Kia Modellen
-
velgen
door rinuszoetebier- 12 antwoorden
- 3,1k weergaven
Ik heb een zwarte sorento en zoek al een tijdje nieuwe zwarte velgen, helaas zonder resultaat. Vorige week liep ik een zaak binnen en zag een set dezent 17" tegen voor de prijs van 300 euro, geen geld. Alleen de kleur he. Ik heb een aantal spuitbussen met de fabriekskleur gekocht en ben zelf aan het werk gegaan, ben er zelf erg tevreden over. -origineel -schuren met waterproof en grondverf -vijf lagen lak gevolgd door blanke lak
Laatste antwoord door rinuszoetebier, -
- 18 antwoorden
- 7,1k weergaven
Wie heeft ze 'gepimpt'? En zo ja, in welke kleur(-en) en waarmee? Ik ben benieuwd naar de materialen die daarbij gebruikt zijn!
Laatste antwoord door RB-, -
Proefgereden
door MGA1600- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
De Ford Ka van mijn dochter heeft gebreken en gaat vervangen worden!. Vandaag daarom samen met haar proefgereden in een Toyota Aygo.....die wilde ze eigenlijk al een heel tijdje omdat ze hem zo grappig vond....maar al na 500 meter bleek dat zo'n Aygo geen feest is! Wat een herriemaker is dat.....en ondanks de herrie erg traag! Ik kreeg een Deux Chevaux gevoel....maar dan 45 jaar later....., Op aanraden van de dealer ( die ook KIA "doet") ook even de Picanto getest....een wereld van verschil! Lekker autootje, rijdt veel soepeler, remt beter en ziet er van binnen ook uit als een echte auto. Kortom, ik denk dat ze haar keuze gemaakt heeft....
Laatste antwoord door Preston, -
Ceed bluetooth 1 2 3
door hellfeet- 66 antwoorden
- 20,9k weergaven
Heeft iemand al ervaring met de bluetooth van de Kia Ceed? Sta op het punt de se7en te gaan leasen en vraag mij af of ik verbinding kan krijgen met mijn telefoon, een Nokia E71. Wie heeft dit werkend of weet waar ik meer info kan vinden?
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 23 antwoorden
- 4,9k weergaven
Hoi, Is het mogelijk dat de claxon kunt vervangen. We vinden echt niks deze claxon die onder onze RIO superpack zit. Kun je de orginele stekker blijven gebruiken als je een andere zwaarder claxon er onder wil zetten. Groeten Cindy en Eric
Laatste antwoord door xtra40, -
- 9 antwoorden
- 2,6k weergaven
Al een tijd valt mij iets raars op aan de radio klok van de Kia Sportage. (dit betreft de Radio/CD uitvoering niet de Navigatie uitvoering.) Ik stap meestal iets na 8 uur in de auto het valt me dan op dat de tijd altijd 10 minuten te laat loopt echter tijdens het ritje corriceert de radio dit vanzelf na enige tijd (10-15 min). Nu was ik was ik vanmorgen wat vroeger en zat 7:55 in de auto en zag dat de klok dit keer wel goed stond. Echter ergens tussen 8:00 en 8:25 ging het toch weer fout en kwamen er weer 10 minuten bij. Vervolgens ging ik letten waarneer de klok zich weer corriceerde gewacht tot 8:40 maar niets toen heb ik het TA (filemelding) knopje uitgezet en toen…
Laatste antwoord door Moulin, -
- 22 antwoorden
- 4k weergaven
Beste Rio-collega's Ik ben sinds 3 weken een zeer tevreden Kia rijder, pluspack black. Ik heb hem 2e hands gekocht , auto is van 02 jan 2012. Auto is gewoon nog nieuw met 8000 op de teller. Ik heb eigenlijk 2 vragen : Hoort er een bodem/spatplaat onder de motor te hangen ? Als ik de motorkap opentrek zie ik de straatstenen onder de motor. Het lijkt of hier een bodemplaat hoort te zitten ?? iemand een idee ? Zijn er meer mensen die ook last van windgeruis hebben aan de bestuurderskant. Voornamelijk bij zo'n 100 tot 120 km en harder zeer goed hoorbaar.bijrijdersstoel niet.Ik heb all…
Laatste antwoord door xtra40, -
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hoi , een onverlaat heeft zonder zich bekend te maken mijn rechtervelg naar de derde wereld geholpen incl. 2 wielmoeren alsof er met een slijptol overheen was gegaan. Wie o wie heeft er nog 1 "over" , bij de dealer o zo duur en ga het waarschijnlijk zelf betalen wegens terugloop no-claim etc. Hoeft geen band bij te zitten , is de zogeheten bloemvelg. Bij voorbaat dank.
Laatste antwoord door Picawhite, -
Uitgevoerde mods in volgorde -Emblemen,reclame stickers en kentekenplaathouders verwijderd -Led verlichting in de kofferbak,dashboardkastje,binnenverlichting en kentekenverlichting geplaatst. -Stoel gedemonteerd en de bedrading voor de audio geplaatst. -Middenconsole vervangen voor de dubbeldin versie. ( Tevens hoogglans zwart gespoten ) -Bass Remote in het middenconsole gemaakt -Pioneer avh 5200bt geplaatst. -Versterker geplaatst. -Subwoofer geplaatst ( 2x kicker solo barick ) -Koplampen voorzien van 8000K Xenon -18inch Toora t250 velgen gemonteerd. -Zonnenband geplaatst. -achteruitrij camara geplaatst. -stuurbediening module geplaatst. -Donkere achterlicht…
- 7 antwoorden
- 2k weergaven
Ik kom regelmatig tegen in advertenties dat de nieuwe ceed adaptieve cruise control heeft. In de brochure staat er niks over in maar wat houdt dit in?Dat ie automatisch afstand houdt?
Laatste antwoord door Smart, -
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
Dag mede Rio bezitters, Eigenlijk vanaf de aanschaf (nu 30000 kilometer) heb ik last van een hinderlijk geluid bij de B-stijl (dat is dus de verticale stijl waar ook je gordelbevestiging aan gemonteerd zit). Het treedt alleen op bij een bepaalde "windhoek" en bij snelheden boven circa 100 kilometer per uur. Het geluid is te omschrijven alsof het licht regent tegen de B-stijl. Dit is dan echter niet het geval. Mijn dealer heeft de deur al opnieuw afgesteld, maar nog is het niet verholpen. Herkennen jullie dit geluid? Zo ja, is er een oplossing voor? alvast bedankt voor de reacties. groeten, Gerwin
Laatste antwoord door Jordan, -
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Is dit mogelijk? Betreft een comfort-pack uitvoering (deze versie heeft geen navigatie). Bij mijn vorige Cee'd had ik het startvolume op 7 staan. Die begon dus lekker rustig.... Echter kan ik die basale funtie niet ontdekken op de audio... en het boekje biedt ook geen uitkomst... Mischien heeft een van de mede forummers een oplossing, of de bevestiging dat het niet mogelijk is.
Laatste antwoord door patten, -
- 14 antwoorden
- 2,6k weergaven
Rij impressie Kia cee'd Sportswagon zondag 11 november om 17:30 op RTL 7 en zaterdag 17 november om 11:30 op RTL 4. Grtz. Specialmade
Laatste antwoord door patrickceed, -
- 11 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hallo, Heb afgelopen zaterdag mijn oude import sorento vervangen voor een nieuwere met andere en betere optie's Het enige wat mij nu erg stoort is dat in mijn oude model 03 de bestuurders stoel elektrisch te verstellen was dat was ideaal aangezien we er met ze twee
Laatste antwoord door Picanto2007, -
- 18 antwoorden
- 2,4k weergaven
Wij zijn bezig om een nieuwe auto aan te schaffen. Onze voorkeur gaat uit naar een Cee'd 1.6 GDi SW Super of Premium Pack. Nu ben ik een beetje allergisch voor piepjes, rammeltjes en kraakjes. De vraag is nu: hoe staat het met deze bijgeluiden bij de nieuwe Cee'd (SW)? Ervaringen met de vorige Cee'd of andere types zijn ook welkom omdat de huidige Cee'd nog maar kort op de markt is.
Laatste antwoord door caroden, -
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
Wat heb je nodig>? *Plexiglas/cd hoesje (1 of 2mm dik) *Stanleymes/Decoupeerzaag/Figuurzaag. *Schroevendraaier. Kruiskop *Papier/Karton Ten eerste gaan we het radio paneel even los maken. Hoe dat moet heeft xtra40 voor jullie uitgelegt en kun je hier zien! (Bedankt!) http://www.kiaclub.n...dio +demonteren Waarneer je dit voor elkaar heb kun je het bakje uit het paneeltje schroeven. Nu zou je naar de dealer kunnen gaan voor het foto lijstje.. maar dan ben je 74 euro ex kwijt. Wat je ook zou kunnen doen is het volgende: -Teken op een stukje karton/papier een vierkantje van 6,5cm bij 6,5 cm. -Plaats het stukje karton/papier nu op het bakje en teken de hoe…
- 36 antwoorden
- 4,7k weergaven
Zoals ik al gisterde plaatse op het forum was ik van plan om een Picanto te gaan kopen en vandaag was het dan zover ik heb een handtekening onder het contract gezet. Het is een 1.25 comfort uitvoering 4 deuren uit november 2011 met maar 6.100KM. Ik kan hem volgende week vrijdag ophalen en erk omt als extra's een carkit in en een armsteun, terzijner tijd wil ik er nog een cruise control in late bouwen en eventueel andere boxen of een bas box de de hoge tone voor zijn rekening kan nemen. als ik hem heb laat ik weten hoe de auto bevalt.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 4 antwoorden
- 3,3k weergaven
Hallo, Ik moet een kabel vanuit de kofferbak naar de accu zien te krijgen. Is er soms iemand die weet waar ik met een kabeltje handig vanuit het interieur de motorruimte in kan komen ? Ik heb al wel gezocht maar ik kan nergens een rubbertje vinden wat ik kan 'mis'bruiken ofzo.. zie ik wellicht een handigheidje over het hoofd ?
Laatste antwoord door vand.m, -
Er is gebleken dat er voldoende interesse is. Daarom wordt er bij Unlimited Tuning een kia week georganiseerd. Datum, in overleg en nader te bepalen. De prijzen en voorwaarden zijn als volgt: De ongeblazen atmosferische Kia's zonder turbo kosten normaal 350,00 incl. btw en 75,00 euro voor vermogensrun. In de Kia week kost het 285,00 incl btw en 40,00 euro voor de vermogensrun. Geblazen prijzen voor alle Kia's met turbo (benzine/diesel) kosten normaal 399,00 incl btw en 75,00 euro voor de vermogensrun. In de Kia week kost dit 335,00 incl btw en 40,00 euro voor de vermogensrun. Iedereen is vrij om te kiezen voor wel of geen vermogensrun, ook kan er gekozen worden voor…
Laatste antwoord door Presiozo, -
De nieuwe Kia Rio is dit jaar niet geleverd met alle beloofde opties. De Kia-importeur gaat ze bovendien niet alsnog inbouwen. Maar wat is dan de oplossing? Vanavond in Radar, 20.30 uur, Nederland 1
Laatste antwoord door Presiozo, -
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Mijn Kia schakelt sinds korte tijd steeds slechter. Uit stilstand amper in z'n 1 te krijgen dus ik rij voornamelijk weg in zijn 2. Naar welke versnelling ik ook ga, het gaat zwaar en haperig.... Iemand een idee of dit verholpen zou kunnen worden of kan ik 'm zo goed als afschrijven?
Laatste antwoord door Jordan, -
- 43 antwoorden
- 6,6k weergaven
Hallo allemaal, Over enkele dagen ben ik de trotse bezitter van een Kia Rio Design Edition. Deze heeft een vakje in het dashboard (lichtelijk onhandig). Ik ben op zoek naar een oplossoing voor mijn telefoonhouder en kwam op een ander topic een mooie foto tegen van iemand die de houder op het kapje gemaakt had, die alleen in het Superpack zit. Mijn vraag is hoe ik aan een kapje kan komen voor op het opbergvakje zodat ik mijn houder op dat kapje kan maken. Alvast bedankt.
- 27 antwoorden
- 10,2k weergaven
Goedemorgen iedereen. ik zit al een tijdje "stiekum" te lezen hier op het forum over alle plussen en minnen van de Sorento. Ik wil de volgende auto aanschaffen, graag jullie mening // bevindingen. Kia Sorento 2.4i EX Custom Comfort LPG G3 4WD Staat te koop bij etd auto's in Drunen. Ik heb de verkoper al gevraagd of de auto een superlocker heeft of niet, wanneer de bougies zijn vervangen en of de db-snaar al aan de beurt is geweest. Ik ruil in een focus SW uit 2006 en hoef niets bij te leggen. Ik weet helemaal NIETSSSS van auto's af dus moet het doen op mn gevoel.... Waar moet ik op letten en wat mag ik verwachten van het verbruik op G3? (1op 6?) Wie kent ETD au…
Laatste antwoord door Scorpio76, -
- 9 antwoorden
- 4,5k weergaven
Wij hebben in de superpack voor in het dashboard dus 2 aansluitingen voor 12v . Een linker met een sigarettenaansteker erin. Een rechter met een klepje 12 v Normaal in elke auto kan je bv in de sigaretten aansteker je tomtom opladen. In het gebruikersboekje adviseren ze om geen andere opladers in de linker sigaretten aansteker te plaatsen ivm schade aan te richten hier aan. Wat is nou precies de bedoeling van beide aansluitingen? Mag je alleen de rechter gebruiken als voedingsbron zoals bv de tomtom? Bij mijn vader deed de linker dus niets zodra hij daar zijn tomtom lader in plugde. En in de rechter wel. Dat betekent ook dat je dan niet 2 apparaten tegelijk kan o…
- 1 antwoord
- 1k weergaven
Heeft iemand deze onder zijn auto? En zo ja, wat zijn zijn/haar bevindingen hiermee?
Laatste antwoord door wilcot,