Kia Modellen
-
Kaartupdates
door Jannic- 5 antwoorden
- 3,2k weergaven
11 januari krijg ik m'n nieuwe Sportage Xtreame Dynamic line. Er zit 7 jaar kaartupdates bij. Dit updaten moet bij de dealer gebeuren. Zijn de werkzaamheden die daarmee gepaard gaan ook kostenloos?
Laatste antwoord door Jannic, -
- 1 antwoord
- 2,4k weergaven
Ik heb een kia sportage uit 2011. De audio is niet wat ik had verwacht. ik heb een subwoofer laten inbouwen dat helpt maar niet met de hoge tonen. Voor mij gevoel is de linker twitter de dicht bij het oor. Een amplifier kan niet ingebouwd worden bij gebrek aan aansluiting? Selfs mijn 127 euro Philips soundbar heeft been beter sound dan wat ik hier heb. Ik heb dure front speakers ingebouwd maar het miserable geluid was hetzelfde, alleen op een hoger niveau. Radio is its beter dan van de usb stick maar niet significant. Ben nu terug weer bij de standard speaker. De haeadunit is origineel zonder navigatie. Waar zou ik moeten beginnen, alleen speakers plaatsen lijkt nie…
Laatste antwoord door Marconus, -
Picanto 2009 - Picanto 2016. Wat een verschil!
door Gast GreyGriffin- 10 antwoorden
- 3,7k weergaven
Links op de foto de buiten- en binnenkant van de Kia Picanto automaat (1100 cc) waarmee ik anno 2009 heb rondgereden. Rechts het exterieur en interieur van de Picanto automaat (1250 cc) die ik gisteren ben wezen ophalen bij dealer Blokhuis in Amersfoort. Ja, inderdaad. De oude meneer GG rijdt weer Pica. Over het waarom zijn wel enkele kanttekeningen te plaatsen, maar die vallen wat buiten het kader van dit forum. Waar ik met dit betoog naar toe wil, is het maken van een vergelijking. Over de Pica van 2009 was ik op zijn zachtst gezegd niet zo tevreden; ik heb daarover hier het nodige gepruttel geventileerd. Wat was er aan de hand? In die periode leed een deel van …
Laatste antwoord door arjan gt, -
- 17 antwoorden
- 3,2k weergaven
7 Cars That Owners Regret Buying
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 29 antwoorden
- 7,6k weergaven
Wij parkeren onze Rio net zoals alle voorgaande auto`s voor ons huis op een vrij steile helling. Ik op de handrem maar mijn vrouw gebruikt de handrem en de eerste versnelling. Dit is al die jaren goed gegaan. Deze week een telefoontje van mijn vrouw, de versnellingen zitten vast, de pook stond ook in een vreemde stand. Ik heb gezegd ze zou het mobiliteitsnummer bellen, dat hebben we niet voor niets. Binnen een half uur twee man van de plaatselijke dealer thuis, die kregen er ook geen beweging in! Ze zouden een afsleepdienst laten komen. Die kwam ook vrij snel. Er was al geregeld dat mijn vrouw meteen mee kon rijden en een vervangende auto mee zou krijgen. Maar bi…
Laatste antwoord door Ysie, -
Afstellen lampen
door kia_21- 5 antwoorden
- 3,4k weergaven
Is het mogelijk om het lichtbeeld af te stellen qua breedte in de Rio? En ook eventueel de hoogte want ik heb mijn Rio gekregen met wat hoogte verschil van de lampen. Mijn rechterlamp schijt dichter naar de auto toe. Alvast bedankt. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Laatste antwoord door Paul65, -
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
Ik had gisteren wat merkwaardigs. Ik moest gisteren een pakketje afleveren en ik had even snel de auto op een klein heuveltje geparkeerd. Ik zet de versnelling in zijn 1, doe de motot uit en ik wil uitstappen. Toen begon de auto opeens zachtjes achteruit te rollen. ik schrok hiervan natuurlijk, trap op de rem en ik dacht dat de auto niet goed in zijn versnelling stond. Dat was echter wel het geval. Ik heb daarom maar de handrem op de auto gezet en verder maar geen aandacht gegeven. Is dit een (bekend) probleem? Ik lees nogal wat berichten in dit forum over auto's waarvan de versnellingsbak moet worden vervangen. Bij mijn vorige auto kreeg ik de auto niet van z…
Laatste antwoord door Ysie, -
led lights
door tonisaez- 6 antwoorden
- 3k weergaven
Kan iemand een foto laten zien van de achter "LED" lichten van de nieuwe Venga 2015 in het donker, zonder te remmen? Zijn die nieuwe lampen echt LED?
-
Ingeruild.
door Jannic- 7 antwoorden
- 2,5k weergaven
Na 2 jaar is de Picanto samen met m'n Mazda 3 ingeruild voor 1 nieuwe Sportage XtremeDynamicline 1.6. We hebben veel plezier gehad van de Picanto en ik kan geen minpunt opnoemen. Van de Mazda trouwens ook niet. Maar onze omstandigheden zijn veranderd waardoor 1 auto (en 1 motor ) voldoende is. Vrijdag middag is de grote omruil actie.
Laatste antwoord door Jannic, -
- 31 antwoorden
- 4,6k weergaven
Weet iemand hoe ik de lamp er uit krijg bij een rio uit 2015. Gisteren gehaald bij de dealer. Krijg de unit wel uit de bumper maar dan staat er trekken nou krijg het dus niet voor elkaar wil er mijn led lampen in doen die ik in mijn venga had zitten
-
- 8 antwoorden
- 2,2k weergaven
1. 2. 3. 4. 5. Probleem.... lampje brandt.... 6. 7. 8. 9. Einde Ik hoop dat jullie dit leuk hebben gevonden. Als je wilt weten wat wat is, heb ik eventueel wel een toelichting
Laatste antwoord door Lique, -
- 10 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hoi Angeliue, Tijdje geen contact gehad, ziet er allemaal perfect uit hoor!! Ik ben nog steeds druk aan de slag met Bruce, ben benieuwd wat volgt...
Laatste antwoord door bigwade, -
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
Iemand enig idee of de Nieuwe sportage achterlichten (model 2014-2015) uitwisselbaar zijn met de vorige serie (2012)? Nieuwe achterlichten: http://www.ebay.nl/itm/OEM-GENUINE-PART-FOR-KIA-SPORTAGE-REAR-TAIL-LAMP-LIGHT-SET-4P-2014-2015-/261870595781?hash=item3cf8b42ec5:g:XAcAAOSwPhdVQQlz
Laatste antwoord door J-J, -
- 24 antwoorden
- 9,6k weergaven
Hoi jongens, Bij de carwash mijn antenne kwijt geraakt, met heel die plastieke voet en al, nergens meer te vinden. Iemand een idee hoe ik die voet eraf haal ? Ik wil hem zelf vervangen. Zou dat lukken met een schroevendraaier langs boven ( pijltje ) ? Of zou het langs onder moeten ? Ik hoop van nie natuurlijk .. Maar het ziet er wel zo naar uit als je bekijkt waar de plastiek is afgebroken...
-
Rio SR en SSR
door Gast Vitara 2- 9 antwoorden
- 4,3k weergaven
In Indonesië hebben ze de SR en de SSR. van mij mogen ze die hier ook wel leveren. SR Sporty Body Kit- HID Xenon Head Lights- Day Time Running Lights porty Diamond Blue Fog Lights Vertu SR Graphite Grey Special Stiching All White Interior Ambience Lights Shark Fin Antenna SR Red Lining Side Mirrors SR Sporty Diffuser Tail Lights Lamp K Style Emblem
-
- 11 antwoorden
- 2,3k weergaven
Vandaag mijn xenon lampen vervangen. Ik heb nu een metalen voet ipv kunststof, de adapter komt nu steeds los. Het is alsof er speling op zit. Iemand hier ervaring mee?
Laatste antwoord door Ri026, -
- 1 antwoord
- 2,7k weergaven
hallo heb deze gevonden hier vind je redelijk accessoires voor uw auto http://www.aliexpress.com/
-
- 13 antwoorden
- 5,7k weergaven
Dit verbaast me wel een beetje. Ga je een kia sportage uit 2011 kopen dus nog tot 2018 garantie. Denk je goed gedaan. Dan hoor je garantie ja maar niet op de versnellingsbak? Is dat dan nog die geprezen Kia garantie?
Laatste antwoord door Sportage3, -
- 1 antwoord
- 5,1k weergaven
Ik heb probleem met koppeling en versnellingsbak van mijn sportage. Hij is nog net een jaar oud met 35000km. Vorige maand dealer heeft eerst koppeling vervangen, omdat bak heeft olie lekkage en daardoor koppeling gesmeerd. Na een maand beide moest vervangen worden omdat ze zijn versleten. Heeft iemand ook zelfde probleem gehad?
Laatste antwoord door Sportage3, -
- 15 antwoorden
- 6,5k weergaven
Hoi allen, onze venga is toe aan een set nieuwe banden. over de conti banden die er nu onderzitten zijn we, zeker bij regen, niet zo tevreden. met welke merken/typen hebben jullie goede ervaringen.
Laatste antwoord door Smart, -
- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
Weet iemand of de ceed vol verzinkt is? Coating op bodem is niet heel dik,dus ik vraag me af of het plaatwerk verzinkt is
Laatste antwoord door PowerCeed, -
- 6 antwoorden
- 6,7k weergaven
Beste mensen, Hier even een vraag: Het is mij opgevallen dat mijn Kia na een nacht stilstand water lekt. Het vocht komt uit het zwarte slangetje aan de onderkant van de auto t.h.v het schutbord. Ik weet niet waarvoor dit slangetje dient. Misschien ontluchting van de kachel of airco?? En???? Is dit normaal?? Als bijlage een foto. Excuses voor de matige kwaliteit. Wat is jullie mening. Vriendelijke groet,
Laatste antwoord door cocker, -
- 10 antwoorden
- 3,3k weergaven
...na 3,5 jaar, accu?, dynamo?. Tegenvaller.
Laatste antwoord door joepnd, -
- 12 antwoorden
- 5,1k weergaven
Hoi, Sta op het punt om LED strips te bestellen voor mijn Rio. De installatie zou makkelijk moeten zijn, heb iets gelezen over de zekering van de instapverlichting die ik af kan tappen, nu heb ik het schema bekeken van de zekeringen maar kan niets vinden wat maken heeft met instapverlichting. Iemand een idee?
Laatste antwoord door xtra40, -
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
hee hallo ik ben van plan om volgend jaar een achteruitrijcamera op mijn standaard kia auto radio te monteren nu staat in mijn boekje dat het mogelijk is om die camera aan te sluiten op de radio maar ik kan nergens in het autoboekje zien hoe de camera aan gesloten wordt .is dat met een tulp uitgang of een andere systeem met dit type radio, afgebeeld op de bijgevoegde foto alvast bedankt
Laatste antwoord door Towerom,