Kia Modellen
-
- 34 antwoorden
- 8,9k weergaven
Heeft er al iemand een nieuwe sorento 2013 ? Hoelang was de levertermijn? Ik heb de mijne besteld in januari, ben ongeduldig.
Laatste antwoord door Henk50, -
- 37 antwoorden
- 18,2k weergaven
Hallo misschien een overbodige vraag die vast al eerder gesteld is maar kan er weinig over vinden, wat is nou de originele motor olie voor de kia picanto 1.2 bouwjaar 2013, op het onderhoudsboek staat alleen wij adviseren helix maar welke viscositeit. kan aan mij liggen maar kan het nergens in de auto of in de boekjes vinden. wie kan het mij vertellen??
Laatste antwoord door Creative Name, -
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo allen, Mijn Rio (2013) heeft sinds gisteren het euvel, dat de knipperlichten niet knipperen als ik hem afsluit. Noch bij af op afstand sluiten, noch bij het afsluiten middels het knopje op de handgreep op de deur. Vanzelfsprekend ga ik er mee naar de dealer, maar ik vroeg me af of dit een bekend euvel is met wellicht een supersimpele oplossing? Groet, Daniël
Laatste antwoord door Jordan, -
- 44 antwoorden
- 9,1k weergaven
Ik had graag de aansteker permanent van stroom voorzien, dit om navigatie vlot te doen werken. Met een goed schema kan ik snel de bedrading aanpassen.
Laatste antwoord door kia_21, -
- 24 antwoorden
- 3,6k weergaven
http://www.telegraaf.nl/autovisie/auto-en-geld/21695790/__Dit_gaat_u_in_2014_aan_wegenbelasting_betalen__.html
Laatste antwoord door jkoning, -
- 7 antwoorden
- 2,8k weergaven
Soms doet de sleutelab het niet en maak ik de auto met de sleutel in het portier open maar dan gaat het alarm af. Hoe krijg ik de deur open zonder dat het alarm af gaat. En kan ik zelf de batterij vervangen of moet dit bij de dealer(van de sleutel)
Laatste antwoord door HobbyRobby, -
- 14 antwoorden
- 11,4k weergaven
Wij rijden in een Kia Cee'd van begin 2010. Gisteren draai ik achteruit uit een parkeerplek weg, trek in de 1 op, schakel door en na 100 meter moet ik een bocht naar rechts maken... ineens geen stuurbekrachtiging meer! Door hard aan het stuur te trekken voorkwam ik (door nu een te ruime bocht) dat ik tegen een andere auto aanreed. 100 meter verderop de auto aan de kant gezet, motor uit, herstart en zonder problemen naar huis gereden. Maar wel geschrokken... Heeft iemand anders dit ooit meegemaakt met een Kia (C'eed)? Wat is er toen mee/aan gedaan? Tips? Ik vind het wel een onveilig gevoel
Laatste antwoord door HobbyRobby, -
Zijn er hier nog meer mensen die aan het wachten zijn op de nieuwe picanto design editie? Zo ja, hebben jullie dan al enig idee wanneer ze binnen komen? Bij mij zeggen ze half november pas....
Laatste antwoord door Joyce2, -
- 10 antwoorden
- 3,6k weergaven
Bij Baggio instaplijsten besteld voor de Venga ter bescherming van de dorpels. Mooi in het lettertype welke achter op de auto staat (zie foto's). Zien er strak uit wij zijn er blij mee geeft bij openen deur extra uitstraling.
Laatste antwoord door Smart, -
- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
Goedemiddag mensen Ik heb gisteren onze kia ceed 1.6 automaat uit 2009 opgehaald super trots. Nu heb ik een lastig dingetje dat de verlichting naast de automaat pook niet doen ik kan gwoon terug komen maar wil graag weten van een ervaren iemand die dat ook heeft meegemaakt .en dat ik weet dat er niets beschadigd wordt als ze het gaan maken hoop op een snelle reactie want in de avond zonder dat licht is niks gr vincent
Laatste antwoord door vinni, -
- 68 antwoorden
- 7,2k weergaven
De Rio die ik recent heb gekocht blijkt een geïmporteerde auto uit België te zijn. Op zich hoeft dat geen problemen te geven, maar ik kan geen letter Frans lezen. Het garantie- onderhoudsboekje (voor de stempels) en het instructieboekwerk zijn allemaal in het Frans. Is er een manier om deze in het NL-talig te verkrijgen? Ik heb de onlineversie al bekeken, maar heb liever deze documenten in de handen. Het gaat om de Rio 1.1 CRDi uit 2012
Laatste antwoord door Mieske007, -
- 7 antwoorden
- 2,3k weergaven
http://www.telegraaf.nl/autovisie/auto-en-geld/21695790/__Dit_gaat_u_in_2014_aan_wegenbelasting_betalen__.html
Laatste antwoord door bigwade, -
- 15 antwoorden
- 7,5k weergaven
Ik ga in dit gedeelte verder om specifiek dit probleem hier te bespreken. Philip
- 0 antwoorden
- 6,3k weergaven
Kia Carnival 2006 2.9 diesel. Na ongeveer 5 minuten rijden loopt de temperatuur op tot 3/4. Op dat moment reageerd mijn gaspedaal ook niet meer. Net als of mijn tank leeg is. Eerst haperend gas en dan vervolgens helemaal geen reactie meer. Heeft iemand hier de zelfde ervaring gehad??
Laatste antwoord door fransvdgeer, -
Mooie wagen
door MiNi0101- 21 antwoorden
- 8,8k weergaven
Maar met een prijs v.a. € 34.895,- boven mijn budget maar denk dat het een sterke speler wordt binnen zijn segment! Heb er al één gezien bij een dealer, hoop ze ook eens in het wild te zien.
Laatste antwoord door Ciske1972, -
- 9 antwoorden
- 4k weergaven
Beste, In mijn Volkswagen Polo had ik een super handig zonnebril klepje maar dit vakje mis ik helaas in mijn picanto teminste dat denk ik.. Nu is het natuurlijk een klein iets want met het kleinste gemak mieter je dat ding in het dashboard kastje maar ik vraag me toch af is er misschien iets verkrijgbaars voor de picanto?
Laatste antwoord door Albert jan & Brigitte, -
- 0 antwoorden
- 3,9k weergaven
http://tinyurl.com/mtlm7fs grtz F
hallo mijn vrouw en ik hebben 2 maand geleden een carens uit 2004 aangeschaft gaat om een 1.8 automaat rijd heerlijk maar zijn er achtergekomen dat hij 1 op 6.6 verbruikt zijn er mee naar de garage geweest en die hebben hem uitgelezen en uitstoot na gekeken was allemaal in orde, wie o wie heeft er een idee hoe dit kan komen ? staat nu 123.000 op de teller
Laatste antwoord door KiaPicantoVriend, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo kia fans Weet er nu iemand of er verlichting in de console zit van de automaat ??? Het gaat om de ceed 1.6 cvvt automaat excutive gr vinni
Laatste antwoord door vinni, -
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hey allemaal Heeft er iemand ervaring met het rijden van de 1.1. CRDI in de bergen? Ik vertrek deze vakantie naar Zuid-Frankrijk en vraag me af of ik wel vlot die bergen zal op kunnen...
Laatste antwoord door Toshi, -
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
Beste mensen, Ik heb een KIA Ceed SW okt 2008, 88.000 op de teller. Sinds kort komt het heel soms voor dat bij de 2800 toeren in de tweede en derde versnelling de moter plots inhoudt, ook al geef ik gewoon gas door. Hij reageert dan gewoon niet meer op het gaspedaal. Ik kan wel doorschakelen naar 3, resp 4, in 4 reageert hij gewoon. Als ik de rem aanraak of zo verandert er niets, als hij er last van heeft blijft dat zo. Alleen na afzetten en opnieuw starten is het probleem verholpen. Het is best gevaarlijk, ik houd er erg rekening mee dat ik niet "even door wil glippen". Het heeft zich nu een paar keer voorgedaan, eind van de week leest de garage de auto uit, hoop d…
Laatste antwoord door fransvdgeer, -
Life hammer 1 2
door jeroen1970- 39 antwoorden
- 10,5k weergaven
Hallo, Kwam er achter dat er in het afleverpakket in de blauwe opbergmap een lifehammer zit. Raar dat ze deze er eigenlijk zo los bijleveren, deze moet toch gemonteerd zitten. Of gaan ze ervan uit dat deze zelf door de bestuurder gemonteerd moet worden? Iemand deze al zelf gemonteerd ? Jeroen
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
Goedemorgen, Wie o wie kan mij helpen, mijn navigatie systeem doet het niet meer. Alle cd's krijgen de melding cd defect, ik kan de boordcomputer van de navi niet resetten. Ook de locatie blijft fout staan, (altijd dezelfde plek) Als ik reset werkt het ook niet, het lijkt wel of hij vast zit. Ook is de accu er af geweest maar na initializing gewoon hetzelfde probleem Nu wilde ik het paswoord om in het systeem te komen hebben, maar die kan ik nergens vinden. Wie weet wat te doen. Ik hoor het graag. Mvg Jeroen
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
beste forum leden ik heb de vraag of er meerdere mensen er last van hebben het gaat om dat wanneer ik voorruit ingeparkeerd sta en de auto start om weg te rijden de auto heel slecht tot soms niet in ze achter uit gaat nu heb ik in een andere rio gereden en die heeft precies het zelfde zijn er meerdere die hier ook last van hebben en eventueel er iets aan gedaan hebben (ben nog niet langs de dealer geweest) ik heb zelfde de rio 1.2 benzine, mvg Mike
Laatste antwoord door Seafox, -
Hoe haal ik de koplamp er uit voor het vervangen van een lamp groot/dimlicht kan er zo niet bij (kia picanto nieuw model)
Laatste antwoord door bigmac,