Kia Modellen
-
Milky Beige
door Ed-Car- 14 antwoorden
- 3,2k weergaven
Hallo Picanto rijders. Het zit ons niet mee vorig jaar maart ging onze eerste Picanto totaal los. Dit was een comfort uitvoering in de kleur Titanium zilver. We hebben toen een nieuwe gekregen van de verzekering in april 2012. Met wat bij betalen hebben we toen een comfort plus uitvoering kunnen kopen. Dit was ook een Titanium zilver kleur. We zijn nog bezig maar waarschijnlijk is ook deze auto nu totaal los. Omdat we twee keer een Titanium zilver hebben gehad en er inmiddels twee andere in de straat met de zelfde kleur staan, willen we nu graag voor een andere kleur gaan. We twijfelen tussen Milky beige en de Cafe mocha. De Cafe mocha hebben we in Winchoten al w…
Laatste antwoord door Ed-Car, -
Heeft iemand ervaring met een goed alternatief inbouw systeem wat niet al te duur is. Bv zendai of witson navigatie. Zijn er veel nadelen aan. Graag iemand die een dergelijk systeem in zijn sportage heeft ingebouwd
Laatste antwoord door RobbieB, -
- 18 antwoorden
- 5,7k weergaven
Beste Kia rijders, /ru/ru3/ru3/ru3/ru Ik ben vandaag tot ontdekking gekomen dat er op mijn achterruit allemaal krassen zitten en deze zijn wit , Vraagje is de achterruit zwart gecoat. Weet iemand hier iets over te vertellen. bvd Henk Ps Belangrijk is, of de achterruit gecoat is, of door en door is getint.
Laatste antwoord door HobbyRobby, -
- 13 antwoorden
- 2,7k weergaven
Terwijl mijn witte Rio 1.2 SP in Nederland bij de dealer ter aflevering stond was ik op vakantie op Curacao. Het was mij voorgaande jaren al opgevallen dat er andere modellen geleverd werden. Voor jullie en mijzelf een paar foto´s genomen Deze kennen we. Het is de 1.4 uitvoering de 1.2 is niet leverbaar. De sedan wordt daar meer verkocht dan de bovenstaande 5 deurs/hatchback Door koplampunits en grill ander front De Cerato Koup. http://www.kia.an/cerato_forte.php Een mooie auto en in vele (luxe) uitvoeringen. Wat betreft de kale (eenvoudigste) uitvoering van de Rio 1.4 is deze daar € 3000,- goedkoper (ook geen BPM)
Laatste antwoord door Bob55, -
cerato vragen
door riejo- 0 antwoorden
- 4k weergaven
hallo wat is het stil op het cerato forum.ben ik nog de enige!(ha ha).zins kort heb ik deze auto maar nu constateer ik dat het digitale klokje geen beeld geeft,ook al druk ik op de stel knopjes.iemand een tip ! zekeringen zijn goed. alle andere lichtjes doen het. ik heb cv zonder afstandbediening, is dat los te koop bij de dealer.of moet er dan van alles ingebouwd worden. er zitten ook 17 inch velgen/banden onder. heeft iemand enig idee hoeveel bar er in moet. staat niet op de kaart.! nou dat was het wel. gr riejo
Laatste antwoord door riejo, -
stoelverwarming
door rash- 20 antwoorden
- 5,5k weergaven
Ik zag in de accessoires lijst van Kia het volgende: Prijs € 1.170,00 Half leer € 1.575,00 Vol leer € 309,00 Stoelverwarming in combinatie met lederen bekleding Onderdeelnummer ZK116990500 ZK11699VOLEDER ZK600STVERWCPL Kan de stoelverwarming ook niet gewoon worden ingebouwd icm de stoffen bekleding? Weet iemand hier iets van toevallig? Gr!
Laatste antwoord door Tarkan, -
Boordcomputer
door erik m- 3 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hallo, Ik heb een vraagje ,ik heb een kia rio design edtion 2013 Ik ben tot nu toe zeer tevreden met deze auto,alleen staat de boordcomputer/klokken oor van deze auto in het duits talig kan deze ook in het nederlands talig worden gezet.
Laatste antwoord door xtra40, -
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hoi, Weet iemand of er op de " inklapsleutel" ook garantie zit. Op dit moment moet ik geforceerd de sleutel in- en uitklappen, ik ben bang dat de sleutel een keer afbreekt. Ik weet van mijn vorige auto dat een sleutel aardig aan de prijs is. Auto is bijna 3 jaar oud. Roosje
Laatste antwoord door Smart, -
- 24 antwoorden
- 13k weergaven
Ik heb in 2008 een nieuwe carens automaat gekocht. 1 jaar probleemloos gereden en nu 18000km op de teller. Na dat jaar begonnen de problemen en is de accu na 1 dag stilstaan leeg. Heeft mij nu al 17 keer laten staan en kan er niet opbouwen als ik ergens een afspraak heb. Dealer alles geprobeerd oa al 2x accu vervangen, binnenverlichting over kontaktslot, loskoppelen van navigatiesysteem, vervangen van module enz. Dit duurt nu al 3 jaar. Nu komt volgende week expert van KIA Motors naar garage om alles na te meten. Heeft iemand dit ook meegemaakt of een tip wat het kan zijn want de dealer weet het niet.
-
- 37 antwoorden
- 10,3k weergaven
De ruitenwissers van mijn SP III van 22-01-2011 trekken strepen. Hebben nog meer bezitters hier last van? De dag dat mijn auto werd geleverd, regende het pijpenstelen. Ruitenwissers trokken meteen strepen. Week later gereclameerd bij de dealer. De monteur heeft er toen zonder meer nieuwe op gezet. Die functioneerden goed. Maar nu na een maand in gebruik, ontstaan wederom strepen bij het wissen.
-
Iphone 5 telefoonlijst wordt niet overgezet
door Gast wil51- 23 antwoorden
- 3,4k weergaven
Sinds donderdag in bezit van Sportage 3 uit 2011. Koppelen Iphone 5 aan de bluetooth fabrieksradio lukte wel. Maar ik kan alleen gebeld worden. Krijg wel de tekst transfer complete na het koppelen maar het lijkt erop dat de telefoonlijst niet wordt overgezet. Ik krijg alleen een dame die pardon zegt als ik probeer te bellen. Is er een oplossing?
-
Bekleding leder
door Fiat1993- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
Ga waarschijnlijk over op de aankoop van de Kia Picanto TA Design Edtion 1.0 CVVT met lederen bekleding oranje heeft iemand ervaring of dit koud aanvoelt zonder stoelverwarming
Laatste antwoord door Kiaky, -
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Bij mijn Kia Ceed SW 2012 1.6 GDI valt het mij op dat bij flink doortrekken in de toeren en opschakelen het motortoerental lang hoog blijft. Het lijkt net of ik een beginnende chauffeur ben . Is dit herkenbaar bij andere Ceed 2012 rijders en hebben jullie er wat aan laten doen? Verder zeer tevreden. Sturen rond de middenstand inderdaad wat minder dan mijn vorige auto (VW-produkt).
Laatste antwoord door bigwade, -
- 6 antwoorden
- 6,6k weergaven
Collega SPIII rijders, Vorige week met die eerste sneeuw en behoorlijke kou deed de achteruitkijkcamera het ineens niet meer (zwart). De belijning van het CW (CollissionWarning) systeem werkt nog prima (en ook het bijbehorende geluid). Later deze week ging de camera weer enigzins werken maar stoort zeer ernstig (allemaal "lijnen" in het beeld en "flipperen" van het beeld). Het betreft het orginele systeem uit de Exclusive versie (2011). Heeft iemand hier ook al "ervaring" mee voordat ik direct naar de dealer rij ........ Ik lees het graag, Mvrgr, Dick van Dyke
Laatste antwoord door Sjölp, -
- 40 antwoorden
- 23,8k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben in bezit van een nieuwe 3drs picanto. Gisteren ben ik naar de dealer geweest met wat problemen met mijn autootje. Onder andere verkleuring van de dashboard rond de passagiers airbag. Mij was er verteld dat dit bij alle nieuwe picanto's voorkomt omdat er een dunnere materiaal is gebruikt voor de airbag, en dat het niet erg is. Ik vond het heel erg, want auto was zonder vlek afgeleverd en na 1 week rijden ( 1100 KM) kreeg ik een duidelijk grijs vlek op de dashboard. Bij de dealer hebben ze geprobeerd het weg te poetsen. En ja hoor hebben ze ermee verflaag helemaal weggepoetst met en of een andere bijtende middeltje wat voor metaallak is . Daarbij …
Laatste antwoord door KIA1, -
- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo Heb vorige week vrijdag m'n Pro Cee'd van 2010 ingeruild voor een nieuwe Cee'd SW 2013 De volgende dag wou ik mijn radio opzetten en deze wou niet aan gaan. Werkte wel de dag ervoor. Weet iemand misschien het probleem? Grts
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
Prijzen nieuwe Carens
door Gé_- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
.De vanafprijs van de Kia Carens is 23.995 euro. Voor dat geld krijg je een Carens 1.6 GDI met Comfort Pack. Zeven zitplaatsen behoren op alle versies van de Carens tot de standaarduitrusting. Daarnaast is er ook nog het First Edition introductiemodel. Voor een meerprijs van 1.000 euro biedt deze versie ten opzichte van de versie met het Comfort Pack: Full map navigatie met achteruitrijcamera, Dual Zone climate control, Bluetooth met voicecontrol, regensor, lederen stuurwiel en versnellingspookknop, verwarmde buitenspiegels met kappen in de carrosseriekleur, een bagagenet en Auto Light Control. Bron: http://www.autoweek.nl/nieuws/22173/kia-prijst-carens
Laatste antwoord door Gé_, -
- 14 antwoorden
- 6k weergaven
Heey Allen, Ben hier al ff niet meer geweest. Hoe kan ik testen of de zijspiegelverwarming (wat een woord) werkt? Wat dit schijnt op mijn Pico te zitten..
Laatste antwoord door willemlensink, -
- 26 antwoorden
- 4k weergaven
Hoi Hoi, Wou hier bij ons het wijkje uitrijden, spiegelglad natuurlijk! Reed nog met de phantoms velgen en zomerbanden glee ik zo uit de bocht en met ongeveer 15 KM knalde ik tegen een lantarenpaal aan, schade! Ja hoor hele voorbumper aan de rechterkant kapot. Gelijk de volgende dag winterbanden gekocht met velgen en een afspraak gemaakt bij een schade herstel bedrijf. Ben de rio dan 2 dagen kwijt, altijd zuur.. Foto 1 nu met winterbanden en de andere 2 is met de schade Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Laatste antwoord door Brambeer, -
- 5 antwoorden
- 2,3k weergaven
Dag iedereen, mijn auto is eindelijk af. MATT PARLEMOER WIT + CARBON. XR Bodykit. Nog een maand en de velgen gaan er weer op na de winter, dan nog meer foto's. hier alvast een voorsmaak van mijn sw met winterbanden.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 15 antwoorden
- 4,9k weergaven
Helaas kan ik nergens wat vinden ik zoek een dubbel uitlaat sierstuk kia rio 2012/2013 heeft iemand toevallig een internet adres voor mij bij de dealer moet ik telang wachten. Bedankt alvast voor de moeite. Groet Edmondo
Laatste antwoord door The Firefighter, -
City bug parts
door Ed-Car- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hoppelijk lukt het zo. Ik wist dat de side City bug parts ook leuke dingen had voor de Picanto, maar nu was ik er aan toe staat het niet meer op de side. Een telefoontje leerde mij dat de side verkocht is en de vorige eigenaar hier de delen voor de picanto nog verkoopt. Maar ik kan op dit forum de zoekmachine niet vinden dus kan er niet achter komen hoe en wat. (tja computers) Dus hopelijk lukt het zo.
Laatste antwoord door Ed-Car, -
Topsnelheid
door Gast Wilcovdongen- 21 antwoorden
- 4,2k weergaven
Het is misschien een beetje puber gedrag maar hoe hard hebben jullie gereden?Op zijn top of minder? Ik ben zelf tot de 170 km/u gekomen terwijl de fabrieksopgave 168 km/u is
Laatste antwoord door blackviper, -
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
hoe kan ik film kijken op de navigatie van mijn kia ceed?
Laatste antwoord door The Wizard, -
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
Heey, ik heb een vraagje: ik wil misschien de verlichting van mijn instrumenten (snelheid en toerenteller e.d.) vervangen in mijn Rio LS uit 2002 nu vraag ik mij af hoe ik daar bij kom heb al beetje gezocht maar kan niks vinden waar ik de panelen los kan maken... iemand tips??
Laatste antwoord door xtra40,