Kia Modellen
-
- 50 antwoorden
- 12,7k weergaven
Een topic omdat wij Kia Rio rijders op zoek gaan naar winterbanden. Ik heb door Smart de site gevonden http://www.autoreifen-outlet.de Ziet er goedkoop uit, maar geen idee hoe duur het met stalen velgen is. De maat is: 185/65 R 15 88H Of groter indien je meer inch wilt, maar voor mij wil ik gewoon zwarte stalen velgen. (Of goedkope alternatieven) Misschien als we samen een goede site vinden, kunnen we goedkoper uit zijn. Ik probeer nog bij de locale bandenboer. Iemand een tip qua merk? Ik dacht zelf aan Continental.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 6 antwoorden
- 5,3k weergaven
Wie kan mij helpen.... Sportage uit 2005 Lampjes in orde , zekering in orde, schakelaar op versnellingsbak in orde...... Mag hem dinsdag neer zetten in de garage. Ik hoop op ervaring van jullie het eerder opbreken lossen ( scheelt me wat muntjes)
Laatste antwoord door Robke, -
- 15 antwoorden
- 6,2k weergaven
Hallo, Sinds enkele dagen doen de achteruitrijlichten en de parkeersensor achter niks meer.. Ik vermoed dat de schakelaar (als die erop zit) kapot is. Iemand een idee waar ik die kan vinden?? Alvast bedankt!
Laatste antwoord door Robke, -
Nieuwe Cee'd besteld. 1 2 3 4 7
door Ronaldceed- 154 antwoorden
- 26,5k weergaven
Zijn er al mensen op dit forum die een nieuwe Kia Cee'd hebben besteld? Verleden week zaterdag hebben wij na een paar proefritjes een Cee'd met Super Pack besteld in de kleur Sirius Silver. Levering medio juni.
Laatste antwoord door Druppel, -
Ik heb sinds een week een Carens 2.0 cvvt uit 2007 Waarom kan ik deze auto alleen openen met de afstandsbediening en niet met de sleutels. Wat nou als de batterij van de afstandsbediening leeg is of als de afstandsbediening defect raakt? Kan ik mijn auto niet in. Wie heeft antwoord?
Laatste antwoord door Smart, -
- 2 antwoorden
- 6,6k weergaven
Ik heb april dit jaar een kia sportage top occ. gekocht op gas met km stand 100000 nu heb ik daar wil wat problemen me de versnellingsbak geeft een bijgeluid dat lijkt op een gierend geluid en houd dan weer op komt steeds terug bij optrekken ook heb ik problemen met de koppeling deze moet ik helemaal intrappen voor deze ontkopeld en je raad het al hoe kouwer het word hoe meer ik de tanden poetst met de auto. volgens de garage is dit normaal en kan de koppeling niet gesteld worden en het geluid ja dat hoort er bij kan geen schade maken maar ik heb nog steeds garantie is het dan niet een kia probleem om op te lossen ???? wat verwacht je anders van een top occ ? Nog ee…
Laatste antwoord door Albert jan & Brigitte, -
Nieuwe Trekhaak Bestellen? 1 2 3
door Sprtage- 54 antwoorden
- 11,7k weergaven
Beste forum leden, Ik ben van plan om een trekhaak deze week te bestellen, maar er zijn zoveel afneembare trekhaken die er te koop zijn:( Ik heb hier al rondgekeken van wie wat heeft geplaats maar werd me niet echt duidelijk Brink, thule?? Mischien heeft sommige forumleden al een afneembare trekhaak eronder gezet wat niet zichtbaar is ''niets''...??? Ik ga wel de kabelset gewoon orgineel kopen om geen gerotzooi te krjgen met storingen enzz is €175 euro. ( Kunnen jullie mij erbij helpen alvast bedankt.!
Laatste antwoord door elmerblues, -
- 17 antwoorden
- 4k weergaven
hallo, heb onlangs een nieuw Kia ceed gehaald, Ben er tevreden mee, maar nu zie ik dat bij de zijkanten grof is verwerkt, Dealer geeft aan dat dit een anti steenslag coating is. Heb al wat vrienden gevraagd of dit normaal is, de een zegt van wel de ander van niet. dus ben er nog niet helemaal uit. Wie heeft hier ervaring mee?
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Ik wil graag deze, http://www.kiaclub.nl/topic/13244-spoorverbreders-te-koop/, aanschaffen. Maar geeft dit geen problemen omdat misschien de tapeinden tekort zijn en hierdoor geen naaf overblijft om het wiel op te centreren? Ik hoor graag jullie ideëen. Gr Arnaud
Laatste antwoord door Gnilo, -
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
zou iemand hier zo vriendelijkk willen zijn om het laadvoltage na te meten? Ik heb ondervonden dat deze enkele minuten na het starten naar 12.9v zakt tenzij de verlichting aanstaat en dan stijgt deze terug naar 14.3v Voor mijn vrij zware muziek installatie maak ik gebruik van 2 gel accu's wat tot nu toe in geen enkel voertuig voor problemen heeft gezorgd maar de afgelopen maand heb ik 2x met een lege batterij gestaan dus ben alles aan't controleren nu. accu's worden momenteel door een optimate 6 opnieuw geladen en getest
Laatste antwoord door SQceed, -
- 16 antwoorden
- 6,5k weergaven
Er was iemand zo leuk met zijn fiets tegen mijn achterlicht te komen geen briefje erbij natuurlijk dus met de auto naar de garage geweest en kreeg daar te horen dat de achterlicht unit (led) 700 euro kost glas is niet los te vervangen dit is toch niet normaal ,ze denken denk ik auto goedkoop maken en daarna de klant uitzuigen met onderdeel prijzen (gelukkig betaald de verzekering ,maar je bent bang dat als je je koplamp kapot rijd je auto total los wordt verklaard????? Picanto 1.2 2013 3 deurs
Laatste antwoord door bigmac, -
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hey, Ik heb eens een vraagje of je bij een kia sportage de pinkers kunt laten branden via de computer? dus dat ze lichtjes blijven branden zoals in de us dus
Laatste antwoord door Creative Name, -
Opnemen lukt niet
door Dolls- 11 antwoorden
- 2,6k weergaven
Hello, sinds gisteren kan ik mijn telefoon niet meer opnemen via het knopje op het stuur... Weet iemand hoe dit komt?? Iemand zelf bellen lukt wel dus het knopje zelf is niet stuk. Alvast bedankt!!
Laatste antwoord door Dolls, -
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
Ben benieuwd of ze deze nog naar Nederland halen??
- 8 antwoorden
- 3,9k weergaven
En ja hoor, ben ik zelf al ontzettend voorzichtig met parkeren zodat ze me al niet kunnen raken. (eerdere ervaring met mijn bmw waar ze al een duts in gedrukt hebben in een parkeergarage) ben ik toch alweer aan de beurt. Na het vele schelden, en het is maar een klein dutsje. Maar baal enorm! en natuurlijk geen briefje erbij van sorry. wat ik me nu afvraag helpen de stootlijsten alsnog? de duts die ik nu heb zit in de rand in de lijn van de handgreep. En wat ik zo in eerste instantie zie is het alleen als je zelf met de deur ergens tegen aanslaat. wie heeft hier ervaring mee, en wie heeft er ervaring mee met uitdeuken zonder spuiten. Bij de BMW moest de hele deur op…
Laatste antwoord door Cardetails.nl, -
- 9 antwoorden
- 2,4k weergaven
vandaag de twee stabilisatie stangen vervangen en ook meteen maar effe de boel ontroest en opnieuw in de verf gezet, voor een tien jaar oude sorento ben ik nog zeer tevreden hoe alles eruit ziet
Laatste antwoord door Specialmade, -
Ik heb sinds 3 weken een Kia Picanto 1.0 superpack. Echter het verbruik valt mij zwaar tegen. Ik rijd met een volle tank zo een 450 km maximaal. Dit is erg matig naar mijn idee. Nou is mijn vraag, verbetert het verbruik van de Picanto naar mate de km stand oploopt of blijft het zo matig. Ik heb op dit moment 950 km op de teller. Gemiddeldr verbruik is 7,2/100.
Laatste antwoord door bigmac, -
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
In Amsterdam vandaag ongeluk gespot sportage....! Duidelijk Kia beter..
Laatste antwoord door Millgate, -
- 30 antwoorden
- 7,5k weergaven
Geachte Heer,Mevrouw, Vorig jaar oktober zou de Nieuwe Bi-feul Picnato uitkomen wanneer komt deze op de markt? Is hij te bestellen bij de dealer? M.vr.gr. Nadat de Kia Picanto LPi uitgebreid is getest door Kia Motors Nederland hebben wij besloten de Kia Picanto LPi niet te introduceren op de Nederlandse markt. Derhalve is de Kia Picanto LPI niet te bestellen bij de Kia dealer. Wij vertrouwen erop u hiermee naar behoren te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet / Kind regards, Kia Motors Nederland B.V. Een gemiste kans voor de PICANTO. Wanneer Kia Nederland alsnog besluit om deze Picanto LPi op de markt zou willen brengen zal de verkoop van Kia enorm stijgen…
Laatste antwoord door rahag1976, -
Audio kabel
door Fishyke- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben juist trotse bezitter van een nieuwe Kia Carens. Maar heb een vraagje. Volgens onze garage is er nog geen kabel beschikbaar om een iphone 5 aan te sluiten in de wagen. Heeft er al iemand getest of het werkt met de apple adapter (naar lightning ) en de kia 30 pins kabel? Ik moet de kabel nog aanschaffen, maar zou eerst willen weten of dit werkt. Alvast bedankt. Ps: ik heb de versie met de navigatie/radio.
Laatste antwoord door Fishyke, -
DRL
door SoulPiloot- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
DRL op mijn Soul.
- 9 antwoorden
- 2,1k weergaven
Kia rio superpack 2013 km st 2083 Is er nog een speciaal telefoon nummer of email adres waar je je klachten kwijt kan want sommige kia rijders worden echt aan het lijntje gehouden als het om problemen gaat dus zal je een stapje hoger moeten gaan om dit duidelijk temaken.
wij zijn sinds Januari vorig jaar in het bezit van onze 3e picanto, nu doet zich een raar euvel voor, tijdens het rijden en als het maar een klein beetje hobbelt dan lijkt het net of er een stapel losse planken achterin heb liggen en erg irritand de vraag is hebben er meer berijders hier last van of niet ik denk dat het aan de kop van de veerschotel ligt ( dit is een oud euvel van de vorige Rio ) maar de dealer houdt vol dat het de sluiting van de achterklep is, is inmiddels 3 keer bijgesteld maar heeft niets geholpen. we zijn inmiddels in zo"n bui dat we zeggen WEG DOEN EN EEN ANDERE AUTO KOPEN Wie weet het
Laatste antwoord door eugen, -
- 5 antwoorden
- 2,3k weergaven
Donderdag a.s. krijgen we een nieuwe binnenspiegel in onze Cee'd en wordt de condensor van de airco vervangen. Er is al het een en ander aan onze (gebruikte) Cee'd vervangen sinds we de auto in februari 2012 kochten. * flexibel deel in de uitlaat * deel van de voorwielwielophanging * dempers van de achterklep * beugels onder de brandstoftank * de kilometerteller / snelheidsmeter. Ik vind het nogal wat. Begrijp me goed, het is geen kritiek we zijn zeer tevreden over onze Kia en de manier waarop de dealer ons helpt, het geeft vertrouwen in de auto en de organisatie er om heen. Ik ben benieuwd of andere Kia-rijders ook vaak naar de dealer moeten voor een repar…
Laatste antwoord door Audioot, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Heel handig de functie om vanaf USB-stick je MP3'tjes random te kunnen afspelen. Minder handig is dat als je je auto opnieuw start terwijl de radio aanstaat of als je verkeersinfo hebt aanstaan (TA) de optie weer wordt uitgezet. Hebben jullie dezelfde ervaring?
Laatste antwoord door Murcielaygo,