Kia Modellen
-
Windows Lock
door rdlanenga- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hoi, Ik wil graag het bijrijdersraam uit de Windows Lock halen. Ik heb dit reeds voorgelegd aan de garage (offici
Laatste antwoord door rdlanenga, -
instructieboekje
door ruud58- 3 antwoorden
- 2k weergaven
Wie kan mij helpen aan een nederlands instructieboekje voor een sorento 2,5 cdi EX
Laatste antwoord door Tollerke, -
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Ik heb een paar foto's van mijn Joice toegevoegd. http://www.kiaclub.nl/gallery/browseimages.php?do=member&imageuser=1297 Gr, Richard
Laatste antwoord door Relena, -
Kia en Kleppen
door bigwade- 1 antwoord
- 2,7k weergaven
Hoi 16_V je geeft hier http://www.kiaclub.nl/carens/2327-opeens-geen-garantie-carens-met-lpg.html#post15010 aan dat de kleppen van div Kia's met stelplaatjes werken. Kun je ons in Jip en Janneke taal uitleggen hoe dat dan werkt ? Ik heb mijn auto in feb dit jaar (koud weer) opgehaald en heb geen kleppen horen tikken. Is dat een ander systeem dan het hydraulische ? Laat het ons weten grtz Frank
Laatste antwoord door 16_v, -
- 8 antwoorden
- 2k weergaven
Weet er iemand enkele bedrijven waar je voor een aantrekkelijke prijs kia onderdelen kunt kopen.Type staat hierboven. Heb al veel bedrijven gebeld. Nieuwprijs weet ik wel, maar het hoeft niet nieuw te zijn. Ik zoek een rechterkoplamp, motorkap en bumper. gr.raymond
Laatste antwoord door Raytje, -
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
Ik ben in het ruim twee jaar in het bezit van een KIA Ceed 1.6 CRDI 115 PK . Alles er op en eraan. Waaronder radionavigatie van KIA. Tot op heden is er nog steeds geen kaart update geweest.
Laatste antwoord door Giovanny, -
- 6 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ga op vakantie naar Spanje, nou moet ik ook in Frankrijk tanken. Ik heb op div sites gelezen dat er momenteel in Frankrijk op veel plaatsen alleen nog maar E10 ipv Euro 95 getankt kan worden. Iemand hier ervaring mee? Mijn Sorento is uit 2004. Gr, Dusty
Laatste antwoord door patten, -
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo, weet iemand waar ik stalen velgen kan krijgen voor mijn kia joice uit 2000 2de hands heeft voorkeur of als er iemand is die ze ergens heeft liggen en ze niet gebruikt. als je ze wil weg doen laat het me dan weten. of als iemand een adres heeft waar ik nieuwe kan bestellen mits er niemand een stel heeft liggen. gegroet, Ruud
Laatste antwoord door Smart, -
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
Heeft iemand een idee hoeveel Kia Joice hier in Nederland nog rondrijden? Ik ben hier erg benieuwd naar. Je ziet ze slechts af en toe nog een keer.
Laatste antwoord door Martin, -
Mooie wallpapers van de Kia Cerato Koup
door Gast GreyGriffin- 4 antwoorden
- 5,2k weergaven
Hallo forumleden, Via kia-world kwam ik terecht op een speciale promo-site voor de prachtige Koup, die wij helaas in West-Europa niet gaan zien. Deze zeer welgevormde coup
Laatste antwoord door willem1, -
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
graag wil ik andere velgen steken op mijn kia cee'd sw. nu zou ik graag de steek van de velgen weten zodat ik zeker de juiste velgen erop steek mvg
Laatste antwoord door Timothy, -
Audio upgrade
door netreg- 11 antwoorden
- 2,2k weergaven
Wie heeft inmiddels zijn audioinstallatie verbeterd? Radio zal wel in moeten blijven zitten, neem ik aan!? Maar is er een amp-uitgang, sub-w-uitgang enz. Wat is er mogelijk. Wellicht ook ervaring met andere speakers. Trouwens, het hoeven niet oneindelijke watt's te zijn, maar een qualitatief goed geluid. Alvast bedankt voor reacties
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
Gisteren bij de dealer geweest(vaessen te kerkrade)er moest olie bijgevuld worden, nou had ik begrepen dat er 5w30 in moest, maar hij zij dat dit helamaal niet nodig is, dus is er 10w40 in gedaan. Weet iemand hier meer van?
Laatste antwoord door dusty, -
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
Ik weet niet of iemand dit ook heeft. Overal staat beschreven "als de motor op bedrijfstemperatuur is, en de acculading boven de 75% dan...". Ik reed vanochtend naar mijn werk, en moest letterlijk 500 meter verder stilstaan voor een spoorovergang. Dus in de vrij, koppeling omhoog... en ja, motor uit. Temperatuurmeter gaf nog geen zichtbare waarde aan.... Strange.... Ik heb deze vraag ook bij de dealer neergelegd, maar misschien dat iemand op het forum al wel kan vertellen hoe het nu precies zit (of niet).
Laatste antwoord door patten, -
Zo nu en dan duurt het nogal een tijdje, tot mijn mp3 (I-pod) opgestart wordt als ik de USB-aansluiting gebruik. Normaal enkele seconden, maar soms duurt het wel tot een minuut. Iemand een idee waar dit aan ligt? Kabeltje los of zo???
Laatste antwoord door bigwade, -
tankinhoud Carens
door dietze- 0 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hoeveel liter in een tank ? Na 458 km geeft mijn auto aan ---- km te rijden [ na 50 km ] en indicatielampje tanken gaat aan . Dan tanken helemaal vol 44 ltr en geeft aan nu te rijden met volle tank 523 km.Verbruik 1-10
Laatste antwoord door dietze, -
snelheids meter
door nibakia- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
ik ben bang dat er een afwijking in mijn snelheids meter zit? wel een afwijking van 15 km????? hoe kan ik dit oplossen of verhelpen? of gaat dat een hoop geld kosten?
Laatste antwoord door Rio-man, -
- 7 antwoorden
- 2,6k weergaven
Hoi mede forummers en mede Soul liefhebbers, Toevallig was ik weer even aan het neuzen bij tuning onderdelen voor Kia's. Bij KFX performance zag ik o.a. dit: Ben toch wel benieuwd hoe dat zou klinken onder de Soul. Wellicht als tip: KFX Performance - Hyundai and Kia Performance and Styling Parts - Home Groetjes, Peter
Laatste antwoord door Relena, -
- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
hallo we hebben sedert verleden week een nieuwe rio 1.4 aventura. kms 450. is het normaal dat de wagen 1/11 verbruikt, de airco heeft wel veel opgestaan. dan nog een vraagje, in de stijl onder de deuren zitten 5 rubbers onderaan aan elke zijde, waarvoor dienen die. die stijl is nog meegespoten in antiroest-coating en daarna gelakt. maar de rubbers zijn eerst gemonteerd en daarna pas antiroest laag en gelakt; maar de antiroest laag + lak komt reeds los van die rubbers en dat laagje begint te barsten. is dit normaal of moesten de rubbers niet na antiroest en lakken erin geduwd zijn.
Laatste antwoord door Leon, -
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Ik heb m nog maar 2 maanden in bezit, een Zwarte Sorento 2,4 EX uit 2003 met maar 65000 kilometer. Ik ben er mee op vakantie geweest en dat is heel goed bevallen, lekker veel kracht in de bergen en als je hem voor een caravan zet gaat dat zonder problemen. Wat gebeurt er?, na mijn vakantie krijg ik bericht dat ik aangenomen ben bij een andere werkgever en je raad het al; inclusief leaseauto. Aangezien mijn vrouw de Sorento wat te groot vindt om in te rijden en liever in haar Corsa rondtuft, gaat de Kia eruit, al doet t pijn, want hij beviel erg goed maar 3 auto's voor de deur is wat overdreven. Het is een EX versie, met airco, lederen bekleding, stoelverwarming, electr…
Laatste antwoord door nickd, -
- 5 antwoorden
- 4,9k weergaven
Ik wil de orginele autoradio meegeleverd in de SOul vervangen door Pioneer avec500, die nu lekker in de reclame is. Wie heeft er ervaring mee, geen idee of ik dat ding zo kan plaatsen. Wie weet het? en kan mij verder helpen hoe het werkt?? Groetjes Henk
Laatste antwoord door henk1963, -
- 6 antwoorden
- 4,3k weergaven
Vandaag heb ik een achteruitrij-camera gemonteerd die was ingebouwd in de kentekenplaathouder. Was een flinke klus om de draden door de achterklep naar voren te krijgen. De stroom heb ik van de achteruitrijlamp afgetapt, zodat de camera alleen wordt ingeschakeld bij het achteruitrijden. Nu heeft mijn 2-din radio een camera-aansluiting (video-in) en een aansluiting die de input omschakelt naar de camera, wanneer ik 'm in zijn achteruit zet. Om nu te voorkomen dat er nog een draad naar achteren moet worden getrokken, ben ik benieuwd of er onder het dashboard geen draad loopt die schakelt bij het achteruitrijden. In de diverse schema's kom ik helaas niet de kleurcode teg…
Laatste antwoord door Randstad, -
- 40 antwoorden
- 6,7k weergaven
embleemloze gril voor cee'd?waar kan ik dat vinden in belgie of voor een klein prijsje laten opsteuren?ath heeft een gril dat mij aanstaat;)[
Laatste antwoord door kiakeproceedke, -
cruise control
door van Hees- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik ben sinds kort in het bezit van een Sorento diesel uit 2007. Ik vind dat hij onrustig loopt wanneer de cruise control wordt gebruikt. Kent iemand dit probleem? Auto is zo goed als nieuw heeft pas 30.000 km gelopen. Van slijtage kan dus geen sprake zijn.
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 2 antwoorden
- 2,5k weergaven
Geachte leden, De motorrijtuigenbelasting voor zeer zuinige auto's wordt per 1 januari 2010 volledig afgeschaft. Mij is niet geheel duidelijk of dit de KIA ISG rijder met A-label dan de motortijtuigenbelasting bespaart (of zit er een addertje onder het groene gras!?) Wie weet meer? Boschi
Laatste antwoord door c0de1,