Kia Modellen
-
- 13 antwoorden
- 2,6k weergaven
Hallo, Voor diegene die wil overstappen op winterbanden. Heb ik nog een set van 4 originele velgen 16inch voor de KIA Sportage 2005> in de aanbieding. vaste Vraagprijs 300,- euro.... Velgen zijn nog voor zien van banden. Hankook en Kuhmo. Alleen voldoen deze niet meer aan de eisen. Iemand geintereseerd? Mvgr Gerrit,
Laatste antwoord door Janelize, -
- 2 antwoorden
- 983 weergaven
Deze moest ik even laten zien is gemaakt voor de bioscopen in America. YouTube - Kia Sorento In-Theatre Ad Groetjes, Relena
Laatste antwoord door willem1, -
- 8 antwoorden
- 2k weergaven
Goedemiddag forum vrienden. Ik heb hoe raar het ook klinkt geen afstandbedinde CV. Zeer onhandig. Nu heb ik een setje gekocht die ik aan moet sluiten. Nu heb ik nodig de aansturing van de CV. Heb ergens gelezen dat die boven de zekeringkast zit? En de aansturing van de knipperlichten. Weet iemand waar ik die kan vinden? Vast bedankt voor eventuele reacties!
Laatste antwoord door rob4b4, -
- 10 antwoorden
- 1,7k weergaven
Zoek de overeenkomsten. Groetjes, Relena
Laatste antwoord door Relena, -
- 18 antwoorden
- 2,1k weergaven
Eindelijk is het gelukt met de foto's , maar hier is hij dan!! De nieuwe Cee'd Sw X-ecutive 1,6 comf. aut. (kleur- Pewter Beige) Groetjes, Ton
Laatste antwoord door Giovanny, -
- 12 antwoorden
- 2,5k weergaven
Laatste bericht over de ''overleden'' Joice, hij is inmiddels afgevoerd. Na enkele weken zoeken hebben we een nieuwe auto besteld, het is een ................ KIA Cee'd 1.4 geworden Ditmaal wel serieus ook naar andere merken gekeken maar de prijs, garantie en ook ervaring met het merk hebben de doorslag gegeven. Gekocht in Etten-Leur (bij de dealer waar we al langer klant zijn en waar goede service wordt verleend), levering is begin 2010. Op naar weer hopelijk vele jaren KIA plezier !
Laatste antwoord door corne, -
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
ik heb een E5 foutcode op mijn climatecontrol van een sorento 2.4 Ex uit 2003. waar kan ik de photosensor of zonlichtsensor vinden. en kan ik deze zelf vervangen of repareren. dit is nadat ik de contole heb uitgevoerd zoals deze is beschreven op het forum. groet Bart
Laatste antwoord door brandweersam, -
- 10 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Mijn vader is van plan een Sorento 2.4i met lpg-g3 uit 2005 aan te schaffen met 132.000km op de teller. Paar vragen; Ik lees wel al in diverse onderwerpen dat het onderblok kapot kan gaan?? Is dit bij het 2005 model opgelost? Hoe weet ik wel type automatische 4x4 heeft, en heeft iedere uitvoering een knopje voor uitschakelen 4x4? Zijn er nog zaken waar je op moet letten bij dit type? ik hoor het graag.
- 12 antwoorden
- 2,7k weergaven
Altijd leuk om te horen dat je de juiste auto gekocht hebt : http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=13340
Beste kia rijders. Mijn vraag is.als ik de rem in trapt werkt de abs ,Maar dan voel ik een tilling in het rempedaal is dat normaal. MVG. INGE
Laatste antwoord door ivv, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Halo, ik ben opzoek naar een elektraschema voor mijn Kia Sportage 1999, wie kan mij helpen, er zijn door de vorige eigenaar een aantal draden stuk gemaakt, nu wil ik kijken waar en hoe dat zit, groet Hans
Laatste antwoord door hannyvan, -
- 48 antwoorden
- 14,9k weergaven
Gisteren 01/03 na drie maanden wachten maar wat achteraf nog meevalt mijn nieuwe Sportage executive 2.0 in ontvangst mogen nemen. Het is inderdaad een schittterende auto maar met een voor mij toch wel opvallend gebrek. Een simpel iets als de armsteun tussen de voorstoelen. In de Sportage waarin de proefrit is gemaakt en ook de modellen in de showroom was er een in de hoogte verstelbare armsteun aanwezig. De armsteum welke zich nu in onze Sportage bevindt is ten eerste niet in de hoogte te verstellen en daardoor veel te laag, het functioneerd nu dus alleen als een opbergvak. Het is dus leunen met de linkerarm op de portiersteun en met de rechter in het luchtledig…
Laatste antwoord door Venga-egb, -
- 13 antwoorden
- 16,2k weergaven
Een autogekke vriend van mij gaf me het volgende advies: voeg ATF vloeistof (Automatic Transmission Fluid) toe aan je benzinetank en je motor loopt een stuk rustiger en zuiniger. Deze ATF vloeistof is een hoogwaardige olie doe word gebruikt in automatische transmissies. Reden: de kwaliteit van de brandstof hedendaags is behoorlijk slecht en zeer agressief voor je injectiesysteem en binnenkant van je brandstoftank. Door het toevoegen van ATF vormt zich een beschermende laag aan de binnenkant van je brandstof injectoren en je brandstoftank die het roesten en andere aggresieve inwerking tegengaat. Zekere oudere auto's hebben hier problemen mee. Mengverhouding: 0.25 (1/4)…
- 5 antwoorden
- 4,2k weergaven
Hallo, ik heb een Kia Rio 1.5i 16V hatchback uit 2003 en het probleem dat mijn benzinemeter niets meer doet. Komt dit euvel vaker voor, en is er een vaker voorkomende oorzaak hiervoor? En heeft er anders iemand een electrisch schema voor me, dan kan ik wat gerichter zoeken naar de oorzaak. Groet, Tobias
Laatste antwoord door brouwer2001, -
Calimero in een Picanto (???)
door Gast GreyGriffin- 15 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hallo Pica-rijders, Sinds een maand heeft mijn Cee'd een andere eigenaar en zit ik in een Picanto. De baby-Kia bevalt goed, we zijn inmiddels aan elkaar gewend, maar er valt mij tijdens het rijden iets eigenaardigs op. Ik word in dat autootje door mijn mede-weggebruikers heel anders benaderd dan toen ik nog in de Cee'd rondtufte. Ik word ietwat onelegant gesneden, krijg geen voorrang op rotondes, mensen gaan nog gauw even vlak voor mij langs. Kortom, men denkt kennelijk 'O, daar komt weer zo'n kleuter, die kan ik nog wel even hebben'. Het verbaast me een beetje, want ik had dat nooit eerder bij de hand. De eerste week meende ik nog dat er wel van toeval sprake zou zijn,…
-
- 4 antwoorden
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb waarschijnlijk mijn thermostaat kapot van een kia 2.5 crdi bouwjaar 2004. Het duurt minimaal een kwartier voordat de auto met buitentemperaturen iets onder nul op temperatuur komt, maar word niet echt lekker warm. Kia hier in de buurt zegt dat dit een bekend probleem was bij kia, omdat deze auto over een groot koelsysteem zou beschikken:?:. Ik wil toch de thermostaat gaan vervangen, maar zou iemand mij kunnen zeggen waar ik deze kan vinden?? Zit deze in de onderste slang vanaf de radiateur aan het blok??of in de bovenste slang aan het blok?? Wie kan mij helpen?? Met vr gr. Edwin
Laatste antwoord door Rick Horst, -
- 11 antwoorden
- 4,9k weergaven
Van de zomer (2007) heb ik een Sorento uit 2003 bij een groot autobedrijf in Bodegraven gekocht, GEEN Kia dealer. Al gauw merkte ik dat de koelwater temperatuurmeter het niet meer deed. de meter stond net boven het eerste schuine streepje en bleef daar. Gelukkig BOVAG garantie. Het bedrijf deed niet moeilijk en begon met vervanging van de thermostaat, dit vond ik al vreemd omdat deze niet electronisch in verbinding staat met de temperatuurmeter. Ook zeiden ze dat het volgens Kia wel vaker voorkwam en dat er een gaatje in de thermostaat geboord moest worden???? Toen dit niet hielp hebben ze de sensor die wel in verbinding staat met de temperatuurmeter vervangen ook dit hie…
Laatste antwoord door rob4b4, -
- 17 antwoorden
- 4,9k weergaven
Ik zat mij af te vragen of het mogelijk is om het ventilatie systeem op de voorruitstand te zetten zonder dat automatisch de airco mee aangaat. Ik vind dit meestal niet nodig, en het snel uitschakelen iedere keer is volgens mij ook niet goed voor de airco pomp. Wie o wie heeft een idee? Alvast bedankt, Een tevreden Cerato (x-treme) rijder.
Laatste antwoord door ProudKiaDriver-NL, -
- 9 antwoorden
- 3,9k weergaven
mijn kia pride kachel blijft lauwig,zou dit de thermostaat zijn die openblijft staan zodat al het hete koelwater door de radiateur gaat of is het iets anders? misschien luchtbel in t systeem waar zit de ontluchtingsnippel>?overal gezocht,graag jullie antwoord,gr Patrick
- 2 antwoorden
- 2,2k weergaven
Voor diegenen onder ons die nog weleens naar de USA reizen: met de huidige uitwisselkoers is het uiterst lucratief om sommige onderdelen vanuit de USA mee te nemen als je genoeg ruimte in je koffer hebt (of maakt zoals ik!). Voor mijn Kia Pride 1.3i Wagon bijvoorbeeld: oliefilter $2.50 (E 1.75), radiator slangen (boven/onder) $18.00 (E 12.50) per stuk., luchtfilter $4.95 (E 3.45) Meeste autospeciaalzaken (AutoZone, Advance Autoparts, O'Reilly) hebben aardig wat in voorraad en anders is het binnen 24 hrs te leveren. Wel van tevoren even bekijken welke namen sommige auto's daar hebben: Kia Pride is Ford Festiva en werd geleverd t/m 1993. Gewoon de onderdelen van de 1…
Ik volg de Venga al heel lang (eigenlijk de opvolger van de Matrix van Hyundai?) en wil eigenlijk niet wachten tot de Venga als I25? uitkomt bij Hyundai. Mijn dealer kan ook de Kia leveren dus dat is geen probleem. Nadeel nu is echter dat ik twijfel of het verstandig is nu te kopen? Mijn Matrix is 4 .5 jaar jong perfect in orde en het is dus niet noodzakelijk om nu te kopen. Als de Kilometer heffing door gaat dan is het financieel verstandiger om door te rijden met de huidige auto en pas een andere te nemen als de BPM een stuk er af is. Is aanschaf nu wel verstandig als het niet echt noodzakelijk is?
Laatste antwoord door Venga1, -
zekeringen
door ktmadventures- 1 antwoord
- 3,2k weergaven
ik ben sinds 3 maanden in het bezit van en kia sportage bj. 2005, nu functioneren de remlichten niet meer! graag zou ik van iemand vernemen waar de zekeringen zich bevinden. ik ga er vanuit dat daar het probleem zit. alvast bedankt, Hans
Laatste antwoord door bigwade, -
Hallo allemal, Ik heb het volgende probleem. Ik heb al twee keer gehad dat ik weg wou met de auto en de accu leeg was. De eerste keer op 31 oktober, toe was de auto 3 dagen niet gebruikt en de accu was helemaal leeg. Vanmorgen weer een lege accu, auto was 1 dag niet gebruikt. Ik weet zeker dat ik in beiden gevallen niets heb laten branden. We hebben de auto vanaf juni 2009 mee op vakantie geweest, toen is de auto soms wel een week niet gebruikt maar geen probleem. Nu hebben we bij de kia daeler op 21 oktober een parrot in laten bouwen Kan het zijn dat hier het probleem ligt? De parrot werkt via de auto radio. Gr, Aart.
Laatste antwoord door Aart.S, -
- 25 antwoorden
- 5,7k weergaven
Gelukig bij firma Tinholt terecht gekomen na een drama bij Kroymans gehad te hebben, Dank zij Rob Medenblik van Tinholt kreeg onze Soul een paar mooie sidebars Groetjes Els & Rob
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
http://www.autoxperience.tv/toontext.asp?id=6552 http://www.autoxperience.tv/toontext.asp?id=7231 leuk om nog eens te zien!
Laatste antwoord door bigwade,