Kia Modellen
-
Productiedatum
door Seek123- 7 antwoorden
- 4,7k weergaven
Wie weet of, hoe en waar je de productiedatum van je auto kunt achterhalen? - Op de auto zelf? - In de gegevens van de auto (instructieboekje e.d.)? - Een website? - De dealer? - De importeur? - Niet? Gewoon uit interesse en i.v.m. eventuele updates.
Laatste antwoord door bowie97, -
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
Hier enkelen afbeeldingen van de nieuwe Cee'd die in 2013 zijn opwachting maakt! Wat opvald is het kleine ruitje waar de spiegel aan is gemonteerdt en hoog oplopende lijn van de achter deuren ook deze Cee'd zal veel met de I30 delen maar de verschillen zullen groter zijn! voor groteren foto muis er op en dubbel klikken
Laatste antwoord door riodriver, -
- 23 antwoorden
- 4,9k weergaven
hallo na veel wikken en wegen hebben we besloten om voor een kia soul te gaan. wij zijn nu op zoek naar een soul burner. ik wil graag een aparte auto en mijn vrouw 1 voor alle dag. ik weet dat er 1 in valkenswaard staat weet iemand er nog 1 te staan wil ik het graag horen. voor de mensne die niet weten hoe een kia soul burner er uit ziet hieronder een afbeelding. ik ga van het weekend in de richting van valkenswaard om daar een proefrit te maken met de auto.
Laatste antwoord door Patrick79, -
- 7 antwoorden
- 4k weergaven
Ik dacht dat er al iemand hier naar verwezen had. Maar ik kan het niet vinden. Als het zo is kan dit daar onder gehangen worden. Is wel iets wat onder de aandacht moet worden gebracht. Daarom dubbel gena..... houd beter. Een van de Duitse forum leden bracht een bericht over roest op de schroeven van de handgreep om de achterklep te openen bij de Sportage III met de Keyless entry. Plaatjes zeggen veel meer Koppeling naar he onderwerp Koppeling naar detailplaatje
Laatste antwoord door 2011-sportage, -
- 11 antwoorden
- 2,4k weergaven
Ik rij op dit moment een Renault Grand Scenic. Dit is totaal een andere auto dan een Sportage. Qua bagageruimte ga ik inleveren. Aangezien ik deze zomer weer een kampeervakantie in het verschiet heb (met dakkoffer) vroeg ik me af of iemand ook deze overstap heeft gemaakt. Ik weet het je kunt de binnenafmetingen er op naslaan maar ik hoor graag gewoon ervaringen.
-
- 10 antwoorden
- 3,4k weergaven
Hallo, Tot mijn verbazing lees ik dat ze in Duitsland een "Spirit" type leveren welke wel xenon en een "keyless entry" heeft Erg jammer dat dit type niet in Nederland leverbaar is aangezien ik deze opties graag zou willen hebben. Iemand enig idee of dit type nog geleverd gaat worden en/of er mogelijkheden zijn om dit type in Nederland te krijgen (invoeren zal wel een duur worden)
-
Levering auto
door Cootje- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
Hallo Kia leden:grin: En ja hoor daar is ie dan Gisteren mijn Kia Ceed SW1.6 benzine Piston Grey opgehaald Ik had een Machine Silver besteld maar er is iets fout gegaan maar ik vind deze kleur ook erg mooi En wat schetst mijn verbazing ik heb het model 2011 gekregen Dat is dus met een 6-bak, achteruitrij-camera en ISG systeem extra Dus het lange wachten heeft toch nog tot een goed doel geleid Het sportpakket is erg fraai en ik zal van het weekend foto's maken en dan bij mijn profiel plaatsen. De auto rijd erg prettig en is behoorlijk stil (proefrit was een 1.4 benzine) Grt Cootje:grin:
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hoi Kia fan's. Voor de doe-het-zelver heb ik een adresje gevonden voor onderdelen voor de Kia. koraps dot com Site is half in het Engels en Koreaans. Handelaar handelt ook via Ebay. KORAPS-KORea-Auto-Parts-Service Ze hanteren nette prijzen !! Doe je voordeel er mee !! Groeten,,
Laatste antwoord door Leon, -
sportage 1.6 gdi in de kleur phoenix silver
Laatste antwoord door smetjesmee, -
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Ik heb sinds ruim twee weken een gloednieuwe Picanto Seven voorzien van het sound and stylepakket. Zowel eergisteren als gisteren had mijn vrouw het probleem dat de Picanto geheel spanningloos was met als gevolg een ontregeld klokje en een ontregelde radio. Het lukte haar ook niet om de auto direct te starten. Na het uitzetten van de motor en het open laten staan van de (bestuurders)deur startte de Picanto na opnieuw instappen niet meer. Bij het meerdere keren openen en dicht doen van de deur (zonder op slot te draaien) startte de Picanto direct. Is hier sprake van een soort van beveiliging?
Laatste antwoord door kerkhoff.gjwm, -
- 17 antwoorden
- 3,5k weergaven
Ik hoop volgende maand mijn sportage gelevert te krijgen, ik vraag mij af hoe ik een mp3 speler aansluit wat voor kabeltjes ?, en of elke mp3 speler aangesloten kan worden ?, ik moet er nog 1 kopen dus wat zou een goede keus kunnen zijn ? Gr Cobus
Laatste antwoord door Smart, -
- 8 antwoorden
- 3,8k weergaven
hallo allemaal, heb afgelopen week voor mijn vriendin een kia picanto gekocht. het is een 1.0 lxe. nu loop ik tegen een paar kleine dingen aan. 1: lamp kapot. verwisselen is bijna onmogelijk, maar door zoeken op dit forum ga ik het morgen toch maar weer proberen. het moet kunnen. 2: wanneer je de auto open doet met de sleutel gaat enkel de bestuurderskant open terwijl er toch centrale vergrendeling opit. wanneer ik de deur dan nog een keer dicht en weer open doe, dan gaan wel alle deuren open. hoort dit zo te zijn dat de eerste maal opendraaien enkel je eigen deur opent??? 3: gisteren een radio eringezet. plug and play. vanmorgen doet hij niets meer. zekering is al…
Laatste antwoord door NonkelSimon, -
- 5 antwoorden
- 4,8k weergaven
Kan iemand mij vertellen of een motorkap van een 5 deurs kia Pride uit 2000 op een pride 3 deurs ook uit 2000 past? gr patrick
Laatste antwoord door Leon, -
- 1 antwoord
- 4,7k weergaven
Beste Clubgenoten, Ik ben nieuw hier op dit forum. Overweeg een Carnival aan te schaffen, vanwege de fantastische ruimte die hij biedt, voor een mooie prijs! Kunnen jullie mij wat tips geven waar ik op moet letten bij de aanschaf? Betreft een benzinemotor. Ik heb vernomen dat er bij sommige modellen de cilinderbussen uitlopen waardoor er een zeer dure reparatie nodig zal zijn... Nu is dit verholpen, maar vanaf welk bouwjaar/maand zijn ze beter??? Hoor graag van jullie. Alvast reuze bedankt. Marco
Laatste antwoord door adri, -
- 11 antwoorden
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb een vraagje over het 4x4 systeem. Dat schakelt automatisch in bij doorslippen van de wielen. Werkt dat systeem vlug of glijd men eerst tegen een boom voor het in aktie treed . Het schijnt dat men de 4x4 kan locken maar dat hij bij snelheid van meer of 45 km/h uitschakelt, is dat zo? Zo ja schakelt hij dan terug in als men dan terug trager rijdt dan 45 km/h of moet men het dan weer locken? Het is wel tof dat men hier de kans hebt om meningen te delen.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 19 antwoorden
- 4,2k weergaven
Omdat het toch wel een erg natte troep aan het worden is toch maar een set rubberen matjes besteld bij: http://www.winparts.nl Zodra ze binnen zijn zal ik melden hoe ze zijn
Laatste antwoord door Smart, -
- 7 antwoorden
- 5,5k weergaven
Heb originele navigatie in "Nieuwe Sportage". Ik vind op op het scherm geen melding van flitspalen of geluidsmelding? Kunnen deze ergens in het setup worden ingesteld? Of bestaat de mogelijkheid om deze te importeren? Graag uw mening aub, met dank Marco
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
- 4 antwoorden
- 2,4k weergaven
Kan iemand mij vertellen wat de max. hoogte van de zitting van de Sportage is van de voorste stoelen, gemeten vanaf de vloer. Alvast bedankt, kan nergens deze info vinden.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
Ik ben mij aan het orienteren op een nieuwe Sportage. Qua interieurkleur is het Breeze Black (op X-tra) of Track-Black (X-clusive). Nou heb ik een hekel aan donkere interieurkleuren..Nu is op de X-clusive ook Track-Grey leverbaar. Heeft iemand een mooie overzichtsfoto van Track-Grey? Op de kia-site lijkt het wel meer een soort donkerbeige te zijn ipv (licht)grijs. Ik heb ook op mobile.de gekeken maar in Duitsland wordt alleen het zwarte interieur geleverd, dus daar is geen Track-Grey te vinden. Het is nogal belangrijk omdat de carosseriekleur er ook op afgestemd moet worden, want niet alles strookt met beige. Heeft eigenlijk iemand wel eens Track-Grey besteld?
Laatste antwoord door elmerblues, -
Eindelijk !! 1 2
door nannb000- 29 antwoorden
- 8,5k weergaven
Eindelijk, morgen wordt mn nieuwe Sorento afgeleverd
Laatste antwoord door Effenix, -
http://www.autoweek.nl/autonieuws/15662/Gefacelifte-Kia-Pro_Ceed-heeft-prijs
Laatste antwoord door Remko .me, -
beslagen ramen
door nollie- 16 antwoorden
- 4,8k weergaven
even en vraagje , zijn er ook gebruikers van de nieuwe sportage die zo een last hebben van beslagen/bevroren ramen met dit weer de afgelopen tijd. bij de mijne moet ik bijna elke morgen de binnenkant krabben / ontwasemen wat elke zo een 10 minuten duurt ik had verwacht dat ik dit probleem met mijn nieuwe auto niet meer zou hebben. zou de auto lek zijn en moet je hier mee terug naar de garage en zo ja waar kan dit dan aan liggen of is dit heen hele uitzoekerij. b.v.d. voor jullie rea
- 4 antwoorden
- 3,8k weergaven
Dag allemaal, Sinds 17 januari 2011 ben ik de trotse bezitter van de KIA VENGA SEVEN. Ik kan melden dat ik heel erg tevreden ben met deze auto. Alleen wil ik graag de stem (nu is het een damesstem) van het navigatiesysteem wijzigen. Wie kan mij vertellen of dit mogelijk is
- 4 antwoorden
- 3,5k weergaven
geachte heren /mw kia rio 2007 ik had accuproblemen nu opgelost maar de verwarming en arco-- elektrische ramen werken niet wat kan ik doen mvg ron
Laatste antwoord door KiaPicantoVriend, -
- 12 antwoorden
- 8,5k weergaven
Goedendag, ik heb een rio uit 2002 nu heb ik het volgende probleem. sinds van de week vallen de toeren af en toe weg of zelfs de motor uit. het controle lampje gaat niet branden, kan dan gelijk weer starten en door rijden soms na 2/3 keer starten. als je de koppeling intrapt terwijl hij toeren verliest doet alles weer normaal zodra ik dan mijn koppeling op laat komen krijgt hij geen vermogen lijkt het wel, dit is erg irritant (vooral op de snelweg). het probleem komt niet altijd voor. heeft iemand een idee?? alvast bedankt Toine
Laatste antwoord door Felin,