Kia Modellen
-
- 2 antwoorden
- 4,6k weergaven
Hoi, De slang van de stuur bekrachtiging van mijn pregio is stuk gegaan. Door mijn merkloze garage bij twee dealers geprobeerd een nieuwe slang te kopen ,dit is niet gelukt, ook niet met de oude als voorbeeld. Nu is er een slang gemaakt. De bekrachtiging werkt weer ,maar bij scherpe bochten b.v. achteruit inparkeren gaat het sturen heel erg zwaar , dit was daarvoor niet het geval. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn??
Laatste antwoord door maribelle, -
- 11 antwoorden
- 2,8k weergaven
ik weet niet maar het lijkt er op dat de venga het ook gaat worden lpi hybrid zoals forte en ceed. word vervolgd
Laatste antwoord door Remko .me, -
VENGA: Afmeting-vergelijkingsonderzoek...
door Gast Pombal12- 15 antwoorden
- 3k weergaven
Beste VENGA-boyz and girlz... Vinden jullie het
Laatste antwoord door scorpioshuma, -
Sinds kort ben ik in het bezit van Sephia E2 NLX van 1995, ik ben nu op zoek naar een werkplaats handboek of onderhouds boekje, kortom naar meer technische gegevens omdat ik graag zelf sleutel. Kan ieman mij (op weg ) helpen ? B.v.d. Groet Bas.
Laatste antwoord door NonkelSimon, -
- 5 antwoorden
- 3,6k weergaven
De laatste paar dagen ondervind ik een irritant geluid, voornamelijk bij het optrekken. Een krakend geluid komt van onderin de bestuurder stoel. Het is niet luid, maar wel duideljk te horen. Ik hoor het ook als stil sta en duw mezelf stevig in het stoel. Ben ik de enige of zijn er meerdere met hetzelfd klacht?? Sportage 2.0 CVVT 2WD executive
Laatste antwoord door Frans, -
- 5 antwoorden
- 4k weergaven
Ik heb dit stukje al geplaatst bij even voorstellen maar denk zal het hier ook even plaatsen. Ik heb een technisch probleem met mijn sorento 3.5 v6 uit 2004. Het probleem is dat de sorento inhoudt. de delaer heeft het niet kunnen vinden hieronder leg ik het eea uit De sorento is geen LPG auto geweest. Het probleem is als volgt begonnen. Tijdens het rijden werkte op een gegeven moment de kickdown niet meer. De sorento versnelde wel wat logisch is als je meer gas geeft, maar schakelde niet terug naar een lagere versnelling. Dit heb ik meerdere malen geprobeerd maar werkte echt niet. Op een gegeven moment ging het motormanagement lapje op het dashboard branden. Na uitlezen …
Laatste antwoord door Aart.S, -
Bobine vervangen
door nickd- 2 antwoorden
- 3k weergaven
Hallo kenners, Iemand een idee wat het vervangen van een bobine kost in een Sorento 2,4 EX 2003 ? bedankt alvast.
Laatste antwoord door nickd, -
brandstoffilter
door brandon- 4 antwoorden
- 3,4k weergaven
Ik wou vragen wie er al eens een brandstoffilter bij een Kia Sorento 2.4 benzine heeft vervangen ui 2003. Heb namelijk gelezen dat deze in een klep onder je achterbank zit en dan in het vlotterhuis maar dit lijkt me zo'n rare plek. Hoop dat iemand weet waar de brandstoffilter zit dan kan ik deze vervangen.
Laatste antwoord door brandon, -
- 19 antwoorden
- 2,9k weergaven
Vandaag met de post de Kia stickers binnen gekregen. Philip bedankt voor het opsturen. Uiteraart moeten de stickers er zo snel mogelijk op Hierbij foto`s van het resultaat Ik vind het erg goed staan. Ben benieuwd naar jullie mening. Of ik ze er nog vanaf haal is de vraag. Groeten, Aart.
Afstandsbediening voor de CV
door Gast Vitara 2- 5 antwoorden
- 3,7k weergaven
Wie heeft er ervaring mee om afstandsbediening voor de centrale deur vergrendeling in te laten bouwen. Ik heb de Demo Soul van mijn dealer gekocht en daar zit geen afstandsbediening voor de CV op (een groot gemis). Nu kan ik het bij de dealer voor
Laatste antwoord door Rick Horst, -
- 4 antwoorden
- 2,7k weergaven
Wanneer ik het bestuurdersportier van mijn Rio (2007) open, gaat mijn interieurverlichting niet meer automatisch aan terwijl ik w
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
Na ruim 8 jaar volle tevredenheid en dan niet alleen op de weg maar ook off road (Polen en Frankrijk, maar ook hier in Nederland) gaat de 2,5 diesel eruit..! in januari komt er een nieuwe Sorento, 2,4 benzine, ook een automaat en ook zwart, alleen geen 4 wd meer. Voor het off road rijden heb ik een Jeep Wrangler TJ tot mijn beschikking, die ik heb gekocht omdat ik door de Sorento met het off road virus ben besmet. Hoop dat ik met de benzine Sorento net zo lekker zal rijden en ook even zorgeloos als met de diesel. groet, Jan
Laatste antwoord door Jan Berkelaar, -
- 13 antwoorden
- 2,7k weergaven
Hallo, Voor diegene die wil overstappen op winterbanden. Heb ik nog een set van 4 originele velgen 16inch voor de KIA Sportage 2005> in de aanbieding. vaste Vraagprijs 300,- euro.... Velgen zijn nog voor zien van banden. Hankook en Kuhmo. Alleen voldoen deze niet meer aan de eisen. Iemand geintereseerd? Mvgr Gerrit,
Laatste antwoord door Janelize, -
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Deze moest ik even laten zien is gemaakt voor de bioscopen in America. YouTube - Kia Sorento In-Theatre Ad Groetjes, Relena
Laatste antwoord door willem1, -
- 8 antwoorden
- 2,1k weergaven
Goedemiddag forum vrienden. Ik heb hoe raar het ook klinkt geen afstandbedinde CV. Zeer onhandig. Nu heb ik een setje gekocht die ik aan moet sluiten. Nu heb ik nodig de aansturing van de CV. Heb ergens gelezen dat die boven de zekeringkast zit? En de aansturing van de knipperlichten. Weet iemand waar ik die kan vinden? Vast bedankt voor eventuele reacties!
Laatste antwoord door rob4b4, -
- 10 antwoorden
- 1,8k weergaven
Zoek de overeenkomsten. Groetjes, Relena
Laatste antwoord door Relena, -
- 18 antwoorden
- 2,1k weergaven
Eindelijk is het gelukt met de foto's , maar hier is hij dan!! De nieuwe Cee'd Sw X-ecutive 1,6 comf. aut. (kleur- Pewter Beige) Groetjes, Ton
Laatste antwoord door Giovanny, -
- 12 antwoorden
- 2,5k weergaven
Laatste bericht over de ''overleden'' Joice, hij is inmiddels afgevoerd. Na enkele weken zoeken hebben we een nieuwe auto besteld, het is een ................ KIA Cee'd 1.4 geworden Ditmaal wel serieus ook naar andere merken gekeken maar de prijs, garantie en ook ervaring met het merk hebben de doorslag gegeven. Gekocht in Etten-Leur (bij de dealer waar we al langer klant zijn en waar goede service wordt verleend), levering is begin 2010. Op naar weer hopelijk vele jaren KIA plezier !
Laatste antwoord door corne, -
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
ik heb een E5 foutcode op mijn climatecontrol van een sorento 2.4 Ex uit 2003. waar kan ik de photosensor of zonlichtsensor vinden. en kan ik deze zelf vervangen of repareren. dit is nadat ik de contole heb uitgevoerd zoals deze is beschreven op het forum. groet Bart
Laatste antwoord door brandweersam, -
- 10 antwoorden
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal, Mijn vader is van plan een Sorento 2.4i met lpg-g3 uit 2005 aan te schaffen met 132.000km op de teller. Paar vragen; Ik lees wel al in diverse onderwerpen dat het onderblok kapot kan gaan?? Is dit bij het 2005 model opgelost? Hoe weet ik wel type automatische 4x4 heeft, en heeft iedere uitvoering een knopje voor uitschakelen 4x4? Zijn er nog zaken waar je op moet letten bij dit type? ik hoor het graag.
Laatste antwoord door willem1, -
- 12 antwoorden
- 2,8k weergaven
Altijd leuk om te horen dat je de juiste auto gekocht hebt : http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=13340
Laatste antwoord door Giovanny, -
Beste kia rijders. Mijn vraag is.als ik de rem in trapt werkt de abs ,Maar dan voel ik een tilling in het rempedaal is dat normaal. MVG. INGE
Laatste antwoord door ivv, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Halo, ik ben opzoek naar een elektraschema voor mijn Kia Sportage 1999, wie kan mij helpen, er zijn door de vorige eigenaar een aantal draden stuk gemaakt, nu wil ik kijken waar en hoe dat zit, groet Hans
Laatste antwoord door hannyvan, -
- 48 antwoorden
- 15,1k weergaven
Gisteren 01/03 na drie maanden wachten maar wat achteraf nog meevalt mijn nieuwe Sportage executive 2.0 in ontvangst mogen nemen. Het is inderdaad een schittterende auto maar met een voor mij toch wel opvallend gebrek. Een simpel iets als de armsteun tussen de voorstoelen. In de Sportage waarin de proefrit is gemaakt en ook de modellen in de showroom was er een in de hoogte verstelbare armsteun aanwezig. De armsteum welke zich nu in onze Sportage bevindt is ten eerste niet in de hoogte te verstellen en daardoor veel te laag, het functioneerd nu dus alleen als een opbergvak. Het is dus leunen met de linkerarm op de portiersteun en met de rechter in het luchtledig…
Laatste antwoord door Venga-egb, -
- 13 antwoorden
- 16,4k weergaven
Een autogekke vriend van mij gaf me het volgende advies: voeg ATF vloeistof (Automatic Transmission Fluid) toe aan je benzinetank en je motor loopt een stuk rustiger en zuiniger. Deze ATF vloeistof is een hoogwaardige olie doe word gebruikt in automatische transmissies. Reden: de kwaliteit van de brandstof hedendaags is behoorlijk slecht en zeer agressief voor je injectiesysteem en binnenkant van je brandstoftank. Door het toevoegen van ATF vormt zich een beschermende laag aan de binnenkant van je brandstof injectoren en je brandstoftank die het roesten en andere aggresieve inwerking tegengaat. Zekere oudere auto's hebben hier problemen mee. Mengverhouding: 0.25 (1/4)…
Laatste antwoord door willem1,