Kia Modellen
-
- 11 antwoorden
- 1,6k weergaven
Voor u alle een wijze tip pas op met luchtverfrissers in de auto. Onlangs maakte ik onderstaande mee. De gespote laag is zeer dun en wordt week zodra deze in contact komt met een heerlijke geurtje (als het er uitloopt/overloopt door het schuinhangen) Inmiddels is alles weer hersteld en kan ik tevreden terugkijken.
Laatste antwoord door lund 1775, -
- 10 antwoorden
- 5,7k weergaven
This is the new Kia Koup concept car, that will be revealed at New York today and we will have lots of great exclusive images from Kia, including the interior shots and technical specifications! So stay tunned! http://www.kia-world.net/index.php/2008/03/20/new-york-preview-kia-spectra-concept-car/
Laatste antwoord door Relena, -
- 1 antwoord
- 2,1k weergaven
Hoi Allen, Wij hebben een Rio Sport uit 2009. Nou loop ik tegen 2 dingen aan. Heb 205 banden waar zowel rechts voor als rechts achter een dikke uitstulping opzet. (moeten meteen maandag verwisseld worden) Heeft iemand problemen met deze Kia banden. Ook hebben wij last van de achterbank die rammelt. Zit nog dikke garantie op , dus wordt wel geregeld maar vroeg me af of dit herkenbaar is. Groet Frank.
Laatste antwoord door Rio-man, -
Distributieriem
door Gast Hameleers- 4 antwoorden
- 6,3k weergaven
Hallo, Kan mij iemand vertellen wanneer de distributieriem van een Kia Sportage Adventure 4WD uit 2006 vervangen moet worden
- 24 antwoorden
- 16,4k weergaven
Hey Allen, Zoals sommige weten ben ik op zoek naar een nieuwe auto en ik ben erg geneigd om een Kia Rio te gaan kopen. Nou zou ik graag willen weten wat nou de meest voorkomende reparaties zijn bij deze auto. Zelf heb ik een Rio LS ( 1.5 ) uit 2003 op het oog. Zoals de distributieriem vind ik allemaal niet zo spannend ik weet dat deze om de 75.000km moet. Maar ik had gelezen bij een dagboek dat de koppeling bij 70.000 km al kapot was gegaan. Dat vind ik een beetje te snel. In ieder geval ik hoop wat meer te weten te komen. Alvast bedankt, Restyle07
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
Instructieboekje van een Sportage uit 2006
door Gast Hameleers- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Weet er iemand hoe ik aan een instructieboekje kan komen van een sportage uit 2006, via de kia site kun je dit aanvragen maar dat duurt 4 weken en dat red ik niet voor de vakantie, Als iemand weet hoe ik aan een digitale versie kan komen, graag!!
Laatste antwoord door bigwade, -
Waarvoor is het groene H'tje
door Gast Hameleers- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
waarvoor is het groene H'tje, gaat dat pas branden als de 4wd wordt ingeschakeld of zo iets?
verstelbare koplampen
door ivv- 7 antwoorden
- 5,8k weergaven
jongens ik heb een vraagje , op mijn kia zitten verstelbare koplampen. op het dashbord zit een draai knopje met drie standen 1 2 3 .nu is derde stand de laagste stand .als ik de kofferbak vol laad als ik met vakantie ga kan ik de lampen niet meer verder naar onder afstellen. hoe los ik dit op. mvg inge.
Laatste antwoord door brouwer2001, -
Kia ExCeed Concept
door RML- 7 antwoorden
- 1,9k weergaven
Ik kom zojuist de volgende foto's tegen van een hele leuke concept op basis van de c'eed. Design is gedaan door Peter Schreyer die voorheen ook voor Audi en VW designs heeft gemaakt. De foto's dateren van vorig jaar maar ik ben ze hier nog niet tegen gekomen. Ik heb er nooit meer wat van gezien, wellicht zijn de in te bouwen veiligheidsmaatregelen er nooit gekomen (denk aan rolbeugels die auto omhoog schieten bij de hoofdsteunen oid). Maar het blijft een mooie vertooning
-
wie weet er waar ik mooie 15 inch velgen kan kopen voor mijn picanto ? heb al heel wat sites gehad maar er is weinig keus vind ik in 15 inch velgen met een steek 4 x 100 misschien is er dan iemand die wel een idee / hint / tip voor mij hebt en mij hiermee kan helpen had al een aantal weken geleden velgen besteld , 15 inch van wolfrace CUPVELGEN maar deze kunnen helaas niet meer geleverd worden dus moeten maar weer op jacht !! Greeeeetz DAN!
Laatste antwoord door floris, -
- 4 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hallo mensen, Over 2 weken word ik de trotse eigenaar van een nieuwe Sportage 2.0i Model fifteen. Nu lees ik op verschillende forums uiteenlopende zaken over chiptuning. Ik ben aan het overwegen om chiptuning toe te passen. Ik zoek een iets gunstiger verbruik maar met name meer souplesse van de motor. Het vreemde is ...als ik 3 chiptuning bedrijven bel, dan krijg ik 3 verschillende verhalen/methodieken. 1 - chiptuning experience: niet aan beginnen, die paar pk en Nm zijn te verwaarlozen 2 - Vtune: piggyback methode +12Pk +22Nm 3 - Bullpower: rollenbank chiptuning +10Pk + 18Nm Kostenplaatje vind ik niet zo belangrijk. Als ik 400 euro uitsmeer over minimaal 3 jaa…
Condenswater airco
door josua- 10 antwoorden
- 10,7k weergaven
Hoi , mij is opgevallen dat er onder de auto erg veel condenswater van de airco afkomt. Het druppelt behoorlijk, is dit nu normaal of is er een defect weet iemand dit. In ieder geval in de auto wordt het wel ijskoud met de stand op lo. gr. Jos
Laatste antwoord door Musky, -
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
Heb vanavond een kleine aanrijding gehad. (niet mijn schuld) iemand kwam achteruit van parkeerplaats terwijlik gewoon op de rijbaan langs reed. Nu is de side skirt stuk en van de achterdeur de onderste plastic deel stuk. en wat krassen rond de wielkast. Wie weet of er ergens 2 hands onderdelen te vinden zijn van zwarte kia oice uit 2001. En wat zijn ongeveer de nieuw prijzen van deze onderdelen?
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
[ATTACH]186[/ATTACH] foto 2
Laatste antwoord door peterb28, -
[ATTACH]183[/ATTACH] mijn joice
- 11 antwoorden
- 6,4k weergaven
leden, Wij rijden thuis een Sorento 2,5 Crdi uit 2004. De wagen heeft nu 150000 km gedraaid en doet het eigenlijk probleemloos. Heerlijke rijdersauto op het volgende probleem na; 3 maanden geleden is 1 verstuiver vervangen omdat de auto af en toe zonder reden op de weg afsloeg. Na veel zoeken door de deaeler bleek dat er 1 verstuiver lekte waardoor de commonrail pomp niet voldoende druk meer opbouwde en de computer de motor uitschakelde...LEVENSgevaarlijk. Maar goed, alles goed afgelopen. Kosten; iets van 350 euro. Nu ongeveer 3 weken geleden weer hetzelfde probleem en bleken de resterende 3 verstuivers ook lek te zijn!! De dealer vertelde ons dat dit heel normaal on…
Laatste antwoord door Aart.S, -
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
hallo vraag me af of er nog mensen zijn die met een 4x4 rijden kunen we eens een soft 4x4 ritje maken he schrijf je hier bij als je met een 4x4 rijd wie weet kunnen we eens een soft ritje doen groeten
Laatste antwoord door Peer, -
- 2 antwoorden
- 2,8k weergaven
de ruitensproeier doet het niet meer waar kan ik deze vinden om te testen of te vervangen van de kia pride wagon 1999
Laatste antwoord door 16_v, -
Hallo Kia vrienden bij het starten van mijn Joice heb een zingendgeluid het lijkt op Dynamo maar zeker ben ik niet heeft iemand van jullie het ook al eens gehoort of zelfs gehad mail ff terug bedankt al vast Peter
hoi weet iemand of er in de rio zwaardere boxen kunnen . en zoja welke moet ik daar voor hebben. en zijn ze gemakkelijk te verwisselen bedankt alvast gr.johncan
Toen ik mijn Joice kocht en deze nog in bij de dealer stond zag ik dat de antenne geknikt was. Uiteraard heb ik een nieuwe antenne erin mee onderhandeld, zo'n standaard draadantenne. Als ik nu een parkeergarage in rij tikt de antenne overal tegenaan (totaal hoger dan 190cm). En dat bij bijna iedere garage waar ik in rij. Ik verwacht dat als ik in een garage achteruit zal rijden deze vast ergens achter blijft haken en breekt. Ik hou hier nu continue rekening mee bij het rijden in garages. Zijn er andere antennes verkrijgbaar die veel korter zijn die op mijn Joice zouden passen? Het liefst die kunnen blijven zitten als ik een dakkoffer zou plaatsen, als ik de carwash in…
In mijn Joice ontbreekt een krik. Moet ik nog rekening houden met speciale dingen als ik ergens een 2e hands krik op de kop tik zoals een bevestigmethode? (gelukkig heb ik heel weinig ervaring met een autokrik)
Laatste antwoord door Martin, -
- 14 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hallo allemaal en iedereen, Vandaag hebben we hem eindelijk kunnen bestellen. Onze nieuwe gezinslid: een KIA cee'd SW 1.6 115 PK Sport uitvoering in de kleur Black Pearl. zolas jullie merken is het een Belg en we zijn bijzonder fier/trots daarop dat we hem eindelijk konden bestellen. En voor de Mensen die nog in Nederland wonen ff de prijs: ? 20.840,= Met de volgende standaardopties: - 17" alu velgen met banden 225/45 - zwart stoffen half-lederen bekelding - volledig zwart interieur - privacy ruiten vanaf b-style - Specifiek sportrooster vooraan (MAW ander grill) - Lampen met sportlook - Electrische inklapbare spiegels - Radio CD/MP3 + AUX-USB + 4ls+ stuurwie…
Laatste antwoord door Alex VB, -
accessoires rio
door johncan- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
hoi wie weet wat voor accessoires er zijn voor de rio hb 2004 heb wel gezocht maar kan niets vinden en wat is er allemaal te krijgen alvast bedankt gr. johncan
Laatste antwoord door brouwer2001, -
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hoi Allemaal, Hier zijn ze dan de foto`s van onze nieuwe sportage. Vorige week was het niet gelukt, de foto`s waren te groot. Maar met hulp van Jheroen is het dan toch gelukt. Jheroen bedankt hier voor. We hebben geen spijt dat we onze Freelander hebben ingeruid voor deze Kia, hij rijdt echt perfect en hij ziet er mooi uit, ( toch ) Groeten Aart.[ATTACH]165[/ATTACH] [ATTACH]166[/ATTACH] [ATTACH]167[/ATTACH] [ATTACH]168[/ATTACH] [ATTACH]169[/ATTACH]
Laatste antwoord door Relena,