Kia Modellen
-
- 10 antwoorden
- 5k weergaven
Ik heb een leren stuurwiel aangeschaft Inc clockspring waar bedrading door heen loopt voor het verwarmde stuur wiel . Hoe zit het verder in de auto met het aansluiten hiervan . BVD John
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 9 antwoorden
- 4,2k weergaven
Ik heb een radio cd af fabriek zonder Bluetooth . Ik kan nu een zelfde radio kopen met Bluetooth. Kan ik dit zo overzetten? Waar zit de microfoon van deze radio?? Ik hoor het graag.. Groet, Bart
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
velgen kopen
door sander-utreg- 10 antwoorden
- 2,7k weergaven
hallo, voor de seat ben ik op zoek naar velgen. Nu kwam ik de site http://www.online-velgen.nl/ tegen. Heeft iemand ervaring met deze site? Want de prijs is erg goed. Tov velgenland zit er zo 100 euro tussen op een set van 730 euro. Daarnaast vroeg ik mij af of mensen ervaring hebben met de onzichtbare ventiel - Flushfit
Laatste antwoord door Sander GT, -
handgreepcovers
door oude- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Heren/Dames, Gezien handgreepcovers die worden bevestigd d.m.v. m3 plakband. Heeft iemand ervaring hiermee? Blijft dat goed vastzitten? Bij voorbaat dank voor het antwoord. Grt.
Laatste antwoord door Cerba, -
Heb net een Carens uit 2006 gekocht. Vindt alleen dat het koppelingspedaal vrij hoog pas reageert. Is dit normaal of zijn de koppelingsplaten aan vervanging toe?
Laatste antwoord door Smart, -
Sturen Sportage 1 2
door EddeJ- 36 antwoorden
- 103,7k weergaven
Wanneer ik boven de 80 km/u kom moet ik steeds een kleine weerstand door als ik corrigeer. Naar gevoel. Kleinkind wil niet meer mee, want geeft altijd over. Het stuurgedrag is buitengewoon hinderlijk. Zijn er meer met deze ervaring? En kan het worden verholpen? Het betreft een Kia Cee'd sportage. Dank, Ed de Jong
Laatste antwoord door bigwade, -
Rio op LPG3
door Nieles- 11 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo, Is het mogelijk om een rio om te bouwen met een gasinstallatie en zoja is dit aan te raden? Misschien is het dat aantrekkelijk om voor de vrouw ook nog een RIO aan te schaffen en er vervolgens een gastank in te leggen. Mvg Niels
Laatste antwoord door blackie, -
Hallo ik heb een vraag. Wij hebben een Kia Picanto op gas is het aller nieuwste gasinstalatie van Lovata auto komt uit Duitsland. Maar sinds eergisteren branden de lampjes van het gas niet meer ook niet benzinne. Hij rijd wel gewoon op benzine. Maar kan hem niet over schakelen op gas. Waar kan dat aan liggen?
Laatste antwoord door blackie, -
- 6 antwoorden
- 2,8k weergaven
Gezien ik aan de nederlandse grens woon (bij Terneuzen) en mijn huidige belgische garagehouder (Julien Gent) geen deel meer uitmaakt van het officiële Kia netwerk, vraag ik mij af of ik op onderhoud mag bij een buitenlandse officiële Kia verdeler. Is dit toegestaan en heeft dit invloed op de garantiebepalingen voor mijn auto. Wat denken collega Kia sportage rijders hierover en misschien heeft iemand daar al ervaring mee? Graag advies, alvast dank.
-
- 13 antwoorden
- 3,3k weergaven
Hallo vrienden Ik heb een Kia Sportage Bussinesline besteld in april 2014. Vandaag belde de dealer dat hij een Sportage Bussinesline heeft staan maar deze heeft al een kenteken de auto zou nog niet geregistreerd zijn maar er is wel een kenteken op deze auto. Het is een kenteken die aangevraagd is in februari 2014. De dealer zegt dat het verder niets uit zal maken de auto heeft een registratie datum die gelijk is aan de datum van de ten naamstelling. Zou het verstandig zijn om de auto te kopen met een kenteken uit februari of kost dit bij latere inruil of verkoop gewoon extra geld. Ik twijfel er nog over of ik het zal doen. Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen…
Laatste antwoord door Albert jan & Brigitte, -
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
Ik heb mijn sportage vandaag ontvangen. Ik ben eigenlijk erg blij met de auto. Ik wil even weten sunroof kan automatisch dicht als ik mijn auto vergrendelen? Sent from my iPad using Tapatalk
Laatste antwoord door Kofferbak, -
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo, Wie kan mij helpen ik had wat sleuteltjes in het ondiepe bakje van de midden armsteun gedaan. Die zijn op een of andere manier in het vakje voor de telefoon terecht gekomen in de deksel. Nu zitten ze klem onder de deksel ik kan er met geen mogelijkheid bij. open schroeven lukt niet omdat de schroeven te dicht op de scharnieren zitten.
Laatste antwoord door Whico, -
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
Bedankt Baggio, Heeft even geduurd maar mijn dorpel beschermers zijn binnen! Vanavond of morgen erop monteren. greets Eduard
Laatste antwoord door World Cup, -
- 15 antwoorden
- 4,1k weergaven
Hallo, heb een setje dagrijverlichting gekocht van ProPlus in de beschrijving staat aansluiten op het stadslicht. Dit kan echter niet immers wanneer de verlichting ingeschakeld wordt moet de dagrijverlichting uitgaan. kan ik hem aan sluiten op de relaiskast enzo ja waar? kan iemand mij hier mee verder helpen. Alvast bedankt.
Laatste antwoord door xtra40, -
- 9 antwoorden
- 6,7k weergaven
Hallo beste, Sinds 4 maanden heb ik een Kia Carens Cvvt 2.0 uit 2005. Echt een prima auto maar loop nu tegen 2 probleempjes aan. 1e probleem geval: Vorig weekend begonnen de problemen. De achteruit rijlichten blijven aanstaan als ik de sleutels in het contact steek. Een aantal keer geprobeerd om de pook te bewegen in de hoop dat de lichten uit zouden gaan, maar nee jammer genoeg gebeurde er niks. Ook het zekeringkast bekeken (bij de koppeling) maar geen kapotte zekering tegengekomen. Iemand hierop misschien enige oplossingen? 2de probleem is dat ik sinds gisteren de rechtervoordeur aan de buitenkant niet open krijg. Van binnen wel maar zodra ik het buiten met d…
Laatste antwoord door Crum, -
- 10 antwoorden
- 2,5k weergaven
Ik wil in mijn Rio een achteruitcamera aansluiten op mijn navigatie met video in. Ik heb de complete set met camera. De camera past boven de nummerplaat op de bumper. Nu moet die aangesloten worden op de achteruitrijlampen. Deze zitten echter in de achterklep. Is er een andere plaats waar ik bij de betreffende kabel kom, of moet ik een kabel leggen naar de schakelaar op de versnellingsbak? Theo
Laatste antwoord door theoc, -
services Kia
door enrique- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
ook bij KIA Spanje weten ze wat service is. Mijn Sportage 4 emotion is 3 jaar oud en de laatste maanden komt het regelmatig voor dat het navigatie systeem vast loopt Dan moet ik het resetten en dan is het weer in orde. vandaag bij de garage geweest en hebben alles na gecheckt maar konden niets vinden maar om dit probleem goed op te lossen hebben ze een nieuwe besteld. Klasse van KIa Heb een spaans nummer bord maar ik moet zeggen dat als ik in Nederland ben ook geweldig geholpen wordt door Denissen garage in Tilburg ook die krijgt een pluim van mij Dat wilde ik even kwijt
Laatste antwoord door enrique, -
Andere claxon
door Gast Jaap van Deursen- 12 antwoorden
- 4,3k weergaven
Ik erger me rot aan dat "gepiep" wat uit mijn claxon komt. Daarom wil ik graag een echte toeter voor mijn Picanto 2013. Is dat makkelijk te doen? Is dat duur? Wie kan mij op weg helpen? Oh ja, ik heb twee linkerhanden dus het moet niet te moeilijk zijn.
Laatste antwoord door xtra40, -
Rem kia picanto automaat 1 2 3
door Sharoon89- 60 antwoorden
- 13k weergaven
Hoi Ik had een vraag ga er morgen ook mee naar de kia dealer toe. Als ik me auto parkeer (p stand) en ik wil weer rijden en de auto wil starten is me rem geblokkeerd, met veel moeite kan ik hem dan wel starten na het starten schiet hij ook weer los, maar hij heeft dit nooit gedaan... De auto is net 1 maand oud. Met rijden doet de rem het verder gewoon goed Hebben meer mensen dit?
- 6 antwoorden
- 2,5k weergaven
Dag allemaal, Als zeer tevreden rijder van een gebruikte Sportage uit 2010 (oud model) ben ik op zoek naar de oorspronkelijke brochure en prijslijst waarin alle uitvoeringen en pakketten gespecificeerd staan. Verschillende Kia-dealers bezocht maar geen die dit nog ergens heeft. Kan iemand binnen de KIAclub mij hieraan helpen (liefst digitaal)? MarcoSportage
- 5 antwoorden
- 2,2k weergaven
Gevonden op Internet: Instructies hoe je onderdelen uit de Rio kan verwijderen/vervangen: Removal / replacement of the following parts - speakers - overhead console / dome light - rear view mirror - instrument cluster / gauges - door trim - glove box - dash trim - aux / usb jack - stereo unit / trim - center console Succes 2013 kia rio removal guide.pdf
Laatste antwoord door Nieles, -
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
http://www.kiapartsoverstock.com/ iemand hier weleens iets gekocht goede of slechte ervaring?
Laatste antwoord door bob, -
LED Verlichting
door World Cup- 11 antwoorden
- 3,1k weergaven
Hallo Pica rijders, Heb intussen 300 km op zitten en pas een halve tank verreden, voor dit segment auto rijdt hij zeker niet verkeerd. De ISG werkt perfect! vindt het steeds leuker worden Vraagje wIe heeft er al ervaring met het vervangen van de kentekenverlichting voor LED, en de interieur verlichting in de auto. ik hoor het graag en welk merk goed is en of kleur de beste optie is. Gr. Eduard alias World Cup
Laatste antwoord door Smart, -
- 6 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo ik zag gisteren dat ik een lakbeschadiging heb op de deurhandel van mijn voorportier. Ik draag geen ringen dus daar kan het niet van zijn, het is een licht blauwe ietwat paarse kleur. Het is geen kras maar een raar ietwat ronde plekje van 6 mm. Ben benieuwd of er meer mensen zijn met zo n lakbeschadiging op een van de deurgrepen, ik ga morgen dus maar weer terug naar de dealer, ik ga met steeds meer moeite terug ben bang dat ze denken daar is die weer. Auto is van augustus 2013, maar heb al diverse problemen gehad van een simpel probleempje , geen verlichting in console automaat, waar ik 2 keer voor terug ben geweest tot aan het vervangen van gehele stuurkolom…
Laatste antwoord door John Kanon, -
km teller
door jacqueline- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hallo Ik heb gisteren een navigatie laten inbouwen. Maar nu blijft mijn km display branden na het verwijderen van de sleutel. Nu weet ik niet zeker of dit normaal is of niet. Heb hiervoor er niet echt opgelet. Kan iemand mij hier een antwoord op geven. Alvast bedankt
Laatste antwoord door jacqueline,