Kia Modellen
-
Sorento 2.0l 150 pk
door tipke- 10 antwoorden
- 3k weergaven
Heeft er al iemand ervaring met de nieuwe kia sorento van 150 PK ? Ik overweeg een aankoop van dit type, maar stel me nog wat vragen omtrent het vermogen. Is dit voldoende om met deze zware wagen vlot door het verkeer te gaan ? Alvast bedankt.
Laatste antwoord door tipke, -
- 5 antwoorden
- 2,9k weergaven
hallo alle, vanmiddag dealer gebeld met de vraag of er nu eindelijk een update beschikbaar is voor de stuurproblemen van de sportage en hij had nog steeds niets vernomen van kia en verwachtte dat het nog wel een tijdje kon duren voor het er was,vervolgens gevraagd of hij hem op een andere instelling wilde zetten maar dat mocht hij niet meer doen bekende verhaal , maar ga met de kerst op vakantie dus wil eigenlijk wel een beetje veilig de weg op maar helaas. dit vergalt wel het plezier in de auto en het is mijn eerste kia en ik denk als dit niet spoedig verholpen word ook mijn laatste. hoe mooi ik hem ook vind het liefst had ik hem gisteren al terug gebracht. ben wel n…
Laatste antwoord door Alex VB, -
Breedstralers
door cycloon60- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
Welke breedstralers zitten er onder x-ecutive plus pack. Als ik naar 2 verschillende filmpjes kijk valt mij op dat er verschillende breedstralers zijn. [/url] [/url]
-
- 6 antwoorden
- 3k weergaven
Vandaag terugroep actie gehad van de Sorento 2.4 (2010) automaat benzine. Het ging om de bekabeling in de beide deuren aan de voorzijde tbv de smooth verlichting.
Laatste antwoord door ger.w., -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
vorige week mail gestuurt waar de update bleef om de spraakherkenning bij nederlandse instelling navi te laten werken.deze mai heeft de dealer doorgestuurd naar kia en die heeft verzocht om zoveel mogelijk auto's met dit probleem door te geven. dus maak het nog een keer bekent bij je dealer en blijf zeuren,je heb er uiteindelijk voor betaald
Laatste antwoord door marbe2220, -
- 7 antwoorden
- 6,2k weergaven
Hallo, even een vraagje van mijn sephia 94' werken de Kentekenverlichting En het mistachterlicht niet, lampjes en zekeringen zijn in orde, iemand Bekend met dit kwaaltje? Gr. Tom
Laatste antwoord door Micle, -
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
he hallo ik vroeg me af of iemand in de buurt van amsterdam me schakelaars kan nakijken of wel vervangen. het aan zetten reageerd wel maar snelheid verhogen werkt niet die moet ik heel hard en diep in drukken. groetjes rick ps kia garage ben ik beetje klaar mee vandaar dat ik het hier vraag
Laatste antwoord door nancyenricky, -
- 24 antwoorden
- 8k weergaven
Even een vraag aan de Venga rijders, De refelctie in de voorruit van het dashboard vind ik best hinderlijk ik moet er echt bewust doorheen kijken. Het maakt ook niet uit of er nu wel of geen zon op schijnt het is er altijd. behalve s' avonds als het echt donker is. Zijn er meer die hier last van hebben en wat is er evt. tegen te doen? Ik hoor het graag, gr Labwerf
Laatste antwoord door bigwade, -
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
Na vandaag getankt te hebben was het verbruik rond de 1 op 11.5 Het laagst gemeten verbruik is 1 op 12.1. Is dit normaal voor dit type auto? Graag verneem ik jullie ervaring. Moet er wel bij vertellen dat de Rio van mijn moeder is geweest en er in tot op heden slechts 17.700 km mee gereden. Mijn rijstijl is rustig en varierend van korte stukjes tot van langere afstanden. Bij voorbaad dank voor de reacties Groet Eric
Laatste antwoord door KiaPicantoVriend, -
- 15 antwoorden
- 3,2k weergaven
Dit bericht ontving ik onlangs van mijn dealer: Hallo heer Snackey, Ongeveer medio juni 2010 is er een complete update beschikbaar voor uw auto. Wij hebben een aantekening hiervan gemaakt en melden u dit z.s.m.
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
- 2 antwoorden
- 4,9k weergaven
hallo, even een vraagje misschien heeft iemand hier ervaring mee. van mijn sephia van 94 1.6 benzine werkt de benzinemeter niet naar behoren hij staat de ene keer op leeg en dan bijna vol terwijl de tank toch vol zit. groet tom
Laatste antwoord door tomtomgo88, -
- 6 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hoi Ik heb een picanto uit 2010. Nu wil ik een radio/cd inbouwen maar ik zou niet weten hoe ik al die panelen er af moet halen. Is er misschien iemand die weet hoe je het middenpaneel los haalt(daar waar de radio hoort te zitten) Alvast bedankt voor jullie hulp:D
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
- 60 antwoorden
- 24,2k weergaven
Hoi allemaal, Ik wil binnenkort op mijn nieuwe Kia Sportage 1.6 GDI X-Ecutive nieuwe 17" velgen met Micheling Alpin A4 winterbanden. Iemand een goed idee waar je deze goedkoop kunt kopen? Hoor het graag. Groeten, Theo W. Peters, Cuijk.
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Ik ben benieuwd of er KIA rijders zijn die gehoord hebben of de kia duurder of goedkoper wordt in 2011?
Koelvin sorento
door Edwin936- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
Ik heb pas geleden een bericht geplaatst waarin ik vertelde dat mijn sorento 2.5 diesel op hoge snelheid te snel afkoelt en moeilijk weer op temperatuur komt. Ik dacht dat het de thermostaat zou zijn, maar die heb ik vorig jaar ook al vervangen. Nu heb ik getest met koude motor, en wanneer ik gas geef begint de koelvin ook aan te slaan. weet iemand wat voor soort koelvin er op zit? Ik kan de koelvin met de hand draaien met enige weerstand. Met een stilstaande motor uiteraard. Weet iemand hier wat aan te doen?? Met vr gr. Edwin
Laatste antwoord door NonkelSimon, -
wat voor autoradio met cd speler past op mijn standaard aansluiting van mijn sepia (1.6 sedan uit '95)? of kan ik bv bij de brezan andere plugjes halen ofzo?
Laatste antwoord door Rio-man, -
- 2 antwoorden
- 5,3k weergaven
Hallo ik heb een kia sephia en af en toe tijdens het rijden valt mijn kilometerteller weg maar soms 5 seconden later is hij weer trug en soms duurt et 5 minuten waar kan het aan liggen??
Laatste antwoord door Mawukje, -
- 23 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hallo allemaal, Eindelijk even tijd om jullie te informeren. Zoals gemeld, toen ik me voorstelde op dit forum, hebben mijn ex-vriendin en ik een personen/bagage verplaatsapparaat gekocht in de vorm van een Cee'd SW 1.6 CRDi 115 X-ecutive. Deze hebben we afgelopen vrijdag 3 december op kunnen halen bij de dealer in Woerden. Nadat de benodigde papieren rompslomp was afgewikkeld en we nog wat uitleg kregen over de diverse knopjes hebben we het eerste ritje, met een volle tank, naar huis gemaakt. We hadden die middag nog een ritje naar Emmerich gepland, maar omdat het weer er niet beter op werd hebben we dat maar een weekje uitgesteld ondanks het gegeven dat er wi…
Laatste antwoord door D'olde grieze, -
Beste automaat rijders (sportage 2010-2011) Wat is jullie toerental bij 100 en 120 ? op snelweg. Laat even weten.
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
Beste clubleden, Kan iemand mij vertellen hoeveel toeren een 1.6GDI handgeschakeld maakt bij 50 en 120?
Willen jullie USB dingen hier plaatsen ? http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3782 4 pagina's USB lief en leed. Hebben we allemaal wat aan...... En Emile stel je even voor: http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=41
- 6 antwoorden
- 3,7k weergaven
Door de dealer zijn bij aflevering ook voor parkeersensoren gemonteerd maar de aansluiting gaat niet over het contact vergeet ik de schakelaar uit te zetten van de sensoren en er parkeerd een wagen voor mij dan zullen de sensoren in werking treden . volgens de dealer hoort het zo volgens opgave kia . weet iemand hier meer over te vertellen ,graag jullie mening en ideen
Laatste antwoord door Sjölp, -
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuwe op deze site. Ik heb een sportage gekocht die in januari of februari geleverd gaat worden. Ik heb een vraag over parkeersensoren voor, die ik als extra besteld heb op mijn witte sportage 1.6 gdi met panorama dak, plus pack en navi pack. Het is iets wat achteraf ingebouwd wordt en niet in de fabriek. Mijn vraag is dat ook of iemand deze sensoren al heeft, en of het communniceert met de rest van de auto *heeft het de zelfde pieptoon als achter? *werkt hij ook met de zelfde streepjes die de afstand tot een obstakel aangeven *Zijn de sensoren voor en achter ook met de zelfde (p) knop uit te zetten? In mijn huidige auto, skoda octavia, w…
- 5 antwoorden
- 3,7k weergaven
Waarde Kia Klub leden. Ben nieuw op deze klub en pas in het bezit van een Kia Rio 14 LXE automaat. Heb bemerkt dat de chauffeursstoelzitting ondanks alle verstelmogelijkheden voor mij aan de korte kant is. Heeft iemand ervaring met het naar voren zetten van de zitting? Met naar voren zetten bedoel ik ten opzichte van de rugleuning. Kan dat en zo ja hoe. In afwachting van een reactie. Bij voorbaad mijn dank. Groet Eric
Laatste antwoord door bigfatpete, -
- 11 antwoorden
- 4,3k weergaven
Hallo Iedereen, Ik ben de gelukkige bezitter van een nieuwe Sportage Executive met Plus Pack. Ik heb een tweetal opmerkingen over de parkeersensoren (achter) die met deze uitvoering geleverd zijn; Ik vind het volume wat aan de zachte kant, zeker als de radio aanstaat en/of twee bengels op de achterbankaan het jengelen zijn. Verder mogen van mij de sensoren wat gevoeliger worden afgesteld zodat ze eerder gaan piepen als ik een voorwerp nader. Zijn er mensen met dezelfde ervaring en weet iemand misschien of ik zowel het volume als de gevoeligheid kan aanpassen? De dealer wist het me namelijk zo 123 niet te vertellen.