Kia Modellen
-
Airco
door phoenix_jeroen- 10 antwoorden
- 2,5k weergaven
Ik heb een Pro_Cee'd met ISG en Airconditioning, klopt het dat je airco automatisch aan gaat aan je de motor start? Weet iemand of dit aan of uit gezet kan worden? Nu maakt het niet zo uit, maar de ISG werkt niet als de Airco aanstaat. Want dan is de functie van de ISG weg, dat geldt dan ook voor de airco. Iemand ervaringen hiermee?
Laatste antwoord door patten, -
Verbruik Venga
door Gast FirstVenga- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hoi forumleden Nu er al aardig wat Venga rijders op dit forum actief zijn, zou ik aan hen willen vragen of zij al cijfers hebben voor wat beterft het benzineverbruik. Zelf heb ik nu een paar keer getankt en heb het idee dat het verbruik nog al hoog is. Nu weet ik dat de motor in het begin wat meer zal verbruiken. Zijn er onder jullie die weten hoeveel kilometers je gereden moet hebben voordat het verbruik minder wordt. Groeten Harrie First Venga
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 8 antwoorden
- 1,9k weergaven
Verkoop cijfers/kentekenregistraties december 2009. Het Nederlandse verkoopcijfertopic (Volkswagen #1 @ pag. 16) - AutoWeek.nl De Sportage staat op 1 in zijn klasse. (small SUV) BIJZONDER ! Voor een "End of Life auto" best knap of is dit een truc om de registraties voor 2009 hoog te houden. De korting actie zal best geholpen hebben maar dit is wel erg veel. (3xH-Tucson) .
Laatste antwoord door ger.w., -
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Beste allemaal, Nu een week in het trotse bezit van een SW. Ik heb echter een probleem. Mijn Parkeersensoren piepen als een gek bij inschakelen van de achteruitversnelling. Bij nadering object (30cm.) piepen ze gelukkig constant. De snelheid van de piepjes moet mijns inziens opgebouwd worden. Bovendien is de piep erg zacht. Ik heb de sensoren achteraf bij KIA dealer laten inbouwen. Deze zijn niet erg snel in het reageren. De speaker is in de kofferbak ter hoogte van li-achterwiel. Heeft iemand de zelfde problemen en weet raad?
Laatste antwoord door Oossie, -
zenders verdwijnen
door edwin- 6 antwoorden
- 2,5k weergaven
hellow heb een nieuwe kia picanto gekocht en radio over laten zetten dit is een pioneer deh-1330r Als de sleutel eruit word gehaald ,dan zijn de zenders allemaal verdwenen Dan moet ik ze opnieuw instellen Weet iemand welk draadje ik moet verwisselen Als het kan liefst met schema erbij Alvast bedankt voor tegen bericht
Laatste antwoord door Smart, -
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
Op zoek naar technische informatie? Zie http://ceedonline.info/ceedonline/en/Manuals.aspx
Laatste antwoord door Smart, -
Trekhaak
door gejaenaaldrik- 1 antwoord
- 2,1k weergaven
Wij hebben in juni 2009 een nieuwe Kia Carens gekocht, er een trekhaak op laten zetten en een gasFX systeem, maar nu is de trekhaak te hoog volgens norm RDW heeft iemand hier ervaring mee? Wij hebben de auto zo nieuw bij dealer gekocht. Aaldrik
Laatste antwoord door Aart.S, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hoi, Wanneer ik bij mijn Rio de lampen aan heb, hoor ik af en toe de stelmotoren van de verlichting. Het licht verspringt dan ook af en toe iets na boven of onder? Erg vervelend, en ik kan zo 1,2,3 niet iets snel verzinnen waar dit aan kan liggen. Heeft iemand enig idee? Overigens werken de motoren nog prima en kan ik mijn licht gewoon normaal in hoogte verstellen. Groeten, Sven
Laatste antwoord door sven21, -
- 27 antwoorden
- 3,4k weergaven
Ik zoek regelmatig op de geijkte sites; autotrack autoscout24 autoweek speurders marktplaats Maar zijn er nog andere en betere locatie's om leuke 2de hands sorento's te vinden. Op bovengenoemde sites is niet teveel te vinden. Ben op zoek naar 1tje vanaf 2005 2.5 cdti met trekhaak bedrag tot circa 15000,- en max 160000 km's
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 10 antwoorden
- 5,4k weergaven
Mijn banden lopen op het eind, en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met all season banden, met name de Vredestein Quatrac. Ik ben een gemiddelde rijder met 20d km pj, dan ben ik meteen klaar voor zomer en winter. Iets minder grip in de zomer en iets meer grip in de winter lijkt me een goeie ruil. Hans D
Laatste antwoord door peter51, -
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Wij hebben een Sorento overgenomen echter zat er maar 1 moedersleutel bij en 2 losse afstandbedieningen voor deurvergrendeling/diefstalbeveliging. Is het nu nog mogelijk om bij de Kia dealer 2 originele sleutels te krijgen? Verder staat er op de kentekenbewijs duplicaatcode 02 en op de nummerborden een 1, is dit nog een probleem? Er werd gezegd dat dit niet meer hoefde te kloppen tegenwoordig?
Laatste antwoord door brouwer2001, -
- 1 antwoord
- 5,9k weergaven
ik heb een kia sephia met 128.000 km op de teller en de tempertuur meter gaat op en neer. ook gaat de ventilator niet aan als de tempertuur meter bijna rood aangeeft. even 20 seconden geen gas geven en de temperatuur meter gaat naar het midden (dankzij het koude weer?) iemand een idee wat ik kan doen. dank groet nick
Laatste antwoord door bigwade, -
- 7 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hallo, Ik heb even zitten zoeken, maar ik kom er niet uit. Ik mag voor mijn verjaardag een set winterband onder mijn Picanto laten plaatsen en wil dat komende woensdag gaan doen. De bandenmaat weet ik, das 165/60, 14" en qua snelheid en draagvermogen categorie T75. Ik heb nu voor Michelin Energy Saver, van de zomer bij de grote beurt eronder laten zetten, achter heb ik nog Hankook die er onder zaten toen ik hem kocht. Nu ben ik er qua band aardig uit, maar ik wil ook een set gewone stalen velgen, maar ik weet de breedte niet. Kan iemand mij helpen? Of zouden ze dat bij bv Profile Tyre Center moeten weten, als ik die maandag bel? groetjes, Nathalie
Laatste antwoord door Naatje, -
- 0 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, In mijn Kia Sorento heb ik sinds gisteren het volgende probleem: mijn Airco fan blijft draaien als ik het contact uit zet, als ik echter het contact weer aanzet dan stopt de fan met draaien.??? Weet iemand wat er hier aan de hand kan zijn ????/
Laatste antwoord door groota, -
- 35 antwoorden
- 4,3k weergaven
Vandaag heb ik de KIA Ceed SW 1.6 CRDi X-ecutive 115 Pk met comfort pack gekocht in de kleur Piston grey. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de Kiaddealer in Etten-Leur. Niet voor niets een topdealer. Goede prijzen en goede service. Bij deze Ceed heb ik als extra naast het comfort pack, winterbanden op aluminium velgen, parkeersensoren voor, Rubberen mat koffervak, een rek voor de honden en een Pioneer avic-F10BT. Levertijd wordt waarschijnlijk februari 2010. Kan nu al niet meer wachten.....
Laatste antwoord door ctheman, -
thermostaat
door peterb28- 5 antwoorden
- 2,3k weergaven
Hallo weet iemand van jullie of er een thermostaat te krijgen is die later opend dan 87 graden bijvoorbeeld 90/95 graden ik wil namelijk dat de verwarming vroeger warm word . Graag hoor ik hier van . Groetjes joice rijder
Laatste antwoord door peterb28, -
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
Ik wil op mijn Sportage, bouwjaar 2006, graag donkere koplampen monteren. Nu kan ik die tweedehands nergens vinden en nieuw kopen lijkt me gezien de prijs geen optie. Heeft iemand een tip?
- 6 antwoorden
- 5,7k weergaven
Hoi allemaal, Zijn er nog onderdelen voor Clarus station uit 2001 te krijgen? Vorige week een 2e hansje gekocht, blijkt dat we nog links achter een remtang nodig hebben. Iemand enig idee waar je dat voor weinig kan vinden? En een uiteinde van de uitlaat blijkt verroest. Alle tips welkom
Laatste antwoord door Clarus36, -
roest!!!!!!!!!!
door ferry- 2 antwoorden
- 2k weergaven
We hebben sinds 3 weken een 2005 sorento gekocht met ongeveer 80000km. Bij t wassen zag ik tot mn stomme verbazing roest naast t chromenstripje op de achterklep. De auto is in ettenleur bij de dealer gekocht, met alle stempels en papieren!. Valt dit nu nog onder de fabrieksgarantie?
Laatste antwoord door rob4b4, -
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
Op mijn werk gesproken met een collega die ook een matrix rijd en die na 5 jaar een andere wagen wilde halen. Hem verteld van de Venga en dat die de vervanger is van zijn model Matrix. Wat blijkt hij heeft zitten googlen en heeft nu net een Venga gekocht. (1.6 E-cecutive). Het leuke van het verhaal is dat hij 5 jaar geleden op mijn advies een Matrix heeft gekocht omdat de Mitsubischi Space Star (zijn wagen op dat moment) niet meer werd gemaakt en hij een andere zocht als vervanger. Blijkbaar hebben we dezelfde smaak
Laatste antwoord door pjotter, -
- 43 antwoorden
- 6,5k weergaven
Naar aanleiding van mijn reactie op het artikel van een bekend autoblad hebben collega's me op het idee gebracht van een nieuwe discussie. Artikel geplaatst onder discussie: Kia soul tevredenheid laatste plaatsing. Waar je foto's ziet van Honda Jazz en Kia Soul in vergelijking. Er zijn vast nog wel meer wagens die we vergelijken kunnen. Groetjes, Relena
- 14 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Het gaat om het volgende Mijn sorento schakeld van 1 tot 5 zonder problemen Maar terug van 3 naar 2 is niet goed gaat er heel slecht in behalve als de motor warm is ( veel weerstand) maar dan is het nog niet helemaal lekker de rest is wel goed met terug schakelen hoe kan dit en heeft iemand het zelfde probleem mijn auto heeft nu 41000 gelopen. groeten jeroen:???:
Laatste antwoord door jeroen4me, -
Graag hoor ik jullie hoe je het geluid ingesteld hebben.. ik kan maar geen goede combinatie vinden.. dan weer te hard achterin en dan weer te zacht voorin.. en de bass te hard voor het ene liedje dan de andere wel goed.. Misschien kan iemand dit delen met mij.. wat de perfecte mix is van al die instellingen?
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 13 antwoorden
- 2k weergaven
hallo luitjes... kom maar weer eens kijken hier op het forum ( zou ik vaker moeten doen) Reed ik laatst over de A2 richting Utrecht, haalt er een soul ( met belgisch kenteken me in).Niets mis mee natuurlijk... ik reed lekker op cruisecontrol.. maar toen ie me ingehaald had seinde die ff met zn gevarenlichten....leuk.. die hou ik er in.... dus mijn voorstel: kom je er 1 tegen? ff seinen ofzo...
Laatste antwoord door mcm, -
Kia Ceed SW actie
door Gast Jantje- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Misschien interessant voor de mensen die op het punt staan om een kia ceed SW te kopen: http://www.kiaactie.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=29