Kia Modellen
-
- 16 antwoorden
- 4k weergaven
Zijn er mensen die de (Pro_)cee'd hebben met de standaard ingebouwde Parrot carkit? Ik zit er over te denken om er een aan te schaffen (bij een zaak in de buurt kan ik de 3100 laten inbouwen voor alles bij elkaar
Laatste antwoord door Pieter78, -
binnen temperatuur
door dusty- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, Het volgende: Als ik de temperatuur bijv op 19 graden zet, dan word het warm. Zet ik hem op 17.5 graden, blijft het warm ( te warm ). Zet ik hem op 17 graden, blaast er gewoon koude lucht naar binnen. Iemand ervaring hiermee? Gr, Dusty
Laatste antwoord door Thijs1, -
welke steek...?
door Dave(nga)- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
weet iemand welke steekmaat de venga heeft? is het nu 5x114 of 5x114,3?
Laatste antwoord door Dave(nga), -
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
bij mijn joice doet de ventilator allen in stand 4 de rest doet het alle maal het is pas 2 dagen weet iemand wat dat kan zijn ? de moter van de ven niet ieder geval niet want in stand 4 doet hij het gewoon gr corne
Laatste antwoord door corne, -
Eerst week in de Venga
door Gast FirstVenga- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
Mijn eerste week in de Venga Vrijdagmiddag 8 januari hebben we onze nieuwe auto de Kia Venga opgehaald. Er werd op dat moment de laatste hand gelegd aan de montage van de winterbanden die ik erop heb laten leggen. (Erg moeilijk aan te komen op dat moment) De verkoper heeft ons alles zogoed mogelijk uigelegd, maar een deel iets later alweer vergeten, er was ook zoveel uit te leggen met al die extra
Laatste antwoord door Venga1, -
- 10 antwoorden
- 2,1k weergaven
Goedemorgen mede KIA-fielen, Vraag: Heeft er iemand ervaring met 16"velgen onder een Picanto? Gaat dat probleemloos en zonder extra aanpassingen en hoe wordt het rijcomfort ervaren? Heb nu een Pica met 15", maar ga deze inruilen voor een nieuwe en overweeg dus 16". Alle ervaringen en adviezen zijn welkom! Dank & groeten, BaBaCC
Laatste antwoord door LeFouduVolant., -
- 7 antwoorden
- 2,4k weergaven
Deze avond kwam ik van Gent uit terug naar de Kempen en bleef de buitentemperatuur maar stijgen van 12
Laatste antwoord door Arista, -
Autoalarm
door J. Bierings- 10 antwoorden
- 5,2k weergaven
Hoi, ben in het bezit van een Cee'd SW 1,6 CRDI uit 2008. Tijdens een overtocht met de veerboot in Italie ging het autoalarm af door het schudden van de boot. Leuk, even open en dicht met de afstandbediening; klaar is kees. Nu willen we in de zomer een rondreis gaan maken naar scandinavie, en gaan dus met een grote Ferry mee. Nu wilde ik het alarm uitschakelen., maar ik vind in het instructieboekje niet hoe dat kan. Kan dat
Laatste antwoord door patten, -
verkoop !!!!
door nibakia- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
Mijn joice gaat in de verkoop ! T.E.A.B. wegens aankoop andere kia
Laatste antwoord door Rio-man, -
TPMS storing
door Hasselt- 9 antwoorden
- 8,3k weergaven
Vorige week winterbanden op alu velgen laten monteren. De eerste dagen was er niks mis maar plots ging het storingslichtje van de TPMS branden. Het hoofdstuk hieromtrent in de manuel bracht ook niet echt duidelijkheid. Is eriemand die hetzelfde ondervind? Het is vervelend steeds dat oranje lampje te zien branden op de wijzerplaat De verdeler is pas vanaf 4 jan terug op post... Trouwens mijn beste wensen voor het nieuwe jaar !
Laatste antwoord door Alex VB, -
DNA Venga vs Soul!
door Smart- 22 antwoorden
- 3,1k weergaven
Als je het DNA van de Venga en de Soul met elkaar kruist, krijg je volgens mij onderstaande auto. Met Kia logo en Venga interieur is dat zeer zeker mijn auto.
Laatste antwoord door Smart, -
ik zit er aan te denken een cerato te gaan kopen ! iemand een tipje waar ik op moet letten????
Laatste antwoord door Hasselt, -
Autobelangen
door Aart.S- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
Net gelezen in de krant. Er is een vereniging in oprichting genaamd AUTOBELANGEN. De vereniging gaat van de zomer van start en is specifiek gericht op het auto gebruik en uitmelken door de overheid. Jaarlijkse bijdrage gaat ongeveer
Laatste antwoord door Aart.S, -
- 18 antwoorden
- 10,7k weergaven
Zojuist vernomen.... Kia gaat stoppen met de productie van de Kia Sportage. Dus het nieuwe model gaat eraan komen.... ben benieuwd! Vooral naar motoren en milieu labels....
Nieuw
door Gast FirstVenga- 23 antwoorden
- 2,6k weergaven
Hallo Even voorstellen ik ben Harrie. Sinds vrijdag 8 januari de eigenaar van een Kia Venga 1.4 X-ecutive, met (bijna) alle toeters en bellen.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
Dag Kia vrienden, Op 17 december 2009 heb ik in Zwolle bij Dealer Leerentveld mijn nieuwe champagne silver Kia Vega 1.4 X-ecutive besteld met een vaste trekhaak erop. 20 januari 2010 is het zover. Dan ga ik in Zwolle bij Dealer Leerentveld mijn nieuwe champagne silver Kia Vega 1.4 X-ecutive ophalen, maar nu is de trekhaak er nog niet? Deze wordt er dan later op gemonteerd. Heeft iemand daar dezelfde ervaring mee? Mvg, Kees
Laatste antwoord door Smart, -
- 20 antwoorden
- 3,1k weergaven
vandaag zijn wij wezen kijken voor een vervangende auto voor onze verkochte pride. ons oog is gevallen op een zwarte picanto diesel. vandaag wezen proef rijden en we waren erg tevreden. auto heeft net 50.000 gelopen met bijna alles er op en eraan. zitten nu in de onderhandeling want ik wil er xenon en een andere instalatie in. ga ook naar mijn eigen dealer of hij hem kan over nemen van de oude eigenaar. ik hou jullie op de hoogte gr ronald
Laatste antwoord door Roderik, -
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
In navolging van de KIA indernational site, inviteer ik iedereen om de garage onderhoud kosten te posten. Zou kunnen we als eigenaars een "database" op bouwen met actual onderhouds kosten zodat we weten wat we kunnen verwachten. Ter info de link op de KIA international forum site: http://www.kia-forums.com/kia-ceed-forum/56245-kia-pro-ceed-post-prices-spare.html
Laatste antwoord door tester, -
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
als ik mijn auto start schiet meteen de airco aan, klopt dit? kan dit uit gezet worden, want de isg werkt niet als de airco aan staat. iemand ervaring hiermee?
Laatste antwoord door patten, -
Zoals jullie weten bestaat er naast de liefde voor mijn cee'd (En mijn gezin) ook een liefde voor de nieuwe Cadenza. Kia heeft een leuke site gemaakt om dit nieuw model te promoten: Connecting to the new dynamic world CADENZA misschien toch leuk om dit model in de gaten te houden..
-
- 3 antwoorden
- 998 weergaven
Deze moest ik jullie laten zien mooi gemaakt. Bekijk de link naar youtube. Groetjes, Relena YouTube - Kia Motors Manufacturing Georgia Plant
Goedendag, Bij deze bied ik mijn Picanto 1.0 LX aan! Kleur : Zwart 34.000 KM - NAP Elektronische bediendbare Ramen voor Stuurbekrachtiging Mistlampen / achter airbags Toerenteller middenarmsteun verstelbare koplampen Nieuwe set lichtmetalen velgen 15'' compleet met vredestein banden 195/45/15 sporteindemper Remklauwen wit gespoten xenon imitatie verlichting ledverlichting auto is gekeurd tot eind 2011 alle service / onderhoudsbeurten gehad aantoonbaar, super zuinig lage wegenbelasting auto verkeerd in superstaat weinig km ivm aanschaf grotere auto staat de auto te koop! verdere informatie 0644882226 of via de mail : Dannysmit1987@hotmail.com Groet D…
Laatste antwoord door JUNKSTAR, -
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Ik heb op mn Cee'd Sw een 6000K Xenonkit geplaatst. Schijnt mooi wit, doch de stanlichten schijnen nu enorm geel tov dimlichten. Weet iemand waar ik witte (LED?) -stanlichten zou kunnen kopen in Belgie (ev webshop)?
Laatste antwoord door Dutchdragon, -
- 36 antwoorden
- 7k weergaven
Hierbij mijn verhaal en foto's. Om te beginnen is mijn uitgangspunt geweest: 1) De mogelijkheid hebben een lijst met nummers samen te brengen op een opslagmedium. Zoals b.v de eerste 750 nummers van de top 2000 2009. 2) Moest snel werken en een goeie output voor het gehoor was een pre. Heb besloten om mp3 binnen te halen met 320 kbps. 3) Mijn wens was het ook om de lijst te bewaren in het medium maar toch uitwisselbaar zijn. Zonder de lijst opnieuw te moeten laden. 4) En het moest ook nog snel werken. 5) Verder wilde ik het zo klein mogelijk hebben. Mijn eisen waren niet gering maar met het resultaat ben ik dik dik tevreden. Heb uiteindelijk gekozen voor een Micr…
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
He luitjes, Ik ben dringend op zoek naar dakdragers voor mijn Ka Joice. Met 6 personen op vakantie in mijn Joice dan hou je weinig bagageruimte over. Dus ik heb een dakkoffer kunnen lenen, maar nu ben ik op zoek naar passende dakdragers. Ik heb ze eventueel alleen nodig voor 3 weken vakantie (15 aug t/m 7 sept.) Dus heb jij misschien gebruikte dergelijke dagers liggen en je wilt ze uitlenen (tegen vergoeding) of verkopen dan bel me op. 06-26871866 Groet Elbert alias Mr. Jummy
Laatste antwoord door Mr.Jummy,