Kia Modellen
-
- 4 antwoorden
- 2,3k weergaven
wij hebben sinds vorige week een nieuwe Carens handgeschakeld op gas en willen graag met caravan weg wanneer mag deze erachter
Laatste antwoord door klaas, -
Even voorstellen
door Gast Jantje- 6 antwoorden
- 1k weergaven
Goeie middag, Ik ben jan en inmiddels al iets meer dan een maand de gelukkig eigenaar van een kia pro'ceed 1.4 ISG fiftheen. Alleen wel al tot de conclusie gekomen dat ik toch een diesel had moeten kopen. Heb inmiddels al 3700km gereden in 1 maand.
-
Hij is dr !! 1 2
door Psycho- 32 antwoorden
- 4,1k weergaven
Na lang wachten heb ik mijn Pro-cee'd eindelijk afgelopen vrijdag opgehaald. Hij is jammer genoeg nog niet af maar toch Heb wat foto's geupload....gemaakt met een telefoon (dat zie je wel aan de kwaliteit)
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
Hoi allemaal, met wat surfen vond ik o.a. diverse grilles voor de Kia Picanto, weliswaar het oudere model. Fraai toch?? Mocht er iemand interesse in hebben, website van de fabrikant: Giacuzzo Fahrzeugdesign - Premium Tuning f
Laatste antwoord door Timmie22, -
- 2 antwoorden
- 2,9k weergaven
hoi mijn spatlappen bij de wielkasten zijn kapot weet iemand toevallig waar ik die nog kan krijgen. ik heb de kiadealer gebeld maar die zijden dat die niet meer leverbaar waren. heeft iemand een oplossing dan hoor ik het graag'. groetjes rick.
Laatste antwoord door Rio-man, -
- 15 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Michael en ben nieuw hier op dit forum. Ik ben de trotse bezitter van een zwarte Sportage executive bouwjaar 2006. Ik zal me binnenkort uitgebreider voorstellen met mooie fotos. Maar nu heb ik eerst een urgente vraag aan jullie. In de bochten heb ik behoorlijk last van onderstuur. Vooral bij nat wegdek merk ik dat de voorzijde weg glijdt. Aan het profiel op de banden ligt het niet want dit is nog voldoende. Bij nat wegdek slippen de banden ook bij optrekken. Nu zullen jullie wellicht denken 'Rij dan eens wat rustiger', maar dat is het niet. Ik moet gewoon voorzichtig gas geven om niet te gaan glijden. Het voelt alsof het gewicht op de voorw…
Laatste antwoord door Smart, -
- 21 antwoorden
- 4,3k weergaven
De nieuw Kia Sportage 2010? Vermoedelijk 2011. Zie ook deze link! http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=12899
Laatste antwoord door Relena, -
- 9 antwoorden
- 2,8k weergaven
Lees hier het testverslag van de nieuwe KIA Sorento 2.2 CRDi 4WD www.autoplusonline.nl
Laatste antwoord door Xtermi, -
- 49 antwoorden
- 11,1k weergaven
Merk dat het verbruik van de ceed SW erg hoog is wanneer de airco wordt aangezet. Natuurlijk verbruikt de airco benzine maar in de ceed sw toch meer dan ik had gedacht. Dus na een volle tank, anderhalf uur heen, anderhalf uur terug en ik heb nog iets minder dan een kwart tank vol. Normaal rijgedrag op de snelweg. Is dit andere ceed sw gebruikers ook opgevallen?
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
[ATTACH]328[/ATTACH] Wanneer u aan de eisen moet voldoen en de prijs belangrijk is, is REBUILDEN de beste oplossing! Wij kunnen het hart van de oude katalysator van elke auto vernieuwen. De katalysator wordt gereviseerd terwijl u wacht en bij de tweede bak koffie is uw katalysator klaar. U kunt ook uw oude katalysator naar ons versturen en binnen enkele dagen heeft u uw gereviseerde katalysator weer terug. Wij rebuilden uw katalysator en geven 3 jaar garantie op ons product. Voor meer informatie kijk op ons website www.serviceplaats.nl.
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
YouTube - Kia Pro_Cee'd (Prototipo) Kijk en geniet van het Filmpje! Reacties zijn welkom!
Laatste antwoord door phoenix_jeroen, -
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb een vraag mijn sportage uit 2005 automaat diesel heeft een storing nl p1529 en p0741 dit schijnt met koppelomvormer te maken te hebben iemand hier ervaring mee? en hoelang geeft kia garantie op motor gr ruud
Laatste antwoord door ewvermeulen, -
trilling
door shuma2owner- 6 antwoorden
- 6,7k weergaven
Hoi beste mensen Heb vandaag een shuma2 uit 2004 gekocht. Best wel een gave kar. Maar als ik optrek dan heb ik last van trilling Ik niet maar de shuma wel te verstaan. Heb wel gelezen dat het probleem wel vaker voorkomt. Maar mijn vraag is kan ik hier wat mee. m.v.g:shuma2owner
Laatste antwoord door Janelize, -
- 7 antwoorden
- 4,4k weergaven
OK, mijn '99 Pride Automaat loopt nog steeds als een krant (zie ook andere post hier). Alle vacuumslangen vernieuwd, ander MAP sensor, bougiekabels gemeten, bougies gecontroleerd. Geen resultaat. Waar vind ik de EGR valve ? Hoe maak ik die schoon? Schijnt vaak een boosdoener te zijn. Begin langzamerhand te balen van dit.
Laatste antwoord door ProudKiaDriver-NL, -
- 2 antwoorden
- 5,4k weergaven
Is er iemand die me aan de aanhaalmomenten kan helpen van de kopbouten van een cia clarus 2.o 16v uit 1999 ik moet mijn koppakking vervangen er is echter niet aan een vraagbaak voor een cia clarus te komen. tevens zoek ik ook de afstelgegevens voor de distributie riem die vervang ik dan ook gelijk.
Laatste antwoord door 16_v, -
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
De Kia Soul EURONCAP heeft in de Crashtest 2009 5 sterren verdiend. Lees het volledige verslag. http://www.euroncap.com/results/kia/soul/360.aspx Amerikaanse test van de Soul http://www.theautochannel.com/news/2009/08/13/474102.html
Laatste antwoord door Flatron7000, -
- 4 antwoorden
- 4,1k weergaven
Onderstaand
- 9 antwoorden
- 11,7k weergaven
Kan iemand mij vertellen hoe ik een lampje kan vervangen van het achterlicht van mijn Kia Rio Sedan uit 2004. Ik heb die zwarte draaiknop los gedraaid + 3 koper kleurige boutjes, echter de lamp unit zit wel los, maar durf deze niet verder te forseren, bang dat er "iets" afbreekt. De unit zit wel los, maar wil er niet uit. Wie o wie, weet hoe dit moet????? Ik heb deze auto net en er zit geen handleiding bij.
Sorento 2009
door Timo- 19 antwoorden
- 2,9k weergaven
De nieuwe is besteld en staat al klaar bij de dealer. Het is de first edition geworden met daarin als gratis opties het panoramadak en de stereo met wisselaar sub en center speaker. Gas wordt van de oude nog overgebouwd en rijden maar. Echter weet iemand of de steekmaat van de wielen hetzelfde is gebleven? Standaard zit er nu 18" op mijn nieuwe sori. Dit ivm de winterbanden. (ben er inmiddels achter steek maat is anders! kortom set winterbanden te koop op originele velgen!)
Laatste antwoord door bigwade, -
- 6 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hallo allemaal, Ik wil graag weten of mijn Rio uit 2003 nog de originele accu heeft. Welk merk levert Kia origineel? Nu zit er een Delkor accu in.
Laatste antwoord door Rio-man, -
Verbruik Cee'd
door ojajoh- 20 antwoorden
- 5,5k weergaven
Ik heb een cee'd 1.6 uitvoering. Nu vind ik het verbruik op het ogenblik nog een beetje tegenvallen. Ik bedoel hiermee dat ik bij lange na niet op de gegevens uit het boekje kom. Ik weet dat dat niet al te reeel is maar toch. Misschien zijn er mensen die hier hun verbruik kunnen melden. Ook ff motorinhoud erbij vermelden. Anders is het appels met peren vergelijken.
Laatste antwoord door exsubaru, -
Hallo allemaal!! Ben sinds kort ook trotste eigenaar van een Picanto alleen zit ik met wat vraagtekens !! Hoe kan ik mijn koplampen er compleet uit gekrijgen ? is daar een manier voor of moet ik egt heel me voorbumper er vanaf halen ?? Greeeeeeeeeeeetz Danny
Storing management?
door wimd- 0 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hallo. het volgende is het geval.Ik rij in een Kia carens 1.8.Bj 2004, de auto rijdt op lpg G3. De auto slaat soms over van lpg naar benzine. Het motormanagement lampje gaat dan branden. Heb de storing uitlaten lezen, en hij geeft als storing aan:schakelkring van regelventiel voor controle systeem van de damp emissie. De storing geeft hij ook aam als de auto op benzine wordt uitgelezen. Nu krijg ik verschillende mogelijk heden van de storing te horen, van omvormer tot verdeel huis van de gas instalatie, lambasonde, en men zegt het is de dampkring emissie van uit de brandstof tank. er zal ergens een klep of zender kapot zijn. wie heeft er ervaring mee?
Laatste antwoord door wimd, -
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Binnenkort post ik mijn eerste foto van mijn kia cee'd 1.6 Van de week worden er extra tweeters achterin bij gezet in de portieren voor de kids want die waren niet zo tevreden:sad: Ook worden er stootranden gemonteerd op de zijkanten en een extra r.v.s. randje aan de achterklep. Die stootranden zie ik niet vaak gemonteerd zitten bij een cee'd maar de parkeervakken zijn tegenwoordig zo smal dat ik toch de keus heb gemaakt om ze te laten monteren. Ik lees vaak hier over tuning en styling van de cee'd pro maar niet zo vaak over de Cee'd. Eigenlijk ben ik al erg tevreden, heb ook de orginele 17 inch velgen laten monteren ( een heel groot verschil ) maar …
Laatste antwoord door Frankybos, -
- 3 antwoorden
- 3,4k weergaven
Hallo, Ik wil graag gebruik maken van een TomTom, maar mijn sigarettenaansteker geeft geen stroom, wellicht zekering kapot. Kan iemand mij vertellen welke zekering het is? Het betreft een Kia Rio 2004
Laatste antwoord door salty677,