Kia Modellen
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
Beste leden, Ik heb graag wat hulp nodig bij het volgende: Sinds dit jaar heb ik een Rio 1.1 op zomerbandjes 195/55 R16 87h In de garage liggen bijna op nieuw nog een set winterbanden met de maat 195/65 R15 91t Nu begrijp ik wel dat die niet om de stalen 15" velgen van Peugeot passen. Dus er komen nieuwe stalen velgen. Kan ik zondermeer deze banden blijven gebruiken als ik andere 15" stalen velgen ga aanschaffen? Boppe
Laatste antwoord door bob, -
Hondenrek Kia Rio
door Tourneo- 2 antwoorden
- 4,8k weergaven
Beste forumleden, Weet iemand of er ook een origineel hondenrek voor een Kia Rio bj 2007 verkrijgbaar is? Ik ben al ff aan het zoeken maar kan voor de Rio eigenlijk niets vinden. Ik hoor graag!
Laatste antwoord door Tourneo, -
- 8 antwoorden
- 3,9k weergaven
Op 1 augustus heb ik een koopovereenkomst afgesloten bij een Koops-Furness Kia dealer. Op 25 augustus kreeg ik de vraag voorgelegd of ik de overeenkomst wilde annuleren i.v.m. met het faillisement of aanhouden. Ik heb de vraag aan Kia Motors NL voorgelegd of KMNL de overeenkomst wilde onderbrengen bij een andere dealer, aangezien het een zeer scherpe aanbieding was. Na opsturen van de nodige kopieen heb ik al een paar dagen niets meer van KMNL vernomen. Ik heb daarna zelf de regie weer in handen genomen en ben met de overeenkomst in de hand naar een andere Kia dealer geweest. Deze heeft na wikken en wegen hetzelfde eindbedrag kunnen noteren op een koopovereenkomst met h…
Laatste antwoord door Dries6951, -
- 3 antwoorden
- 3,7k weergaven
Ha, Van mijn Sportage 2005 hangt het slangetje naar de ruitensproeiers voor los, bij het scharnier van de motorkap rechts. Het andere eind kan ik niet vinden. Iemand enig idee hoe die slang verder zou moeten lopen? Ik gok zelf richting spatbord, dan moet ik vast het binnenschild in het spatbord verwijderen. Maar misschien ook wel richting dat plastic scherm onder de ruit (parafaan of zoiets?). Alvast dank voor jullie antwoord/advies! Groet, Marcel
Laatste antwoord door Crum, -
- 16 antwoorden
- 4,5k weergaven
Hallo een vraagje ; weet iemand of de dim functie van de binnenverlichting ergens vandaan te plukken is , had al bij het binnenlicht zelf gemeten maar da werkt niet , sorry dat werkt niet , wil namelijk wat verlichting onder de auto v + a wat aan en uit gaat met de binnenverlichting via afstandsbediening.
Laatste antwoord door Picawhite, -
- 8 antwoorden
- 3k weergaven
Zijn er meer mensen die last hebben van dat ze zelf na een bocht de richtingaanwijzer uitmoeten zetten.? Bij mij blijft hij vaak aan staan, als ik weer rechtuit rij.
Laatste antwoord door Sander GT, -
- 12 antwoorden
- 2,3k weergaven
Is er iemand die weet of dit goed is. http://www.ebay.nl/itm/Side-Mirror-Turn-Signal-Glass-Repeater-LED-Light-for-KIA-Rio-/150976173209?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2326e19499
Laatste antwoord door Baggio, -
Vraagje
door Emielvdmeer- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Weet toevallig iemand hoe ik me grill aan de voorkant eruit kan halen om te spuiten ? En of de logo van kia aan de achterkant gelijmd zit zodat ik het met een hittefeun eraf kan halen of zit die ook met gaten bevestigd. ? Groetjes
Laatste antwoord door Emielvdmeer, -
- 5 antwoorden
- 2k weergaven
Gisteren bij aankomst op schiphol werd ik verrast met een gebroken rechter buitenspiegel en de dader ....... tja. Nu was mijn vraag is dit makkelijk zelf te vervangen, want op internet kost alleen de spiegel niet veel geld.
Laatste antwoord door kopietje, -
- 12 antwoorden
- 3,3k weergaven
Als het goed is zou dit moeten werken toch? Met een witsonc204. Lijkt me wel handig http://www.amazon.com/Wireless-Transmitter-Receiver-Vehicle-Backup/dp/B008Z9E4DW
Laatste antwoord door Eelco, -
- 9 antwoorden
- 2,7k weergaven
De Rio is gister ingeruild. Koppeling blijft irriteren. Laatste druppel was na 2 weken stilstand op Schiphol het niet willen starten en ruim 2 uur wachten op de kia hulpdienst. Ben helemaal klaar met de Rio. Kwam mooie jonge Duitser tegen en kreeg mooie inruilprijs terug.voor de precies 2 jaar oude rio . Volgende week rij ik weer met plezier. Op de te koop sectie staan diverse onderdelen te koop zoals winter banden en westfalia trekhaak
Laatste antwoord door Hitmark, -
SP3 facelift 2014 komt eraan! 1 2 3
door Gast Timo0103- 67 antwoorden
- 17,2k weergaven
En voor 100 euro doen we zelf wel even de facelift: http://www.ebay.com/itm/FIT-FOR-11-12-13-KIA-SPORTAGE-TURBO-GDI-GRILL-GENUINE-PARTS-OEM-/281092949049?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ASportage&hash=item4172720439&vxp=mtr
Laatste antwoord door Wimis on, -
- 25 antwoorden
- 25,9k weergaven
Vandaag voor het eerst sinds de aanschaf van onze Sportage zo'n 1,5 week geleden de auto zelf handmatig gewassen. De auto zelf ziet er keurig uit maar wat wij tegenkwamen op de (18")velgen daar zijn we wel van geschrokken. Er zitten op 2 velgen 2 grote zwarte plekken waar de toplaag lijkt te zijn weggevreten. Op een 3e velg zit een klein plekje. Hierbij enkele foto's: http://www.mijnalbum.nl/Foto550-MWEUHAVA.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto550-EKVUYZEE.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto550-6BGBRNGE.jpg Dit heb ik zojuist ook naar Kia Nederland gemaild (kon helaas geen foto's toevoegen). Ben zeer benieuwd naar hun reactie. Wij hebben uiteraard geen nieuw…
Laatste antwoord door Mieske007, -
1 minuut stilte.
door Bemio- 9 antwoorden
- 2,3k weergaven
Deze vreselijke beelden kwam ik tegen op www.mobile.de
Laatste antwoord door bob, -
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
Is er iemand die mij kan zeggen welke achteruitrijcamera ik precies moet bestellen voor mijn Rio 2014. Ik lees van die negatieve berichten
Laatste antwoord door joniek55, -
- 1 antwoord
- 4,5k weergaven
Voor de vakantie heb ik onderstaande ringen tussen de achterveren gemonteerd http://www.niveauplus.nl/levelplus/producten/4/1315_kunststofringen_2st/ Ze bevallen zeer goed, geen doorslaande vering meer ondanks de vakantiebagage en 4 man in de auto, terwijl de vering zonder lading gewoon comfortabel blijft. Ik blijf het wel vreemd vinden dat de isg 1400km nodig had om het eindelijk eens te doen. Een lange rit in Nl zou toch eigenlijk ook voldoende moeten zijn
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
- 0 antwoorden
- 4,3k weergaven
Hallo mede forumleden, Sinds een aantal weken zijn wij in het bezit van een Kia Rio bj. 2007. Gelijk krijgen wij te maken met een behoorlijke elektronische storing (gelukkig zit er nog garantie op deze auto). Als het contact aangezet wordt, gaat er regelmatig een soort van "elektronische ratel" door de gehele motorruimte. Inmiddels gaat het lampje van de startonderbreker regelmatig branden. Zowel met lopende motor als met uitgeschakelde motor en sleutel uit het contact. Ook gaat nu ook de koelvin bij het inschakelen van het contact direct een poos draaien (ook bij een koude motor). De dealer doet zijn uiterste best om het probleem op te lossen maar kan de oorzaak nog …
Laatste antwoord door Tourneo, -
Klipperlicht blijft branden
door Gast Stief- 14 antwoorden
- 6k weergaven
Hallo wie kan mij helpen? Van mijn Sp3 blijven sinds vanochtend mijn linker achter knipperlicht en van de spiegel links branden. Ze blijven continu branden, ook met contact uit. de rechterkant en links voor werkt wel gewoon. Heb de accu ook even los gehad maar heeft niet geholpen. heb de accu nu maar weet los. Hopelijk lost het zich in een paar uur op. Maar tips en advies zijn welkom.
-
- 4 antwoorden
- 3,3k weergaven
Kan dat eigenlijk? Soms maak zelfs ik een schakelfout en dan vraag ik me af of het mogelijk is om bijvoorbeed van 3 naar 4 of van 5 naar 4 per ongeluk de pook in zijn achteruit te zetten. Rijdend, op de snelweg of in een tunnel......
Laatste antwoord door Cerba, -
- 24 antwoorden
- 4,6k weergaven
Nadat mn S100 C204 unit onbruikbaar geworden was door een bugje in de software, heb ik begin deze week een nieuwe versie gekregen via Witson. Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn, bij deze de link naar de download (±75Mb) https://anonfiles.com/file/58cec90f796e010ef8d48c09ba389d26
Laatste antwoord door Jackmees, -
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
Misschien hele rare vraag. Ikzelf heb een kia rio, nu heb ik afgelopen week 17 inch velgen laten zetten,de oude velgen van de rio 195,65,r15 wil ik onder de picanto van mijn vriendin zetten. Er zitten nu 14 inch velgen onder. Nu mijn vraag is eigenlijk kan dit. Ik hoor van jullie Alvast bedankt voor jullie reactied
Laatste antwoord door Swift Style, -
Face lift
door williebuis- 22 antwoorden
- 3k weergaven
Half volgendjaar komt de facelift voor de kia venga met zo goed als zeker nieuwe motoren .
Laatste antwoord door bigwade, -
- 0 antwoorden
- 3,3k weergaven
Net terug van de dealer, ik had het vorige week terug aan dezelfde koplamp, het trekt steeds moeilijker weg en laat opgedroogde watersporen achter, vrijdag komt er dus onder garantie een nieuwe in. Had dit vorig jaar zo al afgesproken met de dealer, als het terugkwam zou ze vervangen worden, het was vreemd omdat het steeds maar 1 en dezelfde koplamp was waar het probleem zich aan voordeed. Tezelfdertijd wordt ook de gordel van de terugroepactie vervangen. Dus na meer dan 2 jaar zeker geen klachten over de garantie.
Laatste antwoord door JeeCee, -
- 3 antwoorden
- 5,3k weergaven
hallo ik heb mijn kia rio ls uit 2005 laten uitlezen omdat mijn motor manische mand lampje ging branden en ook omdat ik het idee heb dat mijn kleppen tikken dat geluid wat ik hoor lijkt daar althans op ik ben op vakantie geweest naar Duitsland in een bergachtig gebied met een caravan van ongeveer 950kg daar is het probleem ook ontstaan bij het uitlezen kreeg ik de volgende storing gemeld Pingel sensor 1 G61 wie kan mij vertellen wat deze melding betekend en wat ik moet doen ik heb ook het gevoel dat ik vermogen verlies heb alvast bedankt gr J Drost (man961)
Laatste antwoord door Crum, -
- 17 antwoorden
- 7,3k weergaven
Hallo Venga vrienden bij de kia dealer kun je sierlijsten laten monteren voor de ramen en ook voor de achterklep (bovenkant) mijn vraag is zijn deze sierlijsten nergens anders te krijgen ? misschien weet iemand van jullie dit ik hoor graag van jullie gr john
Laatste antwoord door johnmarlou,