Kia Modellen
-
- 14 antwoorden
- 1,8k weergaven
Velen hierna op zoek .... niet Philip? .... "hier" gevonden .... http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=014&item=330044705988&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1 Keep things up ...
Laatste antwoord door Lydia, -
Tweede uitlaat
door roland1- 9 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hallo weet er iemand of het mogelijk is om onder de sportage een tweede uitlaat te monteren. En Zijn er leveranciers van deze uitlaten. Groeten Roland
Laatste antwoord door Hendrik Jan, -
- 0 antwoorden
- 2,5k weergaven
Ik krijg net het volgende mailtje binnen: EGO 6- FORTE wheel is available for Kia Sorento with 5/139,7 ET30 fitment. The wheel is fully polished and has two year quarantee. One Sample Wheel available at 145 Euro with free delivery by TNT to your address. For for information about EGO6-Forte, please visit www.easygo-online.com / www.ego-wheels.com , or call us. Please reply to easygo@esygo-online.com EASYGO-ONLINE.LTD Tel: 0090 216 5576507 Fax:0090 216 5576508 www.easygo-online.com www.ego-wheels.com easygo@easygo-online.com 'k Heb er zelf niks aan, want deze wielmaat is veeeeeeeel te groot voor onder de Rio , Maar wellicht vind iemand op het forum het mooi…
Laatste antwoord door Rio-man, -
- 3 antwoorden
- 3,2k weergaven
Hallo Carens rijders, Binnenkort hoop ik de bezitter te zijn van een Kia Carens EX 2004. Heeft iemand ervaring met deze auto waar het het z.g.n. 'zuinige rijden' betreft? Dus concreet het (waar mogelijk) rijden met een lagere toerentalen? Is er ook iemand die ervaring heeft met het rijden met een caravan, en wel speciaal in de bergen? Vrgr TimmyTim
Laatste antwoord door taxiboy, -
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
Volgende week geeft Fullside Carstyling: 2 weken 10% korting op alle Kia producten. Kijk op onderstaande link om te zien wat er voor uw auto beschikbaar is. http://www.fullside.com/merken/kia/kia.htm (Vermeld bij uw bestelling dat het gaat om de Kiaclub actie)
Laatste antwoord door Fullside, -
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
Volgende week geeft Fullside Carstyling: 2 weken 10% korting op alle Kia producten. Kijk op onderstaande link om te zien wat er voor uw auto beschikbaar is. http://www.fullside.com/merken/kia/kia.htm (Vermeld bij uw bestelling dat het gaat om de Kiaclub actie)
Laatste antwoord door Fullside, -
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik ben in het bezit gekomen van vier originele velgen voor de sportage met daarop banden van het merk Kumho Solus 235-60 R16 H100 deze banden hebben nog ruim boven de 7 mm profiel. Mijn Sportage is tzt aan nieuwe voorbanden toe. Dus komt deze aankoop goed uit. Ik wil op de andere velgen winterbanden monteren. Nu mijn vraag. is het mogelijk een smallere band te monteren bv 225 of 205 ??? En heeft er iemand ervaring met de Kumho banden?? Rij nu almeer dan 44.000km op de eerste vier Hankook banden.
Laatste antwoord door xHansx, -
- 3 antwoorden
- 2,3k weergaven
Ik las onderstaande artikel op autoweek (link). http://www.autoweek.nl/vumdisp.php?ID=2392 Wie weet er meer over te vertellen. Heb ergens gelezen dat er iets zou zitten onder de ruitenwissers.
Laatste antwoord door xHansx, -
Motorgeluid
door simsek04- 8 antwoorden
- 2,6k weergaven
Het valt me op dat de sportage op snelweg, toch aardig wat geluid produceert als je rond 140 km/uur rijdt. Het is me ook opgevallen dat onder motorkap geen geluidisolatie aanwezig is? BIj veel auto's is dat namelijk wel het geval! Is dit bij iedereen zo en weet iemand of dat toevallig te verkrijgen is??
olievulopening versnellingsbak rio 1.3
door Gast Toine- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
kan iemand mij vertellen waar ik de olievulopening van de versnellingsbak kan vinden ik heb een kia rio 1300 met dank
-
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
Heb zo'n Pioneer unit besteld voor mijn Sorento, inclusief de schermen in de hoodsteunen en een achteruitrij camera... ben nu op zoek naar de gebruiksaanwijzing..hoef ik die niet meer te lezen als de auto wordt geleverd..heb al e.e.a. gelezen op de Pioneer website echter geen volledige handleiding...wie heeft een soft copy..? Groeten, Frank
Laatste antwoord door frankvdk, -
Even voorstellen
door roland1- 15 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Over 2 weken is het zover, dan krijgen we onze eerste Kia Sportage. Dit is tevens onze 1e Kia, dus we zijn best benieuwd. Zo te zien valt er genoeg te lezen en te beleven op dit forum Groeten Roland en Gerrie
Laatste antwoord door BaBaCC, -
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
Mijn Sorento 2.4 van juli 2003 werd terug geroepen om het koelsysteem te vervangen. Zijn er nog meer akties geweest?
Laatste antwoord door Dragonar, -
- 1 antwoord
- 5,1k weergaven
Goededag mensen, Ik vroeg me af wat een complete uitlaat gaat kosten voor een Clarus. En waar ik die kan halen? Is er wel een imitatiemarkt hiervoor? Aangezien ik hem niet kon vinden in het bosal boek. Ik hoor het wel
- 18 antwoorden
- 3,3k weergaven
Zoals bij velen staat ook "mijn" sportage al even in de bestelling ? Om nu te voorkomen dat het "happy" gevoel te veel wegebt, zou het leuk zijn dat sportage rijders die hun wagen al geleverd hebben gekregen ons af en toe lekker maken met hun rijervaringen, opvallende zaken, zaken die zij missen, etc.. Ook al duurt het dan lang ..................... dan kan ik me toch op de sportage blijven verheugen. Wie begint .......
werkplaatsboek
door amphicar- 4 antwoorden
- 3,7k weergaven
Hallo, Inmiddels heb ik een echt kia werkplaatsboek gevonden[ op cd rom in het duits] staat vanaf 2002 2003 2004 alles op voor diverse modelen benzine en diesel van Kia Sorento. Kosten 25 euro Peter
Laatste antwoord door amphicar, -
- 14 antwoorden
- 4,5k weergaven
Hebben jullie dat nou ook ? Ik kan het zitcomfort van bestuurdersstoel niet geweldig vinden. De stoelzitting vind ik te kort, geen goede steun in de holtes van m'n knie?n. Ik draai regelmatig aan de draaiknoppen, maar ik vind het niet top. Verder vind ik de zittingen vrij zacht en de rugleuning geeft ook onvoldoende steun. Ligt het nou aan mij en wordt ik een dagje ouder ? Of zijn er ook anderen die dit herkennen? Hans
Laatste antwoord door kiwiholland, -
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik ben mij aan het rond kijken naar velgen en winterbanden onder mijn Kia Sportage. Nu worden er diverse velgen aangeboden bij onze ooster buren. Alleen nu moet ik de maat weten. Met name het ET getal. 6,5J x 16" ET ??? Banden maat 235/60 R16 H100 Of weet iemand een alternatief. Ik ga niet naar de KIA dealer. Want hier zijn de bedragen wel dusdanig dat je het bijna dubbel betaald.
- 6 antwoorden
- 2,4k weergaven
Sinds gisteren heb ik Michelin Aplina winterbanden erop laten zetten (standaard maat). Eenw wereld met verschil met de Hanckook rotzooi. Ik had klachten omtrend dat bij het optrekken te snel ging slippen. Ik kreeg te horen van de dealer dat de vermogen hoog was. Ja, ja dacht ik bij mezelf, bij de winterbanden is hier niks van te merken. Kijken of ik toch de Hanckook banden kan laten vervangen.
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
wie kan mij vertellen hoe je de lampen van de koplampen moet vervangen als ze stuk zijn[ kan in de garage maar kan je het zelf ook]
Laatste antwoord door Tazteam, -
- 1 antwoord
- 2k weergaven
Bij 138000 km is de distributieriemgebroken (48.000 km), Dit is tot de volle tevredenheid gerepareerd. Wel 6 weken wachten voordat alle onderdelen binnen zijn, maar alla. Bij ongeveer 3200 toeren resoneert de motor. Vooral te voelen aan het trillen van de vloer. De garage heeft alle medewerking gegeven om het op te lossen. (Balansas gecontroleerd. blokken vervangen cq opnieuw gepositioneerd e.d.) Maar het blijft zo. De garage vindt het niet zo heel erg. Heeft ook met het type motor te maken, zegt men. Maar wij rijden veel lange afstanden en 3200 toeren is ongeveer 120 km in z'n 5. Dat irriteerd erg. Wie kent dit probleem en weet eventueel een oplossing.
Laatste antwoord door kolstt, -
Recall...
door Gast Two Plugs- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
Beste Sorentorijders, Er schijnt een recall aan te komen voor de eerste serie Sorento's (afgeleverd medio December 2003) waartoe de mijne ook behoord. De 'recall' heeft betrekking tot het vervangen van een 'poulie' van de Dynamo. 't Is maar dat je het weet. Groet
-
- 6 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hoeveel bedraagt het exakt aantal liter olie bij vidange bij een PICANTO DIESEL ... In het instructieboekje staan namelijk twee verschillende volumes aangegeven ... Volgens de Duitse site zou het 4,7 liter bedragen ... hetgeen me abnormaal veel toeschijnt ... Iemand op deze site van fana's ?n nana's een idee ... Where will it all end ...
Laatste antwoord door LeFouduVolant., -
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
Ik vraag me af, welke digitale camera Kia bij de Carens cadeau geeft
Laatste antwoord door BaBaCC, -
- 10 antwoorden
- 2,1k weergaven
Ik merkte op dat bij het optrekken van beide voordeuren een zachte krakende geluid te horen is. Hoe meer je ernaar luistert hoe irritanter het wordt. Ben niet helemaal uit wat het is, maar wel verdacht dat het bij beide deuren te horen is. Komt het ook bij iemand voor?
Laatste antwoord door simsek04,