Kia Modellen
-
fluitende rio
door brouwer2001- 9 antwoorden
- 2,1k weergaven
hallo fijne mede kia rijders. even een vraag over mijn rio. als ik soms op de snelweg rijdt gebeurt het dat ik af en toe een sterke fluit toon krijg door de wind die op de auto aan komt. zijn er meer mensen met dit probleem ik weet dat er vroeger bij auto's een kleine windgeleider zat in het raam frame en die zit er hier niet op. klopt het dat er bij een rio en/of nieuwere auto's dit niet meer bestaat? groet ronald
Laatste antwoord door johnno, -
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Kia soul zit bij de 30 genomineerde auto's. Zie de link onder. The Chosun Ilbo (English Edition): Daily News from Korea - Hyundai, Kia in the Running for 2010 U.S. Car of the Year
Laatste antwoord door herman, -
- 1 antwoord
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik ben sinds vandaag nieuw hier en dacht meteen om maar een vraag te stellen. Sinds enige tijd ben ik opzoek geweest naar een tweedehands trekhaak voor de auto en heb er nu eentje gevonden, merk Brink,bouwjaar 2002,kosten
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
Hallo , ik ben van plan de orginele schokdempers door de KONI FSD ( goudkleurig) schokbrekers te vervangen, Ik heb gelezen dat door deze schokdempers de schommel neigingen veel minder worden. Heeft hier al iemand ervaring mee? gr. Jos
Laatste antwoord door brouwer2001, -
- 6 antwoorden
- 3,4k weergaven
Beste, Sorento rijders. Heeft er iemand al de achter bumper van de Sorento gedemonteerd? Ik ben van plan zelf een trekhaak te plaatsen en ben benieuwd of er nog bijzonderheden zijn waar ik op moet letten bij het demonteren? Groetjes, Peter
Laatste antwoord door ayla, -
Nieuwe Picanto
door Wisper- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo, ik kwam op de site van Autoweek, de nieuwe Picanto tegen die vanaf sept. bij de Dealer zou staan. Klik op nieuws in de popup die je dan krijg , zie je bij rij-inpressies de Picanto staan. Groetjes Wisper.
Laatste antwoord door wendykia15picanto, -
Ik ben op vakantie geweest naar Frankrijk en merkte in de bergen op dat mijn Joice regelmatig een schel 'ploing' geluidje maakte. Ik denk dat het de schokdemper of de vering zou kunnen zijn, want het was redelijk hobbelig. Is het normaal dat je dit hoort? Of is het iets dat de garage zou moeten repareren? (ik heb nog 1000km garantie, dus ongeveer 1 week)
Laatste antwoord door Rio-man, -
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
Weet er iemand of er al een schroef kit uit is voor de kia pro ceed liefst KW
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
He luitjes, Heb enkele foto's geschoten van mijn Kia Joice uit 2001. Auto heeft reeds 250.000 km onder zich doorgehad maar rijdt nog steeds als een zonnetje. Groet Elbert alias Mr.Jummy
Laatste antwoord door Mr.Jummy, -
stoelverwarming
door Aart.S- 1 antwoord
- 2k weergaven
Hoi Bigwade. Ik zou nog onder de stoel kijken en foto`s nemen voor de stoelverwarming. Uit de stoel komen bij mij 2 draden, een voor de zitting en een voor de lende verwarming. Ze gaan naar een aansluitblokje voor onder de stoel. Daarne gaan ze de dwarsbalk in waar de stoelen op staan. Dus ik denk niet dat alles al kant en klaar gemonteerd is tot aan de stoelen, bekijk de foto`s maar eens. Gr aart.[ATTACH]194[/ATTACH] [ATTACH]195[/ATTACH] [ATTACH]196[/ATTACH]
Laatste antwoord door Dutchdragon, -
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
he mensen heb laatst via ebay een interieurset besteld. Deze shop is uiterst betrouwbaar en levert goed spul zal snel een foto van mijn pica plaatsen. wel opletten als je besteld geef dan ook door aan hem hoeveel electrice ramen je heb ging bij mij ook fout maar gelukig kreeg ik zo een niewe voor mijn linker deur http://stores.shop.ebay.de/MCD-Autozubehor__W0QQ_armrsZ1 ze hebben voor elk merk wel wat. Op ebay staan nog meer deals zoals velgen zet gewoon als zoekwoord kia Picanto
Laatste antwoord door Darkangel, -
- 2 antwoorden
- 2,6k weergaven
hallo ik heb een vraagje ik zou mss met tijd zwaardere boxen steeken maar heb al gekeken,da grilje voor de box kan niet los?:s iemand die daar meer weet?ik heb gekeken de box is 16.5 cm vn pioneer maar kan je dat grilje uithalen en zo makellijk uithalen en ander steeken en dan dat grilje vn pioneer ofzo insteekn? mvg kevin
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
- 8 antwoorden
- 4,4k weergaven
Vandaag is de rechterstoel van onze sportage met 4 cm verhoogd. Dit is gebeurt bij een carroserie aanpassings bedrijf. Wij vonden de stoel te laag vandaar deze ingreep. Het is keurig netjes gedaan en als je het niet weet dan zie je het ook niet. De stoel is, uit de auto, van de glijrails afgehaald, tussen de stoel en de glijrails hebben ze een matalen profiel gemonteerd van 4 cm en de stoel weer terug in de auto. Het enige is dat de afdekkap aan de portierzijde mee omhoog is gegaan, maar je ziet het profiel niet. Ik hoop dat bijgevoegde foto duidelijk laat zien wat er gebeurt is. [ATTACH]176[/ATTACH] Groeten, Aart.
Laatste antwoord door Aart.S, -
Hoog toerental ?
door nickd- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo, sinds korte tijd een Sorento 2,4 EX uit 2003. Het valt me op dat de motor bij een snelheid van >/= 120 km/u veel toeren maakt. Je zit dan al op de 36 a 3700 toeren en ik heb de neiging om dan nog een keer te schakelen..... Tot de 120 lijkt de motor vrij soepel te lopen, daarna moet ie heel hard werken, laat staan als je hem doortrekt naar de 130/140, dan is het allesbehalve comfortabel rijden. Is dit normaal of ligt t aan mijn exemplaar ? Scheelt overigens wel in de bekeuringen. ) maar op de Autobahn kun je niet echt meekomen dan ben ik bang.. thx Nick
Laatste antwoord door nickd, -
- 3 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar een bedradings schema voor mijn Picanto uit 2005. Het is een 1.0 Heb namelijk tijdje terug mijn Picanto laten uitlezen en toen kwam naar voren dat de heater van de lambdasonde afentoe niet werkt. Foutcode was: P0030 02SNSRHEATER CIRCUIT-mal(Bank1/Sensor1) Dus de bedrading maakt slecht contact of het relais schakelt afentoe niet. Maar kan nergens een schema vinden zodat ik weet welke draad wat doet. Als ik dat weet kan ik het gaan doormeten. Misschien dat 1 van jullie mij daar aan kan helpen? Alvast bedankt. Floris
Laatste antwoord door floris, -
- 9 antwoorden
- 11k weergaven
Hoi, ben aan het overwegen een Joice aan te schaffen. Van de meesten hoor ik dat het redelijk probleemloze auto's zijn, en ook best fijn rijden. In de prijsklassen waar ik zoek zitten ook geregeld km-aantallen waarvan ik vermoed dat de distributieriem binnenkort wel es aan de beurt zou kunnen zijn (om de 75000 km toch?). Kan iemand roepen wat vervangen van die riem kost bij de Joice? En zijn er verder specifieke zwakke punten waar ik voor aankoop op kan (laten) letten? Alvast bedankt.
Motor olie vraagje
door ivv- 1 antwoord
- 2,3k weergaven
Beste kia rijders. Welke merk en type motor olie kan ik het best gebruiken, voor mijn kia rio 1.5-v16. MVG. IVV
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
Sinds enkele dagen heb ik ook een Sorento (2005). Nu blijft de temperatuurmeter op het eerste streepje hangen, ook als het contact uit. Binnenkort gaat hij hiervoor naar de dealer. Wat ik nu natuurlijk niet weet is of de motor (te) heet wordt. Wat ik wel constateer is dat na zelfs een korte stadsrit de motor en het expansievat erg lang (uren) heet blijven. Omdat ik hiervoor altijd in een nieuwe leaseauto heb gereden, heb ik mij daar nooit druk over hoeven maken. Is het normaal dat het motorblok en expansievat zolang heet blijven? De airco werkt prima en ook wordt de kachel snel warm. Graag een advies voor een beginnende Sorentorijder....
Laatste antwoord door Randstad, -
- 2 antwoorden
- 2,6k weergaven
Ik wil het benzinefilter vervangen van een sorento 2.4 ex uit 2003. Helaas was er onder de motorkap niets te vinden, wie weet op welke plaats ik dit filter in de auto kan kan vinden? Groeten John
Laatste antwoord door Musky, -
- 6 antwoorden
- 3k weergaven
Hallo, ik ben daniel en sinds twee weken eigenaar van een Kia Sportage uit 2005. Nou vraag ik mij af zit er op deze auto ook een pieper/zoemer als je je verlichting vergeet uit te doen ??
Laatste antwoord door sportage2005, -
Hallo, Begin januari heb ik deze auto besteld, de dealer kan mij nu nog niet vertellen wanneer de auto geleverd gaat worden, het is volgende week dus 3 maanden. Kan iemand mij vertellen hoe dit proces in zijn werk gaat en waarom dit zo lang duurt, en nog veel belangrijker, wat is de levertijd van deze auto? Ik vind het al met al wel erg lang duren, Ik hoor graag van een van jullie, Groetjes WIm
Laatste antwoord door Relena, -
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
Ik moet toegeven dat de nieuwe RIO er niet lelijker op gaat worden met onderstaande facelift: Volgens sommigen begint de nieuwe RIO nu erg veel te lijken op de gefacelifte cee'd 2010. Meer info op www.kia-world.net
Laatste antwoord door Cortrans, -
- 1 antwoord
- 970 weergaven
vandaag bij kia nl geweest om wat dingen te regelen , en wat stond daar de nieuwe sorento wat is dat ding gaaf, op foto dacht ik nou valt wel mee, maar in het echt super mooi. en groot. zeker ook de binnen kant heel mooi. ik snel wat foto,s maken met mijn telefoon,op de pc gezet, maar helaas foto,s te klein om het goed te zien. ik heb wel de nieuwe flyer mee gekregen,zie foto,s flyer. groetjes lund 1775
Laatste antwoord door Relena, -
- 2 antwoorden
- 3,6k weergaven
Ik wil een afstanbediening inbouwen in mijn Cerato 1.6 2007 heeft iemand een schema ? en waar kan ik het beste de bedrading vinden om aan te sluiten. Mijn set heeft de mogelijkheid om o.a kofferklep te openen de ramen sluiten en knipperlicht aansturing, maar waar vind ik de juiste draden. vr groet Ad
Laatste antwoord door brouwer2001, -
- 5 antwoorden
- 4,2k weergaven
Ik rijd sinds een week een kia cee'd sporty wagon 1.4 en heb in deze eerste week al 1700 km afgelegd tot alle tevredenheid, wat mij echter verbaasd is dat er geen verklikker in zit als ik mijn verlichting laat branden. Zit dit er echt niet op ? zie ik iets over het hoofd ?
Laatste antwoord door El-Rio-Grande,