Kia Modellen
-
- 4 antwoorden
- 2,8k weergaven
hallo iedereen, een vraagje tot sorento xm rijders. hebben jullie problemen met de cruise control. de ene moment werkt hij niet en dan weer wel is er iemand met dezelfde problemen ? mvg bart
Laatste antwoord door dannyh, -
- 5 antwoorden
- 2k weergaven
Hoi Alle, Ik was aan het kijken op de Kia canada site en daar voorzien ze de Rio standaard van een mooie simpele radio, met achteruitrijcamera, zonder meerprijs. Tja... verschil moet er wezen. Precies dezelfde radio als wij, maar dan andere software. Ziet er cool uit.
Laatste antwoord door riodriver, -
Exclusief: dit is de nieuwe Kia Sportage Nog voordat Kia de nieuwe Sportage officieel wil onthullen hebben wij beslag weten te leggen op patenttekeningen. De tekeningen zijn geregistreerd bij het Europese merk- en designbureau en tonen de nieuwe Kia Sportage in volle glorie. Al een jaar lang siert de nieuwe Kia Sportage onze spyshots-rubriek. In eerste instantie zwaar gecamoufleerd, maar een maand geleden kregen we voor de eerste keer een goede indruk van het front. Nog nooit hebben we echter zo’n goed beeld van het model gekregen als nu. Deze patenttekeningen tonen ons de nieuwe Sportage namelijk in zijn productie-outfit. En zonder camouflage. Succesnummer De offici
Laatste antwoord door ErwinB, -
spraakherkenning 1 2
door marbe2220- 32 antwoorden
- 7,7k weergaven
heeft iemand al een werkende spraakherkenning als navigatie in nederlands staat (engels werkt wel), ik heb er nog steeds niets van gehoord. vind dat kia hierin wel in gebreken blijft:confused:
Laatste antwoord door Hvs, -
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
volgende maand neem ik de auto van de buurman over een kia rio 1.3 ls uit 2004. Deze is helemaal standaard dus zonder toerenteller elec. ramen mistlampen enz. weet iemand of de bekabeling er al ligt voor mistlampen elec.ramen e.d. ? en kan ik op de sloop een dashboard kopen met toerenteller en er zonder problemen of aanpassingen inzetten ?
Laatste antwoord door vipertronic, -
Koppeling picanto 2011 3 deurs 1.0 airco 1 2
door Gast Marcvane86- 31 antwoorden
- 11,4k weergaven
Hoi allemaal, Het volgende probleem in mn nieuwe auto is weer opgedoken. Kan nu het koppelingspedaal ongeveer 6 cm bewegen voordat de koppeling zijn werk gaat doen. Niet echt fijn dus heb 3300 km gereden en sta nu dus alweer stil want schakelen wil ie niet zo graag meer. Waarschijnlijk ontkoppeld ie dus niet helemaal meer. Morgen ochtend de pico bij de dealer binnen rijden en ga niet meer weg voordat we eens heel serieus gepraat hebben over terug geven auto en restitutie van mijn geld. Ben de pico op het moment helemaal zat. Eerst hele vervelende rammels in dashboard zijn die weg, dan je lv raammechaniek niet goed laat je dit repareren zitten er weer rammels in de …
Laatste antwoord door bigmac, -
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
Geachte Kia rijders. Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen dus doe ik dit maar zo, Vraag: Wat is het verschil tussen een Kiia Sportage of de Kia Sportage R , is er een verschil of alleen de manier waarop ze het schrijven. vooral als je spullen wil bestellen zie je vaak de omschrijving Sportage R???????? Gaarne jullie hulp hierbij
Laatste antwoord door chrichri, -
- 7 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo mede kia-ers, ik heb vanmorgen mijn -half jaar oude- Sportage opgehaald. Dit is er eentje met ingebouwde navigatie. Heb enkele keren geprobeerd mijn HTC Desire S te koppelen. Echter; als ik dat doe, loopt het hele systeem vast. Ik kan dan echt geen kant meer op, enige remedie is auto afzetten, en een tijdje wachten. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met de Desire (s)? Is dit op te lossen met een update? Is deze update alleen in combinatie met een kaartupdate te krijgen?
Laatste antwoord door MikeyMan, -
Autoweek Artikel sportage 2.0crdi 1 2
door Gast Timo0103- 28 antwoorden
- 4,7k weergaven
Voor de liefhebber het artikel uit de nieuwste autoweek. Ben het zelf niet helemaal eens met het artikel. Kijk en lees zelf maar: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QTKDA33P4RMA.jpg
-
- 26 antwoorden
- 10,7k weergaven
zou leuk zijn om hier foto's te plaatsen van mooie velgen voor de sportage
Laatste antwoord door Smart, -
- 9 antwoorden
- 3,4k weergaven
Wat lees ik tot mijn verbazing in de folder;Bagagenet inclusief opbergruimte onder bagageruimte. Alleen bij super pack, duurste versie. Wat ik heb dus, maar dat kan toch niet serieus waar zijn? wat is dan het wezenlijke verschil? Ik bedoel dan opbergruimte onder bagageruimen. Ik heb een dubbele bodem, dus. 1 die om hoog kan en laag, daaronder zit klein (lees 5cm) ruimte. Hoe zit dit bij jullie anders dan? Ben gewoon benieuwd.
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 0 antwoorden
- 996 weergaven
Als ik de keuze voor de verwarming op de voorruit hebt , en daarop laat staan, gaat na het starten van de Picanto de blower altijd weer op de hoogste stand blazen, ook al heb je de auto uitgezet terwijl de blower op een lagere stand stond. Is hier wat aan te doen, dat je niet telkens de blower weer terug moet draaien. Onthoudt deze de instelling niet? Tweede opmerking: Is er wat aan te doen dat de deuren niet automatisch op slot springen zodra je wegrijdt, gr.alfons
Laatste antwoord door fonzie, -
Geachte ........., Weet iemand wanneer de Picanto op LPG in Nederland verkrijgbaar is? M.vr.gr.
Laatste antwoord door Crum, -
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
ik heb een picanto van 2008 en als je de schakelaar van de vooruitverwarming in drukt moet er een klein groen lampje gaan branden dat doet het niet meer en ook geen lucht bij het raam weet iemand of dat de schakelaar kan zijn
Laatste antwoord door 1500vulcano, -
- 12 antwoorden
- 3k weergaven
Zijn er mensen die een 1.4 hebben besteld. Ik zel heb begin jan. een 1.4 superpack met trekhaak besteld. Eerste levertijd stond op 20 weken. Vandaag ter oren gekomen dat het eind juni gaat worden. Zijn er meer mensen met zo'n levertijd?
Laatste antwoord door rightone, -
- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
Vandaag (26-01-2012) Mijn KIA Venga ingeruild voor een KIA Soul Beat. Al die mankementen aan mijn Venga, ik begon het zo langzamerhand meer dan zat te worden! Ik ben in mijn leven nog nooit zo vaak bij een auto-dealer geweest voor mankementen aan een auto als bij de Venga. Gelukkig was ik met 7 jaar garantie. Ben benieuwd hoe de Soul gaat bevallen. Mijn vrouw vond hem in beginsel niet mooi, maar na een korte testrit en een goede inruilprijs was ook zij helemaal overtuigd dat dit hem moest worden. Wordt vervolgd
Laatste antwoord door BaBaCC, -
Rio nog wel BPM vrij? 1 2
door Rio Rio- 26 antwoorden
- 5,4k weergaven
Hoi Allemaal, Fijn een forum gevonden te hebben met allemaal liefhebbers! Wij zijn van plan om een nieuwe Rio aan te schaffen, is de mooiste kleur (WIT!), met alle opties en navigatie en schuifdakje. Wij schrokken nogal van de levertijd van 5!!! maanden, maar dit is op zich geen probleem. Waar we een vraag over hebben is het volgende: De dealer kon ons niet een garantie geven dat de auto voor 30-juni op kenteken gezet kan worden, wat dus het volgende inhoudt, zie link: http://www.berekenjeautokosten.nl/wegenbelastingnieuws/waarom-je-nu-een-belastingvrije-auto-moet-kopen.html Dan zou je Rio dus niet meer BPM-vrij zijn, maar moet je de volle mep gaan betalen...... Di…
Laatste antwoord door Rio Rio, -
Kan iemand zeggen of het mogelijk is om de beltoon die geprogrammeerd staat in de gsm Om die ook te horen in de wagen wanneer men opgebeld wordt.Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg steeds dezelfde beltoon in de wagen(waarschijnlijk ringtoon kia).Heeft iemand de oplossing? Graz luc1
Laatste antwoord door luc1, -
- 2 antwoorden
- 2,7k weergaven
Hallo, Mijn vrouw heeft vorige week een Kia Picanto gekocht uit oktober 2008. Deze auto heeft een ingebouwde radio, prima ding, maar mijn vrouw wil graag een carkit ingebouwd hebben. Probleem is echter dat ik nergens kan vinden hou ik de ingebouwde radio eruit kan halen zodat ik aan de achterkant van de radio kom. Ik heb al de ventilatie-roosters erboven gedemonteerd, maar zie daar niet wat ik verder los moet maken om verder te komen. Ook het handschoenenkastje heb ik eruit gehad, maar ook daar kom ik niet verder. Kan iemand mij in de juiste richting helpen zodat ik bij de aansluitingen achter op de radio kom. Daarnaast lijkt het er ook op dat de USB aansluiting vo…
Laatste antwoord door Coolrunnings, -
Hoi sorento rijders, ik heb een vraag kun je de tussenbak van een fulltime 4wd ook anders uitschakelen of alleen door de zekering eruit te halen? bij mij gaan dan namelijk alle lampjes branden in het daschbord, alvast bedankt Groet Leo
Laatste antwoord door xychix, -
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, sinds twee weken ben ik eigenaar van de nieuwe picanto met 1.2 motor en airco, verder base. Ik heb nu de autoradio die deze week bij de aldi te koop was, met bluetooth voor handsfree bellen, ingebouwd. Verloop kabeltje gemaakt, € 60,00 voor de originele vindt ik wel erg duur, en geplaatst.Werkt erg goed. Nu wil ik dus de twee ontbrekende speakers in de achterdeuren plaatsen. De aansluiting tot in de deurstijlen achter zijn aanwezig. Mijn vraag is, hoe verwijder ik het raamkrukje, om de portierbekleding te kunnen verwijderen? En is het bekend dat er in de voorportieren ook tweeters geplaatst kunnen worden?
Laatste antwoord door Picanto2011, -
- 19 antwoorden
- 8,3k weergaven
Even een gedachten kronkel/brainstorming: Feit: De daglichtrijlampen zijn altijd aan of je kiest bewust voor de andere verlichting. Wat is de invloed van deze verlichting á 21watt per zijde = 42 watt totaal op het benzine verbruik? Is het dan lonend om vervangende LED verlichting hiervoor te plaatsen? Wie heeft daar een zinnig antwoord op? Ben
Laatste antwoord door r.vanrookhuizen, -
- 19 antwoorden
- 2,7k weergaven
Hallo allemaal, Na bijna 4j tevreden met een Kia Pro_cee'd rond te rijden heb ik besloten om een Kia Rio te bestellen in de hoogste uitvoering. Alleen ben ik zwaar teleurgesteld in de overname van mij Kia Pro_Cee'd. Krijg amper 7200 euro. Nu is de vraag : Wat ga ik mogen verwachten van de Kia Rio? Buiten dat hij een beetje kleinder is dan Pro_cee'd weet ik het zo niet echt. Khoop alleziens dat ze iets aan de zwakke stabilisatorstangske hebben gedaan,want dat was wel de ziekte bij de Pro_cee'ds heb ik de indruk. Blijkbaar heb ik zowat de indruk dat bij de nieuwe Rio een goed werkende airco een probleem blijkt te zijn. Of ben ik hier mis in? Zelf heb ik een 1.4 CR…
Laatste antwoord door bigmac, -
- 18 antwoorden
- 3,8k weergaven
Hallo, Heeft iemand ervaring met het bagageafscheidingsrek dat KIA voor de Sportage III aanbiedt? En met welk model? Op de website (http://www.kia.nl/Modellen/Kia-Sportage/Accessories/) staat tegenwoordig een andere model dan in de brochure die ik destijds heb gekregen. Het lijkt erop dat het model uit de brochure van destijds op de leuning van de achterbank wordt gemonteerd en dat links- en rechtsboven nog driehoekige gaten open blijven. Dat model lijkt me niet zo geschikt, maar misschien heeft iemand er toch positieve ervaringen mee. Misschien is dit afscheidingsrek niet meer te koop (de modelnummers zijn volgens mij hetzelfde gebleven). Weet iemand dat? Op de KIA-w…
Laatste antwoord door Scooby, -
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
Ik had al eerder aangegeven een Rio uit Frankrijk gehaald te hebben maar dat topic is wat vervuild. Ik heb er nu bijna 1000km op zitten en wil graag mijn ervaringen delen. Daarna zal ik proberen bij elke volgende 5000km een update te doen. In de tussentijd zal ik foto's posten. Ik had trouwens de auto gekocht zonder een proefrit te doen. Maar eerst de specifieke kenmerken van mijn Rio (omdat hij niet te vertalen is naar een comfort/super pack): Wit 1.1CDRi 5-deurs 15" lichtmetalen velgen Supervision Instrumentenpaneel Bluetooth connectiviteit Gekoeld dashbord kastje Elektrische ramen Climate Control Cruise control Speed limiter Midden armsteun Getinte rame…
Laatste antwoord door bigmac,