Kia Modellen
-
- 0 antwoorden
- 2,9k weergaven
Sinds enige tijd heb ik last van een te hoog toerental. Dit gebeurt vaak bij een koude start of als de motor niet geheel op temperatuur is. Toerental stijgt tot aan de 3000 toeren. Gelukkig als ik
Laatste antwoord door rudy, -
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
kan iemand mijn helpen met een vraagbaak of iets in die geest. Ik heb de versnelling bak helemaal uit elkaar liggen omdat een tand wiel van de differentieel helemaal versleten was hij is door monteur uit elkaar gehaald en ik heb alles als bouwpakket in een doos weer meegekregen er zit inmiddels een andere bak onder maar wil deze weer graag in elkaar zetten wie kan mij helpen
Laatste antwoord door mus2806, -
- 0 antwoorden
- 2,5k weergaven
Rio 2003
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
- 0 antwoorden
- 3,4k weergaven
Het demonteren van de achterbank lijkt dan misschien moeilijk, maar dat is het absoluut niet! Volledig demonteren en uitnemen van de achterbank en vervolgens weer plaatsen en monteren van de achterbank kun je in 10 á 15 minuten gedaan hebben! We hebben het nu over de Rio Sedan, onderstaande geld niet voor de Rio Hatchback! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Demontage van de achterbank is bij de Rio Sedan nodig om bij bepaalde delen van de auto te kunnen komen. Om bijvoorbeeld bij de luidsprekers in de vaste hoedenplank te komen, of bij het mechaniek van de…
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
Onze Sorento is een prach wagen maar helaas start hij soms niet (lijkt also de start motor vast zit). Vreemd genoeg start hij meteen daarna of als ik de versnelling in een andere zet wel. Iemand ook dit probleem?
Laatste antwoord door shanghai3110, -
- 3 antwoorden
- 2,7k weergaven
Was vorige week in Hellevoetsluis en zag daar een Soul staan. Ik maakte vermelding van ons KIA forum en hij dacht dat ik het over zijn forum had. Hierbij de link naar zijn forum, natuurlijk ook even reclame geplaatst bij hem voor ons Kia Soul Forum :: Index Groetjes, Dave
Laatste antwoord door Relena, -
- 9 antwoorden
- 2,6k weergaven
Eindelijk na maanden wachten heb ik dan mijn Carens. Curator had 'm vrijgegeven en nu kan ik dan de weg op met m'n zwarte Carens 2.0 CVVT X-ecutive Rijdt geweldig, alleen jammer dat Kia denkt dat als je een 7 zitter hebt ook altijd de achterste rij op staat en er dus standaard geen afdek hoes in zit Misshien toch nog maar even de 395 Euries uit geven voor die hoes. Verder rijd ie geweldig, nog 500km en ik kan op gas gaan rijden, dus dat scheelt dan ook weer
Laatste antwoord door Relena, -
- 23 antwoorden
- 3,9k weergaven
Facelift voor Kia Cee
Laatste antwoord door Giovanny, -
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb in mijn Picanto een radio met navigatie en die heeft een tachosignaal nodig. Weet iemand of deze in de hoofdconnector achter de radio zit??? Of heeft iemad toevallig een aansluitschema met kleuren voor de radio?? Alvast bedankt
Laatste antwoord door wendykia15picanto, -
- 8 antwoorden
- 3,4k weergaven
Ik heb een vraagje omdat ik dit probleem al eerder heb gehoord wil ik dit eens vragen aan medekia rijders. Op het papier staat dat een kia pro ceed maar 6.1l verbruikt maar deze van mij verbruikt gemakkelijk 7 tot 8 liter per 100km. En dan rijd ik nog redelijk rustig bij doortrekken gaat ze makkelijk naar de 9 tot 9.5 liter gemiddeld maar dan trek ik mijn wit bezeken ook makkelijk tot aan haar 6000 toeren. Bij normaal rijgedrag schakel ik op een 2750 toeren. Zijn er nog kia pro ceed rijders die dit ervaren?
Laatste antwoord door dennisceed, -
- 4 antwoorden
- 3k weergaven
Beste mensen, Ik zit met een vraagje: Hebben hulpveren echt zo heel veel nut? En wat mogen hulpveren kosten voor een Kia Rio 1.5 LS Hatchback uit 2002? Montagekosten gelieve buiten beschouwing laten. Ik werk bij een autobedrijf waar een van mijn collega's die er gratis onder kan zetten voor mij, dus dat is het probleem niet. Het punt is dat de auto de laatste drie vakanties nogal zwaar beladen is, en het 1500 blokje het wel aankan, maar de vering en het achterste sleepoog het minder leuk vinden, en aangezien ook het comfort zeer sterk daald bij een zware belading, wil ik graag die veren er onder hebben, mits ze positief effect hebben. Vast bedankt,
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
heey allemaal,ik heb een sorento 2,4 uit 2005. hij loopt op lpg en er zit een probleem in,de auto geeft een foutcode p0171 wat inhoud generic fuel system too lean,dus arm mengsel.tevens gaat hij als hij warm is en je laat het gas los op 2000 rpm draaien.wat na 20 sec weer langzaam terugvalt.heeft iemand een idee of tips?ps de dealer wil niet echt meewerken,ja als ik hem metee
Laatste antwoord door chris, -
fluitende rio
door brouwer2001- 9 antwoorden
- 2,2k weergaven
hallo fijne mede kia rijders. even een vraag over mijn rio. als ik soms op de snelweg rijdt gebeurt het dat ik af en toe een sterke fluit toon krijg door de wind die op de auto aan komt. zijn er meer mensen met dit probleem ik weet dat er vroeger bij auto's een kleine windgeleider zat in het raam frame en die zit er hier niet op. klopt het dat er bij een rio en/of nieuwere auto's dit niet meer bestaat? groet ronald
Laatste antwoord door johnno, -
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
Kia soul zit bij de 30 genomineerde auto's. Zie de link onder. The Chosun Ilbo (English Edition): Daily News from Korea - Hyundai, Kia in the Running for 2010 U.S. Car of the Year
Laatste antwoord door herman, -
- 1 antwoord
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik ben sinds vandaag nieuw hier en dacht meteen om maar een vraag te stellen. Sinds enige tijd ben ik opzoek geweest naar een tweedehands trekhaak voor de auto en heb er nu eentje gevonden, merk Brink,bouwjaar 2002,kosten
Hallo , ik ben van plan de orginele schokdempers door de KONI FSD ( goudkleurig) schokbrekers te vervangen, Ik heb gelezen dat door deze schokdempers de schommel neigingen veel minder worden. Heeft hier al iemand ervaring mee? gr. Jos
Laatste antwoord door brouwer2001, -
- 6 antwoorden
- 3,5k weergaven
Beste, Sorento rijders. Heeft er iemand al de achter bumper van de Sorento gedemonteerd? Ik ben van plan zelf een trekhaak te plaatsen en ben benieuwd of er nog bijzonderheden zijn waar ik op moet letten bij het demonteren? Groetjes, Peter
Laatste antwoord door ayla, -
Nieuwe Picanto
door Wisper- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo, ik kwam op de site van Autoweek, de nieuwe Picanto tegen die vanaf sept. bij de Dealer zou staan. Klik op nieuws in de popup die je dan krijg , zie je bij rij-inpressies de Picanto staan. Groetjes Wisper.
Laatste antwoord door wendykia15picanto, -
Ik ben op vakantie geweest naar Frankrijk en merkte in de bergen op dat mijn Joice regelmatig een schel 'ploing' geluidje maakte. Ik denk dat het de schokdemper of de vering zou kunnen zijn, want het was redelijk hobbelig. Is het normaal dat je dit hoort? Of is het iets dat de garage zou moeten repareren? (ik heb nog 1000km garantie, dus ongeveer 1 week)
Laatste antwoord door Rio-man, -
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
Weet er iemand of er al een schroef kit uit is voor de kia pro ceed liefst KW
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
He luitjes, Heb enkele foto's geschoten van mijn Kia Joice uit 2001. Auto heeft reeds 250.000 km onder zich doorgehad maar rijdt nog steeds als een zonnetje. Groet Elbert alias Mr.Jummy
Laatste antwoord door Mr.Jummy, -
stoelverwarming
door Aart.S- 1 antwoord
- 2k weergaven
Hoi Bigwade. Ik zou nog onder de stoel kijken en foto`s nemen voor de stoelverwarming. Uit de stoel komen bij mij 2 draden, een voor de zitting en een voor de lende verwarming. Ze gaan naar een aansluitblokje voor onder de stoel. Daarne gaan ze de dwarsbalk in waar de stoelen op staan. Dus ik denk niet dat alles al kant en klaar gemonteerd is tot aan de stoelen, bekijk de foto`s maar eens. Gr aart.[ATTACH]194[/ATTACH] [ATTACH]195[/ATTACH] [ATTACH]196[/ATTACH]
Laatste antwoord door Dutchdragon, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
he mensen heb laatst via ebay een interieurset besteld. Deze shop is uiterst betrouwbaar en levert goed spul zal snel een foto van mijn pica plaatsen. wel opletten als je besteld geef dan ook door aan hem hoeveel electrice ramen je heb ging bij mij ook fout maar gelukig kreeg ik zo een niewe voor mijn linker deur http://stores.shop.ebay.de/MCD-Autozubehor__W0QQ_armrsZ1 ze hebben voor elk merk wel wat. Op ebay staan nog meer deals zoals velgen zet gewoon als zoekwoord kia Picanto
Laatste antwoord door Darkangel, -
- 2 antwoorden
- 2,6k weergaven
hallo ik heb een vraagje ik zou mss met tijd zwaardere boxen steeken maar heb al gekeken,da grilje voor de box kan niet los?:s iemand die daar meer weet?ik heb gekeken de box is 16.5 cm vn pioneer maar kan je dat grilje uithalen en zo makellijk uithalen en ander steeken en dan dat grilje vn pioneer ofzo insteekn? mvg kevin
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
- 8 antwoorden
- 4,5k weergaven
Vandaag is de rechterstoel van onze sportage met 4 cm verhoogd. Dit is gebeurt bij een carroserie aanpassings bedrijf. Wij vonden de stoel te laag vandaar deze ingreep. Het is keurig netjes gedaan en als je het niet weet dan zie je het ook niet. De stoel is, uit de auto, van de glijrails afgehaald, tussen de stoel en de glijrails hebben ze een matalen profiel gemonteerd van 4 cm en de stoel weer terug in de auto. Het enige is dat de afdekkap aan de portierzijde mee omhoog is gegaan, maar je ziet het profiel niet. Ik hoop dat bijgevoegde foto duidelijk laat zien wat er gebeurt is. [ATTACH]176[/ATTACH] Groeten, Aart.
Laatste antwoord door Aart.S,