Kia Modellen
-
Software update 7.5.8 1 2 3
door Gast willie wortel- 56 antwoorden
- 17,2k weergaven
Beste Kia rijders De nieuwe software update 7.5.8 voor de LG navi is uit !! Wie weet wat het verschil is met de vorige uitvoering ( 7.4.5 ) Met andere woorden, heeft het nut deze te installeren ? of betreft dit enkel wijzigingen m.b.t. bluetooth connectiviteit ? ( m.a.w. aanvulling nieuwe type's telefoon ) Groet, Willie
Laatste antwoord door Da_JoJo, -
- 16 antwoorden
- 5,7k weergaven
Ik heb het hele internet al afgezocht, google veelvuldig aan het werk gezet. Vrienden van me voor het blok gegooid maar ik kom er maar niet achter. Op mijn Kia Cee'd zitten 17" velgen. Met banden maat 225/45-17. Nu ben ik dus opzoek naar nieuwe banden. 2 redenen; deze maken echt mega veel herrie. Schijnt dat deze gecupt zijn? Nog nooit van gehoord. En laatste keer bij de garage zeiden ze: je banden zijn bijna versleten, niet direct maar paar maand en dan was het einde wel in zicht zeg maar. Nou wil ik dus niet weer de banden die er op zitten. Het merk wat er nu onder zit ken ik niet uit mijn hoofd. Ik zoek in elkg geval lijn profiel banden. Maar welk merk is n…
Laatste antwoord door Da_JoJo, -
- 0 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hey allemaal, Naar aanleiding van mijn "advertentie" om mijn 18" velgen te ruilen tegen 16" velgen worden mij meerdere sets Hyundai Tucson velgen aangeboden ... weet iemand hier toevallig of dit zonder meer past onder mijn Kia Sportage (uit 2008)? Ik hoor het graag van jullie!! Grtzzz, Alex
Laatste antwoord door Braojur, -
- 1 antwoord
- 2,4k weergaven
Goedemiddag, Heeft iemand toevallig een werkplaatsboek van Kia sportage 2004 t/m 2010 ? Gr Dirk
Laatste antwoord door xtra40, -
- 13 antwoorden
- 3,9k weergaven
Als ik een paar passagiers moet laten uitstappen,dan willen de achter portieren niet open als de motor nog draait,ik moet ze dan eerst ontgrendelen met de schakelaar in mijn portier,(of de AB). Voor aan de passagierszijde gaat wel open als je aan de hendel trekt,net zo als mijn eigen portier. Het kinderslot is er af,dat heeft de dealer vorig jaar gedaan toen ik hier mee kwam en ik dacht dat het was opgelost. Het viel me niet eerder op,omdat ik meestal wel de motor afzet. Is dit normaal? In geval van nood moeten de passagiers achterin toch de auto kunnen verlaten?
Laatste antwoord door John Kanon, -
- 0 antwoorden
- 861 weergaven
Centrale Deurvergrendeling is dat een positive steuring of een negative steuring van de picantoik wil een draadloze cv steken kan mij iemand helpen of heeft er iemand een schema ervan
Laatste antwoord door sioenl, -
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo, Als ik een CD afspeel of iets via USB, dan word ik onderbroken door het nieuws van Belgie radio terwijl ik bij Rotterdam zit. Ik wil alleen de file berichten horen en verder niets. Wat heb ik verkeerd inesteld? Groet, martin
Laatste antwoord door mcl, -
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
Vanwege de problemen net mijn picanto, en het feit dat ze het nog niet opgelost krijgen wil ik mij verdiepen in eventuele inruil op een Rio van 2012. Wat zijn de voor en nadelen aan de auto, en dan doel ik op een 1.2 5-deurs van februari 2012 met zo'n 47.000 km. Ik wil natuurlijk niet weer op en neer naar de garage gaan. Hoor al wel verhalen over de koppeling?? Eventueel overweeg ik ook een ander merk, namelijk een Seat Ibiza ST 1.4 Copa Plus van november 2011, welke wel weer rijker in de opties zit.
Laatste antwoord door LED-Lightning, -
Hoi, kan iemand mij vertellen hoe en of ik ook 2 e-bike's mee kan nemen op onze picanto first edition (2015)
Laatste antwoord door joepnd, -
opendak
door johnmarlou- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
hallo venga vrienden ik heb een vraag aan jullie ,of iemand ervaring heeft met het laten inbouwen van een opendak. b.v welk merk is goed ,waar kun je dit het beste laten doen ,en eventueel de prijs van een electrisch dak ik wacht graag jullie antwoorden af mvg j.leenders
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
Goedemiddag Forum leden, Ik heb ondanks mijn eerste kia gekocht ( 2e de hands) en rij daar nu twee weken in rond. Nu bezig om een trekhaak te monteren. deze heb ik gekocht bij Deijne sloperij . Nu loop ik tegen het volgende aan. Ik zoek een aansluitschema voertuig specifiek voor kia sportage bj 2005 zonder aansturing relais. Wie kan mij daarbij helpen aan deze de tekening ? De gegevens van de trekhaak heb ik inmiddels wel. Alvast bedankt Met vriendelijke groet, Dirk
Laatste antwoord door sportage035, -
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
Hallo, wij zijn van plan om een Kia first edition te gaan kopen, nou zit daar bluetooth in. Kan iemand mij vertellen hoeveel toestellen ik met deze kan verbinden.
- 7 antwoorden
- 2,9k weergaven
Afgelopen weekend is mijn Sorento voor een tectyl behandeling weg geweest. Het frame en subframe is hierbij onderhanden genomen. Behandeling bestond uit, schoonmaken, ontroesten, tectyl Ik was 500 euro kwijt. Het is een arbeidsintensieve klus, er is een emmer vol rotzooi onder vandaan gehaald. En in mijn geval was het ook echt nodig, Maarr hij kan er weer een poos tegenaan!
Laatste antwoord door bigwade, -
privacy shades
door Theo1964- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
Omdat ik mijn sorento verkocht heb heb ik nog zgan privacyshades liggen voor de 2.5crdi uit 2004. Niet alle clipjes zitten er meer bij maar ik heb ze altijd zo ingeklikt. Voor de achterramen zitten de clipjes er wel bij Doe een leuk bod
Laatste antwoord door Theo1964, -
- 27 antwoorden
- 6,3k weergaven
Gisteren maakte ik een inschattingsfoutje met dit als resultaat: Ik zakte weg in de blub en er was geen beweging meer in te krijgen. Gisteren geen hulptroep te vinden en nadat de Sorie dus vannacht heeft mogen overnachten in het weiland vond ik vandaag een ridder op een wit geel paard en die sleurde me eruit. Zo....uitgelachen, dan nu mijn probleem Nou goed, probleem opgelost zou je denken, maar helaas. Toen ik van dit pad af was en weer op de gewone weg aangekomen was kon de schakelaar van 4wd/low weer terug naar Auto. En toen bleef die op 4wd/low staan Dus met 30 km p/u naar huis gehobbeld. Wat zou dit kunn…
-
- 5 antwoorden
- 2,6k weergaven
Ik heb op de sloop een set 18 inch velgen van een nieuw type op de kop getikt. Deze hebben wel oxidatieplekken en krassen en moeten dus opgeknapt en gespoten worden. Ik twijfel alleen nog over de kleur... Ze komen straks onder een 2006. Zilver met de donkere bumpers. Zie geleende foto.. De kleur van de velgen moet dus bij beide kleuren passen. Ik twijfel..zwart , zilver of donker grijs , antraciet ... Ik ben helaas geen held met fotoshop dus ik kan niet even de opties op de rij zetten. Iemand ervaring , tips of suggesties? Alvast bedankt voor de input.
Laatste antwoord door Lique, -
- 2 antwoorden
- 2,7k weergaven
Luitjes, vergeef me mijn onkunde, maar hierbij een vraagje over de olievuldop van de Picanto. Als ik de vuldop vastdraai, is de dop bij de eerste " klik" al dicht, of anders? Denk het eerste, maar vraag het maar even voor de zekerheid. Heb namelijk tot nu toe nog geen auto gehad waarvan de olievuldop bij het vastdraaien een "klik" gaf
Laatste antwoord door mien-moeke, -
Vraag over Blue Tooth
door mcl- 18 antwoorden
- 3,1k weergaven
Hallo, Sinds vorige week heb ik de nieuwe KIA Picanto Extreme met Blue Tooth. Nu moet ik iedere keer als ik het systeem opstart en mijn smartphone aan heb, wachten dat de contactpersonen lijst geladen wordt. Is dat normaal? Ik heb nooit op mijn telefoon de 4-cijferige code in hoeven te vullen. Ik hoor graag. Groet, martin
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hi Guys, Witson heeft een nieuwe OS gereleased en ik was benieuwd of deze ook op de C217 werkt? Zou wel gaaf zijn. Dit is de link van de OS: http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=102382794 Ik hoor graag van jullie. Gr. Ryan
-
- 14 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hoi : Ik ben in het bezit van een Venga uit 2013 waar ik ook goed over tevreden ben. Ik heb hem gekocht als een soort tussenstap naar de Sportage. Nu heb ik gehoord van een kennis die haar Sportage in wilde ruilen voor een nieuwe Sportage wel heel veel moest afschrijven. Ik vond het een beetje genant om te vragen hoeveel maar zij denkt toch maar dat ze er langer mee blijft rijden. Wat zijn jullie ervaringen wat betreft afschrijving . Het moet niet zo zijn dat de 7 jaar garantie een sigaar uit eigen doos is en ten koste gaat van inruilwaarde. Wie heeft hier ervaring mee . Ik hoor het graag omdat ik anders misschien een ander merk moet overwegen gezien inruil in de t…
Laatste antwoord door johij, -
- 6 antwoorden
- 2,9k weergaven
Beste forum vrienden, Ik heb 2 maanden terug een kia sorento gekocht bevalt perfect hiervoor altijd duitse auto's gereden doet dit niks voor onder. Nu heb ik me is wat ingelezen over het probleem met de tussenbak en om dat voor te zijn wil ik graag is weten welke opties ik heb. Superlock kopen ? Zekering 13 eruit halen wat geeft dit voor gevolgen ? Zijn er nog andere opties ?? mijn wagen is nog in nieuwstaat met 75000 km en gelukkig 4 nieuwe banden dus zal nog wel even voorruit kunnen. heb van mijn vrouw al gehoord dat ik er lang mee moet doen dus vandaar toch opzoek naar fouten die ik voor kan zijn. Bij voorbaat dank.
Laatste antwoord door hermansorento, -
Kogeldruk Picanto 1 2
door joepnd- 46 antwoorden
- 19,6k weergaven
Bij de nieuwe Picanto's staat een kogeldruk van 75 kg vermeld, terwijl onze Picanto (2012) maar 28 kg heeft. Welke wijziging is er geweest om deze enorme verandering aan kg waar te maken? Zou dit bij onze Pico ook aangepast kunnen worden?
Laatste antwoord door DjTheDice, -
- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
vandaag met de ceed bij kia indumij rotterdam geweest voor de kleine beurt werd netjes ontvangen door werkplaats chef Yilmaz had een afspraak gemaakt voor een kleine beurt en remvloeistof vervangen interieurfilter was al door mijn zelf vervangen na 25 minuten werd er even wat dingen doorgenomen die als extra werk uitgevoerd konden worden o.a airco reiningen ruitenwisservloeistof aangegeven dat dit niet nodig was geen probleem na een uurtje was de auto klaar 206,03 was de rekening had een kortingsbon van 25 euro en ook de ruitenwisservloeistof die niet gevuld is werd ook niet gerekend dus netjes na overleg met Yilmaz vond hij het een goed plan om de kortingsbon vian k…
Laatste antwoord door arjan gt, -
- 1 antwoord
- 4k weergaven
een dubbel test tussen de facelift RIO en de nieuwe hyundai I20
Laatste antwoord door betominice, -
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
een 5e plaats niet gek zou ik zo zeggen
Laatste antwoord door xtra40,