Kia Modellen
-
- 16 antwoorden
- 3,3k weergaven
Zoals de titel luid; ik zoek een grill zonder logo in het zwart. ik weet niet of hij bestaat. Ik kan hem nergens vinden op het net. Als iemand iets weet... Alvast bedankt
Laatste antwoord door JUNKSTAR, -
- 8 antwoorden
- 12,7k weergaven
Goedemiddag allemaal , Hoe verwijder ik de achterste raamslingers ? van mijn kia picanto ? alles schroefjes e.d. zijn al verwijderd het betreft alleen de slingers Greeeeeeeeeeeeetz Danny
Laatste antwoord door JUNKSTAR, -
Kia Picanto Centrale deurvergrendeling
door Gast Robberdepop- 4 antwoorden
- 6,8k weergaven
Hai, De nieuwe Picanto staat inmiddels voor de deur. Leuk wagentje, kart lekker ook. Ik heb een X-tra First Edition waar op het bestuurdersportier centrale vergrendeling actief is. Ik wil er graag afstandsbediening aan toevoegen. Lijkt mij een kleine ingreep maar de dealer rekent 350 euri. Zag in een eerdere vraag de autostyle onderdelen. Nu vroeg ik mij af: Aangezien er al centrale vergrendeling op zit neem ik voor het gemak even aan dat je dan geen motortjes hoeft te plaatsen?!?! Maar slechts een controle box die het mechanisme activeert? Ik zag zo'n toevoeging set (59 euro) op de autostyle site vandaar. Iemand ervaring? en zo ja kan iemand dan ook aangeven waar…
Laatste antwoord door brouwer2001, -
- 4 antwoorden
- 7,2k weergaven
Hallo, Waar kun je de handrem instellen ??? mvgr GG
Laatste antwoord door vingko, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
hallo heeft iemand dit nog het word nu warmer als ik de airco aan leg en we staan iets in de file of rijden traag zodat de schroef vooraan de motor aangaat dan gaat gans de auto moet niet zeggen trillen erger we zitten als 2 oudjes in de auto zo erg gaat die schudden iemand de zelfde ziekte ,,, bedankt
Laatste antwoord door vingko, -
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Ik weet niet of het jullie al is opgevallen, maar zodra je op pagina's stoot in het engels. Lees je dat in amerika de kia souls verkocht worden met een 2.0 liter motor. Een naar het lezersgevoel betere uitrusting en ook nog eens stukken goedkoper. Hoe komt dit of heb ik het mis? Is dit gewoon een gepimpte versie van de 1.6 liter? En ! vreemd dat nog niemand hierover iets geschreven heeft. groetjes, Relena
Laatste antwoord door Relena, -
- 9 antwoorden
- 2,5k weergaven
BEste Leden, Ik had een vraagje. Is er hier iemand op het forum die ervaring heeft met het doortrekken van de pluskabel van de accu naar de kofferbak van een Kia Pro Ceed. Aangezien ik die van mij vrijdag krijg en gelijk zaterdag me versterker er weer in wil hebben wil ik vragen of het makkelijk is om door het achterschot te komen. Door een buis of iets???? Iemand een idee? THNX
Laatste antwoord door jurjen, -
zelf airco meten
door dusty- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo kia rijders ( sorento ), Is er iemand bekend met het zelf meten van de airco? En is het aan te raden om dit zelf te doen, ook het bijvullen? Alvast bedankt, Natalie
Laatste antwoord door njcd24, -
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
Ik krijg vrijdag 26 juni mijn nieuwe Carens geleverd. Heeft iemand gegevens of een handleiding om de radio uit en in te bouwen om een carkit te integreren. Bij voorbaat dank!
Laatste antwoord door ictdokter, -
- 4 antwoorden
- 2,9k weergaven
heeft er al iemand ervaring om een kia pro ceed te verlagen op veren door kia zelf? Ik zou mijn pro ceed 4 cm laten zakken. maar ik heb vragen bij rijgedrag en hardheid van de veren enzo
Laatste antwoord door mr_pimp_, -
- 3 antwoorden
- 2,8k weergaven
Kan iemand mij de juiste maat velg en bandenmaat vertellen van de Kia Joice LS uit 2002? Ik heb namelijk een afwijking van 10km per uur, als ik 100 km per uur rijd volgens mijn teller dan blijk ik maar 90 te rijden. alvast bedankt PS: voor de rest een prinsheerlijke auto om in te rijden, had dit van te voren niet gedacht, stond er sceptisch tegenover maar ben helemaal om.
Laatste antwoord door peterb28, -
Sigaren aansteker
door Aart.S- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Kan iemand mij helpen, sinds kort zijn we in het bezit van een sportage 2009. Nu zit er in de bagage ruimte ook een stopcontact voor een sigaren aansteker of iets anders. Mijn vraag, moet op dit stopcontact de spanning er af gaan als het contact uit is,of blijft er altijd spanning op staan ?? Gr Aart.
Laatste antwoord door Aart.S, -
ik heb in mijn jouce op het dachboard een compas zitten. is een ding met compas , tijd , plaatsing op de weg,hoogte meter. als ik mijn vavigatie gebruik heb ik een afwijking in me gps??? kan dit de veroorzaakt worden door een compas????aardstralen??????
Laatste antwoord door rdlanenga, -
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal, Mijn rechter achterlamp werkt niet meer, ik heb gekeken naar de zekeringen en het lampje, maar dat is allemaal in orde. Toen ik de lamp verving viel het me op dat er aan het metaal van de carrosserie enkele druppels hingen. Kan het zijn dat er condens zit op die plek of zou er een lek ergens zitten waardoor mijn lamp kortsluiting maakt? Ik hoop dat iemand er ervaring mee heeft, anders zal ik weer naar de dealer moeten. Gr, Wilbert
Laatste antwoord door brouwer2001, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo heb een sorento bj 2005 2,4 benzine 145000 km gelopen Nu brand er een oranje lampje heb gekeken in boekje is van emissie ben naar de dealer geweest foutcodes uitlezen foutcode 320 zat er in betreft krukas sensor of bedrading (sensor kost 149 euro) echter foutcodes gewist maar die kwam een dag later weer terug oranje lampje emissie de motor loopt goed en merk er niks aan heeft er msschien iemand een idee waar het probleem zit Is opgelost ignition sensor vervangen foutcodes gewist en motormanegment lampje blijft uit Te vroeg gejuicht 13 juli lampje weer aan wie o wie heeft een oplossing Nu foutcode po 421 opwarm kat heb hem eronderuitgehaald en was inderdaad ka…
Laatste antwoord door kootje, -
- 9 antwoorden
- 2,2k weergaven
Sinds enkele weken rij ik in een nieuwe KIA Cee'd SW 1.6 CVVT ISG. Als accessoire heb ik door de dealer cruise control (Gold Cruise) laten inbouwen. Als fabrieksoptie was helaas niet mogelijk bij de 1.6 benzinemotor, daarom een apart pookje en geen stuurbediening. Bij het uitproberen van de cruise control kwam ik erachter dat deze niet uitschakelt met het koppelingspedaal. Dit zou normaalgesproken wel mogelijk moeten zijn, zeker uit oogpunt van veiligheid. Uitschakelen op de rem werkt wel, maar de oplichtende remlichten kunnen verwarrend zijn voor achterliggers. Uitschakelen op het bedieningspookje kan ook, maar deze zit uit het zicht achter het stuurwiel en niet direct …
Laatste antwoord door patten, -
vraagje banden
door patrick j- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
heeft iemand ervaring met grotere banden op de rio 1.5 ls. Ik heb nou de orginele banden van fabriek 175/65 14 inch. ik wil een grotere band op de 14 inch velg.
Laatste antwoord door patrick j, -
Hallo vrienden wie kan mij zeggen of ik Opel velgen onder de Kia Joice monteren kan het gaat om sportvelgen
Laatste antwoord door peterb28, -
Hallo sorento rijders, Ik heb sinds kort een 2.4 uit 2004. bij 75000 km moet hij een kleine beurt krijgen. Ik woon in het zuiden des lands. Heeft er iemand ervaring met de Kia dealer uit nuth en Kerkrade? Tot hoors. Natje
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 2 antwoorden
- 5,3k weergaven
:-PHoi, weet misschien iemand een adres waar info te verkrijgen is over het airco-systeem en dan met name de werkplaatshandleiding om het systeem leeg te maken en opnieuw te vullen. Mijn zoon mag dat doen, maar wij hebben geen technische info van de auto. Het betreft een Carnival 2.9 TDI van begin 2002. Ben benieuwd, niet geschoten altijd mis, toch? Wouter
Laatste antwoord door jodokus, -
2008 Kia Borrego
door ata10- 6 antwoorden
- 11k weergaven
Here is the new Kia Borrego! Read official press release here: http://www.kia-world.net/index.php/2007/11/06/kia-announcess-name-of-hm-midsize-suv/#comment-525
Laatste antwoord door willem1, -
motortuning?
door Pro ceedboy- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Heeft er iemand een idee of er al een veerpootbrug bestaat voor kia pro ceed en een embleemloos grilletje? En weet er iemand welke et waarde de standaard kia pro ceed 17 duimers velgen hebben?
Laatste antwoord door kiakeproceedke, -
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
Sinds medio maart ben ik in het bezit van mijn nieuwe Pro_Ceed. 1.4 Fifteen Ik moet bekennen dat ik er tot nu toe en na zo'n 2000 km er zeer tevreden mee ben en ik heb een hoop positieve reacties gekregen want men vindt het een mooi model! Ik heb er wanneer ik een fluwelen voetje heb en 90 km/uur blijf rijden 1 op 15 mee gereden dat is natuurlijk netjes voor een nieuwe 1.4 Pro_Ceed maar niet erg leuk om te doen maar het kan. Ik heb tot nu toe nog geen negatieve zaken kunnen ontdekken, maar zal dit zeker melden indien van toepassing. Ik zal er nog even wat foto's bij doen. UPDATE Het is nu September 09 en met 7.500 km gereden nog geen problemen er wordt veel stad ge…
Laatste antwoord door JJWW810, -
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
Over het dak lopen 2 zwarte daklijsten met op iedere lijst 2 afdekplaatjes die je eraf kan schuiven voor b.v een allesdrager te bevestigen. Bij mij zitten deze plaatjes zo los dat ik er al 2 ben verloren onder het rijden. Het ie een knullere construktie wat ze toegepast hebben, maar je kan het zelf veranderen. Schuif het plaatje eraf, dan zie je in de daklijst de vorm van het gat en kijk even op de afdekplaatjes waar de nokjes zitten die in de daklijst lijdt vallen, buig nu de lipjes in de daklijst ongeveer een halve mm naar beneden. Plaats nu het afdekplaatjes op het gat en nu moet met kracht het plaatje op zijn plaat geschoven worden en komt het afdekplaatje niet m…
Laatste antwoord door mr_pimp_, -
- 10 antwoorden
- 3,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb in 1 koplamp unit (Bestuurderszijde) last van vocht in de koplamp unit. De hele unit beslaat van binnen. Zo af en toe lijkt het net alsof je naar een douchecabine staat te kijken, helemaal beslagen met druppels. Nu is er enige tijd geleden een ombouw van mijn koplampen geweest van Halogeen H4 naar Xenon. Van de bestuurderszijde hebben we die toen redelijk provisorisch moeten afdichten omdat we geen passende rubber hadden. Nu is mijn vraag: Hoe krijg ik dit vocht weer uit mijn koplamp unit? De Xenon lamp brand prima en het LED stadspitje ook, maar het vocht moet er gewoon uit. Wie o wie heeft er suggesties? Dat ik de afdichting zal moeten verbe…
Laatste antwoord door El-Rio-Grande,