Kia Modellen
-
Hoii iedereen
door Valentino- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
Ik ben over het algemeen supertevreden met mijn Pica, maar een beetje meer power zou geen kwaad kunnen... Zeker als ik in buitenland rij waar meer ( lange ) hellingen zijn. Weet iemand waar ik mijn Pica op kan laten voeren voor een paar extra PK-s ?
Laatste antwoord door Rick Horst, -
- 10 antwoorden
- 2,4k weergaven
heb nu 17inch velgen gestoken en dit is het resultaat ipv de stalen wielen 16 inch===========> schuine wielen achteraan is dit normaal???????
Laatste antwoord door Leon, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Was met de autoradio aan het klungelen, eindelijk alles in orde en wou uitproberen of de radio het deed en kwam er achter dat nu de auto radio en de centrale vergrendeling het niet meer doen , weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn ... alvast bedankt !
Laatste antwoord door camille, -
de nieuwe aanwinst
door apollo- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
hoe plaats je de foto's? Chris
Laatste antwoord door Smart, -
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb twee weken geleden een Kia Sorento 2.4 ex uit 6-2005 gekocht Heb er alleen nog maar in de stad mee gereden entoen bleef de temperatuurmeter net iets onder het midden staan. Nu heb ik er vandaag 200km op een snelweg mee gereden en bleef de temperatuuurmeter niet constant iets onder het midden maar liep hij af en toe iets op naar boven het midden en dan zakte hij weer naar onder het midden. Is dit normaal???? Bij mijn vorige auto stond hij altijd vast op het midden en dit was voor mij nieuw dat de temperatuurmeter bewoog.
Laatste antwoord door gerarrdverweij, -
kia joice zoem !!! 1 2
door nibakia- 25 antwoorden
- 5,9k weergaven
zodra ik mijn kia joice start hoor je een iritante zoem in de auto. komt heb ik het idee ergens onder vandaan?? iemand een idee?????
Laatste antwoord door peterb28, -
- 8 antwoorden
- 2,9k weergaven
We hebben er lang op moeten wachten. Hebben ondertussen 400 kilometer gereden en zijn tevreden over de wegligging en de motor. De motor is een beest, heb ook een paar foto's van de motor gemaakt voor de liefhebbers. Zaterdag morgen afgehaald en direct begonnen met hem te verfraaien. De pushbar is op onze aanvraag extra gemaakt. Deze sidebar's ook voor de eerste keer aan een Kia Soul. Om een lang verhaal kort te maken ben even bezig geweest. Wil hierbij dan ook mijn vrouw speciaal bedanken (voor de koffie eten en de steun). Verder een dank aan Dieter voor de autobrug. En aan alle forum leden in binnen en buitenland die het mogelijk gemaakt hebben om deze "PLATINA"…
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
- 3 antwoorden
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik wil mijn KIA 2din radio uit mijn Sorento van 2003 uitbouwen om hem te vervangen voor een radio met navigatiesysteem. Ik heb echterg geen idee hoe ik de huidige radio los kan maken. Ik zie geen schroefjes of sleufjes om bijvoorbeeld de radio "vast te pakken". Heeft iemand enig idee hoe ik de radio er uit kan krijgen? Bij voorbaat dank
Laatste antwoord door dusty, -
- 6 antwoorden
- 5,2k weergaven
Hoi allemaal. Ik heb nu dus een sportage en daar ging in het begin de verlichting wel automatisch uit zo gauw ik de sleutel uit het contact had gehaald. Maar nu na een tijdje blijft het stads licht branden en moet ik handmatig het licht uitschakelen. Ik heb ook maar 3 standen voor het licht, 1=uit - 2=statslicht - 3=dimlicht. herkent iemand deze situatie. Moet ik een bepaalde handeling hiervoor uitvoeren?
Laatste antwoord door Relena, -
- 7 antwoorden
- 2k weergaven
De tweede serie foto's van onze KIA SOUL "PLATINA".
Laatste antwoord door bigwade, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo Allen, Weet iemand waar je voor stalen velgen naaf gat doppen kunt bestellen,ivm. winterband. Gr.Paul64
Laatste antwoord door paul64, -
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hoi allemaal, heeft iemand ervaring met g3 gasinstallatie in een picanto. Kan dat direct via de kia dealer bij een nieuwe pica ingebouwd worden. Zo niet, hoe gaat dat dan met garantie bij problemen aan de auto? groeten Koen
Laatste antwoord door Leon, -
Opvolger Sorento 1 2
door willem1- 30 antwoorden
- 5,6k weergaven
Medio 2009 wordt de opvolger van de huidige Sorento geintroduceerd in Nederland zo heb ik begrepen Zag al een tijdje geleden de nodige spionagefoto's, de nieuwe wordt tikkeltje groter; motorisatie (uit de schappen van Hyundai) is gissen: 2.2 diesel, 3 liter diesel, 2.4 benzine etc, kom van alles tegen... Ben benieuwd, prijsmatig wordt het eea. interessanter; ik heb begrepen dat de opvolger goedkoper wordt dan de huidige Sorento
Laatste antwoord door willem1, -
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hier de derde serie KIA SOUL "PLATINA". Voor de liefhebbers van de motor is een 1.6 liter CVVT. Groetjes, Relena
Laatste antwoord door Relena, -
Kia race cee'd
door marcelvd- 12 antwoorden
- 2,1k weergaven
Kijk even op www.hartrijden.nl voor een echte race cee'd
Laatste antwoord door dolfke, -
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
heeft er iemand ervaring om de bestaande audio installatie van een ceed xtra uit te breiden met de usb ipod aansluiting? Ik neem aan dat de radio daar op is voorbereid, want de radio in de xtra is hetzelfde als in de xclusive zo op het eerste gezicht. Op de foto welke is toegevoegd van hifidump.nl moe thet front om de radio er makkelijk af kunnen., maar dan de aansluitingen. Zullen die er zitten? anton
Laatste antwoord door patten, -
hi hallo ik ben rene nog niet in bezit van een kia maar zeker wel van plan !! mijn bedoeling is dat we een kia cee'd gaan kopen een sw maar ik zou er graag kwa styling al gelijk aan willen veranderen wat kan ik hier voor krijgen ????? en waar ?? hebben jullie misschien mooie website's waar je wat kan zien ?? wat is de maximale velg maat die er onder kan ?? als jullie hier wat antwoorden voor hebben graag en of foto's natuurlijk groeten rene
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
dag heeft er iemand foto's van de ath kit voor de ceed'sw en niet de foto's van het internet
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Het gebruik van mijn kia lijkt alleen instelbaar als 1/100 km of hetzelfde in gallons. Ik ben gewend aan een auto die 1lr op .. km rijdt. Ik zie deze instelling niet. Klopt dit???
Laatste antwoord door dennisceed, -
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
hallo mijn vorige auto was een kia cerato en die had een stand waar die automatich de luchtventilatie afsloot bij stank van je voorganger ,dat werkte perfect en je zag ook als die dicht ging ( lampje was aan ) maar nu rijd ik met een kia sportage 2009 de dealer zij dat dit er ook op zat maar je zag het niet meer geen lampje meer bij sluiten van de ventilatie (jammer) maar ondervind dat die niet goed zijn werk doet ,,,, zit dat wel nog op de sportage weet iemand iets ,,bedankt
Laatste antwoord door Bollie, -
- 5 antwoorden
- 2,3k weergaven
onze kia pride heeft na 9 en half jaar trouwe dienst een andere eigenaar gevonden. de pride hebben we destijds nieuw gekocht voor 12995 gulden = 5900
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
- 5 antwoorden
- 3,4k weergaven
Wie heeft er ervaring met trekkracht Cee'd SW ISG 1.4 met caravan erachter met een totaalgewicht van 1200 kg? De 109 pk onder de kap, heeft ie daar moeite mee?
Laatste antwoord door dennisceed, -
Et waarde
door Pro ceedboy- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
weet er iemand de ET waarde van kia pro ceed 17 duims standaard velgen? tis omdat ik niuewe ga steken maar wil mijn banden iets meer naar buiten laten komen.
Laatste antwoord door Smart, -
- 20 antwoorden
- 5k weergaven
Ik ben net nieuw op dit forum. Ik kwam dit forum tegen, omdat ik op zoek was naar huidige levertijden van kia. Ik heb 2 weken geleden een kia pro cee`d 2.0 cvvt x-clusive besteld in "wit". Omdat dit model niet op voorraad staat moet hij nog geproduceerd worden. De dealer kon me alleen de standaard levertijd van 3 maanden meegeven, omdat ze het niet weten Iemand een idee hoe lang ik nog moet wachten? (Ik bedoel dus uit ervaring.)
Laatste antwoord door janlexi, -
verstralers inbouwen
door weha- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
Wij willen in onze Picanto LX uit 2007 de originele KIA-verstralers inbouwen. Ik las ergens dat de kabelboom (en zekeringkast?) al voorziet in deze verstralers en dat je alleen de twee units en een schakelaar moet kopen. Klopt dat? Nu is mijn eigenlijke vraag ook, of de uitsparingen in de voorbumper er eenvoudig uit te halen zijn of dat dit een operatie wordt met een dremel of zoiets? Alvast bedankt
Laatste antwoord door 16_v,