Kia Modellen
-
- 21 antwoorden
- 5,1k weergaven
De nieuwe Hyundai Tucson 2015, vervanger van de IX35. VEELBELOVEND!
-
- 22 antwoorden
- 9k weergaven
Het beeldscherm laat alleen de reclame tekst van Kia zien. De achteruitrijcamera doet het nog wel, maar ik zie geen afstands strepen meer. Is er een mogelijkheid om te resetten of kan dit alleen gerepareerd woorden, het is geen garantie meer. Heeft iemand dit al eens meegemaakt ?
Laatste antwoord door Jan Rovers, -
Accessoires,
door MVoetee- 8 antwoorden
- 2,8k weergaven
Na goede ervaringen met de Kia Rio Sedan model 2003, nu weer een Kia. A.s Vrijdag 30 Januari wordt mijn Kia picanto 1.1 EX - Extreme modeljaar 2005 afgeleverd. Het is een leuk kek karretje met alle opties zelfs stoelverwarming. behalve cruiscontrol ontbreekt. Ik vroeg mij af is er een webpagina waar je accessoires kunt bestellen? Niet onderdelen zoals koppelingsplaten filters enzv enzv, maar dan bijv. Spatlappen, windvangers bij de ramen, enzv enzv. En bestaat er ook een Kia picanto club. Ik heb al beetje onder (google) (MP) (ebay) gesnuffeld maar kom er toch niet uit. Graag hoor ik wat, eventueel een link er bij zou handig zijn. MVG MV
Laatste antwoord door xKimpetrus, -
- 9 antwoorden
- 3,2k weergaven
Telefoon in het bakkie... Ik heb de Kia Sportage nu enkele weken en steeds vaker legde ik mijn telefoon overdwars ik het bakje voor de versnellingspook. Maar ja, ondanks mijn grote HTC One Max, bleef hij natuurlijk nooit lekker liggen. Aangezien ik in mijn bedrijf de beschikking heb tot een schat aan materialen en machines, kan ik veel zelf maken. Ik heb vervolgens dus een soort standaard van EVA-rubber op maat gemaakt en in vorm geschuurd. De eerste proef paste precies in het bakje, maar was daardoor lastig snel te verwijderen. Het voordeel van rubbers is dat je deze eenvoudig kan toevoegen, dus nadat deze goed was heb ik hem met leer en suède bekleed. Ondanks dat hi…
Laatste antwoord door santu001, -
- 5 antwoorden
- 2,3k weergaven
Dag heren, Ik heb het gevoel dat onze Cee'd niet zo soepel in zijn tweede versnelling gaat. De overige versnellingen zijn wel super soepel. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Wat zou het kunnen zijn?
Laatste antwoord door iwan073, -
- 20 antwoorden
- 4,2k weergaven
Hey Heeft er iemand al de achteruitrijverlichting vervangen van een kia rio (09/2011)? Ik zou deze namelijk graag in wit led veranderen. Maar weet niet welke bulbs ik moet hebben en of dit wel mogelijk is. Alvast bedankt!
Laatste antwoord door SRB010, -
- 0 antwoorden
- 2,3k weergaven
Picanto is de goedkoopste auto over 3 jaar van de stadsautootjes. Ook over 6 jaar. Kan niet doorlinken want inloggen bij CB. Picanto 1.0, bij 16.000km, bij 1,72/liter, Nieuw - 3 jaar 310 euro/mnd Nieuw - 6 jaar 295 euro/mnd Gem. stadsauto 360 euro/mnd (Als ik lieg, lieg ik in commissie)
Laatste antwoord door Cerba, -
Spatlap sp3
door skoebidoe- 3 antwoorden
- 2,4k weergaven
Gisteren bij het wassen van de Sp3 zag ik dat de rechter "achter spatlap,of hoe je het ook mag noemen....afgebroken was" Vorige week iets te enthousiast door een veldwegje gereden .....vroeger was dat van rubber en gaf dat nog wat mee maar is nu in harde plastiek,met alle gevolgen vandien... Weet iemand waar ik deze kan bestellen,buiten de Kia garage en wat is dé kost?betreft de originele spatlap van Kia. Groetjes Mike
Laatste antwoord door santu001, -
- 3 antwoorden
- 4,8k weergaven
Heb net even de onlangs van Kia ontv. mail gelezen. Zodoende ook even de nieuwe onderhoudstarieven bekeken en wat er zoal extra moet gebeuren bij een grote beurt,moet over een half jaar gebeuren. Zo las ik dat iedere 2 jaar de remvloeistof vervangen moet worden,dus bij iedere grote beurt. Is dit niet wat overdreven,zeker als je niet veel km´s maakt? Dit valt buiten de standaard beurt,mag ik er dan van uitgaan dat het geen invloed heeft op de garantie? Veligheid boven alles,daarover geen discussie,maar met mijn vorige wagen reed ik minimaal 5 jaar met dezelfde remolie,zonder problemen.
Laatste antwoord door John Kanon, -
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Dit is mooi toch? http://www.autoguide.com/auto-news/2015/02/kia-sportspace-concept-.html
Laatste antwoord door Jordan, -
- 4 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hallo forum leden, Ik zou graag een extra USB aansluiting monteren voor de kinderen op de achterbank. Nu wil ik deze monteren in de middenconsole. Weet er iemand of het veel werk is om de bak rondom de versnellingspook handrem ed te verwijderen?
Laatste antwoord door Martin1977, -
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
Ik ben nu trotse eigenaar van een nieuwe Picanto Xtreme 2015. Voorheen had ik de Picanto comfort Pack 2012. In deze versie ( van 2012 ) zit een sigaretten aansteker aansluiting(rechts), een usb, ipod aansluiting en als extra aansluiting nog een zgn sigarettenaansteker aansluiting( links ) waarop ik een dubbele usb stekker kon inpluggen voor extra usb aansluitingen. Dit is in de nieuwe picanto xtreme vlgs mij niet mogelijk omdat deze aansluiting is afgesloten met een afdekplaatje. Vraag: zit er achter dit afdekplaatje nog een dergelijke aansluiting of niet ? WIl dit afdekplaatje niet geforceerd verwijderen om beschadigingen te voorkomen. Heeft iemand al gekeken of er…
Laatste antwoord door bigmac, -
- 0 antwoorden
- 4,6k weergaven
Waar bevind zich het besturingskastje van de centrale vergrendeling Carens 1.8 2004.
Laatste antwoord door firejuckie, -
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
Gevonden
Laatste antwoord door Rolandp, -
Hoi allen, hierbij een nieuw topic voor xenon-look lampen ik heb in mijn Rio Gp Thunder 7500 k lampen geplaatst Rio 41
Laatste antwoord door SRB010, -
- 15 antwoorden
- 6,7k weergaven
Beste, Weet er iemand hoe ik de binnenverlichting van mijn kia rio moet vervangen? En welke lampjes ik zou moeten kopen? Ik zou hem graag in ledkleur krijgen. Ik heb zo een binnenverlichting waarmee je kan kiezen of je het linkse of het rechter lampje aan wilt, zat origineel in mijn kia rio sense. (Heb foto bijgevoegd) Tips en links naar eventuele verkoopsites zijn welkom Groetjes Joris
Laatste antwoord door B0rn, -
Heeft iemand het elektrische schema van de elektrische aansluiting in de achterklep? Reden is om de achterlichten te modificeren waarbij ook de remlichten in de achterklep-unit worden aangebracht en geactiveerd. Daarvoor moet er wel een elektrische aansluiting zijn. Wie heeft deze info?
Laatste antwoord door Derkie, -
- 9 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hallo na bijna 3 jaar Duitsland ben ik weer terug met mijn picanto 75-RGZ-6. even maar want vanaf maandag een nieuwe 8-HKX-28. tot tot. Ronald
Laatste antwoord door Gerrie Picanto ta, -
- 1 antwoord
- 7,2k weergaven
Bekijk deze soul op onderstaande link. http://www.autoguide.com/gallery/gallery.php/v/main/auto-shows/2015-Chicago-Auto-Show/album_005/album/Kia-Trail_Ster-Concept-11.jpg.html Groet, Pipercub.
Laatste antwoord door exutive, -
De nieuwe Kia Rio 2015 1 2
door Gerben H- 25 antwoorden
- 6,8k weergaven
Voor iedereen die benieuwd is naar de nieuwe Kia Rio ben ik even langs mijn eigen Kia dealer in Vianen geweest (Kooijman). Daar heb ik natuurlijk een aantal foto's gamaakt van de "grote" wijzigingen welke ik jullie niet kon onthouden: De voorkant is aangepakt, de rand om de "tiger-nose" is mat waar deze eerst chrome was, de gril is vernieuwd en natuurlijk de mistlamp unit Hier is de mistlamp unit goed te zien. Ook de 3D gril in de "tiger-nose" en de onderbumper hebben een facelift gekregen. De mistlamp unit van dichterbij. Ook is er een kleine frontlip geplaats in de bumper Het dashboard heet een mooie opfrisbeurt gehad, helaas oogt…
Laatste antwoord door Creative Name, -
- 10 antwoorden
- 4,5k weergaven
Beste, ik zou graag het dak en de zijspiegels van mijn witte Rio willen laten wrappen in het carbon zwart. Ze bieden mij twee folies aan, de Hexus en de 3M folie. Welke zouden jullie kiezen? En waarom juist? alvast bedankt!
-
- 7 antwoorden
- 4,1k weergaven
Beste leden, Sindskort ben ik in het bezit van een Kia Picanto 1.0 X-treme, alleen zou er graag cruise control erin laten bouwen, maar zie dat het bij de dealer ruim €600,- kost, zijn er nog alternatieven/ bedrijven die het ook doen voor een goedkopere bedrag? Alle reacties zijn welkom
Laatste antwoord door cello38, -
- 1 antwoord
- 5,7k weergaven
https://www.youtube.com/watch?v=hI3ZaFeeeEM Hoop dat jullie hem kunnen openen. en de Importeur mag ook meekijken van mij , zo maak je reclame voor een Soul en let op dan verkoopt ie echt wel.
-
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hallo ik wil graag te weten komen over Kia picanto mijn picanto heeft airco maar de airco slaat automatisch aan daarna na zoveel seconden weer aan dat is normaal maar mijn vraag is wat kan ik aan doen om de airco constant te laten draaien als ik het aan zet zonder dat die aan uit slaat is dat sensor of relay graag jullie reactie bedankt alvast
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 1 antwoord
- 6,2k weergaven
Hallo, Op internet kwam ik toevallig deze site tegen https://www.serviceright-autos.nl/stap2 Iemand hier ervaringen mee? Ze geven aan alleen te werken met Bovag dealers, maar hoe kan het dat ze bijna 100 euro goedkoper zitten met een grote beurt voor de picanto?
Laatste antwoord door HenkM,