Kia Modellen
-
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo, Wie weet of er op de nederlandse Kia Sportage wel of geen TPMS systeem op de standaard 17 inch velgen zit? Alvast bedankt!
Laatste antwoord door Raes, -
- 8 antwoorden
- 3k weergaven
Hoi allemaal, Ik zat in mijn 'spaanse' handleiding te bladeren. Ik zag iets staan over zonnebrilhouder en later opgezocht in de brochure. Stond wel aangevinkt in de brochure. Hoort een zonnebrilhouder standaard in een Kia picanto comfort, want ik kan deze niet vinden? Kan ik ook de buitentemperatuur vinden bij mijn boardcomputer? Ook deze kan ik niet vinden
Laatste antwoord door molenland, -
Hoeveel Smart-Keys
door JEDEGO- 6 antwoorden
- 2,1k weergaven
Ik heb een nieuwe Kia Picanto besteld met een Style-pakket. Hier zit de mogelijkheid in om de auto te starten en te openen zonder de sleutel uit je broekzak te halen. Weet iemand hoeveel van deze 'Smart-Keys' je bij aflevering krijgt? Twee lijkt mij gebruikelijk, maar je weet maar nooit.
Laatste antwoord door JEDEGO, -
reservelampjes
door Jmtpes- 12 antwoorden
- 3,3k weergaven
In rij regelmatig in een aygo en mazda5. Nu heb ik de picanto erbij en vraag me of er standaard reservelampjes bij zitten? Ik kan ze namelijk niet vinden. Bij de aygo en Mazda liggen ze netjes in de kofferbak 'verstopt'
Laatste antwoord door bigmac, -
- 16 antwoorden
- 4,3k weergaven
Ook mijn Picanto is qua geluid niet veel beter dan eeen transistor radio. De fader werkt niet of nauwelijks, geluid is achter dan veel te zacht en vervormd. Powerbass..... zucht... Bij max. volume is het gewoon slecht. Het valt mij ook op dat het geluidsniveau bij gebruik USB stick bijna gehalveerd is. Ook CD speler speelt zachter dan radio. Ga hier binnenkort mee naar m'n overigens erg prettige dealer!! Er staat hier al een voorbeeld hoe je de speaker kappen voor in het dashboard los kunt krijgen zodat je nieuwe speakers kunt monteren. Weet iemand ook wat voor speakers er achter in de deuren zitten? OOk diameter 10 cm?
-
- 10 antwoorden
- 3,6k weergaven
Hieronder een plaatje zoals DRL te koop is voor een Cee'd bij een KIA dealer in Duitsland. Kost 399 euri incl montage en BTW.
Laatste antwoord door HobbyRobby, -
Update Navteq kaarten 1 2 3 4
door HobbyRobby- 99 antwoorden
- 26,7k weergaven
Er is op dit moment een actie bij Navteq met 20% korting op kaartupdates. Voor de Cee'd is echter alleen een update beschikbaar voor een VDO-Dayton systeem. Dit heeft tot 2009 in de Cee'd gezeten. Ik heb telefonisch contact gehad met Navteq hierover, en zij hebben laten weten 'dat er een update voor het LG systeem aan zit te komen' , maar een tijdstip is nog onbekend (in hun systemen staat niet voor eind 2010). Updates zullen uitlsuitend via de dealers verstrekt worden, dus niet direct door Navteq aan de eindklant. We houden ze in de gaten!
Laatste antwoord door HobbyRobby, -
wie kan mij vertellen welk merk autoradio in de nieuwe rio zit. ik heb al een paar keer gehoord dat deze niet zo toppie is.
Laatste antwoord door riodriver, -
hallo allemaal op het forum ik zoek een lakstift voor de nieuwe picanto titanium silver metallic wie weet waar ik die kan kopen en wat ze kosten
Laatste antwoord door Eddy1971, -
- 15 antwoorden
- 3k weergaven
Ik was benieuwd of iemand al een site gevonden heeft daar de Accessoires zijn te bestellen zodat je deze zelf kunt plaatsen. Ik vind de prijzen via de Kia site te hoog en je kunt het prima zelf doen. Voor garantie hoef je het niet te doen, want je hebt ook bij bijvoorbeeld vmaxx.de gewoon een jaar garantie.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
Altijd maar negatief over ISG lijkt me niet erg complimenteus richting Kia. Daarom denk ik dat het zinvol is om positief te zijn over ISG op de Rio. Ik moet zeggen, het lijkt wel of ze opnieuw nagedacht hebben over ISG op de nieuwe Rio. Je merkt duidelijk dat het nu wel goed werkt. (Als je kijkt naar mijn Venga, waar het soms weigerde) De afgelopen nacht is het -3 geweest, vandaag kwam de temperatuur op de meter niet boen de 1*C en ik kan je zeggen: ISG werkte gewoon! Zelfs toen wij gisterenavond richting de supermarkt reden werkte ISG uitstekend en toen stond -2 op de temperatuurmeter. Hij treed in werking en ging netjes weer aan toen ik weg wilde rijden. Een ander …
Laatste antwoord door RioTom, -
Gratis Wintercheck 1 2 3
door rednAS77- 57 antwoorden
- 11,6k weergaven
Vandaag in de mail: Een gratis wintercheck tijdens de KIA Testdag.
verwarmde spiegels
door josua- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo weet er iemand of er verwarmde buitenspiegels te krijgen zijn voor een picanto bwj. 2006 gr. Jos
Laatste antwoord door josua, -
Dynamics logo
door K-Jansen- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo, As maandag om half 11 ga ik mijn nieuwe rio halen zwart super pack ! Maar dat logo van dynamics is niet zo mooi, kan dit er af ? iemand met ervaring? net als die mega 7 jaar garantie sticker. sommige laten die erop het ziet er niet uit.... Hoe haal je die eraf. Ik hooor het wel, Groetjes
Laatste antwoord door Marc-T4, -
Rio 2011 Chiptuning
door B@rt- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik ben sinds 2 weken trotse rijder van de nieuwe Rio, toen ik hem zag was ik gelijk verkocht. De gekozen uitvoering is de 1.2 benzine (dit ivm met lease en dus 14% bijtelling) Nu ben ik benieuwd of er al mensen zijn die over chiptuning nagedacht hebben, of het uberhaupt kan en of er in dat geval mensen zijn die het al gedaan hebben?? ik ben erg benieuwd naar de reacties! Groeten Bart
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 12 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hallo forum. Ik heb een Kia Rio 1.2 met als uitvoering het Super pack. Nu lees ik in mijn KiaRio bijbel dat je via de trip de eco on/of kunt zetten en dat er dan tijdens het rijden een schakelindicator in het scherm verschijnt. (1 t/m5) De schakelindicator zou moeten aangeven wanneer het zuinigste moment van schakelen is Nu ben ik ongeveer 20 keer rond geweest met het drukken op de trip, maar geen eco te vinden, en dus ook geen schakelindicator Vraag: zit het überhaupt op de 1.2 met super pack. wie kan me ff helpen. Bedankt Henk
Laatste antwoord door henk1304, -
koplampen cerato
door rafsch- 7 antwoorden
- 5,4k weergaven
gisteren stond ik stil in de file en zag ik aan de wagen die voor mij stond dat mijn koplampen zich automatisch verstelden (omhoog en omlaag) waar kan dit aan liggen ? grts
Laatste antwoord door rafsch, -
HIFI Picanto 2011
door rikskee- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb een Kia Picanto com-ex-style en wil echt iets doen aan me geluidsinstallatie want dit is echt uh netjes gezegd k*t.. Ik ben bij de garage geweest en heb gevragen of er een subwoofer aansluiting zit achterop me radio maar die zit er dus blijbaar niet dus ben ik gaan vragen voor een paneel ofzo of iets wat ik kan doen om een andere radio er in te kunne douwe, maar die zijn best prijzig en er zit nog geen start-knop gat in:'( dus mijn vraag: is er een mogelijkheid dat ik zonder mijn radio te vervangen een subwoofer te kunnen installeren? Hij hoeft geen 2000W te zijn ofzo maar gewoon dat het iets beter klinkt. Ook zou ik graag iets te weten komen met de m…
Laatste antwoord door picanto3, -
- 13 antwoorden
- 2k weergaven
Vandaag mijn nieuwe Rio opgehaald, heerlijke auto. Ik heb de 17" KIA velgen erbij besteld en deze zijn geleverd met Khumo banden. Ik vind dat deze banden toch wel veel lawaai maken. Zijn er meer die dit ook ervaren of komt het dat de Rio verder erg stil is. Worden deze banden standaard geleverd om deze velgen...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo, Vandaag krijg ik wel een heel apparte melding op mijn navigatie systeem. Ik ga bellen met een telefoon die gekoppeld was en is en heb verbinding met de persoon. Maar opeens krijg ik de melding apllication error en nu kan ik niet meer bellen via het navigatie systeem Weet er iemand een oplossing of wat het kan zijn bedankt duske.
Laatste antwoord door duske, -
Nieuwe Rio wax
door K-Jansen- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
A. s maandag is het zover en ga ik mijn nieuwe Rio ophalen. Bij de aankoop had de dealer het over een speciale wax behandeling en dat zou zeer goed zijn... Gelukkig was er met mij een kennis mee die er wel verstand van heeft, en heeft mij dit afgeraden . Volgens hem zou het niks wezen en veel te duur. Nu vraag ik me af , moet ik de nieuwe auto in een wax zetten ? of nog niet, en pas over een half jaar zodat de lak goed kan indrogen? Graag wat tips over soorten en goede waxen. Groetjs Kenny
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
Eén zaak heb ik naar zitten zoeken bij mijn Sportage wat ik wél had bij voorgaande (Duitse) wagenmerken... PARKEERVERLICHTING AAN ééN ZIJDE!!! Dit als je aan de rand van een donkere weg parkeert voor korte tijd je dan een standlicht -meestal aan de linkse zijde, eerder zelden rechts- kan laten oplichten zodat je auto voor passerend verkeer toch enigzins zichtbaar blijft, wel dit vind ik NIET terug op de Sportage en dat mis ik wel soms... Bij mijn golfke bleef dit branden als je bij contact uit de pinker langs de betreffende zijde liet opstaan, werkt alleszins niet op de Sportage,reeds geprobeerd, of bij Seat of Mercedes kan je de lichtknop ipv naar rechts naar links draa…
- 14 antwoorden
- 6,7k weergaven
Geachte medeforummers, Aanstaande vrijdag wordt mijn Sportage 1.6 in de kleur Phoenix Silver met plus pack en panoramadak geleverd. We hebben er reeds in gezeten, hij staat al bij de dealer, maar waar ik mijn wederhelft gelijk in moet geven, de hoofdsteun van de bijrijdersstoel staat wat ver naar voren en dat zit niet lekker, je zit als je met je rug gewoon recht tegen de rugleuning van de stoel zit en met je hoofd tegen de hoofdsteun met een ongemakkelijke houding naar voren. De hoofdsteun staat wat overdreven naar voren, pas als de hoofdsteun helemaal in de bovenste stand wordt gezet kun je je hoofd pas rechtop houden, dan zit ten we met de bovenkant van het hoofd te…
-
- 36 antwoorden
- 14,3k weergaven
Ik rijd regelmatig 2-3 uur op de snelweg. Enkele keren per jaar 1200 km achter elkaar. Zijn er mensen die dit met de Picanto doen? Veel vrienden van mij hebben zoiets van heuh zo'n kleintje, jij rijd toch veel afstanden? Nu vind ik de auto wel volwassen, het sturen valt me erg tegen maar went misschien/hopelijk? dus ik denk dat het wel kan. Ervaringen horen zou fijn zijn!
-
KIA Rio "Antenna"
door Preston- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
Rio " Antenna "
Laatste antwoord door Preston,