Kia Modellen
-
- 9 antwoorden
- 2,8k weergaven
Ik heb gemerkt dat de mijn originele sportage velgen op bepaalde plekken niet meer schoon zijn te krijgen. De plekken achter de spaken zitten vol met een soort putjes waarin de remstof is gaan vast zitten. Het lijkt wel of deze plekken achter de spaken poreus zijn of poreus zijn geworden. Ik krijg het in ieder geval niet meer schoon. Als ik er met mijn vingers overheen wrijf , voelt het ruw aan. Welke sportage rijder herkent dit probleem en wie heeft een mogelijke oplossing om de velgen schoon te krijgen? http://www.kiaclub.nl/forum/album_pic.php?pic_id=830 groet Hans
Laatste antwoord door Rio-man, -
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hallo, heeft iemand ervaring met het in en uitbouwen van een radio. Ik krijg namelijk de plaat er om heen niet los. Er zitten 2 inkepingen onderaan de afdekplaat (net onder de climate control), maar wat ik er ook in steek..... de plaat komt niet los. http://www.metraonline.com/downloads/pdf/TurboKits/INST99-7317.pdf Volgens deze site onderaan beginnen.... maar op ??n of andere manier komt er geen beweging in. bvd. Hans
Laatste antwoord door Lundy, -
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
Een goede stuurmansauto bewijst zich maar weer: http://video.google.nl/videoplay?docid=-4775893683484173912&q=kia
- 4 antwoorden
- 3,5k weergaven
ik heb al ik rem piepende remmen heeft iemand ook dit probleem?? ook hoor je ze af en toe als je rem soort van schaven kan iemand vertellen of die ook dat probleem he garage gaat ze nou schuren zeggen ze (slijpen) is dit goed??? alvast bedankt
- 6 antwoorden
- 2,7k weergaven
hallo allemaal mijn naam is leon en ik heb een kia picanto m-bition gekocht nu is mijn vrraag welk type is dit een lx of een lxe ,kheb hem namelijk nog niet gehad
- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
Nog wel onder camouflage materiaal, maar een opgefrist model zal volgend jaar op de markt verschijnen. We zijn benieuwd. Aanpassingen zullen vermoedelijk zijn de neus, de motorkap en de achterkant.
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
Heeft iemand misschien al foto's van de Kia Cee'd wagon? Ik ben daar namelijk wel in ge?nteresseerd.
POLL : MIJN VOLGENDE AUTO WORDT WEER EEN PICANTO
door Gast Paul van Gils- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Wat ga je doen als je aan een andere auto toe bent?
Laatste antwoord door Tazteam, -
Toetert doet 't niet meer
door Gast Paul van Gils- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Ons pikantje heeft vandaag een nieuwe claxon gekregen want de oude was niet meer te vertrouwen ... de ene keer deed ie 't wel en de andere keer niet . . Toen 't meer niet als wel werd, hebben we maar een afspraak gemaakt met de dealer. Die heeft na even zoeken de claxon maar vervangen . . tuut tuuut nu doet ie 't weer!
- 9 antwoorden
- 2,8k weergaven
Heeft iemandt een CYCLONE ingebouwd bij de picanto? www.brandstofgeheim.nl staat het maar ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft. Garantievoorwaarden Cyclone II De Cyclone heeft een fabrieksgarantie van 2 jaar tegen defecten in het materiaal en fabricagefouten. Brandstofgeheim.nl heeft diverse trials gehouden met de Cyclone, en heeft geconstateerd dat er bij elk voertuig een verbetering werd geconstateerd. Brandstofgeheim.nl hecht er waarde aan dat haar producten zinvol zijn voor de consument. Mocht het zo zijn dat u op geen enkel van de beschreven effecten van de Cyclone voordeel heeft dan kunt u tot 3 maanden na aankoop de cyclone retourneren. Voorwaarde is dat de…
Laatste antwoord door AJ Mol, -
- 6 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo Ik wil graag weten van de Sportage II rijders wat zij goed vinden aan hun auto en wat zij niet goed vinden. We vinden de Sportage namelijk wel interessant als opvolger voor de Rio, vandaar
Laatste antwoord door simsek04, -
zoektocht onder voorbumper
door Gast EV- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
Beste Kai Rio collega's. Al een jaar ben ik op zoek naar een onder voor bumper zoals deze op sommige sport modellen zitten. Ik heb sites en auto demontage bedrijven geraadpleegd, maar niets gevonden tot heden. Wie kan mij verder helpen? Als voorbeeld deze sport op marktplaats (helaas erg lange link): http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/kia/44892395.html?return=eJxdjkEKgzAQRe8i6DIxibY1IqVeREIVTI1mcKZUW3r3xroodPU%2BzB%2F%2BM1rql9VpiVqoVEfYmfnalz0RaM4HD93ERjMPBM4YQjY5vlcY9HBeXCWSFivysbqIWNWOQnha2OIS4sZ15%2FAIHKyJZS7T2fovEfwcXmqPNlxlApWISqtF0DkcddRaDLtrY6kbf04ebh3%2BW5k7%2BQZ5GOBZdiqkKnLW0%2Bii8v0BzvZJtg%3D%3D thanks, Eef (alt+p)[/img]
Stalen velg
door Anoek- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar 1 stalen velg (orginele) voor onze picanto. Dit omdat wij geen reservewiel hebben en dit voor de vakantie toch wel een must vinden. Is er iemand die er 1 wil verkopen laat het mij dan weten. Groetjes Anoek.
Laatste antwoord door Anoek, -
Foto's Grayish Silver Metallic (S4)**
door Gast MEH- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
Geachte forumleden, ik ben me voorzichtig aan het orienteren voor een nieuwe auto en de Sportage is een van de kanshebbers. Ik heb op het moment twee vragen: 1)Kan iemand aangeven hoe het momenteel is met de levertijden? 2)Ik zoek foto's van de Sportage in de kleur Grayish Silver Metallic (S4)** Heeft iemand die voor mij of weet iemand waar ik die kan vinden alvast erg bedankt, MEH
Laatste antwoord door xHansx, -
- 1 antwoord
- 2,1k weergaven
Hoi ik ben nieuw hier zou jij mij misschien kunnen uitleggen hoe ik me tulpkabels voor me versterkers door de kabelgoten krijg en zo ja hoe je ze eraf haalt ik heb het over die plastic kappen tot achteraan hoop dat je me kan helpen ik wil ze naar de kofferbak hebben. gr tevreden kia picanto rijder
Sorento 2007
door Gast Herman- 9 antwoorden
- 2,9k weergaven
Vandaag in 4wd magazine de test gelezen met de vernieuwde Sorento. Belangrijkste (voor mij) wijzigingen: ESP uitschakelbaar , en voor mijn vrouw: de rooster in het midden van de auto zijn regelbaar/sluitbaar. Zij vindt de luchtstroom in de automatische stand hinderlijk voor haar ogen omdat ze niet ver genoeg te verstellen zijn. Bijkomend voordeel; de 2.4 liter motor wordt vervangen. In Nederland voldoende, maar op de duitse snelwegen zeer zeker te kort. Andere kant van de medaille; hoe vaak rijdt je daar. Desalwelteplus: misschien haalt de mijne einde garantieperiode wel niet
Laatste antwoord door Facility, -
- 9 antwoorden
- 2,6k weergaven
Weet iemand of deze radio met cd wisselaar en cassettespeler ook in Nederland leverbaar is, zo ja waar en tegen welke prijs?
Laatste antwoord door Kia Fan, -
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
De koppeling van onze Rio 1.5 LS Hatchback uit 2002 slipt, en dan vooral in zijn derde versnelling, als er veel gas gegeven in wordt, bijvoorbeeld tijdens het optrekken, inhalen op een helling of een helling oprijden met of zonder bepakking. We hebben er net weer 4000 kilometer opzitten met de auto waardoor de teller nu op 61350 staat. Hiervoor was het probleem al doende. Wie heeft dit of heeft dit gehad, en is het op te lossen en zo ja voor hoe veel? Verder zit er een rammeltje in de Rio. Het komt van rechtsachterin (passagierszijde). Het rammeltje is alleen te horen bij lage snelheden, en is het meest duidelijk te horen op "korthobbeliggeweggetjes" zoals straatstene…
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
ik ben aan het wachten op onze kia sportage adventure v6 besteld 2 maanden geleden de kleur die wij besteld hebben is jade groen. wij hebben besloten om er een gas instalatie in te leggen. mijn vraag is wat gebruikt deze auto gemiddeld op benziene en op gas
Laatste antwoord door xHansx, -
- 3 antwoorden
- 2,6k weergaven
Ik heb een week geleden Pirelli Scorpio;s laten monteren onder mijn CRDI. Ik wist gewoon niet wat mij overkwam, de auto lijkt volledig gevoelloos te zijn geworden. Vooral bij hogere snelheden van rijbaan wisselen resulteert in een soort deinen, de kont gaat heen en weer! Met de Kumho banden lag hij vele malen beter op de weg. Het voelt gewoon gevaarlijk. Iemand ervaring met dit probleem? Gala
Cerato in 'Top Gear'.
door Gast Two Plugs- 2 antwoorden
- 2,6k weergaven
Naar aanleiding van het feit dat de Cerato 1.5 CRDi in Groot Brittani? door de Britse Caravanclub is verkozen tot 'trekauto van het jaar' hebben de mannen van Top Gear de auto aan een (caravan- test onderworpen. Nuja, het is duidelijk hoe de mannen van TG over KIA denken... En hun gegronde haat tegen caravans op de openbare weg... De Cerato heeft het in ieder geval overleefd (ondanks de mishandeling), de caravan ietsjes minder... Resultaat: 153 klachten van beledigde kijkers... Ik heb me in ieder geval doodgelachen (echt humor op z'n TG-Britts). Gemist? Ach, over een jaartje wordt het wel herhaald op Veronica. Ik kijk TG alleen in de orginele versie, dus elke zond…
Laatste antwoord door koreanbeauty, -
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
Hoi Ik zal me eerst even voorstellen ik ben casper en ik ben de trotse bezitter van een rio uit 2001 Ik ben nu bezig met de auto een grote beurt te geven en ontdekte net olie op ??n van de bougies (de 3e). Best veel want hetd roop ervan af en als je het gat inkijkt dan zie je de olie liggen. Het is verse olie. Wat kan dat zijn? De kleppen? De zuigerveer? Alvast hartelijk dank voor de hulp. Met groet, Casper
- 5 antwoorden
- 4,3k weergaven
Wie heeft er ervaring met de picanto in de bergen? Dan bedoel ik met name stijle hellingen (19%). Hoe gaat ie hier tegen op? Dit zou ik graag willen weten omdat ik aankomend weekend naar Oostenrijk ga met, jullie raden het al.... de Picanto! Alvast bedankt!
pregio ramen
door maribelle- 1 antwoord
- 4,8k weergaven
Ik ben de trotse bezitter van een Pregio. Een werkpaard zonder poespas. Ik wil graag de zij ruiten teinten met folie en dat zou het mooist gaan als ze uit de sponning zouden kunnen. Wie weet hoe dat gaat?. De dealer had geen oplossing.
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
Beetje getuned ... WEBASTO HOLLANDIA 500 dubbele slider ,centrale lederen armsteun ,DOTZ 7.16 ET 38 met DUNLOP SP 9000 195/40/16 . Foto's uploaden ,hoe ... ? Zoek de originele CHROOM DREMPELBESCHERMERS ( dorpels ) ,waar te verkrijgen met verzending naar Belgie ... Keep things up ...
Laatste antwoord door LeFouduVolant.,