Kia Modellen
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hier is ie dan !! met onverwachts getinte ramen super !
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
In mijn Venga een stick geplaatst en me suf gezocht naar een pauzetoets. Nu ontdekt dat je hiervoor de MUTE-knop op het stuur gebruikt. Zit zo'n knop ook nog op de audioinstallatie zelf? Op het dashbord bedoel ik dan.
Laatste antwoord door Brooklyn, -
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
Beste Picanto forum gebruikers, Ik overweeg om een buitentemperatuurmeter in te bouwen in mijn Picanto Comfort. De beste plaats om de temperatuurvoeler te plaatsen is of bij de spiegel (in de rijwind) of onder de (voor)bumper. Om dit mogelijk te maken moet er een doorvoer komen vanaf het dashboard naar of de spiegel of de bumper. Wie weet hoe en waar ik het beste een dergelijke doorvoer kan maken? Dank voor jullie reactie. Groet, Patrick
Laatste antwoord door bigwade, -
Sneeuwketting
door eddie- 3 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hallo Allemaal Ik had een vraag weet iemand soms of je gewone of suv sneeuwkettingen nodig heb voor een voorwiel aangedreven Kia Sportage 16 gdi .Want er zit best wel een hoop prijs verschil in Groeten Ed
-
www.kia-shop.de
door haniebal- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
Dag iedereen, Ik wil graag een xr sport grill bestellen voor mijn kia ceed op kia-shop.de, wie heeft ervaring met die site? Hoe moet ik betalen vanuit Belgie? Want er staat geen iban nummer op? Iemand daar al iets online besteld? Alle reacties welkom Alvast bedankt en hopend dat ik snel mijn grill kan hebben Groetjes Hannes
-
Kleuren Rio?
door Venga- 21 antwoorden
- 6,4k weergaven
Hallo, wij gaan de kia rio bestellen, maar twijfelen over welke kleur we moeten kiezen. nu moet je kiezen via folder of pc plaatjes, omdat de stalen nog niet bij de dealers zijn. wie heeft/kan foto's maken van de volgende kleur: Deep Blue, Fresh Beige of Graphite. dan is de keuze voor ons makkelijker. bij ons in de regio staat nergens deze kleuren.
Laatste antwoord door Smart, -
- 6 antwoorden
- 2,1k weergaven
Op 17 september 2011 hebben wij een witte 3 deurs 1.2 met alle pakketten + ESC besteld. Levertijd zou 5 maanden duren. Toevallig vandaag even langs geweest of er al enig zicht was wanneer die zou kunnen komen. Goed nieuws. Hij was deze week bij de dealer binnengekomen. Echter had de dealer een klein foute gemaakt. ESC zat er niet op. Hij kan opnieuw besteld worden maar dan is de kans groot dat er weer 5 maanden of meer levertijd op zit. Nog langer wachten. Als ik deze afneem en uiteraard 500 euro goedkoper en ik zou over een aantal jaren deze weer inruilen cq. particulier verkopen. Zou het ontbreken van ESC veel op de dan te krijgen prijs uitmaken. M.a.w. zou ik …
Laatste antwoord door Effenix, -
Nieuwe Kia Rio komt 2011 1 2 3
door Smart- 55 antwoorden
- 19k weergaven
De Kia Rio komt in het voorjaar van 2011 op de NL-markt. http://www.autoweek.nl/autonieuws/15388/Nieuwe-Kia-Rio-komt-in-voorjaar-2011
Laatste antwoord door Smart, -
http://nl.euroncap.com/nl/results/kia/rio/2011/463.aspx
Laatste antwoord door bigmac, -
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo wij zijn de Rio Rollers, Wij hebben van Kia Motors een gratis Kia Rio gekregen voor onze roadtrip door Europa. Op 4 november zijn wij vertrokken naar Letland en op 14 novemer waren wij terug. In die periode hebben wij aardig wat lol beleefd en de auto heeft prima werk geleverd. Wij hebben ondertussen aardig wat beelden geschoten. Bekijk onze eerste aflevering op deze link. http://www.youtube.com/riorollerss Alvast bedankt en veel plezier met het bekijken!!
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
FYI Ik heb een Sorento Exclusive (België) sinds sep 2011 en heb verleden week de firmware van mijn Navigatie/Audio unit laten updaten naar V5.1.3 De nederlandse spraakherkenning werkt nu wel maar er zijn nog wat bugs maar de meeste commando's zoals FM, USB, Telefoon, BT, Presets werken uitstekend. Ik kan nu via bluetooth muziek streamen van mijn iphone. M.a.w. Ik heb het niet langer het kabeltje nodig om MP3s van mijn iphone te beluisteren. De navigatiekaart is ook bijgewerkt met datum 05/2011.
Laatste antwoord door rte911, -
- 10 antwoorden
- 2,5k weergaven
Ik heb een Sorento 2.2 Exclusive (België) en bij het achteruit rijden hoor ik geen opeenvolging van biepjes wanneer ik een obstakel nader achter de auto. Ik zie wel de camera met daarop de groene en rode zone maar hoor geen biepjes. Is dit normaal of niet? Alvast bedankt.
Laatste antwoord door rte911, -
Achter Differentieel
door Gast Warrior- 4 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hoe kan ik er achter komen welke achter Differentieel er op mijn Kia Sorento zit. Met of zonde sper, dit in verband met de olie verversing. Mvg, Henk
-
- 9 antwoorden
- 2,6k weergaven
Kan en mag er Xenon (aftermarket) ingebouwd worden in de Sportage II? Dit ivm met automatische hoogte regeling en koplampsproeiers.
Laatste antwoord door mwetering, -
Verlichting Koffer
door bps- 12 antwoorden
- 4,3k weergaven
Hallo mensen met de mooiste suv, Ik heb een vraag i.v.m. de verlichting in de kofferbak. Bij onze auto lijkt het wel of er geen lampje staat want het is erg slecht verlicht, en ook maar aan 1 kant. Heeft iemand dit nog voor? Ik wou er een Led strip tegen de hoes-rol houder plakken en dan die aansluiten aan de aansluitingen van dat kleine lampje, zou dat lukken? Link naar de site voor de leds dat ik wou plaatsen : http://www.buyledstrip.com/nl/led-strip-flexibel-blauw-50-cm.html Greetz BPS ( Belgium Pool School )
Laatste antwoord door smetjesmee, -
- 0 antwoorden
- 5k weergaven
hallo ik vraag me af zijn er ook bodykit's beschikbaar voor de kia pride? heb een kia pride 1.3 uit ''98 ik zie op internet wel mooie bodykits maar volgens mij allemaal zelfgemaakt.
Laatste antwoord door Mawukje, -
Cruise control
door Dennis_N-V- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
Beste KIA rijders, Inmiddels 80 km gereden met de KIA RIO. Ondertussen ben ik erachter gekomen dat de cruise control niet werkt. Ik zie wel het groene icoontje op mijn dashboard komen, maar de snelheid blijft niet constant. Is dit normaal dat de cruise control nog niet werkt? Ik moet vandaag een lang stuk de snelweg over, dus het zou makkelijk zijn als ik hiervan gebruik kan maken. Ik zie uit naar jullie reactie. Groet, Dennis
Laatste antwoord door Effenix, -
- 4 antwoorden
- 3,9k weergaven
Hallo, Gisteren heb ik mijn Rio opgehaald. Super tevreden over deze auto!!! Alleen heb ik 1 vraagje: Als ik de aanjager aanzet en de luchttoevoerstand op voorruit ontwasemen dan gaat automatisch de airco aan... dit wil ik liever niet, je moet dan zelf steeds de airco uitzetten en ik vergeet zulke dingen nog al vaak. Dus mijn vraag is of er een speciale knoppencombinatie is om dat uit te zetten. Zodat ik alleen handmatig de airco in kan schakelen wanneer ik dat zelf wil. Ik heb alles al geprobeerd wat hier op het forum wordt gezegd zoals in dit draadje: http://www.kiaclub.nl/topic/3467-airco-bij-ontwas-stand-automatisch-aan/. Dat is voor de Cerato dus ik vroeg me af of…
Laatste antwoord door Treespotter (aka Birdy), -
- 3 antwoorden
- 3,7k weergaven
Ik heb sinds een maand een Kia Picanto van 2005. Vorige week is mijn autoradio (van de Lidl) er uit gejat. De hele auto vol glas en enkele krassen en een deuk in het rechter portier. De schade is inmiddels gerepareerd en ik heb een nieuwe autoradio gekocht. Maar bij het inbouwen blijkt deze niet echt lekker te passen. Het metalen frame dat bij de radio wordt geleverd past er van geen meter in. Ik gat in het dashboard zal zeker een halve centimeter breder moeten worden gemaakt. Hebben anderen hier ook last van gehad? En hoe hebben jullie dat dan opgelost? Met vriendelijke groet, Alex
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
Beste Sportage rijders, Ik ga volgende week een Sportage bestellen het zou moeten worden 1.6GDI X-ECUTIVE PLUS PACK met panorama dak en de kleur Cassa white. Had me voorgenomen geen kleur wit te pakken maar ben er tochvoor gevallen nu wil ik vragen wie heeft een witte sportage en hoe bevalt dezetot nu. Ik heb bij drie dealers offertes aangevraagd maar verschrik me van de prijzen je zou toch zeggen ze moeten allemaal kort bijelkaar liggen, maar zit een verschil in van €600,00. Voor service wil ik best iets meer betalen maar €600,00vindt ik veel wat is jullie ervaring? Gr.
Laatste antwoord door soomers, -
- 18 antwoorden
- 8,3k weergaven
Kan men ook in de bestaande modellen van Sportage3 een start stop systeem laten inbouwen?
Laatste antwoord door smetjesmee, -
- 8 antwoorden
- 4,1k weergaven
Hallo, Wij hebben sinds juni 2011 een Venga Seven 1400 en de motor maakt tussen de 2000 en 3000 toeren een ratelend geluid. Volgens de dealer is dit normaal en heeft iedere Venga hier last van. Zijn er Venga bezitters die dit kunnen bevestigen of is dit verhaal onzin? Ik zou graag een reactie horen. Alvast bedankt. anspro.
Test Kia Rio
door Specialmade- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo Rio rijders en bijna Rio rijders, Aanstaande zondag (20-11) komt een test van de Kia Rio op RTL7 om 18:00 uur. Grtz. Specialmade
Laatste antwoord door SuperRio, -
Onlangs zat ik eens te zoeken op Rio en toen kwam ik op de Amerikaanse site van Kia. Daar verkopen ze dus een Kia Rio nieuw model met een 1.6 liter 138 pk blokje met 6 versnellingen. Prop daar nog ff een turbo op zou ik zeggen en je hebt een serieuze Hot Hatch! http://www.kia.com/#/rio-5-door/explore/ Verder nogal wat verschillen trouwens én als optie de nog mooiere 17" wielen zoals van de persfoto's.
Laatste antwoord door JosK, -
- 5 antwoorden
- 2,6k weergaven
Kijk dit filmpje vanaf 3 minuten en check de LED verlichting. Ik heb de vraag gesteld aan KIA motors Nederland via Twitter en het is mogelijk wordt even geïnformeerd hoe. Ben benieuwd hoe dit gedaan is. Het filmpje is van ANWB;
Laatste antwoord door Eelco,