Kia Modellen
-
Sorento in dakar rally 1 2
door Gast Jantje- 37 antwoorden
- 5,8k weergaven
Wie heeft er meer info over de sorento die daar gebruikt wordt?
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
- 67 antwoorden
- 11,8k weergaven
hoi, heet iemand een oplossing voor het probleem dat de pro_cee'd of cee'd niet goed ontwasemt. is een klacht van deze auto's 1e gen is hier een modificatie op?? hoor het graag. gr marcel
Laatste antwoord door lausbub, -
- 1 antwoord
- 6,1k weergaven
Wij hebben een Kia Carnival 2, 2002 CRDI 2,9 Geleidelijk sinds een maand doet de stuurbekrachtiging het slechter Garage weet ook niet wat er aan de hand is Ene sec. is het goed andere sec. niet We hebben wel gemerkt dat sinds het weer een paar graad boven vriespunt zit het beter gaat. Kan een stuurbekrachtiging bevriezen Iemand enig idee wat dit is en hoe dit te verhelpen is?
Laatste antwoord door Aart.S, -
Hoi, Ik heb een KIA C'eed uit 2006 en nu vroeg ik me hetvolgende af: Ik heb de c'eed nu 1,5 jr en heb nog nooit het esp lampje zien branden (behalve bij starten auto). Kan dit wel? Ik zou wel eens willen testen of het werkt? Kan dat? Hoe moet ik dat doen? Ik heb soms het idee dat het niet werkt. Kunnen ze ook checken dmv software uit te lezen of ESP functioneerd? Graag hoor ik van jullie. Alvast bedankt.
Laatste antwoord door Pieter78, -
velgen reinigen
door dusty- 4 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb aanslag op mijn velgen, krijg ik er met velgenreiniger of shampoo er niet vanaf. Weet iemand die dit ook heeft, en wat heb je eraan gedaan? Alvast bedankt, Roger
Laatste antwoord door bigwade, -
Venga (China)kloon!
door Smart- 9 antwoorden
- 1,8k weergaven
Wat is dit nu? Een Chinakloon van de Venga. Kijk eens naar de zijkant met het voorruitje bij de A-stijl en het achterste ruitje bij de C/D-stijl. Ook de achterkant is een look-a-like version. Betekent Venga soms kopi
Laatste antwoord door Url, -
Hoi Even een vraagje; Ik heb een aantal keren flink doorgetrapt, echt heel goed doortrekken anders wordt de auto echt lui werd me verteld. nu heb ik iemand (mijn zus) een stukje laten rijden.. en ze schakelde verkeerd waarna de motor super ging loeien (leek wel of ze vol gas in trapte!) en dat een paar seconden lang.. want ze snapte er geen reet meer van dat ISG... (blond he) Is dit slecht voor de motor? Dat je even flink goed doortrekt? En dat probleempje met mijn zus die even een stuk wilde rijden.. kan dat kwaad? Ga ik me gelijk weer zorgen maken dat dit slecht is.. omdat de motor ook stonk, je rook gewoon dat hij 'inbrandde' zeg maar.. de nieuwigheid.. opzich vi…
Laatste antwoord door Smart, -
- 10 antwoorden
- 8,9k weergaven
Hallo, Kan iemand mij vertellen of er voor de shuma werkplaatshandboeken te koop zijn, het enige wat ik gevonden heb is een werkstatthandbuch van zo`n 100 euro en dat vind ik een beetje veel geld.
- 18 antwoorden
- 5,8k weergaven
Al vanaf het begin was ik al van plan alu velgen te kopen voor onder de kia cee'd sw. Zo kan ik de stalen die er bij zaten gebruiken om tegen vlg. winter, winterbanden te leggen. Na wat opzoeken op het net (en dit forum) las ik dat je moet letten op bepaalde maten omdat anders je wielen wat naar buiten toe komen te staan, wat natuurlijk niet de bedoeling is. De steek, breedte , naafafstand etc? Allemaal Chinees. Ik vond al een velg op het net die me wel aantaat en de verkoper beweerd dat deze perfect gaat passen maar ja het blijft en verkoper he! Wie helpt mij? Het gaat om deze 16" velg: Arcasting (Italiaans) K11 in 16".
-
Pro Cee'd Se7en
door Peterrrrr- 14 antwoorden
- 2,3k weergaven
Vandaag onze nieuwe Demo Pro Cee'd Se7en binnen gekregen. Moet zeggen dat zo een pro Cee'd toch
Laatste antwoord door Venga-Boys, -
- 14 antwoorden
- 5k weergaven
Hoi, Ik ben in het bezit van een cee'd SW CRDI uit 2008. De auto rijdt als een zonnetje, maar ik vind dat het sturen op hoge snelheid heel zwaar en wat schokkerig gaat. Vind dat jammer, kan niet met
Laatste antwoord door Gerard1, -
- 3 antwoorden
- 3,2k weergaven
Hallo Allemaal, Einige tijd geleden heb ik een coulance regeling aangevraagd bij Kia Nederland. Eindelijk bericht gekregen, geen vergoeding!!!!!!!!!!. Garantie was verlopen etc etc. Wel heb ik een waardecheque gekregen van 250 euro, ga ik die maar gebruiken voor de grote beurt. Dus toch iets gekregen, al is het niet waar ik op gehoopt had. Groeten.
- 11 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, ben nieuw hier ( iig als geregistreerd gebruiker ). In de eerste of tweede week van januari wordt mijn nieuwe Cee'd SW 1.6 X-ecutive afgelverd. Comfort pakket erbij en vol lederen bekleding. Zodra ik hem heb zal ik even wat foto's posten
Laatste antwoord door Ton K, -
Follow me home
door mlkk- 7 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, gister mijn nieuwe Cee'd SW 1.6 opgehaald bij de dealer. Nou had ik een vraagje, zit er op het gefacelifte model ook nog steeds de follow me home functie? Kan er in het boekje niks over vinden. Als het zo is, hoe activeer ik dat dan? Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Laatste antwoord door mlkk, -
- 6 antwoorden
- 4k weergaven
Sinds een week heb ik bij mijn Kia C'eed SW uit 2008 last van een schurend geluid bij het remmen (voor). Dit gebeurt wel vaker bij vochtig weer, wanneer de remschijven een beetje geroest zijn, maar na 2x remmen is het weer weg. Nu helaas niet... Zijn er meer mensen met ditzelfde en zo ja, wat zou het kunnen zijn ?
Laatste antwoord door Leon, -
lampje asbak
door erikchantal- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
hallo, Ik moet de lampjes vervangen van de asbak, Hoe krijg ik die vervangen, wat moet en kan ik loshalen? Alvast bedankt
Laatste antwoord door Thijs1, -
- 31 antwoorden
- 4,1k weergaven
Beste Mensen, Wie van jullie heeft een Kia Pro_Cee'd en wilt zijn ervaringen hier kwijt? Alvast bedankt.
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben nog steeds wat aan't rondneuzen voor de pro_cee'd. Nu belde ik net voor wat meer informatie naar een garage, die zeiden dat ze een pro_cee'd ex diesel in de classic versie hadden staan. Ik heb in mijn garage een 1.6 ex ecodynamics laten samenstellen. Nu beweerde die vrouw dat er verschillen zijn tussen koplampen, interieur en zelfs bumper zou zijn. Ik heb alleen gezien dat de pinkers naar de zijspiegels zijn verschoven. Is er nog zoveel meer aangepast dan?
Laatste antwoord door Private, -
- 12 antwoorden
- 9,1k weergaven
Bij mijn carnival 2.9 diesel van 2005 heeft nu zich nu driemaal het volgende voorgedaan. Sleutel in contacttslot. sleutel ronddraaien en geen enkele reactie. Startmotor draait niet rond (lampjes branden wel). Sleutel opnieuw in contactslot steken en hij start direct. Ik ga met een week op vakantie dus.....
Laatste antwoord door snowy12, -
- 6 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hoi, Naar aanleiding van mijn topic cilinderkop problemen, heb ik de volgende vragen aan jullie: 1. Kan het kwaad, buiten beslagen ramen bij gebruik van de verwarming en zo ja welk als je auto dus drijfnat van binnen is. Hoe lang gaat het duren voor zoiets droog is. 2. Bij het wegrijden hoor ik soms een snerpend geluid alsof er een riem doorslipt. Welke kan dit zijn? De motor heeft dus uit elkaar gelegen, de distributieriem en katrollen zijn vervangen. 3. Wat kan het zijn dat de auto automatisch overschakelt van gas naar benzine terwijl de gastank vol zit? Alvast bedankt voor jullie hulp! Gr. X.
Laatste antwoord door Xenshi, -
trekhaak
door Gast schoenmakertje- 12 antwoorden
- 5,6k weergaven
hoi, ik ben van plan om een trekhaak op m'n sorento '07 te monteren. Heeft iemand een idee wat zoiets kost? en waar ik t beste terecht kan? kia dealer of kwikfit of iets dergelijks. Hoeft niet per se een demontabele te zijn. bedankt vast, Frans
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
Leden, Onze S uit 5-2004 (2.5 CRDI Aut) met nu ongeveer 180000 km op de klok lekt olie dat ergens bij de versnellingsbak/tussenbak etc. vandaan komt. Ik heb eens ergens gehoord dat dit vaker voorkomt en een veelvoorkomend probleem. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen? En over de eventuele kosten? mvg, Diederik
Laatste antwoord door Sorento-MASTER, -
- 5 antwoorden
- 3,1k weergaven
Heb onlangs de nieuwe Sorento 2.4 X-ecutive aangeschaft. Een prachtige wagen met veel ruimte en rijcomfort. Echter de FM ontvangst op de standaard in deze auto aanwezige radio (PA710XM,EUR) wordt regelmatig zwak waardoor de muziek zeer slecht uit de boxen klinkt. Ik heb door de garage een parrot laten installeren. De garage weet in eerste instantie ook niet wat de oorzaak is. Hiervoor reed ik in een Citroen C4 Picasso waar de radio een perfect weergaven had. Heeft iemand ervaring met deze slechte radio ontvangst?
Laatste antwoord door willem1, -
Ruitenwisser
door dompdiedom- 0 antwoorden
- 1k weergaven
Mijn ruitenwisser v/d Kia Rio ls 1.5 (2002) blijft liggen (bestuurderskant), de andere functioneert normaal. Ik denk zelf dat de bout loszit...weet iemand misschien welke sleutel daarvoor nodig is om hem aan te draaien ? Zijn er nog tips of zaken waar ik rekening mee moet houden ? PS. Hij komt soms half omhoog...en soms blijft die liggen. mvg. Peter....
Laatste antwoord door dompdiedom,