Kia Modellen
-
- 8 antwoorden
- 2,9k weergaven
Het goede nieuws: er is eindelijk een kaartupdate verkrijgbaar! Het slechte nieuws: kost € 169,- . Wordt geleverd op USB stick. Nog slechter nieuws: hij moet geactiveerd worden met het serienummer van het apparaat. Kopiëren en verspreiden is er dus niet bij. NOG slechter nieuws: 'Out of stock' Zie http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-KiaEMEA-Site/en_GB/-/EUR/ViewStandardCatalog-Browse?CatalogCategoryID=CWYKCghB6sYAAAEzooBuRoQ7&ShowAllProducts=YES&PersistNavigationMenu=YES Nu maar eens heel boos naar de dealer gaan, kijken wat daar nog te halen valt.
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 2 antwoorden
- 5,2k weergaven
Ik heb een kai sephia uit 1995 gekocht aleen nu heb ik een probleem de auto wilt niet voor uit rijden als ik hem in ze 1/2/3/4/5 zet dan gebeurd er niks lijkt net op de koppeling in gedrukt blijft nou is mijn vraag hoe zou dit komen mischien dat iemand hier ook last van heeft gehad
Laatste antwoord door Extraxy, -
- 1 antwoord
- 3,4k weergaven
Hallo, Sinds augustus 2011 heb ik de kia picanto comfort pack , 5 drs. Het was de moeite waard om voor deze auto te gaan sparen. De eerste 2500 kilometer reed ik met volop plezier en gemak. vervolgens 1 probleem gehad met het startblokkeer systeem omdat de gegevens in de elec. sleutel waren 'verschoven' , waarschijnlijk door magneet? probleem was snel opgelost door de sleutel opnieuw te laten programmeren. Nu bij 3200 kilometer is de stuurbekrachtiging kapot gegaan. Dit past natuurlijk niet bij de verwachting die ik had om een nieuwe auto te kopen. Zijn er meer mensen bij wie de stuurbekrachtiging kapot is gegaan? gelukkig is er dan nog de kia garage in doetinchem di…
Laatste antwoord door Effenix, -
- 11 antwoorden
- 7,9k weergaven
Ik heb van een garagebedrijf een technisch onderhoudsboekje gehad met informatie over de Sephia. Het is gedateerd Vianen september 1993. Het gaat om een Sephia 1.6 SOHC (enkel bovenliggende nokkenas). Iemand belangstelling? We sturen het gratis naar je op.
Laatste antwoord door Extraxy, -
- 9 antwoorden
- 3,2k weergaven
Gisteren bij een collega met zijn nieuwe Ford Fiesta gezien, en moet zeggen dat dit toch wel sjiek staat! Dit is volgens mij niet al te moeilijk in te bouwen, maar waar zou ik de verlichting dan op aan moeten sluiten? Ieder geval gekoppeld aan de binnenverlichting. Bedankt alvast!
Laatste antwoord door kiarz, -
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
oproep aan iedereen, Ik heb een sorento 2011 met orgineel Kia ingebouwde gps/radio systeem Bij het starten van de auto begint de radio steeds op volume 6 te spelen Persoonlijk vindt ik dit een beetje te luid. Graag had ik gehad dat het volume op 4 begint te spelen. In de handleiding van de wagen alsook gps systeem kan ik hier niets van terug vinden om dit in te stellen op niv 4. Ook bij de garage kunnen ze me hierop ook geen antwoord geven. Kan iemand me hierbij helpen Of bestaat er een truk om dit toch in stellen Ik ben benieuwd Groeten Bart
Laatste antwoord door africadero, -
- 8 antwoorden
- 4,8k weergaven
Dinsdag kan ik mijn picanto pas ophalen, maar ik ben wel alvast op zoek naar andere speakers, want die standaard dingen zijn niet veel. Nu is mijn vraag welke ik het beste kan nemen voor een mooi geluid en toch ook wel wat bass erin. Het liefste heb ik natuurlijk ook zon mooie installatie zoals bij Tazteam (vol bewondering alles gelezen), maar zo handig ben ik nu ook weer niet. Radio inbouwen lukt nog wel en denk dat de speakers omwisselen ook wel moet gaan lukken, maar ben bang dat het veel verder niet zal lukken, hoe graag ik ook wil. Ben en blijf toch een vrouwke Weet dat er al wel wat topics zijn geweest over speakers ,maar het is me nog steeds niet helemaal duidel…
-
Telefoonboek 1 2
door Gast FirstVenga- 36 antwoorden
- 9,4k weergaven
Mede Vengarijders Zijn er onder jullie ook die weten hoe het telefoonboek in de Venga werkt? Groeten Harrie
Laatste antwoord door Pipercub, -
- 10 antwoorden
- 4,5k weergaven
Afgelopen dinsdag ben ik naar de Kia dealer geweest in Tiel om desoftware te laten updaten, ik had hier gelezen dat het zwevende stuurgedrag dan zou verbeteren namelijk. Geloof me, het is echt een aanrader! Als je dus denkt ook last te hebben van het zoekende stuurgedrag bij wat hogere snelheden dan zou ik absoluut een afspraak maken voor deze (gratis) update, je zult er echt geen spijt van hebben. Naast de update heeft mijn Picootje sinds dinsdag ook een luxere grill, die met de rode bies zeg maar, helemaal gratis gewisseld door de dealer omdat er een 3-deurs koper was die het rode biesje niet wilde hebben
Laatste antwoord door FITOU, -
Kia Rio Trailer
door Eelco- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Kwam deze trailer tegen....echt heel grappig!! http://www.metacafe.com/watch/yt-dGhrezOQR0o/kia_rio_kia_rio_20th_century_fox_rio_movie_rio_de_janeiro_rio_movie_remix/
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
Misschien niet zo slim van mij om het nu te doen maar toch!!! wie heeft er een setje Lm velgen met winterbanden te koop (of te huur) uit de omgeving Utrecht offffff weet een lekker goedkoop adres in deze omgeving, ik heb ze nodig omstreeks .......half februari. ja ik weet het het is erg vroeg. Ook ben ik de weg kwijt wat nu een goede maat/steek of velg is voor de nieuwe sp3!! Ik hoor graag van de deskundige onder ons wat wijs is. Dit aangezien mijn oude velgen vande SP2 niet meer passen op de nieuwe! (de steek is niet goed) mrbubbels
Laatste antwoord door MrBubbels, -
- 10 antwoorden
- 2,5k weergaven
Mijn pa heeft weer is wat Zijn stadslichten bleven maar branden bij contact uit en sleutel verwijderd. Auto naar Kia garage gebracht in Spijkenisse en deze wisten te vertellen dat er sluiting heeft plaatsgevonden in het printplaatje van de zekeringkast! De garage weet niet hoe ze dit moeten oplossen!? Ze komen met het verhaal dat ze dan een nieuwe printplaat iclusief complete kabelboom moet bestellen! Ook weten ze de kosten hiervan niet omdat dit onderdeel normaal nooit stuk zou gaan? Iemand met dezelfde ervaringen? Of iemand met een snelle en goedkope oplossing?
Laatste antwoord door tvl2000, -
- 7 antwoorden
- 4k weergaven
Na bijna 2 jaar trouwe dienst zijn mijn ruitenwisserbladen voor aan vervanging toe. Heb hier dacht ik wel eens gelezen dat Bosch een goede vervanging is. Echter in het vervangingingsboekje bij Halfords kwam ik de venga niet tegen. Kan iemand mij vertellen welk type ik moet hebben? Is Bosch inderdaad een goede keuze? Past een Bosch probleemloos op een Venga? Alvast bedankt! Peter
Laatste antwoord door Venga OK, -
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
http://www.superichmotors.com/front/php/category.php?cate_no=260
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 5 antwoorden
- 5,5k weergaven
Beste Rio kilometer trekkers, Aangezien ik volgende week een kia rio krijg van de zaak. Vroeg ik mij af of jullie weten of er achteraf de navigatie met camera in gebouwd kan worden.Aangezien de garage mij daar geen antwoord op kon geven. Misschien dat er mensen met een super pack even willen kijken of in het handvat al wel een gaatje zit. Alvast bedankt
Laatste antwoord door Remko .me, -
Afbeeldingen parkeerhulp voorzijde gezocht
door Gast Breda1912- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hoi allemaal, Ik heb mij KIA Sportage in de kleur Byte Blue besteld op 14-7-2011. Het is een 1.6 Gdi geworden met plus-pack, panoramadak en navigatiesysteem. Ook heb ik er de parkeerhulp aan de voorzijde op besteld. Volgens mijn laatste informatie is de produktiedatum helaas nog niet bekend. De parkeerhulp met 4 sensoren wordt niet af fabriek geleverd maar bij de dealer ingebouwd. Omdat ik in andere topics op dit forum afbeeldingen heb gezien waar de parkeerhulp op verschillende plaatsen werd ingebouwd zou ik graag nog meer afbeeldingen zien van Sportage-bezitters die deze originele parkeerhulp hebben besteld. Alvast bedankt voor de moeite.
-
- 8 antwoorden
- 4,8k weergaven
Beste Sportage fans, Sinds ik mijn wagen heb, nu zo'n 3 maand sta ik telkens versteld als ik aan de pomp diesel tank. Na het afslaan van de vulpijp(nozzle) kan ik nog meerdere liters bijtanken. Als ik bijna leeg naar de pomp rijd en wil voltanken dan slaat het ding af als er ongeveer 50 liter inzit. Daarna kan ik met het pistool uit het gat bijtanken tot 62 liter, zij het wel zeer traag.Iedere tankbeurt kan ik zeker nog tussen de 7 à 10 liter bijtanken na afslaan van de vulpijp. Nu is het zo dat iedere wagen dit verschijnsel vertoont echter bij mijn Sportage is aantal liter wel erg groot. Als je het verbruik wilt berekenen van volle tank naar volle tank is dit knap lasti…
Laatste antwoord door Opa, -
- 6 antwoorden
- 2,3k weergaven
NIET RT MAAR ET Ik kan morgen een zet LM velgen kopen voor 125 euro met boven genoemde normwaarden. De velgen zijn zoals de importeur aangeeft de banden niet. Kan ik daar zonder problemen de weg mee op of zal ik het beter afblazen???? Ronald
Laatste antwoord door r.vanrookhuizen, -
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hoi allen, Volgende week krijg ik mijn nieuwe Kia Rio Superpack. De standaard verlichting vindt ik te geel, zeker als je de witte leds ziet. Zijn er mensen waarbij de halogeen verlichting vervangen is door bv Osran cool blue, Philips blue vision of Gp Thunder lampen
Laatste antwoord door Eelco, -
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
goedemorgen, Kan mij iemand vertellen ,wat de gevolgen zijn, als ik stalen velgen met winterbanden monteer op mijn kiario lll met een naafgat van 56.6 i.p.v 54.1 [ wat er nu onder ligt ] .
Laatste antwoord door Smart, -
- 6 antwoorden
- 3k weergaven
Hallo weet iemand hoe je de schakelaars van de middenconsole Picanto 2006 ( achterruit verwarming) moet uitbouwen om de lampjes te vervangen? gr. Jos
Laatste antwoord door Crum, -
- 6 antwoorden
- 2,3k weergaven
Hoi, Ik heb een aantal lampjes defect in de druk-schakelaars van de middenconsole. Kan iemand mij vertellen hoe ik die schakelaars kan uitbouwen zodat ik de lampjes kan verwisselen? Ik heb al van alle kanten bekeken maar zie nergens hoe e.e.a. te demonteren is. Iemand een tip? Alvast bedankt.
Laatste antwoord door dude-nl, -
ledverlichting
door smiley- 23 antwoorden
- 7,8k weergaven
Mijn (Spaanse) Picanto heeft de ledverlichting. Ik rij het liefst overdag met alleen die verlichting aan, maar mag dat eigenlijk wel? Welke verlichting voeren jullie? Wisselen jullie wel eens? wie rijdt er bijv,. alleen nog maar op standje "auto". Gaat ie dan ook vanzelf uit? bevalt het?
Laatste antwoord door spock, -
Lichtverklikker
door ilona- 9 antwoorden
- 5,6k weergaven
Afgelopen maandag de Picanto Base opgehaald, ben wel verbaasd dat er niet eens een lichtverklikker op zit! Kun je dusgewoon de lichten laten branden! Heeft iedereen dat met een Base? Het boekje heeft het wel over een energiebesparingsfunctie maar die heb ik niet gezien, parkeerlicht blijft branden??? Ik merkte wel dat er een soort gong ging toen ik het mistachterlicht aan deed, zou dan toch ook wel voor de lichten mogen gelden toch, ding zit er? Of moet ik nu echt zo'n zoemertje gaan kopen? Vraag me zowieso af welke features gewoon al ingebakken zitten maar niet getoond worden op de Base, maar daar zal je wel een hacker voor moeten zijn om die vrij te spelen. Werkt bi…
Laatste antwoord door ilona, -
- 7 antwoorden
- 4,3k weergaven
Hoi, sinds afgelopen Maandag 4-8-2008 heb ik een Kia Sorento 3.3 V6. Echter ik wil mijn antenne deze is een vaste antenne welke handmatig afgeschroefd kan worden vervangen door een andere antenne. Liefst een veel kortere aangezien deze behoorlijk lang is. Heeft iemand ervaring of kent iemand een adresje waar ik een antenne kan halen? Alvast bedankt,
Laatste antwoord door Patrick Beuken,