Kia Modellen
-
Follow me home
door mlkk- 7 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, gister mijn nieuwe Cee'd SW 1.6 opgehaald bij de dealer. Nou had ik een vraagje, zit er op het gefacelifte model ook nog steeds de follow me home functie? Kan er in het boekje niks over vinden. Als het zo is, hoe activeer ik dat dan? Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Laatste antwoord door mlkk, -
- 6 antwoorden
- 4,1k weergaven
Sinds een week heb ik bij mijn Kia C'eed SW uit 2008 last van een schurend geluid bij het remmen (voor). Dit gebeurt wel vaker bij vochtig weer, wanneer de remschijven een beetje geroest zijn, maar na 2x remmen is het weer weg. Nu helaas niet... Zijn er meer mensen met ditzelfde en zo ja, wat zou het kunnen zijn ?
Laatste antwoord door Leon, -
lampje asbak
door erikchantal- 1 antwoord
- 2k weergaven
hallo, Ik moet de lampjes vervangen van de asbak, Hoe krijg ik die vervangen, wat moet en kan ik loshalen? Alvast bedankt
Laatste antwoord door Thijs1, -
- 31 antwoorden
- 4,2k weergaven
Beste Mensen, Wie van jullie heeft een Kia Pro_Cee'd en wilt zijn ervaringen hier kwijt? Alvast bedankt.
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben nog steeds wat aan't rondneuzen voor de pro_cee'd. Nu belde ik net voor wat meer informatie naar een garage, die zeiden dat ze een pro_cee'd ex diesel in de classic versie hadden staan. Ik heb in mijn garage een 1.6 ex ecodynamics laten samenstellen. Nu beweerde die vrouw dat er verschillen zijn tussen koplampen, interieur en zelfs bumper zou zijn. Ik heb alleen gezien dat de pinkers naar de zijspiegels zijn verschoven. Is er nog zoveel meer aangepast dan?
Laatste antwoord door Private, -
- 12 antwoorden
- 9,2k weergaven
Bij mijn carnival 2.9 diesel van 2005 heeft nu zich nu driemaal het volgende voorgedaan. Sleutel in contacttslot. sleutel ronddraaien en geen enkele reactie. Startmotor draait niet rond (lampjes branden wel). Sleutel opnieuw in contactslot steken en hij start direct. Ik ga met een week op vakantie dus.....
Laatste antwoord door snowy12, -
- 6 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hoi, Naar aanleiding van mijn topic cilinderkop problemen, heb ik de volgende vragen aan jullie: 1. Kan het kwaad, buiten beslagen ramen bij gebruik van de verwarming en zo ja welk als je auto dus drijfnat van binnen is. Hoe lang gaat het duren voor zoiets droog is. 2. Bij het wegrijden hoor ik soms een snerpend geluid alsof er een riem doorslipt. Welke kan dit zijn? De motor heeft dus uit elkaar gelegen, de distributieriem en katrollen zijn vervangen. 3. Wat kan het zijn dat de auto automatisch overschakelt van gas naar benzine terwijl de gastank vol zit? Alvast bedankt voor jullie hulp! Gr. X.
Laatste antwoord door Xenshi, -
Laatste antwoord door Smart, -
trekhaak
door Gast schoenmakertje- 12 antwoorden
- 5,7k weergaven
hoi, ik ben van plan om een trekhaak op m'n sorento '07 te monteren. Heeft iemand een idee wat zoiets kost? en waar ik t beste terecht kan? kia dealer of kwikfit of iets dergelijks. Hoeft niet per se een demontabele te zijn. bedankt vast, Frans
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
Leden, Onze S uit 5-2004 (2.5 CRDI Aut) met nu ongeveer 180000 km op de klok lekt olie dat ergens bij de versnellingsbak/tussenbak etc. vandaan komt. Ik heb eens ergens gehoord dat dit vaker voorkomt en een veelvoorkomend probleem. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen? En over de eventuele kosten? mvg, Diederik
Laatste antwoord door Sorento-MASTER, -
- 5 antwoorden
- 3,1k weergaven
Heb onlangs de nieuwe Sorento 2.4 X-ecutive aangeschaft. Een prachtige wagen met veel ruimte en rijcomfort. Echter de FM ontvangst op de standaard in deze auto aanwezige radio (PA710XM,EUR) wordt regelmatig zwak waardoor de muziek zeer slecht uit de boxen klinkt. Ik heb door de garage een parrot laten installeren. De garage weet in eerste instantie ook niet wat de oorzaak is. Hiervoor reed ik in een Citroen C4 Picasso waar de radio een perfect weergaven had. Heeft iemand ervaring met deze slechte radio ontvangst?
Laatste antwoord door willem1, -
Ruitenwisser
door dompdiedom- 0 antwoorden
- 1k weergaven
Mijn ruitenwisser v/d Kia Rio ls 1.5 (2002) blijft liggen (bestuurderskant), de andere functioneert normaal. Ik denk zelf dat de bout loszit...weet iemand misschien welke sleutel daarvoor nodig is om hem aan te draaien ? Zijn er nog tips of zaken waar ik rekening mee moet houden ? PS. Hij komt soms half omhoog...en soms blijft die liggen. mvg. Peter....
Laatste antwoord door dompdiedom, -
- 16 antwoorden
- 4,1k weergaven
Zijn er mensen die de (Pro_)cee'd hebben met de standaard ingebouwde Parrot carkit? Ik zit er over te denken om er een aan te schaffen (bij een zaak in de buurt kan ik de 3100 laten inbouwen voor alles bij elkaar
Laatste antwoord door Pieter78, -
binnen temperatuur
door dusty- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Het volgende: Als ik de temperatuur bijv op 19 graden zet, dan word het warm. Zet ik hem op 17.5 graden, blijft het warm ( te warm ). Zet ik hem op 17 graden, blaast er gewoon koude lucht naar binnen. Iemand ervaring hiermee? Gr, Dusty
Laatste antwoord door Thijs1, -
welke steek...?
door Dave(nga)- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
weet iemand welke steekmaat de venga heeft? is het nu 5x114 of 5x114,3?
Laatste antwoord door Dave(nga), -
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
bij mijn joice doet de ventilator allen in stand 4 de rest doet het alle maal het is pas 2 dagen weet iemand wat dat kan zijn ? de moter van de ven niet ieder geval niet want in stand 4 doet hij het gewoon gr corne
Laatste antwoord door corne, -
Eerst week in de Venga
door Gast FirstVenga- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
Mijn eerste week in de Venga Vrijdagmiddag 8 januari hebben we onze nieuwe auto de Kia Venga opgehaald. Er werd op dat moment de laatste hand gelegd aan de montage van de winterbanden die ik erop heb laten leggen. (Erg moeilijk aan te komen op dat moment) De verkoper heeft ons alles zogoed mogelijk uigelegd, maar een deel iets later alweer vergeten, er was ook zoveel uit te leggen met al die extra
Laatste antwoord door Venga1, -
- 10 antwoorden
- 2,2k weergaven
Goedemorgen mede KIA-fielen, Vraag: Heeft er iemand ervaring met 16"velgen onder een Picanto? Gaat dat probleemloos en zonder extra aanpassingen en hoe wordt het rijcomfort ervaren? Heb nu een Pica met 15", maar ga deze inruilen voor een nieuwe en overweeg dus 16". Alle ervaringen en adviezen zijn welkom! Dank & groeten, BaBaCC
Laatste antwoord door LeFouduVolant., -
- 7 antwoorden
- 4,2k weergaven
Deze avond kwam ik van Gent uit terug naar de Kempen en bleef de buitentemperatuur maar stijgen van 12
Laatste antwoord door Arista, -
Autoalarm
door J. Bierings- 10 antwoorden
- 5,3k weergaven
Hoi, ben in het bezit van een Cee'd SW 1,6 CRDI uit 2008. Tijdens een overtocht met de veerboot in Italie ging het autoalarm af door het schudden van de boot. Leuk, even open en dicht met de afstandbediening; klaar is kees. Nu willen we in de zomer een rondreis gaan maken naar scandinavie, en gaan dus met een grote Ferry mee. Nu wilde ik het alarm uitschakelen., maar ik vind in het instructieboekje niet hoe dat kan. Kan dat
Laatste antwoord door patten, -
verkoop !!!!
door nibakia- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
Mijn joice gaat in de verkoop ! T.E.A.B. wegens aankoop andere kia
Laatste antwoord door Rio-man, -
TPMS storing
door Hasselt- 9 antwoorden
- 8,4k weergaven
Vorige week winterbanden op alu velgen laten monteren. De eerste dagen was er niks mis maar plots ging het storingslichtje van de TPMS branden. Het hoofdstuk hieromtrent in de manuel bracht ook niet echt duidelijkheid. Is eriemand die hetzelfde ondervind? Het is vervelend steeds dat oranje lampje te zien branden op de wijzerplaat De verdeler is pas vanaf 4 jan terug op post... Trouwens mijn beste wensen voor het nieuwe jaar !
Laatste antwoord door Alex VB, -
DNA Venga vs Soul!
door Smart- 22 antwoorden
- 3,1k weergaven
Als je het DNA van de Venga en de Soul met elkaar kruist, krijg je volgens mij onderstaande auto. Met Kia logo en Venga interieur is dat zeer zeker mijn auto.
ik zit er aan te denken een cerato te gaan kopen ! iemand een tipje waar ik op moet letten????
Laatste antwoord door Hasselt, -
Autobelangen
door Aart.S- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
Net gelezen in de krant. Er is een vereniging in oprichting genaamd AUTOBELANGEN. De vereniging gaat van de zomer van start en is specifiek gericht op het auto gebruik en uitmelken door de overheid. Jaarlijkse bijdrage gaat ongeveer
Laatste antwoord door Aart.S,