Kia Modellen
-
- 1 antwoord
- 2,3k weergaven
Hoi allemaal, ik verkeerde in de veronderstelling dat je bij de Ceed de hele achterbank (ook de zitting dus) kon opklappen om een vlakke laadvloer te krijgen. Maar ik kom er niet achter hoe je de zitting ontgrendelt? Of vergis ik me? Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Laatste antwoord door Bemio, -
- 5 antwoorden
- 3,9k weergaven
Mijn Kia Picanto plus pack heeft inklapbare buitenspiegels, maar vroeg mij af of het mogelijk is dat de spiegels in of uitklappen als je autosleutel
Laatste antwoord door xtra40, -
Fotolijstje Rio 2011 1 2 3
door Salva- 58 antwoorden
- 24,4k weergaven
Hallo, Als ik eerlijk moet zeggen vind ik het fotolijstje in de Rio echt geen stijl voor een auto uit 2011!! Ik bedoel ik heb drie kinderen en een lieve vrouw en die krijg ik nooit in dat lijstje Dus dit is de topic om je ideën te delen!!! Heb jij er een digitale fotolijst, pennebakje, accumeter, navigatie docking etc. van gemaakt deel dit dan Ik heb er een Active dock voor de TomTom GO 750 die bij onze Abarth zat op geplaatst met een continue 5volt aansluiting. Gezien het fotolijstje uitklapbaar is kun je de TomTom altijd goed naar je toe richten. Verder kan ik de TomTom ook als digitaal fotolijstje gebruiken en gaan we kijken of we ook de audiokabel kunnen inte…
Laatste antwoord door paulus30, -
- 1 antwoord
- 7,2k weergaven
Dag samen, Wagen is van een goede vriendin van ons, nochtans is zij zeer tevreden van deze wagen, maar wij slijten toch ook hé. Kort en bondig. Wanneer de motor stationair draait en zijn versnelling in eerste of in die andere versnelling geschakeld wordt ga de pook terug van zelf naar zijn vrije stand, dit gebeurt niet als zijn handrem opstaat waardoor zijn vernellingen niet van zelf uit hun versnelling komen. Zou het aan zijn motorsteun liggen ? PS: Morgen komen ze toch met de wagen bij mijn thuis, gewoon eronder staan en mischien zie ik iets meer, wagen heeft maar 100000 km, dus veel kan het niet zijn. Je ken dat wel, mensen vragen wat het kan zijn, en denken dat Jantj…
Laatste antwoord door firedriver, -
Goedkoopste achterruitenwisser ever!
door Gast Timo0103- 11 antwoorden
- 1,6k weergaven
http://www.ebay.com/itm/12-Hybrid-3-Section-Rear-Rain-Window-Windshield-Wiper-Blade-/221230298228?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ASportage&hash=item33825a7474&vxp=mtr Doe er je voordeel mee.
-
- 2 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hoi, Kia Venga 1.4 benzine, 1 week oud;...Ik druk op het knopje snelheidsbegrenzer,ik stel 35km per uur is...Ik rij en merk op dat ik NIET sneller kan dan die 35km, handleiding zegt, bij meer dan 70% indruken van gaspedaal gaat de snelheid hoger en begint te zoemen....Ik heb dit allemaal gedaan maar de snelheid komt niet hoger dan die 35, ook gaspedaal tegen de grond gedrukt...Wat doe ik verkeerd Heb ook een Hill Assistent vraagje,zie ander topic
Laatste antwoord door Ysie, -
Bergje op....... 1 2
door Borland- 39 antwoorden
- 7,2k weergaven
Dus ik van de week rijden in Zuid-Duitsland. Naar beneden gaat daar iedereen remmen en dan berg weer op gaan ze gas geven. Dan merk je toch wel dat de Rio 1.2 aardig wat vermogen mist. Moest op gegeven moment gewoon aansluiten tussen de vrachtwagens want met vol gas was de Rio niet vooruit te branden....
Laatste antwoord door Martin, -
- 7 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hoi kiaclub members, Ik heb een vraag voor jullie. Ik heb een Witson Radio (oude versie) en speakers van JBL. Nou vind ik toch dat als ik de speakers wat hard zet dat ze toch nog wat vervormen. Ik denk dat dit door de radio komt. Het geluid is zeker niet slecht hoor maar iets mee zuiverheid zou best mogen. Voor de bas heb ik al oplossing een subwoofer laten inbouwen door Kia. Heeft het nu als ik er een versterker tussen bouw en hoe zou ik dit het makkelijkste kunnen aanpakken, aangezien ik alles zo origineel mogelijk wil houden. Als jullie wat meer info nodig hebben dan hoor ik dat graag! Groetjes, Ryan
Laatste antwoord door Picawhite, -
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
Na het aanmelden meteen maar een vraag. Op mijn nieuwe Picanto zit een navigatie met ingebouwde dvd speler. Wie weet of deze geschikt is om digitenne op aan te sluiten? Niet dat ik dat nu meteen wil hebben,maar was benieuwd of het eventueel kan. Alvast bedankt.
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
heb het volgend probleempje vastgesteld op onze SP3,soms, als we de richtingsaanwijzer aanzetten gaan die in versneld tempo gaan knipperen,zowel links of rechts. Het is ook niet altijd...Bij nazicht zijn alle lampjes ok en knipperen dan ook ,heb geen trekhaak.... iemand die weet wat er gaande is? groetjes mike.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
Hallo, ik vroeg mij wat jullie ervaring is met de ontvangst van de radio in de Kia Cee'd 2010? De gewone standaard-radio. Mijn ervaring is dat hij slechtere ontvangst heeft dan mijn vorige auto's. Hebben jullie deze ervaring ook, of is het een specifiek 'probleem' in mijn auto? Mvg, Gerard
Laatste antwoord door zjeeraar, -
levering Carens
door petervw- 3 antwoorden
- 2,8k weergaven
vandaag een tefefoontje gehad van onze garage..... ik mag mijn Carens op vrijdag 18 oktober gaan afhalen..... laat die champieter maar komen... Peter Antwerpen
Laatste antwoord door PeterD, -
- 33 antwoorden
- 8k weergaven
Iemand enig idee hoe je de ruitenwisser verwarming inschakelt? Ik bedoel dus de verwarmingsdraden die in de voorruit zitten bij de ruitenwissers. Gaat dat door de achteruitverwarmingsknop in te drukken of wordt het automatisch geregeld?
-
- 70 antwoorden
- 30,7k weergaven
Heeft iemand van jullie ervaring met achteraf inbouw van een navigatiesysteem. Mijn dealer geeft aan dat dit redelijk voordelig en goed te doen is. Ik hoef geen achteruitrijcamera. Bedankt voor jullie antwoord.
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
Ging ik vanochtend vanwege oxidatie-issues mn nieuwe velgen bij de dealer ophalen, komen we naar buiten met een koopcontract voor een nieuwe Picanto R-Cross Limited Edition... Hier is dus iets niet helemaal gegaan zoals verwacht. Lever dus binnenkort de ProCeed in (mn vrouw) en krijgt er n wit koekblikje voor terug. Hier iig een foto van mn velgen. Dat ging dus wel zoals verwacht.
Laatste antwoord door Nimo, -
- 23 antwoorden
- 10,1k weergaven
Hallo allemaal, ik heb gezien in de assesoires gids van de Picanto, dat je inplaats van de dagrijverlichting die altijd aanstaan en gemonteerd zitten in de voorbumper ook eventueel een ledstrip kan laten aanbrengen in de koplamp die dan als dagrijverlichting werkt. Heeft iemand dit al laten uitvoeren graag je ervaringen hoe ze dit dan aanbrengen. Ik zit in dubio of ik dat wil laten doen. Groetjes
Laatste antwoord door Leonocento, -
- 6 antwoorden
- 2k weergaven
Ik ben sinds een paar weken in het bezit van een Kia Proceed 1.6gdi. Hij bevalt goed. Ik merk wel dat ik nu de auto bijna 2000 km heeft gereden en ik de motor af en toe ver(der) doortrek de motor na het indrukken van de koppeling traag terugvalt in toeren. Is dit herkenbaar? Kan het kwaad? De motor loeit als het ware na, Dat lijkt mij niet echt goed. Of hoort het bij het type?
Laatste antwoord door bigwade, -
- 50 antwoorden
- 8,7k weergaven
Ben benieuwd hoeveel km jullie op de teller hebben staan en hoe oud die is!
Laatste antwoord door piwilinne, -
- 6 antwoorden
- 4,5k weergaven
Ola! Sinds 2 weken trotse bezitter van een KIA Sportage uit 2005. Ik ben op zoek naar een bedradingsschema om mijn autoradio en mijn VDO Dayton navigatie in te bouwen. Vooral Tachopuls draad en achteruitrijdraad. En enig info over het open maken van dashboard en middenconsole is welkom. Kan iemand mij helpen? Groeten, Alex
Laatste antwoord door xtra40, -
- 16 antwoorden
- 14,2k weergaven
Eerste echte probleem met de 1.6 GDI-motor.......? Sinds een tijdje maakt de motor een ratelend geluid bij gasgeven. Bij stationair lopen hoor ik het ook. Volgens dealer is het de directe inspuiting, zou kunnen. Maar waarom was dit geluid er eerst niet. Kan dit kwaad? En, wat te doen? Ik ga nog terug naar de garage hoor, maar ik wil graag wat informatie, suggesties, enz. Toevoeging Volgens de dealer inderdaad de directe inspuiting. Jammer. Vooral met motorkap open hoor je niet het zijdezachte spinnen dat de Japanse en Koreaanse autos kenmerkt. Het is genoteerd, dus als er later problemen zouden komen kan ik daarop terugvallen.
Laatste antwoord door Ceed2Ceed, -
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Onlangs groot onderhoud laten doen en distributiesnaar laten vervangen. Sportage is van 2007, nog geen 25.000 km mee gereden. Ook is de Airco vloeistof vervangen etc. Bij aanzetten verwarming, blijkt er alleen maar koude lucht in de cabine te circuleren. Ook bij alleen interne cabine circulatie blijft dit zo. Stand: automatisch en manueel uitgeprobeerd. Oliepeil gecontroleerd en samenstelling olie. Koelslangen en koelvloeistof OK. Wat kan de reden zijn waarom verwarming het - spontaan - niet meer doet ? Bedankt voor uw reactie.
Laatste antwoord door Wim44, -
- 14 antwoorden
- 3,1k weergaven
Hey, Ik heb daarnet het lampje van het handschoenenkastje vervangen door een led. Stom van me, maar ik heb het originele lampje gewoon eruit gehaald terwijl het brandde en de led geplaatst. Waarschijnlijk is er hierdoor ergens een zekering doorgebrand want de led brandt niet (ook niet met een andere led). Ik heb met een multimeter getest en er komt geen 12v op... Weet iemand welke zekering voor het handschoenenkastje is? ik kan het niet uit de handleiding afleiden...
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Beste, Ik heb een vraag vanochtend moest ik flink remmen met mijn Picanto Design Edition uit 2013 maar ik dacht dat er Emergency Stop Signal op zat? Hoe uit deze zich op de Picanto? Mogelijk was het remmen niet heftig genoeg om dit signaal te activeren hoor dat kan ook maar ik zie verschillende beelden bijv dat de remlicht snel achter elkaar gaat knipperen maar ik zie ook dat de alarm lichten gewoon aan gaan? Iemand dit al eens mee gemaakt of misschien wel getest? op de website van Kia staat: Emergency Stop Signal (ESS). Als u plotseling vol moet remmen gaan direct uw alarmlichten knipperen
Laatste antwoord door kia_21, -
achteraf achteruitrij camera Sportage 3
door Gast Stief- 10 antwoorden
- 2,1k weergaven
Wie kan mij helpen? ik wil een achteruitrij camera inbouwen in mijn Sportage 3. Maar kan geen geschikte vinden. het liefst heb ik er een die het glaasje van een van de kentekenverlichtingen vervangt. Ik kan er genoeg vinden alleen niet voor de Sportage 3. Wie wijst mij de juiste richting?
-
Pro Cee'd GT 1 2 3
door smetjesmee- 62 antwoorden
- 13,6k weergaven
Prachtig ! http://www.knack.be/...00239886642.htm http://www.dichtbij....gti-killer.aspx
Laatste antwoord door xtra40,