Kia Modellen
-
- 1 antwoord
- 2k weergaven
hallo, ik ben henk. nieuw . de lampjes aan linkerzijde van climate control werken niet meer.Hoe is dat op te lossen?2.4 2003 en de led lampjes van de AG lpg geven soms wel en niets aan. alvast bedankt
Laatste antwoord door Lique, -
Diesel in motorolie..
door Gev- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
Dag allemal Bij mijn sportage (1.7 crdi.. Bj 2011.. 87.000km) zit diesel in motorolie.. Vandag wagen binen gedan.. Heb iemand dat gehad? Garage vermoed verstopte dpf..
-
- 0 antwoorden
- 3k weergaven
Gisteren deden mijn elektrische ramen 't niet meer. Niets gebeurd, alle zekeringen achter 't fuse klepje zijn heel. Lijkt erg op deze klacht waar 't het relais bleek te zijn: http://www.kiaclub.nl/topic/13126-elektrische-ramen-werken-niet-meer/ Is is mijn auto natuurljk van een eerdere generatie. Iemand een idee of deze ook een relais heeft? Of waar 't vandaan kan komen? Het kia-tech forum is nu niet meer gratis (verre van...)
Laatste antwoord door kjiratsiekoedel, -
- 3 antwoorden
- 2,6k weergaven
Ik heb een Picanto sportsline met verwarmde spiegels. Ik heb geen knop waar ik op kan drukken..... De afgelopen week (mist) was een aantal keren mijn linker spiegel volledig beslagen. Het was 8 graden of zo... Niets gemerkt van verwarmde spiegels. Moet ik zelf wat doen? Of is er iets defect?
Laatste antwoord door Hanz001, -
- 3 antwoorden
- 3,2k weergaven
Zaterdag zag ik blaasjes op de bumper. Lak laat los. Wie weet hoe dit kan?
Laatste antwoord door cafevdb, -
tune onderdelen
door svenwkia- 1 antwoord
- 9,3k weergaven
Kan in mij kia mentor 1.6 uit bouwjaar 2003 wil ik lampen in de grill zetten en in mij kofferbak wil ik subwoffer in bouwen maar waar kan ik het verkrijgbaar om getunede onderdelen kopen om meer verhogen en een zeer hoge koppelen te krijgen
Laatste antwoord door Wimis on, -
- 3 antwoorden
- 6,9k weergaven
hallo weet iemand hoeveel "NM" ,,,, je de wielen aanhaald met een momentsleutel voor een kia ceed 2014 alvast bedankt
-
- 3 antwoorden
- 2,3k weergaven
Beste picanto liefhebbers, Zoals velen ben ik ook op zoek naar een nieuw setje speakers en radio/navigatiesysteem. Na dit forum doorgespit te hebben, kon ik nog niet echt een conclusie trekken, maar dit is vooral te wijten aan dat ik een totale leek ben op dit gebied. Ik wil geen extra versterker of subwoofer, gewoon het huidige vervangen en het maximale eruit te halen. Ik ben naar autorevista Groningen gegaan voor een offerte en ze adviseerden me dit: Pioneer avic F970BT Dit in combinatie met of Pioneer ts-e1002 en ts-e1702is Of Rockford fosgate T 142 en T 1675 Zelf vond hij de rockford een betere keuze. Totaal zou me dit 1300€ kosten incl. Montage, frontje en t…
Laatste antwoord door bob, -
benzinepomp
door hermantrucker- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
mijn picanto is nu ruim 7 jaar oud ik heb nu een probleem met mijn benzine pomp,de zekering gaat telkens door. is dit bij iemand bekend en wat zou de oorzaak kunnen zijn?? alvast hartelijk dank voor een antwoord. gr. hermantrucker
Laatste antwoord door hermantrucker, -
- 1 antwoord
- 2,5k weergaven
Beste Kia rijders, Graag wilde ik jullie hulp bij het volgende probleem: de inbouw van een dubbeldin navigatiesysteem in een kia picanto van 2014. Inmiddels de Clarion NX302E met een bijpassend dubbeldin frame. Hoe zouden jullie de inbouw van dit systeem aanpakken? Beginnend met de demontage van het huidig enkele din systeem. Alvast bedankt, Jasper
Laatste antwoord door picaman, -
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
hallo, ik heb een vraagje ivm de automatische airco van mijn rio 2015. De blaasstanden kan je instellen via de middenste (mode) knop. Nu kan ik deze niet alleen op de voorruit laten blazen, is steeds in combinatie met de voetenblazer. Ik heb tijdje terug de automatische aircofunctie uitgeschakeld, zodat deze niet vanzelf aanslaat bij vochtige voorruit, maar dat ik het zelf moet doen. Kan me niet voorstellen dat dit er iets mee temaken kan hebben. Bij dealer gevraagd, maar deze kon mij niet meteen van antwoord dienen. Hebben jullie dit ook, of kan je wel enkel de voorruitstand instellen? In bijlage foto van instelknoppen.
- 4 antwoorden
- 5,7k weergaven
De laatste tijd werkt de vergrendeling van de bestuurderszijde en de kofferbak niet meer. Bij ontgrendeling met de afstandsbediening, gaan alle deuren gewoon open muv de bestuurderszijde. Die gaat dan wel, niet of half open. Ook de kofferbak blijft dicht en gaat open als 2x drukt op de afstandsbediening. Iemand ook zoiets gehad of suggesties?
Laatste antwoord door der Rudi, -
- 25 antwoorden
- 6,4k weergaven
Hey Heb een vraagje Heeft iemand al een kia picanto verlaagd? Zo ja, hoe hebben jullie dit gedaan en voor elkaar gekregen. Hoor het graag. Groeten Dennis
Laatste antwoord door Beus, -
- 2 antwoorden
- 2,9k weergaven
Beste... Sinds dit weekend een Witson Android 4.4.4 navigatie systeem in mijn Kia. Zeer tevreden. Alleen een vraagje, ik zie een optie Avin staan, dat is toch om de auto uit te lezen? Deze app / functie werkt op dit moment ook niet, moet je daarvoor iets speciaals aansluiten? Alvast bedankt.
Laatste antwoord door HDoedens, -
- 47 antwoorden
- 10,5k weergaven
Goedendag, Ik ben pas sinds 2 weken Sorento eigenaar, een 2.4i benzine versie. Ik vind dat de auto lichtelijk iets bokt, en heb gekozen voor 4 nieuwe banden. Die worden over 4 dagen gemonteerd. Ik heb deze gekocht met achter haast nieuwe banden, en aan de voorkant 3mm. Via dit forum al gelezen dat dit uit den boze was. Dus gelijk opgelost. Nou voel ik ook een lichte duw bij het rijden over drempels. Ik ben een jaar verwend geweest met een Citroën, waar je met 80kmh niet eens een drempel voelt. Ik wil graag dat 4x4 uitschakelen naar wens en 2wd rijden. Nou lees ik veel over de Superlocker. Mensen die alles zelf los kopen met een schakelaar enz. Ik zag ook een foto …
Laatste antwoord door hermansorento, -
- 3 antwoorden
- 2,4k weergaven
hoi ik ben net nieuw bij deze club en leer er nu al van toppie ik heb een vraagje; ik heb een sorento 2.5 crd 2005 automaat tod dus een automatische 4 wd wat is hiervoor een superlocker en waar kan ik die kopen en eventueel zelf doen ik ben nogal technisch aangelegd ik woon in coevorden,dus misschien iemand in de buurt die mij kan helpen? graag jullie antwoord
Laatste antwoord door jagergerth, -
- 19 antwoorden
- 4,2k weergaven
zo een nieuwe picanto sportline voor de vrouw des huizes
Laatste antwoord door pierrez101, -
- 9 antwoorden
- 7,3k weergaven
Hallo, Als ik mijn smartphone aanzet, dan heeft hij verbinding met wi-fi in de Picanto. Maar hoe krijg ik die muziek van mijn smartphone in mijn auto te horen? Groet, Martin
Laatste antwoord door mcl, -
Kia Rio 2014 geen TPMS sensor
door Gast Murro83- 18 antwoorden
- 8,7k weergaven
Hoi, Sinds 13-11-2014 ben ik trotse eigenaar van een Rio BusinessLine. Maar nu kom ik achter dat ik geen TPMS sensor heb. Langs de dealer geweest en ze hebben alles uitgelezen blijk die optie helemaal niet aanwezig te zijn. Ze willen mij 100 euro geven maar ik ga er niet mee akkoord. Het is een standaard optie die aanwezig moet zijn staat ook op de site vermeld en ook op mijn overeenkomst. Wat kan ik nu doen? Want ik heb gelezen dat per 01-11-2014 alle nieuwe geleverde auto's verplicht TPMS moeten hebben. Groejtes
- 3 antwoorden
- 3,6k weergaven
Beste allen, Na inbouw van de stuurwielbediening op mijn Picanto met Witson (Wince), werkt de stuurwielbediening niet. Ik heb de kabels van de stuurwielbediening aangesloten (wit en zwart al een keer verwisseld op de bediening), daarna de witson in proberen te stellen. Geen resultaat. Is het zo dat er nog ergens een zekering in moet om de stuurwielbediening te activeren? Op de Witson staat bij Steerweel Settings boven in beeld High of Low in rood en groen, waar moet deze op staan? Dan is het instellen toch, Symbool selecteren, Start, Indrukken stuurbedieningskeuze, Store, Loslaten stuurwiel keuze? Iemand een idee wat ik verkeerd doe? Met vriendelijke groet, Denni…
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hoi, Ik wil met de orginele radio het volgende doen. 4 nieuwe boxen plaatsen deze aansturen met een versterker. verder een subwoofer achter in plaatsen dit alles aan gestuurd door de orginele radio. kan dit of is het onmogelijk ha of blijft de muziek bagger. Bedankt alvast voor de reactie Eddomania
Laatste antwoord door xtra40, -
Dieven?
door trachycarpus- 11 antwoorden
- 2,6k weergaven
2 batterijtjes laten vervangen in mijn contactsleutels van mijn kia sportage ...28.50€ , is dit normaal ??
Laatste antwoord door trachycarpus, -
- 0 antwoorden
- 3k weergaven
Kia Venga en werking iPhone 6 Ben sinds 3 weken eigenaar van een nieuwe Venga, niet het allerlaatste type. Een comfortabele, stille en fijne kleine grote auto. Een tevreden rijder dus, maar… Dat voicecontrole systeem daar krijg ik groene bulten van. Tenminste als ik mijn iPhone 6 met originele Kia en Apple snoertjes aansluit op het autonavigatiesysteem werken de navolgende zaken niet of vreemd: bij contactsleutel op contact dan moet ik veelal opnieuw verbinding maken met het systeem. Soms maakt hij uit zichzelf de verbinding, maar vaak moet ik op de iPhone opnieuw verbinding maken. Lastig en zeker als je rijdt en dit ontdekt. Dit gebeurt zowel via de snoerverbindi…
Laatste antwoord door hyd, -
- 4 antwoorden
- 2,7k weergaven
Kan iemand mij vertellen of de chrome deurgrepen voor een Venga hetzelfde zijn als die van een Rio?
Laatste antwoord door xtra40, -
hallo ik rij met een pro ceed diesel world cup , 2014 weet iemand of daar een alarm op zit en hoe die werkt en waarvoor dat led lampje op het dachbord dient ???
Laatste antwoord door frankydb,