Kia Modellen
-
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een achteruitrij camera op een Witson? Het gaat hier om het volgende model: http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=100623953 Volgens de verkoper moet het op dit model aan te sluiten zijn, alleen kom ik er niet uit: http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101550255 Het probleem is dat er verschillende AV in en uitgangen zijn en ik niet weet op welke ik deze zou moeten aansluiten. Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar werkt nog niet. Daarnaast zitten er bij de camera nog een zwarte en rode draad aan vast.. Ik snap er niets van. Hopelijk heeft iemand hier al zo'n camera ingebouwd en kan mij helpen…
Laatste antwoord door xtra40, -
- 10 antwoorden
- 3,8k weergaven
Ik rijd een Picanto 1.0 design Edition uit 2013 en heb een offerte aangevraagd om deze te laten Chiptunen bij Vtune. Nu krijg ik een offerte voor een Piggybag wat me 11 pk oplevert. En een trekkracht van 94 naar 114 Nm. Meer pk zou risico's met zich mee brengen. Ik vind 11 pk weinig (van 69 naar 80). De volgende stappen zijn 94 en 114 pk. Daar had ik meer interesse in. Heeft iemand hier ervaring mee?
Laatste antwoord door xtra40, -
Kia Picanto Xtreme
door Cooky- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
Vandaag mijn nieuwe Picanto Xtreme opgehaald....!! Mooi bakkie vooral die bekleding hebben ze mooi gedaan. Ik had een Picanto 1.2 comfort 3 jr oud. Die ingeruild. Bij die versie kon ik de ECO OFF selecteren, wat heel verwonderingswaardig het brandstof verbruik dit afnemen !!! Raar maar waar.Rijd elke dag 160 km naar mijn werk. De functie ECO OFF kan ik bij deze versie echter niet selecteren en uitzetten. of zie ik iets over het hoofd ? Ze hoeven mij per slot geen advies te geven wanneer ik over moet schakelen.
Laatste antwoord door Creative Name, -
- 3 antwoorden
- 2,5k weergaven
in mijn sportage gaan de lichten niet automatisch aan in het donker. Nu zou ik dat graag inbouwen. In mijn auto zit wel al de lichtsensor (volgens de verkoper wordt die ook gebruikt voor de airco warmer te zetten als je in een tunnel rijd...) http://www.benl.ebay.be/itm/OEM-Genuine-Parts-Photo-Auto-Light-Sensor-for-KIA-2011-2015-Sportage-R-/271750680780?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f459a50cc Dus ik zou enkel de schakelaar nodig hebben http://www.benl.ebay.be/itm/Kspeed-Fits-KIA-Sportage-R-Forte-Cerato-Soul-Optima-k5-Auto-light-Switch-/151267390506?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item23383d342a Iemand dit ooit al gedaan? Ik v…
-
Stoelverwarming
door J.R.- 4 antwoorden
- 3,5k weergaven
Sinds kort werkt mijn stoelverwarming niet optimaal. Wanneer ik de stoelverwarming aanzet wordt deze éénmaal warm ( niet heet) en koelt deze volledig af en vervolgens terug lichtjes warm . Er kan een 10 minuten tussen zitten . Dit voor alle vier de zetels. Weet er iemand raad ?
Laatste antwoord door Fire69, -
- 2 antwoorden
- 3,1k weergaven
Goedemorgen leden van KiaClub Nederland! Allereerst voor een ieder alle goeds en veel veilige Km'ers toegewenst voor het nieuwe jaar. Zelf ben ik pas sinds een aantal weken de trotste eigenaar van een Rio uit 2012 ( plus pack) met 50.000 op de klok. Tot zover ben ik zeer tevreden over mijn karretje en als je erin zit voelt hij groter aan dat dat hij in werkelijkheid is Van deze auto ga ik voorlopig geen afscheid nemen! Dan even mijn vraag en vergeef mij als dit topic al eens eerder de revue heeft gepasseerd, ik heb deze dan niet kunnen vinden. Ik heb een TomTom 1005 welke ik graag zou willen monteren op de plaats van het bakje in het Dashboard. Al Google'nd be…
-
Kia dealer
door Gast Wilcovdongen- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
Mijn huidige kia dealer caslamens is gestopt met kia's leveren en ook geen reclame en borden die zijn allemaal weg. Ze zeiden wel tegen mij dat de garantie en service bij hun gewoon doorgaat. Kan ik hiervan gewoon uit gaan of hopen ze gewoon dat ik bij hun blijft. Ze hebben nu alleen nog maar nissan's.
Laatste antwoord door Zilco, -
dashboard lampjes
door Domper- 0 antwoorden
- 11,6k weergaven
Mijn naam is Rob en sinds kort hebben wij de Kia Joice en met veel plezier de auto heeft 173000 km gereden en is in perfecte staat. Alleen zijn er een paar lampjes in het dashboard stuk. voor dat ik straks iets stuk maakt, kan er iemand mij vertellen hoe ik deze kan vervangen? Vast bedankt voor het eventuele antwoord.
Laatste antwoord door Domper, -
- 0 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hallo, Ik wil een trekhaak op mijn Kia rio gaan monteren. Nu twijfel ik tussen een Westfalia of een Aragon. Iemand ervaring met de laatste?? Ziet er allemaal wel goed uit maar ik kende het merk niet vandaar dat ik hier even vraag. bron: http://www.trekhaakland.nl/Trekhaak-afneemb-Kogelnbsp;Kianbsp;Rionbsp;3-5-drs.Bj.2011-nbsp;euro;249-THLARA0845E3003CV
Laatste antwoord door Barracuda, -
- 26 antwoorden
- 6,7k weergaven
Ja hoor! Vandaag velgjes opgehaald in Breda bij een Rio rijder die niet op het forum zit. Natuurlijk even reclame gemaakt en verteld over @xtra40 en @theomonika want wat hij nog wil is al gedaan Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
-
- 0 antwoorden
- 4,4k weergaven
heeft iemand enig idee of het mogelijk is om meerdere mp3 bestanden tegelijk van een USB-stick in de map 'Mijn muziek' te kopiëren? Ik vind alleen de omslachtige methode om ze 1 per 1 te kopiëren ... Ik heb de audio zonder gps.
Laatste antwoord door jmo, -
- 9 antwoorden
- 2,9k weergaven
Beste, Ik had een vraagje. Ik heb een kia rio van eind 2011, dus al het nieuwe model. Hier zit een navpack op. Nu had ik de vraag, zit de gps antenne in de antenne van de radio of nog ergens anders? Alvast bedankt
Laatste antwoord door B0rn, -
- 11 antwoorden
- 10,7k weergaven
Beste leden, Ik heb sinds gisteren een Kia Picanto gekocht 1.0 X-treme uitvoering, zeer mooie auto vind ik het persoonlijk, alleen na aflevering ben ik naar huis gekomen en sindsdien zit er vocht in de beide koplampen, is dit normaal bij een nieuwe auto? En ik weet niet hoe ze de motorruimte hebben schoongemaakt, daar zit vol met witte plekjes, lijkt wel kalk? Graag hoor ik meer over deze onderwerpen Groetjes Celal
Laatste antwoord door Picawhite, -
- 5 antwoorden
- 3,8k weergaven
Weet iemand wat deze lampen zijn staat niks in het boekje erover.
Laatste antwoord door masimo, -
- 1 antwoord
- 2,2k weergaven
Hallo Ik ben in het bezit van een Sorento 3.3 V6 2007 waarvan ik de olie van de voor en achter differentieel wil vervangen. Nu wil ik weten hoe je kan zien of de achter differentieel uitgerust is met beperkte slip, zodat ik de juiste olie kan gebruiken.
Laatste antwoord door masimo, -
Audio Cee'd
door Gast willie wortel- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
In mijn Kia Cee'd 2014 zit een LG audiosysteem met snelheidsafhankelijke volumeregeling ( SDVC ) De volumeregeling kan, anders dan de handleiding vermeld,( die vermeld, uit - laag - normaal - hoog,) enkel aan en uit gezet worden. De sevice-manager zegt "Ja. maar de verhoging is ook maar gering" Maar van een volumeverhoging merk ik totaal niets. Wat is jullie ervaring ? Graag jullie reactie. Willie
-
Olie vervangen
door Nico94- 2 antwoorden
- 3,3k weergaven
Hallo, Ik ga binnenkort de olie vervangen van mijn Kia Sportage 2.0 benzine uit 2006. Nu heb ik al de olie en het oliefilter en vroeg mij af wat voor een soort carterplug de auto heeft. Moet ik alleen het ringetje vervangen of de hele plug? Nico94
Laatste antwoord door Nico94, -
- 5 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hallo forum leden, Graag hoor ik jullie mening en ervaring over het volgende: Nu in het bezit van een sportage II 2.7 adventure uit 2006 op G3 die ontzettend lekker zijn best doet en ook zeer goed bevalt maar i.v.m de aanschaf van een caravan ( max. geladen 1600kg) toch aan het overwegen om een Sorento te kopen voor het trekken van de caravan zodat ik genoeg kracht heb om ook de hellingen op te kunnen en wat veiligheidsreserves over heb e.d. Heb de keuze tussen een 2.5 CRDi automat fultime 4WD uit 2008 of 2009 en een 3.5 EX M.bition automaat 4WD uit 2007. Het gaat mijn erom bij welke van de 2 wij het minste onkosten kunnen verwachten en dan bedoel ik niet de gangba…
Laatste antwoord door Pugnator Fortis, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo Allemaal, Onlangs in November zijn de winterbanden onder mijn auto gezet en niet veel later moest mijn Kia voor een onderhoudsbeurt naar de garage. Op het rapport viel me iets op bij de profieldikte van de banden die waren netjes rond de 6.5 alleen de linker voorband 7.2 is dit normaal??
Laatste antwoord door rightone, -
- 1 antwoord
- 2,3k weergaven
Weet iemand hoe je de binnenspiegel van de cee'd kan demonteren? Vorig jaar is deze al door de dealer vervangen (althans dat zegt men) maar nu zit de spiegel weer los en rammelt.
Laatste antwoord door Wimis on, -
Garantie
door wesleyvdwaal- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
Vervalt je garantie o.i.d. wanneer je zelf een nieuwe Radio inbouwt of iets anders qua uiterlijk aan je auto aanpast?
Laatste antwoord door Creative Name, -
Prijzen 2015
door bigwade- 22 antwoorden
- 3,8k weergaven
Zat net even op de Kia website te kijken voor een Picanto. Ben nogal geschrokken van de nieuwprijzen 2015. De goedkoopste 3Deurs Pica kost 10.245 euro Daar komt nog eens 965 !! euro rijklaar maken bij. Dan heb je een kale basic witte voor 11210,- EU (was ca 8-9500 eu) Ik dacht dat ze bij Hyundai met de i10 de weg kwijt waren maar Kia volgt dat pad. Er zal waarschijnlijk binnenkort bij beide merken een modelletje onder deze types komen. Een vet onder de 10K eu model is een must, denk ik.
Laatste antwoord door arjan gt, -
- 1 antwoord
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een sportage met kenteken 48-PZ-VB van 25 mei 2005. Nu heb ik een inbouwsetje nodig voor mijn 2-dins autoradio. De verkoper vraagt me heb je een type 1 of een type 2 sportage? Iemand een antwoord op deze vraag? Het schijnt dat 2005 een overgangsjaar is geweest van type 1 naar 2?
Hallo allemaal, Ik wil donderdag een KIA SPORTAGE 2.0i 16V X-ecutive kopen. Nu heb ik een snelle vraag , vanaf wanner heeft ie 6 versnellingen in de handgeschakelde versie. Die van mij beoogde is van begin 2011. Mvg
- 1 antwoord
- 3k weergaven
Heeft iemand een adres waar er voor een leuke prijs een mattenset voor de Venga besteld kan worden incl de kofferbakmat. Op internet zie ik veel webshops waarbij je de matten niet kan bevestigen aan de pinnetjes waardoor ze niet vast komen te liggen. Alvast bedankt!
Laatste antwoord door bob,