal! Ik heb vorige week bij me oom in de auto gezeten (Renault Captur). Als hij de auto in zijn achteruit zet en zijn stuur beweegt gaan de blauwe lijnen mee. Zijn er achteruitcamera's ook voor de Kia Rio? want dat is wel handig. Gele en rode lijnen heb ik wel gezien maar met de blauwe lijn nog niet ( die mee gaat als je stuurt ). https://www.youtube.com/watch?v=3pRL51VQvaw (voorbeeld met de lijnen die meegaan! ) Graag jullie reactie
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Goedendag Nu heb ik bij jongere modelen op de handremhandel een zilverkleurig knopje zien zitten om auto van handrem af te halen . Wie kan mijn helpen hoe ik daar aan kan komen . Vr Gr. John
Laatste antwoord door John Kanon, -
ervaring venga 1 2
door wil buis- 46 antwoorden
- 7,7k weergaven
Inmiddels de eerste 1000km gereden met onze kia venga superpack , en is over het algemeen uitstekend bevallen . Stoelen zitten zeer goed, motor is lekker stil ook het start stop systeem werkt kun je wel zeggen naar behoren . Verbruik is ook allerzins redelijk MITS je op tijd schakelt , dat is wel jammer overdag kun je bijna niet zien wanneer hij aangeeft om te schakelen , misschien kan daar een sterker lampje in ? Was eerst bevreest na het lezen van alle klachten maar hier is niets meer van terug te vinden , dus KIA goed geluisterd naar de ontevreden klanten . Als de venga het zo blijft doen zijn wij dik tevreden en missen we onze mercedes a klasse absoluut niet .
Laatste antwoord door vengafan, -
- 3 antwoorden
- 2,5k weergaven
Vrijdag de Kia Rio Executive Line 1.25 CVVT in graphite kleur opgehaald. Extra : 15 inch lichtmetalen velgen met Michelin Energy Saver+ banden en de belettering op de kofferbak laten verwijderen. De eerste indruk is goed, ziet er goed uit, rijdt lekker, goede stoelen en wat een opties. Alleen nog iets voor de TomTom Live XXL maken in het het "gat" op het het dashboard, perfecte plek voor de TomTom. Heeft iemand tips?
Laatste antwoord door Herman., -
- 2 antwoorden
- 2,6k weergaven
Geachte Kia rijders, Ik heb een nw behuizing voor mijn achter knipperlicht nodig. Ik vind ze her en der op het web maar, allemaal anders als dat ik nu heb, is er een oem lijst ergens te vinden zodat ik de juiste goederen kan bestellen of een webside. bvd Henk
Laatste antwoord door HendrikAnton, -
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Ik heb een mooie Kia picanto 1.2 gezien bij een kia dealer. Bwjr 2013 km stand 19.000 ,1e eigenaar Alleen heeft de motorsteun wel wat roest, is dat normaal voor nog bijna geen 1.5 jr auto? Ik heb er een foto van gemaakt(zie hier onder) Graag jullie oordeel/info Alvast Super Bedankt!!
Laatste antwoord door fonzie, -
- 1 antwoord
- 5,1k weergaven
Heb zelf een carens van 2003. Ik moet zeggen dat ik geen problemen heb gehad bij de inbouw van mijn 2-din JVC radio. Het geheel was in 30min gebeurd, gelukkig zonder bloed, zweet en tranen.
Laatste antwoord door Dré, -
Fantoomvoeding
door icerabbit- 7 antwoorden
- 2k weergaven
Ik wil de standaard radio zelf vervangen. Bedoeling is om Bluetooth en DAB+ te kunnen gebruiken in de auto De volgende spullen heb ik op het oog: Radio: http://www.kenwood.nl/products/car/autoradio/bt_cd/KDC-BT48DAB/ Antennesplitter: http://www.navishop.nl/dietz-d41106-uni-dab-dab-interf-din-p-14883.html De antennesplitter wil ik gebruiken in plaats van de originele opplak antenne, wat een minder sjieke oplossing is in mijn ogen. Echter wordt er bij de omschrijving van het apparaat gesproken over een fantoomvoeding± http://nl.wikipedia.org/wiki/Fantoomvoeding Zou de Kia hiermee uitgerust zijn en zijn er nog meer zaken waar ik rekening mee moet houden. Ik …
Laatste antwoord door xtra40, -
- 2 antwoorden
- 23,8k weergaven
Hoeveel liter koelvloeistof gaat er in de pregio 2.5
Laatste antwoord door Wimis on, -
Zojuist ff bij de dealer langs geweest (was in de buurt) om te vragen of er al iets bekend was wanneer mijn GT geleverd zou gaan worden. Ik had 'm op 25 januari besteld en op de factuur stond als verwachte leverdatum 30 april, maar hij staat nog steeds in backorder. De importeer werd gebeld, omdat de dealer ook niets meer kon zien en volgens KMNL wordt hij pas in mei geproduceerd. Er was nog niet te zeggen of dat de eerste of tweede helft van mei was. M'n geduld wordt op de proef gesteld...
Laatste antwoord door Sander GT,