Kia Modellen
-
- 19 antwoorden
- 4,5k weergaven
hey iedereen wie kan er mij helpen ik wil een nieuw audio systeem inbouwen je weet wel 4 speakers 2 subwoofers versterkers het materiaal kan ik wel aan komen maar ik wil het zelf inbouwen beetje een mooi desing voor de subs achterin de kofferbak wie heeft er info voor mij over audio inbouwen groet robert
Laatste antwoord door Tazteam, -
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
Aanvullende foto's in het album velgen DEZENT 7.16 ET 38 met DUNLOP SP 2000 195.40.16 . Deze week verdere afwerking met GPS MEDION (aanbieding in de ALDI hier in Belgie ? 199 .- ,3D weergave ); Keep it up ...
Laatste antwoord door LeFouduVolant., -
- 1 antwoord
- 2,4k weergaven
Ik heb een Kia Rio en ben daar erg tevreden mee. Alleen gebeurd het bij warme dagen dat de centrale vergrendeling soms spontaan open gaat, terwijl er niet eens een afstandsbediening op zit. Het gebeurd dus een enkele keer en niet vlak achter elkaar. Maakt ook niet uit waar de auto staat, bij warm weer gaan de deuren gewoon spontaan van slot af. Er ligt nooit wat van waarde in maar ik vind het wel lastig. Is dit een bekend probleem en heeft iemand misschien een oplossing voor mij? Anders moet het via de garage en die vragen (terecht) een behoorlijk uurloon.
Laatste antwoord door Rio-man, -
RVS instaplijsten?
door Gast janoeska- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
Wie o wie zou mij kunnen vertellen waar ik deze nieuwe lijsten voor mijn Sorento zou kunnen kopen, let wel tegen een redelijke prijs Bij de dealer kan ik ze natuurlijk bestellen maar voor een bedrag van ?250 Ik meen ze ergens voor minder gezien te hebben voor zo rond de ?89 maar zo ja, klopt dat? Wie kan mij op weg helpen..... Groet Janoeska
Laatste antwoord door josua, -
chromen deurhendels
door Gast schoenmakertje- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
weet iemand of er verschil zit tussen de deuropeners(buiten) van het oude en nieuwe model? ik wil er van die chromen kapjes op plakken. Ik zie geen verschil, maar op sorentoside.com vragen ze $20 meer voor het nieuwe model? Frans
-
- 3 antwoorden
- 4,5k weergaven
Vraag van iemand die mij benaderd heeft. Hebben jullie hier antwoord op? Mijn vraag is ofdat ik met mijn Kia Rio LXE 1.4 een caravan caravalair 330EK met een leeg gewicht van 550KG en beladen max 850 KG kan gaan trekken door Zuid Franrijk. De site caravan trekker is wel heel erg algemeen en gebruikers ervaringen zijn er nauwelijks. Weet u misschien meer, of beschikt u over de nodige technische kennis ? Veel verschillende meningen doen de ronde en de medewerkers bij kia dealers zijn over het algemeen van ja hoor maar niet overtuigend te noemen. Heb graag zo spoedig mogelijk een antwoord op mijn vraag i.v.m. de nodige voorbereidingen.
Achteruitrij sensoren
door Gast janoeska- 8 antwoorden
- 3,6k weergaven
Ik neem straks op onze Sorento een vaste trekhaak in plaats van een demontabele ivm caravannen. Nu is mijn vraag, zijn er al Sorento rijders die rijden met achteruitrij sensoren? Gaat de "pieper" niet af tijdens achteruit rijden omdat het systeem bijvoorbeeld de kogel al ziet of herkent? En wat doet het systeem als er achteruit gereden word en de caravan hangt achter de auto? Wie kan mij verder helpen...... Alvast bedankt, Janoes
Laatste antwoord door willem1, -
- 1 antwoord
- 2,6k weergaven
hallo We hebben sinds 2003 een kia rio 1.5 ls Hier al ontzettend veel problemen mee gehad kapotte dynamo,kapotte deurvergrendeling, lekkende ruitensproeier achter,kapotte achteruitverwarming ,zoemend geluid abs enz enz Nu ging ik gisteren de auto wassen bladderd de lak van de deurgrepen achter af Nu is mijn vraag hebben er hier meer kia bezitters last van John
Hallo beste Kia-rijders, Ik ben zojuist lid geworden van jullie zeer informatieve forum. Mijn naam is Ludwig en ik zit eraan te denken om een 2e hands Kia Rio te kopen. Nu is mijn vraag, waar zou ik zoal op moeten letten? Hebben jullie specifieke punten? Het is een Rio uit 2002, en 1.5 RS hatchback en heeft 66000 km gelopen. Ik hoop dat jullie nog wat tips voor me hebben. Het is trouwens een hele mooie aparte geel-goude kleur.
Sorento op de RAI
door denniss- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
hallo, mijn vader heeft op de Rai de Sorento bekeken en naar aanleiding daarvan hebben we proefgereden in de 3.3 V6. Helemaal fantastisch natuurlijk, maar hij wilde wel het leer dat in de auto op de rai zat. Enige auto die op redelijke termijn leverbaar is (we willen er mee op vakantie), is de auto die daar nu staat en dat wordt dus onze nieuwe auto Mijn vraag aan jullie: Heeft iemand een paar goede foto's van die auto? mvg dennis pothoven
Laatste antwoord door denniss, -
cruise control
door pd2ryp- 14 antwoorden
- 3,3k weergaven
Komt iemand dit bekent voor? Onze cruise controll wil heel vaak niet inkomen .. je drukt dan op de knop en hij reageert niet.dan moet ik eerst de auto uitzetten en daarna weer aan dan doet hij het vaak wel. echter de laatstedagen geheel niet meer. Heeft iemand suggesties. hij heeft nog garantie maar wilk wil graag zelf ook weten waar ik aan toe ben. groetjes willem
Laatste antwoord door Kia Fan, -
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
Plaats waar de linkervoet rust op het tapis wordt vuil ... zoek alu voetsteun op maat voor PICANTO ... op het net niets te vinden ... Iemand info ?? Keep things up ...
Laatste antwoord door Full Throttle, -
- 10 antwoorden
- 3,4k weergaven
Moet deze toon bij de picanto handmatig ingeschakeld worden, of doet hij dat automatisch?
Laatste antwoord door Kia Fan, -
- 10 antwoorden
- 3,5k weergaven
Hele leuke dingen gevonden voor de Sorento, komen uit Amerika. Prijzen zijn mij niet bekend, maar vond dat jullie dit wel moesten weten. Groeten Philip mailto: ImportSharkInfo@aol.com
Laatste antwoord door pd2ryp, -
Haperen Picanto
door Trix- 20 antwoorden
- 10k weergaven
Ik heb mijn Picanto nu 2 maanden en hij hapert als ik acceleer in de vierde versnelling, met name als ik moet invoegen en de weg loopt wat omhoog. Net de dealer gebeld en ze gaan ernaar kijken, maar de dealer gaf al aan dat dit een bekend probleem is en dat ze er waarschijnlijk niks aan kunnen doen. Wie heeft dit probleem ook en is het bij jullie wel verholpen?
COMPLIMENT VOOR MIJN DEALER
door Gast Paul van Gils- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
De mensen die vaker op dit forum komen kennen onze problemen met het trillen van onze Picanto. Zoals in de topics te lezen is, hebben de mensen van Kia Korea het probleem nu waarschijnlijk opgelost. Mijn dealer, KIA CENTER UTRECHT wil ik nu graag eens complimenteren voor het geduld en de service (zoals een auto beschikbaar stellen) die wij hebben mogen ervaren!! Hopelijk kunnen we nu echt van onze Picanto gaan genieten! ! Want het is een hele fijne auto met comfort wat je pas in de grotere klasse tegenkomt!
Laatste antwoord door Full Throttle, -
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
kunt iemand mij misschien vertellen hoe ik de raamslingers kan verwijderen hij kan er in princiepe al af alleen het raamslingertje moet nog maar hoe?????? mike
Laatste antwoord door Tazteam, -
stoelverwarming kapot !!!!
door Gast knibbarulez- 7 antwoorden
- 4,5k weergaven
heeft iemand al problemen ondervonden met de stoelverwarming, die standaard wordt geleverd met de EX met leer uitvoering ? prijs voor het vervangen van de stoelverwarming voor 1 stoel wordt door de dealer geraamd op ? 2500,- !!! 1000 euri voor de zitting; 1500 euri voor de leuning. er wordt gezegd dat dit zo duur is omdat er bijna een komplete zitting/leuning wordt geleverd inclusief (leren) bekelding.... natuurlijk beginnen de kuren net na de garantie periode.... moet ik nu door het leven in de s zonder warme billetjes ???
- 11 antwoorden
- 4,1k weergaven
kan iemand mij aub vertellen of de volgende beschrijving van velgen op een kia picanto past zonder moeilijk te doen dus gewoon fff huppp erop te zetten??? 16 inch 7,5j voor en de achterste velgen zijn 16 inch 9j de steek is 4x100 welke soort banden moet er dan op om geen problemen te hebben?
Laatste antwoord door kia_mike_kia, -
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
http://www.conti-online.com/generator/www/com/en/generaltire/automobile/themes/download/flyer_hp_uhp_pdf_en.pdf Dit gaat hem waarschijnlijk worden; na lang zoeken en vergelijken worden dit mijn 4 nieuwe banden; compleet gemonteerd voor 103 euro per band. Ik denk niet te duur; Wat denken jullie ervan? Heeft iemand hier ervaring mee? Hans
Laatste antwoord door firebiker, -
- 2 antwoorden
- 3,5k weergaven
Hallo, We zijn sinds kort de trotse bezitters van een Picanto bling Wat ons echter opvalt is dat er op de achterkant EX staat aangeduid en volgens de specificaties is de bling gebaseerd op een LXE Wie kan hier iets meer over vertellen?
Laatste antwoord door Benino, -
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
Dit zijn de allereerste foto?s van de compleet nieuwe Kia Sorento. Ondanks het feit dat de huidige Sorento recent is gefacelift is Kia nu al aan het testen met de opvolger. In de Verenigde Staten werden deze twee prototypes betrapt tijdens hun eerste testen door de woestijn. Het duurt nog wel een aantal jaren voordat de nieuwe Sorento daadwerkelijk wordt gepresenteerd, maar we kunnen nu al een paar conclusies trekken. Aan de auto?s op de foto?s is duidelijk te zien dat de Sorento in alles zal gaan groeien. Het model is langer, breder en hoger en daardoor zal plaats worden gemaakt voor een derde zitrij. Verder verwachten wij dat de Sorento leverbaar zal worden met grot…
Laatste antwoord door willem1, -
Benzineverbruik 2007 model
door Gast Frenk- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
Weet iemand al iets over het benzineverbruik van het nieuwe model ?? schijnt op elke kia pagina (nog) een groot geheim te zijn TNX F.Elings
-
- 32 antwoorden
- 17,8k weergaven
Hallo allemaal, wij zijn in het bezit van een Kia Rio 1,5 LS Hatchback van 01/2001. We hebben er 63.000 km mee gereden en nu was de drukgroep van de koppeling kapot en moest er een nieuwe koppeling in. Volgens de dealer kwam dit omdat wij met de voet op de koppeling rijden. Wij rijden beiden al 25 jaar auto en geen van twee nog nooit een kapotte koppeling gehad. We rijden ook niet met de voet op de koppeling! Toen mijn vriend de auto ging ophalen (na vervangen koppeling) stond er nog een klant met een Kia Rio van 2005, 30.000 km en ook een kapotte koppeling! Volgens de dealer ook van het rijden met voet op koppeling! En deze mevrouw rijdt ook al 25 jaar auto en ook nog n…
- 3 antwoorden
- 2,3k weergaven
Hallo wij hopen a.s. zaterdag onze Sorento van april 2005 op te halen bij de dealer. Ik volg al een tijdje dit forum. Wij zijn op zoek naar een rubbere maat voor onze Sorento. Tweede hands mag altijd. Dit lijkt ons perfect voor de hond Groet Ronald
Laatste antwoord door jdelz,