Kia Modellen
-
- 5 antwoorden
- 4,8k weergaven
Kan iemand mij vertellen of een motorkap van een 5 deurs kia Pride uit 2000 op een pride 3 deurs ook uit 2000 past? gr patrick
Laatste antwoord door Leon, -
- 1 antwoord
- 4,7k weergaven
Beste Clubgenoten, Ik ben nieuw hier op dit forum. Overweeg een Carnival aan te schaffen, vanwege de fantastische ruimte die hij biedt, voor een mooie prijs! Kunnen jullie mij wat tips geven waar ik op moet letten bij de aanschaf? Betreft een benzinemotor. Ik heb vernomen dat er bij sommige modellen de cilinderbussen uitlopen waardoor er een zeer dure reparatie nodig zal zijn... Nu is dit verholpen, maar vanaf welk bouwjaar/maand zijn ze beter??? Hoor graag van jullie. Alvast reuze bedankt. Marco
Laatste antwoord door adri, -
- 11 antwoorden
- 3,1k weergaven
Hallo, Ik heb een vraagje over het 4x4 systeem. Dat schakelt automatisch in bij doorslippen van de wielen. Werkt dat systeem vlug of glijd men eerst tegen een boom voor het in aktie treed . Het schijnt dat men de 4x4 kan locken maar dat hij bij snelheid van meer of 45 km/h uitschakelt, is dat zo? Zo ja schakelt hij dan terug in als men dan terug trager rijdt dan 45 km/h of moet men het dan weer locken? Het is wel tof dat men hier de kans hebt om meningen te delen.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 19 antwoorden
- 4,2k weergaven
Omdat het toch wel een erg natte troep aan het worden is toch maar een set rubberen matjes besteld bij: http://www.winparts.nl Zodra ze binnen zijn zal ik melden hoe ze zijn
Laatste antwoord door Smart, -
- 7 antwoorden
- 5,5k weergaven
Heb originele navigatie in "Nieuwe Sportage". Ik vind op op het scherm geen melding van flitspalen of geluidsmelding? Kunnen deze ergens in het setup worden ingesteld? Of bestaat de mogelijkheid om deze te importeren? Graag uw mening aub, met dank Marco
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
Kan iemand mij vertellen wat de max. hoogte van de zitting van de Sportage is van de voorste stoelen, gemeten vanaf de vloer. Alvast bedankt, kan nergens deze info vinden.
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
Ik ben mij aan het orienteren op een nieuwe Sportage. Qua interieurkleur is het Breeze Black (op X-tra) of Track-Black (X-clusive). Nou heb ik een hekel aan donkere interieurkleuren..Nu is op de X-clusive ook Track-Grey leverbaar. Heeft iemand een mooie overzichtsfoto van Track-Grey? Op de kia-site lijkt het wel meer een soort donkerbeige te zijn ipv (licht)grijs. Ik heb ook op mobile.de gekeken maar in Duitsland wordt alleen het zwarte interieur geleverd, dus daar is geen Track-Grey te vinden. Het is nogal belangrijk omdat de carosseriekleur er ook op afgestemd moet worden, want niet alles strookt met beige. Heeft eigenlijk iemand wel eens Track-Grey besteld?
Laatste antwoord door elmerblues, -
Eindelijk !! 1 2
door nannb000- 29 antwoorden
- 8,6k weergaven
Eindelijk, morgen wordt mn nieuwe Sorento afgeleverd
Laatste antwoord door Effenix, -
http://www.autoweek.nl/autonieuws/15662/Gefacelifte-Kia-Pro_Ceed-heeft-prijs
Laatste antwoord door Remko .me, -
beslagen ramen
door nollie- 16 antwoorden
- 4,9k weergaven
even en vraagje , zijn er ook gebruikers van de nieuwe sportage die zo een last hebben van beslagen/bevroren ramen met dit weer de afgelopen tijd. bij de mijne moet ik bijna elke morgen de binnenkant krabben / ontwasemen wat elke zo een 10 minuten duurt ik had verwacht dat ik dit probleem met mijn nieuwe auto niet meer zou hebben. zou de auto lek zijn en moet je hier mee terug naar de garage en zo ja waar kan dit dan aan liggen of is dit heen hele uitzoekerij. b.v.d. voor jullie rea
- 4 antwoorden
- 3,9k weergaven
Dag allemaal, Sinds 17 januari 2011 ben ik de trotse bezitter van de KIA VENGA SEVEN. Ik kan melden dat ik heel erg tevreden ben met deze auto. Alleen wil ik graag de stem (nu is het een damesstem) van het navigatiesysteem wijzigen. Wie kan mij vertellen of dit mogelijk is
- 4 antwoorden
- 3,6k weergaven
geachte heren /mw kia rio 2007 ik had accuproblemen nu opgelost maar de verwarming en arco-- elektrische ramen werken niet wat kan ik doen mvg ron
Laatste antwoord door KiaPicantoVriend, -
- 12 antwoorden
- 8,6k weergaven
Goedendag, ik heb een rio uit 2002 nu heb ik het volgende probleem. sinds van de week vallen de toeren af en toe weg of zelfs de motor uit. het controle lampje gaat niet branden, kan dan gelijk weer starten en door rijden soms na 2/3 keer starten. als je de koppeling intrapt terwijl hij toeren verliest doet alles weer normaal zodra ik dan mijn koppeling op laat komen krijgt hij geen vermogen lijkt het wel, dit is erg irritant (vooral op de snelweg). het probleem komt niet altijd voor. heeft iemand een idee?? alvast bedankt Toine
Laatste antwoord door Felin, -
- 23 antwoorden
- 4,8k weergaven
Ikzelf heb me er wel eens schuldig aan gemaakt door de Venga uit Slowakije te laten komen. En er zal wel eens op gewezen zijn, maar de deursstijlsticker geeft het duidelijk aan: Het is een model Kia Venga gemaakt door Hyundai in Tsjechie. Dus voorzichtig rijden, want bij een ernstige bobbel in de weg kunnen de KIA-merken eraf vallen en rijdt je toch plotseling in een Hyundai...
Laatste antwoord door xxxx, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Sinds een week heb ik als ik de navigatie start eerst een keuze knop om de taal te selecteren. Voorheen kreeg ik alleen de knop accepteren en dan kon ik gaan navigeren maar nu moet ik dus elke keer als ik de navigatie start de nederlandse taal selecteren, en dan moet hij deze eerst gaan laden en daarna moet ik nog op accepteren drukken. Het is allemaal wel te overzien maar het is raar dat dit zomaar veranderd is en ik kan ook geen oorzaak vinden waardoor dit veranderd is. De standaard taal staa al op nederlands dus radio en mp3 en overige menu's zijn gewoon in het nederlands Hebben meer mensen hier last van of last van gehad en heeft er iemand misschien een oplossin…
Laatste antwoord door gstar, -
vreemd knikje
door riodriver- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
vind het wel een vreemd knikje in de zijdeur
Laatste antwoord door Venga1, -
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
hallo allemaal, Zoek luchtmassameter voor de Kia Sportgae 2.0 16v 2wd 2005 benzine. mijn auto onderdelen handel kan hem niet leveren. Het zal gaan om de 5WK96431 of 2816423700. Heb al even met google gezocht. Kom uit op Ebay waar de prijs varieert van 26 euro tot 200 euro. Allemaal nieuw... Maar dan begin ik te twijfelen welke prijs ik mag verwachten voor een kwalitatief exemplaar? Ebay advertentie nummer 130347825446. Ben benieuwd,,
Laatste antwoord door Kia Fan, -
- 10 antwoorden
- 2,3k weergaven
Beste allemaal, Vanmiddag was ik bij mijn dealer waar ook een Kia NL technicus en een Kia NL praatpak aanwezig was. We hebben het onder andere gehad over het probleem dat zelfs na de update van de airco unit (iets met canbus) het probleem nog steeds blijft bestaan. Na lang praten en de technicus het een en ander bekeken heeft, lijkt er iets gevonden te zijn. Op verschillende plekken in Nederland zijn bij Kia Venga's het probleem getest waar ondanks de update nog steeds het stuurbekrachtiging probleem aanwezig is. Ook ik was de gelukkige waarbij het probleem onderzocht moest worden. De technicus legde uit dat de update voor de airco unit alleen een deel van het probleem…
-
Motorolie peil
door Rick- 9 antwoorden
- 4,7k weergaven
ik zal er eens op letten wat ik precies doe Heb laatst een lang stuk gereden en toen gaf de bc 9/100.. maar heb inmiddels tegen de 220km gereden en heb nog 1 streepje over. Heb toevallig vandaag eens het olie gepeild en die staat op de L van laag.?
-
Boordcomputer
door kuzzl- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hello iedereen, Ik heb een vraagje. Ik bezit een Sportage 2010 Easy 2.0crdi (136pk)(vorig model). De testwagen had op het display van de kilometerstand een weergave van verbruik, gemiddeld verbruik, enz... Mijn sportage heeft dit niet. Komt dit door het Easy-pakket? Of ligt het aan mijn wagen? Want ik veronderstel dat het weergeven van verbruik enz... toch geen luxe-uitvoering is dat enkel op de exclusive zou zitten. Toch? Bedankt.
Laatste antwoord door kuzzl, -
Jammer al dat geklaag 1 2
door xxxx- 35 antwoorden
- 5,3k weergaven
Ik vind het begrijpelijk maar ook jammer dat dit forum vooral gebruikt wordt om te klagen en problemen uit te wisselen. Ik ben een zeer tevreden Venga rijder die nu al bijna 11.000 km er op heeft zitten. Ja, de verlichting schakelt niet automatisch uit, maar de mobiliteitsservices was daarna, met een lege accu, prima. Ja, de winterbanden produceren meer geluid, maar brachten ons veilig door europa. Ja, het verbuik van onze automaat met airco is aan de hoge kant, maar als ik zuinig wilde rijden had ik wel een panda diesel gekocht. Voor iedereen die he twil horen of lezen WE ZIJN TEVREDEN OVER ONZE VENGA
Laatste antwoord door Treespotter (aka Birdy), -
- 14 antwoorden
- 4,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben net nieuw hier op het forum, ben Mark, 33 jaar uit Maassluis. Getrouwd, 3 kleine kinderen (2 , 5 en 7) Ik ben me aan het ori
Laatste antwoord door Smart, -
Mini Sportage SL
door bowie97- 7 antwoorden
- 5,8k weergaven
Vandaag uit China binnen gekomen. De Mini Sportage SL Kosten
Laatste antwoord door Marcobaantjer, -
- 7 antwoorden
- 4,7k weergaven
Hallo, Ik heb me onlangs een kia nieuwe sportage gekocht, echt een mooie wagen, alleen moet ik zoals vele andere heel lang er op wachten:-(. Nu mijn vraag is om de hoeveel km moet de wagen een onderhoudsbeurt krijgen en is het minimum 1 x per jaar? Ter info het is een 2.0 crdi, 4x4. Ps. Het forum is echt de max:).
sportage gdi 1.6
door martien- 15 antwoorden
- 4,1k weergaven
De auto is binnen eerst geen isg maar nu de auto er is blijkt er toch isg op tezitten. De auto staat vrijdag klaar. sportage gdi 1.6 x-ecutive met pluspack in de kleur phoenix silver
Laatste antwoord door jpnijmegen,