Kia Modellen
-
Hallo Allemaal, Mijn vriend en ik zijn op zoek naar LMV voor onder onze pica die aankomende zaterdag geleverd word. We zitten zelf aan 15 of 16 inch te denken. Heeft iemand nog een mooi setje liggen? gr
Laatste antwoord door Miszblond, -
- 19 antwoorden
- 4,7k weergaven
Beste forum leden, Ik heb inmiddels van mijn dealer een belletje gehad dat mijn Sportage binnen is.. Nu wil ik de verlichting van mijn koplampen vervangen met de lampen hier onder. 5800K SUPER-WHITE 7500K WHITE-BLUE 8500K XENON-BLUE Ik wil één setje kopen. Kan iemand mij helpen met de maat. Ik weet dus niet of het nu een: H1, H3, H4, H7, H8, H9, H10 of H11 moet zijn. Daarnaast: 55W of 100W? Op de KIA site kan dit niet terug vinden. En wat is het verschil buiten de prijs tussen de Xenonlook GP Thunder en Xenonlook ALPHA lights? Alvast bedankt voor een reactie. Gr, Dave
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 13 antwoorden
- 2,8k weergaven
Oké men eerste topic. Sinds kort super tevreden gebruiker van een nieuw Kia Sportage 2.0 Sense+ Diesel Automaat Phoenix Silver. Maar ik vroeg me af of iemand goede tips weet van zonnebrillen die in het opbergvakje passen?? Want dit is zo klein dat ik men huidige zonnebrillen er niet in krijg. Vond op het eerste gezicht dit een handig vakje, maar nu kan ik er geen gebruik van maken...
Laatste antwoord door hooby, -
- 12 antwoorden
- 3k weergaven
Hey All, Mijn ego en mijn Sorento hebben een flinke deuk opgelopen. Ben in Frankrijk de vangrail ingegaan. Volgens mij een combinatie van wat troep (diesel) in de bocht, een uitbrekende achterkant en op een slecht moment ingrijpende 4x4 waardoor ik de vangrail inschoot. Mogelijk dat de nogal lomp inkomende turbo ook heeft meegeholpen aan het uitbreken. Verlichting rechtsvoor nog heel maar de bumper ingescheurd tot op de mistlamp, binnenkant van de wielkap stuk, ruitenwisservloeistofreservoir harstikke kapoet. En het stuk staal dat voor het voorwiel naar beneden hangt om de bumper aan te bevestigen was tegen het wiel gewrongen. Daarnaast ook de rechterkant van de boven…
Laatste antwoord door xtra40, -
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
http://www.kia.co.uk/new-cars/range/compact-cars/new-picanto/accessories-3door.aspx 3-deurs modellen http://www.kia.co.uk/new-cars/range/compact-cars/new-picanto/accessories-5door.aspx 5-deurs modellen BaBaCC
Laatste antwoord door Miszblond, -
- 5 antwoorden
- 2,7k weergaven
heeft er reeds iemand led-achterlichten besteld of geplaatst? ik zou deze graag aanschaffen maar had eerst graag wat meer info. en, ff belangrijk mogen deze gebruikt worden op beneluxwegen? indien dit item al zou aangekaart zijn, sorry dan.....
Laatste antwoord door GeertV, -
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
heeft iemand toevallig nog ene reservewiel liggen met een krik erbij voor de kia picanto uit 2008? ik zoek er nog 1 wie o wi ekan me blij maken graag horen wij van u. met vriendelijek groet uit arnhem
Laatste antwoord door r.vanrookhuizen, -
welke is dat
door riodriver- 15 antwoorden
- 2,3k weergaven
Laatste antwoord door bigwade, -
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
Mag men het radiatorrooster afdekken tijdens het rijden bij strenge vorst? Heb een 1.7 CRD Evogue en het duurt een 10 tal km vooraleer de motortemperatuur ong. 70 a 80 graden haalt. Gelukkig is er na een 5 tal km al een beetje binnenverwarming. Met dank voor de komende reacties.
Laatste antwoord door frankd, -
Nieuwe Picanto! 1 2
door jutter- 25 antwoorden
- 4k weergaven
Vandaag was het zover, ik kon vanmiddag mijn nieuwe Picanto ophalen! Alles keurig afgeleverd en dik tevreden! Rijd heerlijk, ik vind hem zelfs redelijk pittig. Mijn vorige auto, een Opel Corsa Sport 1.4 vind ik trager ik het optrekken dan de Picanto. Affijn, ik ben blij en dik tevreden!
Laatste antwoord door jutter, -
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
Heeft iemand ooit meegemaakt dat de versnellingspook van de Kia Sorento onder het rijden afbrak? Rare gewaarwording: je schakelt en houdt ineens de knop van de versnellingspook in de hand! Compleet afgebroken.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
www.kiashop.co.za
Laatste antwoord door riodriver, -
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
http://www.kia.co.uk/new-cars/range/compact-cars/new-rio/accessories.aspx
Laatste antwoord door RioTom, -
- 4 antwoorden
- 2,8k weergaven
hallo iedereen, een vraagje tot sorento xm rijders. hebben jullie problemen met de cruise control. de ene moment werkt hij niet en dan weer wel is er iemand met dezelfde problemen ? mvg bart
Laatste antwoord door dannyh, -
- 5 antwoorden
- 2k weergaven
Hoi Alle, Ik was aan het kijken op de Kia canada site en daar voorzien ze de Rio standaard van een mooie simpele radio, met achteruitrijcamera, zonder meerprijs. Tja... verschil moet er wezen. Precies dezelfde radio als wij, maar dan andere software. Ziet er cool uit.
Laatste antwoord door riodriver, -
Exclusief: dit is de nieuwe Kia Sportage Nog voordat Kia de nieuwe Sportage officieel wil onthullen hebben wij beslag weten te leggen op patenttekeningen. De tekeningen zijn geregistreerd bij het Europese merk- en designbureau en tonen de nieuwe Kia Sportage in volle glorie. Al een jaar lang siert de nieuwe Kia Sportage onze spyshots-rubriek. In eerste instantie zwaar gecamoufleerd, maar een maand geleden kregen we voor de eerste keer een goede indruk van het front. Nog nooit hebben we echter zo’n goed beeld van het model gekregen als nu. Deze patenttekeningen tonen ons de nieuwe Sportage namelijk in zijn productie-outfit. En zonder camouflage. Succesnummer De offici
Laatste antwoord door ErwinB, -
spraakherkenning 1 2
door marbe2220- 32 antwoorden
- 7,4k weergaven
heeft iemand al een werkende spraakherkenning als navigatie in nederlands staat (engels werkt wel), ik heb er nog steeds niets van gehoord. vind dat kia hierin wel in gebreken blijft:confused:
Laatste antwoord door Hvs, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
volgende maand neem ik de auto van de buurman over een kia rio 1.3 ls uit 2004. Deze is helemaal standaard dus zonder toerenteller elec. ramen mistlampen enz. weet iemand of de bekabeling er al ligt voor mistlampen elec.ramen e.d. ? en kan ik op de sloop een dashboard kopen met toerenteller en er zonder problemen of aanpassingen inzetten ?
Laatste antwoord door vipertronic, -
Koppeling picanto 2011 3 deurs 1.0 airco 1 2
door Gast Marcvane86- 31 antwoorden
- 11,2k weergaven
Hoi allemaal, Het volgende probleem in mn nieuwe auto is weer opgedoken. Kan nu het koppelingspedaal ongeveer 6 cm bewegen voordat de koppeling zijn werk gaat doen. Niet echt fijn dus heb 3300 km gereden en sta nu dus alweer stil want schakelen wil ie niet zo graag meer. Waarschijnlijk ontkoppeld ie dus niet helemaal meer. Morgen ochtend de pico bij de dealer binnen rijden en ga niet meer weg voordat we eens heel serieus gepraat hebben over terug geven auto en restitutie van mijn geld. Ben de pico op het moment helemaal zat. Eerst hele vervelende rammels in dashboard zijn die weg, dan je lv raammechaniek niet goed laat je dit repareren zitten er weer rammels in de …
Laatste antwoord door bigmac, -
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Geachte Kia rijders. Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen dus doe ik dit maar zo, Vraag: Wat is het verschil tussen een Kiia Sportage of de Kia Sportage R , is er een verschil of alleen de manier waarop ze het schrijven. vooral als je spullen wil bestellen zie je vaak de omschrijving Sportage R???????? Gaarne jullie hulp hierbij
Laatste antwoord door chrichri, -
- 7 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo mede kia-ers, ik heb vanmorgen mijn -half jaar oude- Sportage opgehaald. Dit is er eentje met ingebouwde navigatie. Heb enkele keren geprobeerd mijn HTC Desire S te koppelen. Echter; als ik dat doe, loopt het hele systeem vast. Ik kan dan echt geen kant meer op, enige remedie is auto afzetten, en een tijdje wachten. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met de Desire (s)? Is dit op te lossen met een update? Is deze update alleen in combinatie met een kaartupdate te krijgen?
Laatste antwoord door MikeyMan, -
Autoweek Artikel sportage 2.0crdi 1 2
door Gast Timo0103- 28 antwoorden
- 4,5k weergaven
Voor de liefhebber het artikel uit de nieuwste autoweek. Ben het zelf niet helemaal eens met het artikel. Kijk en lees zelf maar: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QTKDA33P4RMA.jpg
-
- 26 antwoorden
- 10,5k weergaven
zou leuk zijn om hier foto's te plaatsen van mooie velgen voor de sportage
Laatste antwoord door Smart, -
- 9 antwoorden
- 3,3k weergaven
Wat lees ik tot mijn verbazing in de folder;Bagagenet inclusief opbergruimte onder bagageruimte. Alleen bij super pack, duurste versie. Wat ik heb dus, maar dat kan toch niet serieus waar zijn? wat is dan het wezenlijke verschil? Ik bedoel dan opbergruimte onder bagageruimen. Ik heb een dubbele bodem, dus. 1 die om hoog kan en laag, daaronder zit klein (lees 5cm) ruimte. Hoe zit dit bij jullie anders dan? Ben gewoon benieuwd.
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 0 antwoorden
- 948 weergaven
Als ik de keuze voor de verwarming op de voorruit hebt , en daarop laat staan, gaat na het starten van de Picanto de blower altijd weer op de hoogste stand blazen, ook al heb je de auto uitgezet terwijl de blower op een lagere stand stond. Is hier wat aan te doen, dat je niet telkens de blower weer terug moet draaien. Onthoudt deze de instelling niet? Tweede opmerking: Is er wat aan te doen dat de deuren niet automatisch op slot springen zodra je wegrijdt, gr.alfons
Laatste antwoord door fonzie,