Kia Modellen
-
- 29 antwoorden
- 5,8k weergaven
Ik was gisteren bij de dealer, wat viel mij op... De nieuwe logo's van Kia Inderdaad maar ook dat ze afgestapt zijn van de Ecodynamics logo aan de rechterkant, deze zit nu links naast het logo! Ik zoeken op internet, nergens een plaatje te vinden, uiteindelijk deze gevonden en zo zit het inderdaad.. Dit is een andere Rio, maar zo zit het nu wel bij de auto's die op de vrachtwagen werden afgeleverd.
Laatste antwoord door MauS, -
- 12 antwoorden
- 4,1k weergaven
Wellicht weten sommige van de KIA-DIE-HARDS dit al wel, maar velen wellicht nog niet: ps: Ik wil mijn 2012 1.2 Picanto zeker gaan inruilen in 2014 voor een Picanto 1.0 3 cilinder turbo met 120 pk. Onderstaand is positief voor Kia en de rijders (in het rood gemarkeerd wat ik het meest interessant vond) Kia onthult vier nieuwe benzinemotoren donderdag 7 maart 2013 In Zuid-Korea heeft Kia - uiteraard samen met Hyundai - de afgelopen jaren keihard gewerkt aan een aantal nieuwe benzinemotoren. De vier turbobenzinemotoren, zowel drie- als viercilinders, werden in Genève voor het eerst gepresenteerd en zullen de komende tijd hun opwachting maken in…
- 12 antwoorden
- 2,4k weergaven
Beste mede Picanto rijders, Inmiddels is mijn Picanto 1.2 Superpack in 5 deurs uitvoering geleverd. Echter tot mijn grote teleurstelling met de 14 inch lichtmetalen velg type "Nice". Dit in tegenstelling tot alle foto's in en op de brochure waar de auto staat afgebeeld met de 15 ich "Style" velg die ik had willen hebben. Het verhaal van mijn dealer is dat de Superpack tegenwoordig op 14 inch staat ivm de strengere milieu eisen. Met de bredere 15 inch zou dit problemen geven? Dus let op mensen als je rekent op deze wielen; ze zitten er niet onder! Tevens hierbij een oproep aan degenen die ze wel hebben en eventueel willen ruilen tegen de 14 inch l Groe…
- 10 antwoorden
- 4,2k weergaven
hoi ik heb een setje jbl gto528 liggen om in te bouwen in de deuren achter maar daarvoor zoek ik tips foto's alles wat kan helpe is welkom!! alvast bedankt Grtzzzz
Laatste antwoord door icerabbit, -
- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
http://www.koreanautoimports.com/store/index.php?cPath=30_553&sort=2a&page=1
Laatste antwoord door Smart, -
- 10 antwoorden
- 3,3k weergaven
het audio syteem van onze venga heeft kuren. de ene keer doet de achteruitrijcamera het niet en de bluetooth verbinding wel en soms is het andersom of geeft het audio deel maar 1zender. soms loopt ook de hele handel gewoon vast en doet niks het meer. de navigatie doet het zowiezo niet meer.. volgens mijn dealer moet er een nieuw systeem in. ik zeg doen. mmmmmaaaaaaaaarrrrr daar moeten ze eerst toestemming van de importeur voor hebben en dat kan 2 tot 5 weken duren. ik zeg raar maar ok we doen het er maar mee.Na inmiddels 3 weken te hebben gewacht begin ik mij er toch wel aan te irriteren. dealer weer gebeld maar moet gewoon blijven wachten.. heeft iemand hier ook …
Laatste antwoord door expeuk, -
- 7 antwoorden
- 2,5k weergaven
In de Picanto folder staat een mooi plaatje van het opbergvakje waarin een paar schoenen zijn opgeborgen. In de praktijk is het maar een klein ding en bovendien gaat hij stroef open, mijn vriendin kan hem in ieder geval niet naar voren schuiven. Ik neem aan dat het bakje niet een speciaal hendeltje heeft waardoor hij makkelijker open gaat.
Laatste antwoord door Ed-Car, -
Dashboard kastje
door Gast pbwinter- 3 antwoorden
- 2k weergaven
Weet iemand hoe je het dashboard kastje er uit kan halen bij een Rio uit 2005. Gr Peter
Laatste antwoord door bigwade, -
- 44 antwoorden
- 5,9k weergaven
Hoi. Wij wonen in Haaren Noord Brabant. Gr Cindy en Eric Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Laatste antwoord door Eddepet1970, -
- 8 antwoorden
- 13,3k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen aan een werkplaatshandleiding voor Kia Sephia? gr Daan
Laatste antwoord door Purkjuh, -
- 27 antwoorden
- 8,3k weergaven
Dag beste Rio rijders. Ik zit al een poosje te denken om een trekhaak te laten monteren. Nu kwam ik deze website tegen van een bedrijf in Ermelo (Jawel) dat trekhaken en kabelsets verkoopt. Ook kunnen zij deze monteren in ong. 90 minuten volgens de site. http://www.autoonderhoud.nl/catalog/category/view/?makeid=59&modelid=902&carstyleid=36697&id=4 Mijn vraag is of er meer mensen zijn die dit willen laten doen, dan kunnen we misschien een dagje afspreken en is er wellicht ook iets met de prijs te doen. Of kennen jullie andere zaken voor deze klus? zelf monteren ben ik niet zo voorstander van omdat ik liever niet ga rommelen met de kabels. Ben …
Laatste antwoord door 200PKminder, -
- 7 antwoorden
- 2,6k weergaven
Even een vraagje Is de schakel indicator van de kia rio Super Pack 2013 (in het midden van de snelheidsmeter) uit te zetten? Kan helaas geen instelling vinden in de boordcomputer. Paul
Laatste antwoord door paulus30, -
- 17 antwoorden
- 3,2k weergaven
Is dit mogelijk de nieuwe Pro Cee'd 2013?
Laatste antwoord door Albert jan & Brigitte, -
- 10 antwoorden
- 3,1k weergaven
Gedeeltelijk nieuw kentekenbewijs Geachte heer/mevrouw Onlangs heeft de Belastingdienst doorgegeven dat de belasting op personenauto’s en motorrijwielen (bpm-bedrag) voor het voertuig met het kenteken is gewijzigd. Ik heb inmiddels het kentekenregister aangepast. Uw kentekenbewijs moet nu ook gedeeltelijk vernieuwd worden. Meer hierover leest u in deze brief. Waarom een nieuw kentekenbewijs? Het bpm-bedrag staat op uw voertuigbewijs (deel 1 A van uw kentekenbewijs, hierin staan de gegevens van het voertuig). Omdat het bpm-bedrag is gewijzigd, krijgt u een nieuw voertuigbewijs. U kunt het voertuigbewijs, samen met een kopie van deze brief, opsture…
Laatste antwoord door KwK, -
Audio in de Venga
door Pirlet- 13 antwoorden
- 4,1k weergaven
Heren, Ik heb al een beetje zitten kijken, maar ik vind nergens iets in de handleiding of internet hoe ik nu precies mijn speakers aan de deuren kan vervangen. Zeg me aub niet dat het hele zijpaneel er af moet. Zelfs in m'n oude clio kon je het er gewoon afklikken.
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
hey mensen heb namelijk een probleem heb een doffe plek op mijn dashboard zo in ene keer was auto aan het wassen gelijk gewoonlijk met gewoon water zo doe ik altijd mijn binnenkant van de wagen en opeens krijg ik een plek die mat wordt iemand dit probleem ook laat iets weten en eventueel oplossing er voor alvast bedankt . want anders vrees ik da ze bij kia een nieuw dashboard kunnen plaatsen groeten kevin
Laatste antwoord door ctheman, -
- 0 antwoorden
- 14k weergaven
Ik ben Cor en zit met ernstige roestvorming aan het rechter achterspatbord langs de vels. Weet iemand waar ik een ander gebruikt spatbord kan krijgen? Retona 2000
Laatste antwoord door cornelisros@hotmail.com, -
- 31 antwoorden
- 4,2k weergaven
Serena Ryder - Stompa Dit is een erg lekker nummer, vooral met de basjes open! http://www.sonic1029.com/sonic-sessions/stompa-serena-ryder/
-
Code Sleutel Rio 2005
door Gast pbwinter- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
Beste Mensen ik heb een kia rio 2005 en ik heb daarbij maar een sleutel zonder code ik heb de kia importeur gebeld en die vertelde mij dat ik naar de dealer moet gaan dan kunnen zij mij die code verstrekken maar de dealer kan die code niet opvragen wie heeft er een idee hoe ik aan die code moet komen. Mijn tweede vraag is er moet ook nog een andere code zijn om de immo uit te schakelen en dat moet volgens het instructie boekje via het gas pedaal gaan? heeft iemand daar ook van gehoord en ook daar waar krijg ik die code. Ik hoop dat iemand mij kan helpen Groet Peter
-
- 45 antwoorden
- 11,4k weergaven
Vorige week mijn Sportage 2.0 CVVT Benzine naar de dealer gebracht voor een 1e "oliebeurt" ivm het bereiken van de 15000 km stand. Volgens de brochure(2011) op de KIA site kost ons dit € 143,-. Vandaag de rekening ontvangen ivm het uitvoeren van deze "beurt", totaalrekening € 187,-.(extra alleen 1 liter ruitensproeiervloeistof) Navraag gedaan en volgens de dealer zijn dit de voorgeschreven handelingen en kosten, gebaseert op het kenteken.( mei 2011) Vond het zelf ook vreemd dat de bedragen zover uit elkaar lagen (+ 30%, maar dit was de aktuele opgave van KIA.
Laatste antwoord door vanelli, -
Mud Guards 1 2
door Nimo- 28 antwoorden
- 3,5k weergaven
Ola, Vraagje, heeft er iemand al Mud guards gekocht / laten plaatsen? Het lijkt mij nl. geen overbodige luxe (en bescherming) voor mijn Rio. Ik ben alleen wel benieuwd hoe het er uit komt te zien (Zwart onder Witte Rio) dus foto's zijn welkom
Laatste antwoord door riogrande1, -
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
De aflevering van Kassa was ik bijna vergeten. Hier is die dan. Na mijn weten gaat Kia er weinig aan doen. Graag hoor ik jullie meningen. http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/kia-picanto-40-minder-zuinig-dan-verkocht/speel/1/
Laatste antwoord door Specialmade, -
paul Ik keek vandag even onder mijn picanto schrok wel van de roest plekken zie foto,s valt dit onder de garantie ga van de week even naar de dealer om het te laten zien en wat ze er aan doen
-
- 12 antwoorden
- 5,7k weergaven
Heeft iemand al een optima in het wild mogen aanschouwen? Dus niet bij de dealer... Met mijn 40.000 km helaas nog geen enkele tegengekomen, bevestigd weer het verhaal van de dealer... Optima verkoopt zeer en zeer slecht ....
Laatste antwoord door riodriver, -
ISG start/stop 1 2
door Woldcity- 26 antwoorden
- 15,3k weergaven
Ik heb een vraag over het start/stop systeem. Ik heb een Picanto 1.0 design edition sinds eind februari van dit jaar en het start/stop systeem heeft nog geen enkele keer gewerkt. Ik maak dagelijks een rit van 13km, dat is misschien te kort om de accu boven de 80% op te laden, maar op een rit van 30km werkt het ook niet. Ik heb gelezen dat de accu ook oplaad door veel op de motor af te remmen, maar wat is veel? Ik ben 1 keer naar de garage geweest in de periode dat het steeds rondom het vriespunt was, en ze zeiden toen dat het systeem niet werkt onder de 7 graden, maar met de temperatuur van deze week, boven de 15 graden, werkt het ook niet. Zijn er hier meer mensen met he…
Laatste antwoord door LED-Lightning,