Kia Modellen
-
Kan iemand mij vertellen hoe ik hier fotos kan downloaden Groetjes P B
Laatste antwoord door peterb28, -
geen thema
door peterb28- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Volgens mij schrijft hier niemand iets ???????? zijn er nog mensen die iets willen schrijven heb al een paar vragen gesteld maar niemand andwoord hier op . Groetjes P B
- 9 antwoorden
- 7,9k weergaven
Hallo, weet iemand hulp voor een probleem met de pregio 2.5 tDiesel. Soms, dwz een of twee dagen per week, of alleen voormiddags, dan weer smiddags, dus echt toevallig gebeurt het volgende: het motorvermogen daalt plotseling met een ruk, dan begint de motor even plotseling weer heftig te draaien onder uitstoot van een echt zwarte dikke roetwolk, de auto rast weer vooruit. Soms een beetje gevaarlijk. Er zijn dagen met helemaal geen bezwaar, soms stopt het ook met uitzetten (parkeren) en weer los rijden. Mijn plaatselijke KIA-garage heeft geen idee. Bedankt voor elk hulp
Laatste antwoord door lambert, -
- 10 antwoorden
- 3,4k weergaven
Vandaag mijn sportvelgen gehaald, de volgende stap is natuurlijk de remklauwen rood verven. Heeft iemand dit al eerder gedaan, en welke verf moet je dan daarvoor gebruiken. Pierre
Laatste antwoord door JUNKSTAR, -
- 18 antwoorden
- 1,8k weergaven
Ja hoor we hebben hem de KIA Sportage 4WD Fifteen uitvoering. Wat een pragtige auto al zeg ik het zelf. Hij rijdt perfect, al hebben we er nog niet zoveel km opzitten. Door de 17 inch velgen zijn de banden wat lager en daardoor harder dus wat stoterig bij slecht wegdek, maar dat went wel. Vorige week donderdag is hij afgeleverd. Je merkt dat het bij de nieuwe importeur nog niet zo soepeltjes loopt, er zit nog geen instructie boekje bij en het afleverings pakket laat ook nog op zich wachten. Maar we zijn er erg blij mee, er moeten nog treeplanken op en voor en achter spatlappen. De rechter stoel moet ook omhoog want wij zijn niet zo groot. Als ik te weten ko…
Laatste antwoord door Relena, -
kheb een ford capri in me linker achterportier gekregen en daar zit nu een deuk en wat krassen op wat is slim en ziet er het beste uit het zal vast wel te maken maar heb wel al op de sloop een deur gevonden in de goeie kleur maar dies 2 jaar ouder als mijn auto is zie je dat in kleurverschil en wat is daar een normale prijs voor deze kost ong. 150 euro ik moet nog gaan kijken. capri is van me broertje die net zijn rijbewijs is en we willen het graag zonder verz. regelen groetjes
Laatste antwoord door Bartj, -
PJ's Sorento
door PJ Conzales- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo, Toevallig was ik aan het surfen op zoek naar 20 inch metaal voor de sorento en kwam ik op dit forum terecht Mij maar vlug geregistreerd en een topickske geopend. Ik rijd dus met een sorento bouwjaar 2005 met 80.000 km op de teller. Ben hier aan het zoeken hoe ik foto's kan uploaden, maar nog niet gevonden (als iemand me kan helpen, let me know?) Tis nen zwarte met grijs leder en behoorlijk wat opties (teveel om op te noemen) Wat is er allemaal al aan gebeurd: - Chrom? nummerplaat, - Dakspoiler, - Zijbarren in chrom?, - 18 inch velgen van het merk 'Mak, quark 5', - Kenwood cd-mp3-dvd speler, - achteruitrijcamera, - 9 inch tft schermpjes in de hoofd…
Laatste antwoord door nickd, -
- 1 antwoord
- 2,6k weergaven
Kia vrienden, ik heb de homokineet vervangen. ik dacht daarna snel even versnellingsbakolie te verversen. inderdaad dacht ik. ik heb me rot gezocht naar de vulplug (auto staat niet op de brug) . Ik kan de vulopening dus niet vinden!! wie weet waar tie zit? Weet je toevallig ook nog welek type olie ik moet gebruiken? Groet Kaleb
Laatste antwoord door Matt, -
- 7 antwoorden
- 2,8k weergaven
goedendag bij mijn sportage op lpg hangt de achterkant nogal door,waarschijnlijk is dit het gevolg van het gewicht van de lpg tank.nu is mijn vraag,is er iemand of weet iemand of ik er veren van bv een sorento onder kan monteren die dus wat zwaarder zijn?er is namelijk in de handel geen oplossing bekend.ps de schokdempers zijn 100%en de huidige veren ook niet gebroken o.i.d
Laatste antwoord door anjo, -
verloopstekker
door deNaut- 3 antwoorden
- 5,9k weergaven
Hallo, Ik vervang de achterste 2 speakers (naast de hoedeplank) door 2 jbl speakers, de voordeur speakers worden vervangen door 2 ground zero speakers. nou is mijn vraag: bestaat er een verloop stekkertje die van kia naar jbl/ground zero verloopt om het zomaar te zeggen? bvd
Laatste antwoord door deNaut, -
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
hallo allemaal !! is er al iemand die zijn/haar logoos aan de achterkant van de pica hebben verwijderd ??? ik wilde dit gaan doen maar weet helaas nie wat ik moet gebruiken om zo weinig mogelijk terug te vinden op me lak van sticker restante of iets dergelijks ? hopelijk kan iemand mij verder helpen GREEEEEEEEEEEEEEEETZ Danny
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
Mijn Kia Carens van 24 okt 2008 start na zijn eerste 20.000 km slechter gaan starten op gas. Hij start alleen bij een koude start slecht . Nu is hij terug geweest naar de dealer,die hem aan de computer heeft gehad en niets verkeerd kon uitlezen. Als ik op gas rij houd hij een verboden snelheid in , op benzine trekt hij wel door. Nu zeggen ze dat waarschijnlijk de kleppen moeten worden gesteld ?? Maar op benzine rijdt hij wel goed !! Heeft iemand hier ervaring mee ???
- 6 antwoorden
- 2,4k weergaven
In mijn nieuwe Cee'd SW (nu +- 600km op teller) uitvoering Fifteen zit standaard een Parrot CK3100 carkit. Echter als er enige vorm van communicatie is tussen telefoon (HTC) en carkit dan valt de kilometerteller weg, cruisecontrol (Goldcruise) stopt ermee, en de versnellingsbak lijkt (kortstondig) niet meer in zijn vrij te krijgen als je stop. Lokatie van de telefoon in de auto maakt niet uit. Getest van broekzak tot achterbank. Kent iemand dit? En weet iemand de oplossing? Ik heb het uiteraard ook bij de dealer neer gelegd, en ik wacht nog op antwoord. Het model Fifteen wordt vreemd genoeg standaard aangeboden met deze carkit, en ik zou het zodoende vreemd vinden dat…
Laatste antwoord door djeed, -
- 16 antwoorden
- 3,2k weergaven
Zoals de titel luid; ik zoek een grill zonder logo in het zwart. ik weet niet of hij bestaat. Ik kan hem nergens vinden op het net. Als iemand iets weet... Alvast bedankt
- 8 antwoorden
- 12,6k weergaven
Goedemiddag allemaal , Hoe verwijder ik de achterste raamslingers ? van mijn kia picanto ? alles schroefjes e.d. zijn al verwijderd het betreft alleen de slingers Greeeeeeeeeeeeetz Danny
Kia Picanto Centrale deurvergrendeling
door Gast Robberdepop- 4 antwoorden
- 6,8k weergaven
Hai, De nieuwe Picanto staat inmiddels voor de deur. Leuk wagentje, kart lekker ook. Ik heb een X-tra First Edition waar op het bestuurdersportier centrale vergrendeling actief is. Ik wil er graag afstandsbediening aan toevoegen. Lijkt mij een kleine ingreep maar de dealer rekent 350 euri. Zag in een eerdere vraag de autostyle onderdelen. Nu vroeg ik mij af: Aangezien er al centrale vergrendeling op zit neem ik voor het gemak even aan dat je dan geen motortjes hoeft te plaatsen?!?! Maar slechts een controle box die het mechanisme activeert? Ik zag zo'n toevoeging set (59 euro) op de autostyle site vandaar. Iemand ervaring? en zo ja kan iemand dan ook aangeven waar…
Laatste antwoord door brouwer2001, -
- 4 antwoorden
- 7,2k weergaven
Hallo, Waar kun je de handrem instellen ??? mvgr GG
Laatste antwoord door vingko, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
hallo heeft iemand dit nog het word nu warmer als ik de airco aan leg en we staan iets in de file of rijden traag zodat de schroef vooraan de motor aangaat dan gaat gans de auto moet niet zeggen trillen erger we zitten als 2 oudjes in de auto zo erg gaat die schudden iemand de zelfde ziekte ,,, bedankt
Laatste antwoord door vingko, -
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Ik weet niet of het jullie al is opgevallen, maar zodra je op pagina's stoot in het engels. Lees je dat in amerika de kia souls verkocht worden met een 2.0 liter motor. Een naar het lezersgevoel betere uitrusting en ook nog eens stukken goedkoper. Hoe komt dit of heb ik het mis? Is dit gewoon een gepimpte versie van de 1.6 liter? En ! vreemd dat nog niemand hierover iets geschreven heeft. groetjes, Relena
- 9 antwoorden
- 2,4k weergaven
BEste Leden, Ik had een vraagje. Is er hier iemand op het forum die ervaring heeft met het doortrekken van de pluskabel van de accu naar de kofferbak van een Kia Pro Ceed. Aangezien ik die van mij vrijdag krijg en gelijk zaterdag me versterker er weer in wil hebben wil ik vragen of het makkelijk is om door het achterschot te komen. Door een buis of iets???? Iemand een idee? THNX
Laatste antwoord door jurjen, -
zelf airco meten
door dusty- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo kia rijders ( sorento ), Is er iemand bekend met het zelf meten van de airco? En is het aan te raden om dit zelf te doen, ook het bijvullen? Alvast bedankt, Natalie
Laatste antwoord door njcd24, -
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
Ik krijg vrijdag 26 juni mijn nieuwe Carens geleverd. Heeft iemand gegevens of een handleiding om de radio uit en in te bouwen om een carkit te integreren. Bij voorbaat dank!
Laatste antwoord door ictdokter, -
- 4 antwoorden
- 2,9k weergaven
heeft er al iemand ervaring om een kia pro ceed te verlagen op veren door kia zelf? Ik zou mijn pro ceed 4 cm laten zakken. maar ik heb vragen bij rijgedrag en hardheid van de veren enzo
Laatste antwoord door mr_pimp_, -
- 3 antwoorden
- 2,7k weergaven
Kan iemand mij de juiste maat velg en bandenmaat vertellen van de Kia Joice LS uit 2002? Ik heb namelijk een afwijking van 10km per uur, als ik 100 km per uur rijd volgens mijn teller dan blijk ik maar 90 te rijden. alvast bedankt PS: voor de rest een prinsheerlijke auto om in te rijden, had dit van te voren niet gedacht, stond er sceptisch tegenover maar ben helemaal om.
Sigaren aansteker
door Aart.S- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Kan iemand mij helpen, sinds kort zijn we in het bezit van een sportage 2009. Nu zit er in de bagage ruimte ook een stopcontact voor een sigaren aansteker of iets anders. Mijn vraag, moet op dit stopcontact de spanning er af gaan als het contact uit is,of blijft er altijd spanning op staan ?? Gr Aart.
Laatste antwoord door Aart.S,