Kia Modellen
-
Garantie Kia
door vand.m- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Kwam deze tegen. zie link : http://www.automotive-online.nl/home/9256-kia_verschillende_garantietermijnen_vergissing.html Wie weet heeft iemand hier wat aan. Anders is het altijd nog interessant. Groet, vand.m
Laatste antwoord door Smart, -
resonantie 1 2
door Banneman- 42 antwoorden
- 11,1k weergaven
Een kleine twee maanden geleden heb ik een melding gedaan van een forse toename van het motorgeluid boven de 3400 toeren in mijn 2.0 benzine sportage 3 van jan. 2011. De topic is inmiddels gesloten. Er zijn vele reacties geweest waarin dit probleem werd herkend. Ik heb dit vervelende euvel direct gemeld bij mijn dealer die vervolgens aangaf het met de importeur op te nemen. Tot nu toe niets vernomen. Ik ben benieuwd of andere sportage 3 rijders met hetzelfde probleem dit ook bij hun dealer hebben aangegeven. Mijn dealer is Durmi Auto's in Zwaag. Graag hoor ik of jullie ook melding hebben gedaan bij de dealer?
Laatste antwoord door Banneman, -
Voor de liefhebber, leuk en interesant
door Gast Timo0103- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
http://eng.kia.sk/index.php?context=313&year=2010
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
Ik heb vandaag een Kia Picanto uit 2004 gekocht. Er is alleen een dingetje wat me op valt als ik de deur dicht draai gaan alle deuren op slot behalve de bestuurders duur draai ik nog een keer gaat hij wel op slot. Is dit normaal of is er iets mis met mijn centrale deur vergrendeling ?
Laatste antwoord door Kia Rob, -
- 3 antwoorden
- 2,4k weergaven
Heeft er iemand ervaringen met de Kia wegenhulpgarantie? Ik wil dit graag weten want ik ben nu nog lid van de anwb, maar die wil ik opzeggen en dat moet ergens voor November want anders zit je er weer een jaar aan vast.
Laatste antwoord door deje, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Is er al iemand die de nieuwe update van iPhone geïnstalleerd heeft? Zoja werkt de bluethooth goed?
Laatste antwoord door Ysie, -
Ik lees dat de picanti last heeft van speling op de koppeling nu mijn vraag is, als ik mijn pedaal indruk pak mijn koppeling pas halverwege het indrukken, is dat bij iedereen zo?
Laatste antwoord door Jantje.2, -
Erg wind gevoelig
door bitman- 10 antwoorden
- 2k weergaven
hi guys & gals, met de afgelopen harde wind hier in west sussex vind ik dat de sorento erg (zij)wind gevoelig is het lijkt wel als er een groep gasten de auto heen en weer aan het schomelen zijn, klopt dit?
-
Lees net in het AD dat de Picanto tussen 2007-2009 behoort tot de flop auto's. Lekker dan.
Laatste antwoord door betominice, -
Een tijdje geleden is mijn navigatietoestel vernieuwd na 3 vastlopers.Sinds gisteren verschijnt er nu een melding van een error, genaamd Mona.exe.Iemand enige ervaring, en eventueel oplossing, voor. Mijn Kia dealer is momenteel met verlof. greetz, Djake Ps: Ik denk dat er al een opmerking over was, maar vindt het niet terug.
Laatste antwoord door smetjesmee, -
Armsteun achter
door Gast Warrior- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar het afdekplaatje van de achter armsteun, zoals afgebeeld op de bijgevoegde foto's. Weet misschien iemand waar ik deze uit kan halen of bestellen?\ Mvg, Henk
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
hallo allemaal zit net operation repo te kijken wordt er een hagelnieuwe sp3 inbeslag genomen en wat doet dat mens ze gaat helemaal uit haar dak en slaat met een pikhouweel zo het achterraam eruit gestoord is ze dit soort mensen verdienen zo een auto niet
Laatste antwoord door mika kjelld, -
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
Beste forumleden, Als ik met mijn Kia Ceed heb gereden en kom op de bestemming (motor warm meestal) tikt na de rit de uitlaat. Tijdens het rijden geen tikkent geluid. Zijn er meer die dit hebben met de auto? Greetz, Rick.
Laatste antwoord door HobbyRobby, -
- 5 antwoorden
- 7,3k weergaven
Beste leden. Kort geleden heb ik tweetal hoofdsteunen met ingebouwde dvd gekocht. Maar ik kan niet originele hoofdsteunen los halen en achter kan van stoel krijg ik ook niet los. Ik ben benieuwd over jullie tips. m.v.g wingman
Laatste antwoord door wingman, -
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Deze week werd ik geconfronteerd met een kapotte ruitenwisser(achter)dus op naar de garage. Bij de garage konden zij mij vertellen dat dit bekend was bij hun. De Importeur heeft de garage een brief gestuurd en medegedeeld dat het een terugroepaktie is. De schakelaar zal worden vernieuwd op kosten van KIA neem ik aan ze hebben een nieuwe schakelaar besteld omdat deze niet voorradig was in het magazijn. Ik heb mijn garage wel gezegd dat ik teleurgesteld ben dat deze terugroepaktie niet via de persoonlijkemail tussen mij en de garage is medegedeeld. Hierop zij men dat deze terugroepaktie niet behoord tot de verkeersveiligheid je zal maar in slechte weersomstandigheden hem …
Laatste antwoord door bigmac, -
Afgelopen week heb ik me enorm zitten verdiepen in het aanschaffen van een nieuwe auto. Wat!? Ja inderdaad een nieuwe auto. Mijn auto is nu 1,5 jaar oud en kost enorm veel in de maand omdat de wegenbelasting erg hoog is geworden. Ik heb nu de Kia Venga en dat is natuurlijk een mooie auto. Ik heb vanmiddag een proefrit gereden in de nieuwe Kia Rio. De Kia Rio is echt een super mooie auto om te zien en je kunt echt veel packs kopen om hem compleet te maken. Ik zelf heb gekozen voor alle packs op de auto. Hiermee is hij nog completer dan de Kia Venga. Ook heb ik de velgen gekozen die ook op de foto's te zien zijn. Ik heb vanmiddag mijn handtekening gezet onder de off…
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
Verbruik verschil
door KaDo- 19 antwoorden
- 3,2k weergaven
Hallo, Inmiddels hebben we toch besloten om een ceed diesel aan te schaffen. Ik zag dat het voor de wegenbelasting niets uitmaakt of het een gewone of station wordt. Qua verbruik geeft kia ook hetzelfde aan. Graag zou ik wat ervaringen van jullie horen of er verschil in zit, want de station is natuurlijk ruimer. Groet Karin
Laatste antwoord door vince!, -
2.0 crdi begrenst op 200 km/h
door Gast Timo0103- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
Volgens het Duitse Kia forum is onze 2.0 crdi begrenst op 200 km/h. http://www.kia-board.de/forum/fahrzeuge/sportage-iii/sportage-iii-motor-getriebe/27320-h%C3%B6chstgeschwindigkeit/ Die van mij gaat inderdaad niet harder als 200. ( Theoretisch gaat ie niet harder als 185 ongeveer volgens het boekje ). Wie kan hier meer over vertellen of bevestigen ?
-
- 2 antwoorden
- 3,4k weergaven
Aan alle sorento eigenaars. Bekijk volgende ebay site eens http://stores.ebay.com/Automotive-APro/10-11-Sorento-R-/_i.html?_fsub=1263842010&_sid=844937920&_trksid=p4634.c0.m322 allerlei accescoires te koop voor de Sorento maar ook andere Kia modellen rechtstreeks uit Korea, scherpe prijzen en snelle leveringen ik heb reeds verschillende zaken gekocht, correcte en snelle afhandeling veel plezier
Laatste antwoord door chakib82, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo. sportage rijders of wachters We hebben ons aluminium matten laten maken bij omni power in duitland (goed bedrijf) , vind ze zelf heel erg mooi geworden. De sportage waar ze in moeten, moeten we nog krijgen wachten pas 4 maanden 2.0 white automaat. http://imageshack.us/photo/my-images/256/rszdsc0505.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/828/rszdsc0509.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/690/rszdsc0510.jpg/ Greetz dominique
Laatste antwoord door GeertV, -
- 10 antwoorden
- 4,8k weergaven
Heeft iemand een handleiding/instructie over het vervangen van de speakers in de achterportiers van de Sportage 3? Het geluid van de standaard speakers is wel erg onder de maat. Alvast bedankt!
Laatste antwoord door smetjesmee, -
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Kia Venga 1 jaar oud. Heb Iphone 3G met bluetooth. Start via dashboard, dan komt de vraag pin?? Ik weet van geen pin en hoe voer ik de pin in??
Laatste antwoord door bigwade, -
Lv raammechaniek kapot aan nieuwe 3d picanto?
door Gast Marcvane86- 9 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hallo beste picanto rijders. Mijn nieuwe 3 deurs picanto maakt een raar krakend/ratelend geluid tijdens bedienen van linker portierraam. Vrijdag even langs dealer geweest en laten luisteren, gaf toe dat het een geluid extra maakte wat niet behoort. Nu is er een nieuw mechaniek besteld voor de zekerheid zodat de auto bij de afspraak ten alle tijde gelijk gemaakt kan worden. Zodra dit mechaniek binnen is gauw afspraak plannen. Zijn er meer mensen met een soort gelijk probleem? Groet Marc
Laatste antwoord door Picanto2011, -
- 20 antwoorden
- 4,6k weergaven
Hebben er misschien meerdere mensen last van het volgende: Wanneer we met lage snelheden over een klinkerweg rijden horen we een erg irritant geklok en geklak geluid onder onze auto, onderstel geluiden. het lijkt ook erger te worden. Heeft hier iemand ervaring mee?
Laatste antwoord door 2011-sportage, -
- 35 antwoorden
- 15,6k weergaven
De stuurbekrachtiging van mijn Sorento (EX Custom = LX met EX extraatjes) valt af en toe weg. Dit gebeurd af en toe na het verlaten van de autoweg in lange bochten. Hij blijft dan een poosje zwaar sturen en dan plotseling stuurt ie weer licht. Vreemde gewaarwording als je met deze kolos de autoweg afkomt en de bocht om moet. De dealer kon het probleem niet en heeft de auto drie dagen lang uitgeprobeerd. Zoals gewoonlijk trad het probleem dan net niet op. Hij heeft toch het volgende gedaan: Controle op lekkages (geen gevonden), vloeistof vervangen (niet geholpen) en recentelijk de stuurbekrachtigingspomp vervangen (hielp echter ook niet). Volgens de info die ik op met n…
Laatste antwoord door bitman,