Kia Modellen
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
Gevonden op eBay .... nieuw ... redelijk geprijsd en ... dubbel diameter 80 ... http://cgi.ebay.de/Sportendschalldaempfer-Kia-Picanto-1-1l-1-2l-2x80mm_W0QQitemZ300085275158QQihZ020QQcategoryZ38786QQtcZphotoQQrdZ1QQcmdZViewItem Keep things up ...
Laatste antwoord door LeFouduVolant., -
- 2 antwoorden
- 27,3k weergaven
hallllooo heb een vraagje mischien kan iemand mijn helpen ik heb pas mijn kia picanto maar er blijft een blauwe lampje branden(van koelvloeistof) op moment dat je hem start en gaat naar een stukje rijden wel weer uit !!is dit nu normaal?? hebben jullie dit ook ??? met vriendelijke groet
Laatste antwoord door anieta, -
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hallo mensen, zojuist een Kia Rio II besteld. Leuke auto met maar 1 nadeel. Ik mis hier een geintegreerde audio-oplossing in. Nu weet ik dat ik een losse autoradio kan inbouwen en mijn frontje iedere dag netjes mee kan/moet nemen. Door onderzoek ben ik te weten gekomen dat er consoles hiervoor bestaan want in Korea en Amerika zitten dit soort consoles standaard ingebouwd in de auto behalve in Europa niet. Zijn hier geen andere oplossingen voor te vinden. Al geprobeerd bij Kia Nederland te informeren maar die doen een potje moelijk en blinken uit in vage antwoorden geven. bij voorbaat dank.
Laatste antwoord door jdelz, -
- 10 antwoorden
- 2,8k weergaven
Is het bekend of er een roetfilter is voor de Sorento? Het ministerie van VROM geeft 500 EURO subsidie op dit moment, maar op hen site wordt de Sorento niet genoemd Waarschijnlijk is het verstandig als dat filter bestaat, om hem nu met subsidie te laten plaatsen, want volgens mij gaat dit in de toekomst voor diesels verplicht worden. Ook als je de auto wilt verkopen zal een roetfilter een pre zijn.
Laatste antwoord door GekkeGerrit, -
picanto m-bittion verkopen
door Gast gwjans- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo, Vorig jaar mei heb ik een Kia Picanto M-Bittion Airco gekocht voor ? 9.995,- euro. Per 1 April krijg ik echter een Lease auto i.v.m. een nieuwe baan. Ik wil nu de Kia gaan verkopen. Ik weet dat het zonde is dat ik hem nu alweer ga verkopen, maar das toch financieel beter. Hij is dus nog geen jaar oud en heeft ca 9000 kilometer gelopen. Heeft iemand ervaring met hoe ik hem in deze staat het beste kan verkopen? Dealer, auto handelaar, particulier of iets dergelijks. Hoeveel zou ik er nog voor kunnen vragen? Hij heeft geen beschadigingen. Is eigenlijk dus nog in nieuw staat. Verder kleur is zilver metalic. opties dus Airco. elec ramen. ABS e.d. spoiler. meegespoten…
Laatste antwoord door Full Throttle, -
Sorento 3.3 v6
door Gast janoeska- 6 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hoi beste Kia/Sorento rijders......, ja alweer een mogelijke nieuwe Sorento rijder. Kan iemand ons een beetje op weg helpen? Wij zijn voornemens om een 3.3 v6 die eind Januari 2007 op de markt komt aan te schaffen. Natuurlijk is er tot op dit moment alleen maar het ??n en ander bekent van de 3.5 v6, maar volgens de info die ik heb gekregen van de dealer komt de nieuwe 3.3 v6 er beter uit... We hebben al een aantal keren proef gereden in de 3.5 v6 en nog steeds denk ik na elke keer WAUWWWW. Wie o wie kan mij meer info geven dan bijv. alleen maar de dealer? Ik rijd ook met een caravan van 1350 kg. Oh ja, de 3.3 zou wel iets zuiniger rijden, mmmm Gr. Janoeska
Laatste antwoord door BaBaCC, -
ROETFILTER
door Ed- 2 antwoorden
- 2,8k weergaven
Onderstaand bericht TER INFORMATIE inzake roetfilters voor Diesels, specifiek gericht op de KIA SORENTO, waarvoor nog geen filter bestaat om achteraf in te bouwen. Kia importeur gaf een leeg antwoord en de dealer Durmimotors reageerd helemaal niet eens. Jammer dat ik als klant niet kan profiteren van de subsidie van ? 500 van Ministerie VROM voor het inbouwen van een roetfilter. Ik heb een: Vraag Onderwerp: Auto Advieslijn Bericht: Ik heb een Kia Sorento 2.5 CRDI gekocht in juli 2006, een Diesel, Automaat. Ik krijg een non antwoord van mij Kia importeur en geen antwoord van mij Kia dealer Durmimotors te Purmerend. Vraag is heeft deze auto een roetfilter?? Zo ni…
-
Ombouwen naar leer
door josua- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
Hallo ik wil in mijn Sorento een leren interieur bouwen maar weet niet of de aansluitingen onder de stoel liggen voor electrische bediening en de stoelverwarming. Weet hier iemand raad mee? Alles is welkom. gr. Jos
-
ROEST!!!!!!
door Gast schoenmakertje- 4 antwoorden
- 3,2k weergaven
tot mijn grote verbazing zag ik gister op een sorento uit '03 op de achterklep aan beide kanten van de nummerplaat roestblaasjes!!! Is dit normaal, komt dat vaker voor? er zit 6 jaar roestgarantie op, maar dan verven ze dat wat bij, schiet je ook niet veel mee op. Frans
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140042185781&fromMakeTrack=true#ebayphotohosting Bewertungen van de verkoper OK ... Iemand ervaring met dergelijke tuningbox(en) ?? Keep things up ...
- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
Afgewerkt at last ... Foto's van de sportshalldemper in het fotoalbum ... Nu de zwarte PIC nog met dezelfde uitlaat ( onderweg ) en HOLLANDIA 400 ... Oink ... Oink ...
- 9 antwoorden
- 7,5k weergaven
Dit is de eerste keer, dat ik middels deze site reageer. Mijn KIA Sportage model 2005, heb ik sinds begin januari van dit jaar. Nu ben ik een techneut, dus je kijkt gemiddeld wat kritischer naar hoe en wat. Nu vind ik dat het verwisselen van een lampje van de koplamp unit een belangrijk onderdeel. Het boekje geeft aan het zelf te kunnen uitvoeren. Helaas! De koplamp unit komt niet meer dan 15 mm naar voren meer niet! KIA Nederland heb ik een vraag hier over gesteld (ook een voorstel dit zelf eens te proberen) Op dit punt is het nu behoorlijk stil geworden, en ik wacht al meer dan twee weken op antwoordt! Ook een KIA dealer in Zoetermeer zit met het zelfde problee…
Laatste antwoord door Lundy, -
- 2 antwoorden
- 3k weergaven
Sinds een tijdje schakeld onze Sportage slecht naar de tweede versnelling. Net of hij ergens tegen aan zit. Ik heb dit tijdens een beurt aangegeven bij de dealer. Nu heeft deze volgens zijn zeggen er nieuwe iets dunnere olie in gedaan. Dit zou de oplossing moeten zijn??? Maar nu schakeld de bak in alle versnelling niet meer soepel. Maar gaat het gepaard met hoorbaar geluid en voelt het allemaal wat grof aan. Erkend iemand dit??? Het betreft hier de Kia Sportage 2.0 comfort 2wd met slecht 48.000 km op de teller en 2 jaar oud.
Laatste antwoord door kiwiholland, -
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Iemand die mij kan zeggen of een (vervangings)sportuitlaateinddemper hetzelfde is voor benzine en diesel ... Keep it on the island ...
- 0 antwoorden
- 946 weergaven
Bij MTW zijn ze blijkbaar een beetje overspannen ... mijn tweede bestelling is na drie weken eindelijk toegekomen en wat dacht je ... alweer een "fout" onderdeel ,net zoals bij de eerste zending de chroom onderrand verwisseld voor het duurder chroom middenstuk dat ook al in het album te zien is op de zwarte PIC ... Enfin eens deze twee onderdelen op de grijze PIC gemonteerd en ... af !! Voor de foto's nog even geduld ... Heat ...
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
nee, op benzine..... geeft meer smering; dan kan de motor goed "inlopen" Ik heb er nu 22.000 km op LPG vialle op zitten en de auto rijdt UITSTEKEND Gemiddeld verbruik met redelijk veel grote weg en rustige rijstijl na 22.000 km 1 liter lpg op 8,35 km. Heb wel flashlube laten inbouwen; dit bewijst pas zijn meerwaarde in de toekomst, voorkomt verbrande kleppen en geeft meer smering aan motor. LPG ---- de beste keus die ik heb kunnen maken----------------- Hans
Laatste antwoord door xHansx, -
- 9 antwoorden
- 2,7k weergaven
Sinds enige tijd heb ik een gasinstallatie in mijn sportage.De tank is geplaatst waar voorheen de reserveband lag.Nu ligt echter de band los over de laadvloer te zwerven.Is er een mooiere oplossing voor?De dealer zij dat hij niet buiten aan de achterkant te monteren is.Weet iemand raad?
Laatste antwoord door Fee6, -
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
Nog enkele foto's bijgeplaatst in het album ... MTW parts ... Deze week chroom spul van VA - trade ( spiegelcovers en instaplijsten ) ... rest nog HOLLANIA 4OO WEBASTO en 16 duimers DECENT ,en ... klaar ... Deze morgen de matjesvan TA gearriveerd ,zeer mooie kwaliteit met hielversterking ... 22 .-- verzending inbegrepen . Keep things up ...
Laatste antwoord door BaBaCC, -
http://regiomeppel.nl/content/bekijkNieuws.php?ID=1755
Laatste antwoord door Gerrit Speelman, -
- 11 antwoorden
- 9,1k weergaven
Op zich een vreemde vraag om te stellen op een KIA - forum maar; Ik ben van plan van een snelle personenauto over te stappen naar een SUV (je) op benzine (geen V6) en twijfel nog steeds welke het gaat worden; De Captiva vind ik mooi maar heeft een te kleine motor en de auto is loodzwaar. Maar, de Captiva is wel groter en volwassener maar ook natuurlijk iets duurder. De Hyundai Tucson is de tweelingbroer van de Sportage. Meest verkochte SUV (je) in NL en Belgie, redelijke prestaties voor een SUV en leuk om te zien met dikke wielen. De Sportage. Op veel punten exact dezelfde auto als de Tucson. Met dikke wielen leuk om te zien. In aanschafprijs zijn de Tucson en de Spo…
Laatste antwoord door Fee6, -
- 12 antwoorden
- 1,6k weergaven
Besteld de vooraan chroomband onderaan dwars in het rooster en de chroom dwarsband onderaan de achterklep ... Benieuwd voor een ( snelle ) reactie van dit bedrijf voor melding totale kostprijs van de artikelen + verzending ... Hier op dit forum reeds positieve reacties gelezen ,dacht ik ... Who Done It ...
- 8 antwoorden
- 20,8k weergaven
Hallo, heb sinds kort een Kia Sorento 2.4 lx uit 2003. Deze heb ik tweedehands gekocht. na een week begon de lamp van het motormanagement te branden, bij de garage bleek de katalysator kapot te zijn. Gelukkig nog een jaar fabrieksgarantie dus dat werd gerepareerd, maar bleek de andere katalysator ook kapot te zijn. Toen heb ik maar de geschiedenis van de auto opgevraagd, in het boekje had hij goed onderhoud gehad. Toen bleek dat er na 50.000 kilometer er een nieuwe motor in was gekomen, naar zeggen, zonder olie gereden en de motor vastgelopen. Maar nu hoorde ik dat een vriend van een kennis ook na 50.000 kilometer een nieuwe motor in zijn Sorento 2.4 had laten zet…
Laatste antwoord door J.M.C. Vijn, -
- 4 antwoorden
- 4k weergaven
Mijn dagdragers van Mont Blanc produceren tussen 80 km/u en 140km/uur een geweldig irritante fluittoon. Pas bij ong. 145 km/uur valt het geluid weg. Op een rit van 10 uur is dit om gek van te worden Heeft iemand ervarging met de originele (?) dakdragers van KIA. Berry Bakker
Laatste antwoord door Rio-man, -
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo Kia fans, Ik weet twee stuks trekhaken te koop voor de KIA Sportage. Kompleet nieuw met afneembare trekhaak, ik kon ze alle twee meenemen voor 400 euro. Bij interesse, stuur eventjes een mailtje naar a.picanto@hotmail.com Groetjes, Arie Picanto
Laatste antwoord door Arie Picanto, -
- 5 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hallo, Ik zoek voor een Brink Trekhaak type 444170 voor de Kia Sportage de volgende onderdelen 4441/ 5, 6, 7, 8 , 9 . Dit zijn hoekplaten met de vulstukken. Wie kan mij er aan helpen of weet een weg hoe eventueel ergens te bestellen. groeten Gerrit,
Laatste antwoord door Gerrit Speelman,